ClickUp AI poate face 30 de minute de lucru în 30 de secunde?

Să vedem cum ClickUp AI poate îndeplini cu ușurință sarcinile zilnice de afaceri, inclusiv scrierea de e-mailuri, generarea de rapoarte etc.

Cât timp ai lua pentru a construi un calendar social pentru compania ta? Sau ce zici de a face o cronologie de lansare a proiectului? Sau scriind rapoarte de incident? E-mailuri?…

Toate acestea și multe altele necesită timp, atât de mult.

Doar citirea și scrierea de e-mailuri consumă aproximativ două ore din fiecare zi de lucru pentru un angajat mediu, conform a Raportul Forbes.

Dar nu orice scris este un e-mail. Există multe altele care au nevoie de noi să depășim blocul inițial și apoi să facem brainstorming înainte de a finaliza prima schiță. Ceea ce urmează sunt câteva runde de corecții care ocupă și mai mult cea mai mare parte a orelor productive.

În consecință, fiecare domeniu suferă de scrisul banal și este unul dintre domeniile care necesită un anumit grad de automatizare.

ClickUp AI: o prezentare generală

ClickUp vă ajută să înlocuiți mai multe aplicații precum Asana, Jira, Slack, MS Teams, Lattice, Monday, Trello etc., cu pachetul său de productivitate.

Pe scurt, este un instrument complet care acoperă managementul proiectelor, chat-ul, stabilirea și urmărirea obiectivelor și multe altele într-un singur loc. Ideea este simplă: evitați jonglarea între mai multe utilități și aveți totul la ClickUp.

Important este că nu pot acoperi întregul ClickUp în această recenzie. Va fi prea mare pentru a intra într-un articol.

În schimb, este vorba despre cea mai nouă caracteristică a sa, ClickUp AI. Aceasta este o ofertă ChatGPTesque, dar ajustată pentru diferite echipe (marketing, vânzări, asistență etc.) pentru a ajuta la îndeplinirea treburilor digitale „standard” legate de muncă într-o clipă.

Alte secțiuni implică scurta mea experiență cu ClickUp AI.

Am creat un exemplu de spațiu „tipstrick.ro” pentru această demonstrație, iar pentru utilizarea oricărui instrument ClickUp AI, trebuie să tastați slash (/) în spațiul gol.

Întrucât este vorba în mare parte despre text, puteți merge direct cu „Scrieți cu AI” și dați solicitarea pentru a finaliza. În mod alternativ, instrumentele AI au mini-instrumente specifice departamentului, cu instrucțiuni de început care ilustrează abilitățile lor.

Să începem această revizuire ClickUp cu e-mailuri.

Scrierea e-mailurilor

ClickUp AI are câteva șabloane de e-mail care acoperă situații comune precum promovarea, reactivarea serviciului, bun venit etc.

Pentru orice personalizat, opțiunea Scrieți un e-mail este utilă. I-am solicitat să scriu un e-mail către Forbes Outreach pentru promovare Sparkian (site-ul nostru soră pentru jocuri digitale).

Există opțiuni pentru a alege tonul, inclusiv profesional, inspirațional, casual, optimist etc. Se poate, de asemenea, ajusta nivelul de creativitate: scăzut, mediu sau ridicat.

ClickUp AI este tolerant la greșeli de scriere. Aceasta înseamnă că chiar și solicitările dvs. imperfecte vor ieși în mod optim.

  Cum să eliminați contactele din foaia de partajare pe iPhone sau iPad

În partea de jos, se poate face clic pe Inserare sau Copiere pentru a utiliza acest text în spațiul respectiv ClickUp sau oriunde altundeva. Sau, implementați alte opțiuni, cum ar fi Editare intrări sau Încercați din nou pentru a regenera răspunsul.

În plus, Spuneți AI ce trebuie să faceți în continuare (marcat ca 2) este locul în care vă puteți solicita din nou pentru a îmbunătăți răspunsul.

Dar trimiterea de e-mailuri nu este niciodată completă fără răspunsuri. Deci, am încercat și instrumentul său de răspuns AI.

Doar lipiți întregul corp în e-mail pentru a răspunde la câmp și introduceți câteva detalii importante în secțiunea Punctele dvs. de discuție.

La fel ca toate instrumentele AI, răspunsurile ar putea avea nevoie de o atingere umană. Totuși, aceasta oferă o primă schiță suficient de bună pentru a lucra.

Marketing

Dacă ați observat până acum, ClickUp AI ne ajută să folosim AI generativ. În locul unui singur prompt, solicită mai multe intrări în funcție de complexitatea sarcinii.

Această abilitate este afișată complet în instrