Crearea de listări care clasifică și convertesc

Optimizarea corectă a profilului dvs. de afaceri Google va aduce cu siguranță clienții la baza dvs. GBP este acum o alegere critică pentru toți proprietarii de afaceri, furnizorii și furnizorii de servicii care doresc să se dezvolte semnificativ în sectorul lor.

Ca motor de căutare adoptat la nivel global, Google este întotdeauna prioritatea principală a unui potențial client care caută produse, produse alimentare sau furnizori de servicii în orice locație. Un site web personal oferă conținut descriptiv despre produsele sau serviciile dvs. În schimb, Google Business Profile (GBP) are performanțe mai bune la rezultatele căutării pentru un oraș sau zonă.

Dintre 97% dintre persoanele care caută soluții de afaceri locale, 64% dintre ei merg cu profilurile Google pentru detalii de contact. Oferă informații în timp real, cum ar fi orele deschise și locațiile străzilor pe hartă. În plus, aceasta este o cercetare inițială eficientă pentru clienți pentru a se conecta cu companiile și organizațiile care servesc în zonă.

Dar un fapt notabil este că trebuie să utilizați perfect Profilul de afaceri Google cu tehnici precise de optimizare SEO pentru a vă poziționa înalt pentru o conversie rapidă în căutare. Acest articol discută cel mai optim format pentru a vă îmbunătăți poziția🔝 în căutarea Google.

Profil de companie Google

Google Business Profile (GBP) este un instrument gratuit pentru toate organizațiile comerciale, grupurile mici sau persoanele care lucrează sau furnizează bunuri și servicii într-o anumită zonă sau locație. Acesta reglează în mod corespunzător profilul dvs. Google pentru a afișa informații utile pe pagină în timp ce aceasta este listată pe Google Maps.

Scopul GBP este de a gestiona și personaliza detaliile afacerii sau ale serviciului pentru a permite profilului să apară în mod relevant pe SERP-uri. Profilurile complete cu detalii intrinseci despre afacerea lor urmăresc cu adevărat cel mai înalt rang.

În plus, utilizatorii pot edita secțiunea de profil pentru a-și spori vizibilitatea și pentru a ajuta clienții locali să le găsească în mod convenabil în regiunea locală. De asemenea, puteți furniza orele de lucru și puteți adăuga imagini pentru a vă autentifica munca. Clienții care vă găsesc organizația sau serviciul în categoria de căutare își pot oferi mai târziu recenzii despre experiențele.

Importanța optimizării GBP

Firmele sau organizațiile comerciale își creează Profilurile pe Google și le verifică pe hărți digitale pentru ca utilizatorii să le găsească în zonă. Profilul de afaceri Google este un mijloc pentru afacerile mari și mici pentru a-și gestiona profilul pentru performanță eficientă în rezultatele căutării.

În timp ce căutați un produs sau serviciu cu o anumită locație, rezultatele afișează de obicei furnizorii locali cu locația lor marcată pe hartă. Lista conține numele companiilor cu detalii de contact, cum ar fi numere de telefon, adrese și alte informații.

Algoritmul SEO funcționează și pentru aceste profiluri Google, prezentându-le pe cele mai bune în partea de sus, care în cele din urmă creează generarea de clienți potențiali. Cu tabloul de bord Google Business Profile, puteți interacționa cu clienții dvs. răspunzând la recenziile și interogările acestora. Îi încurajează să aibă încredere în brand și să ofere feedback pozitiv cu imagini pe pagina de profil.

În plus, puteți adăuga adresa și crea un link către site-ul dvs. web și numărul de telefon. Acest lucru va valida afacerea și va câștiga credibilitate pe piață. Un alt aspect critic este că puteți revizui periodic analizele pentru a înțelege reacția clienților la fotografii sau hărți împreună cu rata de conversie.

  Cum să clonați configurația Kodi și să vă duplicați configurația

Astfel, trebuie să utilizați cu atenție instrumentul GBP pentru a furniza informații relevante în tabloul de bord. Utilizați cuvinte cheie semnificative pentru a viza SEO local. Aceștia au un rol major în optimizarea Profilului de companie pentru a performa cel mai precis pentru căutările locale.

Cum să configurați profilul de afaceri Google

Google oferă acest mecanism gratuit proprietarilor de afaceri pentru a crea o prezență autentificată pe platforma sa. Nu se poate ignora eficiența acestui motor de căutare în a ajunge la potențiali clienți fără a depune eforturi pe teren.

GBP vă permite să creați și să gestionați un profil digital, optimizând în același timp să apară în rezultatele căutării bazate pe locație.

Firmele de afaceri mai vechi au, de obicei, Profilurile Google deja existente pe hartă. În astfel de cazuri, vă puteți revendica proprietatea🙍‍♂️ din instrumentul Google Business Profile. Dar este posibil să fi lansat recent o afacere sau tu însuți ca furnizor de servicii specific în zonă. Apoi, puteți crea un profil și așteptați ceva timp pentru a-l verifica de Google.

Este esențial să aveți un cont Gmail înainte de a începe orice activitate pe un instrument Google. Urmați procedurile de mai jos pentru a vă revendica proprietatea asupra lucrării existente sau pentru a crea un nou Profil de companie adăugând o companie la panou.

Cum să vă revendicați afacerea pentru profilul Google

Procesul vă va permite să obțineți dreptul de proprietate asupra Profilului Google deținut deja de altcineva. Dacă, întâmplător, îl deții fără să știi din ID-ul tău Gmail, atunci profilul se va deschide pentru tine.

Pasul 1. Conectați-vă la Google cu contul dvs. Gmail.

Pasul 2. Acum faceți clic pe link business.google.com/add.

Pasul 3. Introduceți numele organizației dvs. de afaceri🏪 în spațiul oferit. Faceți clic pe nume așa cum îl găsiți în listă.

Pasul 4. În sfârșit, pe pagina următoare, apăsați butonul Solicitați acces pentru a vă revendica afacerea.

Vă va cere să completați un formular pentru trimiterea cererii și să trimiteți un e-mail de notificare proprietarului actual.

Cum se creează un profil de afaceri Google

Pentru a începe din nou cu numele afacerii tale, gândește-te la un nume atractiv✅ care definește ceea ce faci.

Pasul 1. Conectați-vă la Gmail pentru a vă menține conectat pe Google.

Pasul 2. Deschideți linkul, google.com/businessși apăsați butonul Gestionați acum.

Pasul 3. Introduceți un nume de companie adecvat și unic în spațiul oferit.

Pasul 4. Bifați caseta de selectare de pe pagina următoare cu privire la natura afacerii, fie că este vorba de vânzare cu amănuntul online, magazin local sau afacere de servicii. Faceți clic pe butonul Următorul⏭️.

Pasul 5. Introduceți categoria afacerii dvs. pe pagina următoare, ceea ce va ajuta clienții să vă găsească în curând.

Pasul 6. Acum, adăugați orașul și zona în care veți deservi.

Pasul 7. Pe pagina următoare📄, furnizați numărul dvs. de telefon sau site-ul web în coloană.

Pasul 8. V-ar cere să vă puneți afacerea pe hartă, așa că apăsați butonul Continuare pentru a trece la pagina următoare.

Pasul 9. Introduceți adresa dvs. poștală în coloana de verificare, selectând țara și statul din lista verticală.

Pasul 10. Găsiți adresa dvs. de corespondență pe hartă și alegeți dacă aveți nevoie ca clienții să viziteze magazinul fizic.

Pasul 11. Personalizează profilul adăugând serviciile tale afișate din lista📃 generată pe baza categoriei alese de tine la pasul de mai sus.

Pasul 12. Adăugați zile lucrătoare și alegeți orele⌛ în fiecare zi pentru a vă arăta prezența și disponibilitatea reală.

Pasul 14. În cele din urmă, apăsați butonul Continuare de pe ultima pagină pentru a finaliza procesul și a vă lansa profilul.

Google vă prezintă pagina de profil de companie, care va dura ceva timp pentru verificare înainte de a deveni vizibilă pentru public.

Cum se face optimizarea GBP

Google Business Profile este o soluție software bine organizată pentru proprietarii de afaceri și furnizorii de servicii. Este conceput exclusiv pentru a-și auto-administra profilul de afaceri și pentru a-și spori vizibilitatea față de potențialii clienți care caută respectivul produs🛍️ sau serviciul pe Google.

  Cum să eliminați widgetul Music Player de pe ecranul de blocare al iPhone

GBP este o versiune extrem de modificată și ușor de utilizat a instrumentului online gratuit, care poate prelua toate informațiile esențiale legate de afacerea dvs. Mecanismul său este de a valida existența organizației pe glob în timp ce se concentrează pe SEO local.

Sa constatat că, cu smartphone-urile în fiecare mână, cuvintele cheie comune de căutare includ „în apropierea mea” sau numele orașului/zonei pentru soluțiile locale. Unele dintre exemple sunt „instalator lângă mine”, „magazin de mobilă lângă mine” sau „casă pentru animale de companie din Londra”.

Odată cu creșterea accesului la internet și a tendințelor de căutare a utilizatorilor, soluția Google Business Profile a câștigat popularitate. Acum, majoritatea organizațiilor sau persoanelor care se ocupă de serviciul direct pentru clienți își valorifică beneficiile multiple prin crearea unui profil🆓 gratuit.

Cu toate acestea, un profil de companie Google incomplet sau creat neprofesionist nu va obține rezultate optime pe o piață competitivă. Doar completarea coloanei online pentru notificarea mărcii și serviciilor dvs. nu va oferi rezultatul dorit.

Cel mai bine ar fi să lucrați la profil pentru a-l optimiza pentru a ajunge în topul SERP-urilor. Algoritmul Google funcționează pe mai mulți factori pentru a prelua informațiile care sunt cele mai apropiate de interogare, în timp ce acestea ar trebui, de asemenea, să fie autentice, verificate, evaluate⭐ și recomandate.

Proces pentru optimizarea profilului de afaceri Google

Trebuie să urmați instrucțiunile de mai jos pentru a utiliza tabloul de bord Google Business Profile pentru a crea un profil optimizat pentru afacerea dvs.

Nume de afaceri

Numirea afacerii tale îi conferă o identitate și o recunoaștere. Numele companiei care are cuvinte cheie similare sau identice care definesc produsul sau serviciul ar funcționa în mod rezonabil în clasamentul căutării, cu condiția ca și alți parametri să fie menținuți corect. Prin urmare, puteți folosi două până la trei litere în nume care pot include cuvinte legate de lucrare.

Retail/Magazin/Serviciu online

Instrumentul vă oferă posibilitatea de a selecta caseta specificul naturii fiind online, magazin fizic🏬 sau acasă/alte servicii. Persoana care caută un produs sau serviciu ar ști cu ușurință ce companii deservesc pe scară largă sau care sunt situate fizic în apropiere.

Organizațiile care oferă doar servicii nu necesită verificarea locației pe hartă, în timp ce pentru magazine, Google verifică prin notificări pe telefoane sau prin e-mail de pe site.

Categoria de afaceri și servicii

Alegerea categoriei potrivite pentru profilul dvs. de companie o va trage la căutările care se potrivesc corect, transformând astfel clienții potențiali în conversie client. Electricienii care selectează un magazin de electronice ca categorie cu siguranță nu vor îndeplini obiectivul clientului. Astfel, chiar dacă profilul tău este bine optimizat, s-ar putea să apară și într-un rezultat de căutare nepotrivit.

Nu le vei putea servi și nu vei putea pierde credibilitatea pe piață. În schimb, ar trebui să adăugați în mod selectiv toate serviciile corelate care pot fi gestionate cu succes la punctul dvs.

Personalizarea descrierii afacerii

Coloana cu descrierea afacerii vă oferă posibilitatea de a scrie o scurtă notă de 750 de caractere📝 despre cultura dvs. de lucru. Trebuie să îl utilizați în mod inteligent, folosind cuvinte cheie sau expresii precise, care sunt interesante, formale și complete.

Puteți folosi numele anumitor produse sau locații și puteți menționa tarife sau oferte cu domeniul de activitate. De asemenea, puteți vorbi despre anii de experiență în serviciul în domeniu, care ajută la optimizarea profilului și la câștigarea încrederii în rândul clienților.

Poze

GBP oferă, de asemenea, posibilitatea de a adăuga imagini la Profilul de companie, care apare și în rezultatele căutării, Hărți Google și alte servicii legate de acesta. Puteți folosi această funcție pentru a adăuga în mod regulat mai multe imagini interesante care descriu afacerea și sporesc cunoștințele clienților.

Fotografiile sunt un mijloc de autentificare a afacerii dvs. prin prezentarea lucrării în timp real. Un număr semnificativ de imagini din secțiune funcționează foarte bine în optimizarea profilului pentru a ajunge la rezultate de căutare mai înalte.

  Cum să activați zoom-ul 2x în senzor pe Samsung Galaxy S23

Tabloul de bord Google Business Profile are multe secțiuni esențiale care pot ajuta eficient la optimizare.

Factori în optimizarea GBP

Tabloul de bord al profilului dvs. de afaceri are câteva alte caracteristici care pot afecta performanța acestuia pe SERP-uri.

Rolul cuvintelor cheie

Cuvintele cheie au întotdeauna un rol important în orice fel de SEO, fie că este vorba de pagini web, rețele sociale sau profiluri Google. Combinația corectă a acestor cuvinte te poate ajuta să apari ca un vânzător de servicii sau produse mai bun printre concurenți și să câștigi mai mulți consumatori pentru afacerea ta.

Puteți examina cuvintele cheie LSI și Planificatorul de cuvinte cheie Google, care este un instrument gratuit, pentru a înțelege opțiunile de căutare ale potențialilor clienți. Includerea eficientă a cuvintelor cheie cu volum mare în profilul dvs. le poate aduce în primele rezultate ale căutării.

Postare în mod regulat

Nu trebuie să ignorați potențialul Profilului Google în promovarea afacerii dvs. și să o tratați ca pe alte portaluri de rețele sociale, postând în mod regulat materiale relevante pe panou. Acest proces reîmprospătează profilul și îl validează pentru o performanță mai bună la clasare.

Puteți alege să faceți modificări de două ori pe lună📆 adăugând produse, postând oferte bonus, răspunzând la recenzii, scriind actualizări, încărcând constant poze noi despre produse și servicii etc.

Informații GBP

Afișează activitățile din profilul dvs., ceea ce înseamnă că veți afla câți utilizatori dau clic pe linkul web, verificați imaginile sau explorați profilul. O utilizare proeminentă a statisticilor și a analizelor📈 este că vă spune care parte a profilului, promovării sau comunicării necesită îmbunătățiri pentru a genera mai mult trafic.

Dacă un profil GMB primește mai mult trafic și ocupă o poziție ridicată, atunci înseamnă că afacerea este în creștere și clienții sunt dispuși să-l abordeze.

Consecvența NAP

Una dintre cele mai importante părți ale creării unei prezențe online este menținerea NAP. Aceasta înseamnă Nume, Adresă și Număr de telefon☎️. Trebuie să vă asigurați că furnizați detaliile exacte NAP la fiecare portal de pe web și, dacă se schimbă vreodată, atunci trebuie să notificați acest lucru în mod oficial pe panou.

Chiar și algoritmul Google monitorizează aceste informații de contact și identitate pentru autentificarea și clasarea afacerii în SERP-uri. Detaliile inconsistente pot împiedica optimizarea profilului, scăzând astfel încrederea în rândul clienților sau al celor care caută.

Gestionarea recenziilor

Obținerea de recenzii🗣️ pe profilul dvs. de companie Google înseamnă într-un fel că oamenii sunt interesați de compania dvs. Prin urmare, este și un canal util pentru interacțiunea cu consumatorii actuali și potențiali. Indiferent dacă recenziile favorizează sau se opun brandului/serviciului dvs., ele sunt totuși un semn pozitiv pentru dvs., deoarece aveți șansa de a transforma negativul în pozitiv.

Trebuie să încercați întotdeauna să răspundeți la recenzii și feedback, deoarece menține profilul activ și vă informează despre alegerile oamenilor. În timp ce aprecierea ar trebui să fie îmbrățișată, plângerilor ar trebui să li se răspundă cu răbdare și cuvinte umile. Vă puteți asigura că recenzenții iau în considerare feedback-ul și improvizați în viitor.

Întrebări și răspunsuri: Această secțiune vă permite să răspundeți la întrebările frecvente din motorul de căutare. Puteți pune câteva întrebări scurte legate de afacerea dvs. pe acest panou și le puteți răspunde pentru a convinge clientul. Va crește șansa ca profilul dvs. să ocupe o poziție superioară pe SERP-uri.

Cel mai important pas este să rămâneți activ și la curent cu activitățile din Profilul dvs. Google și să continuați să reveniți sau să vă actualizați cu privire la oră, evenimente, lansări noi, imagini, recenzii etc.

Aprecierea mea: crearea unui profil de companie Google

Google Business Profile, sau GBP, este un instrument puternic⚓ care favorizează în mod special organizațiile la scară mică sau freelancerii care lucrează în locația lor. Aceste companii caută consumatori în zona sau orașul specificat și, prin crearea unui profil Google, se pot revendica cu autoritate printre concurenți.

Instrumentul are toate caracteristicile necesare pentru a promova afacerea online și pentru a genera clienți potențiali🚶 eficient. Completarea Profilului Google cu eforturi și analize sincere vă poate asigura cu ușurință numele mărcii dvs. printre primele clasate în rezultatele căutării Google.

Deoarece este gratuit💸, vă puteți planifica suficient timp pentru a vă planifica strategia și a compila informații pentru profil. Pe măsură ce profilul este validat de Google, cu tehnici de optimizare dovedite, începe să primească trafic.

Apoi, puteți explora, de asemenea, unele dintre cele mai bune instrumente SEO AI pentru a vă lăsa concurenții în urmă.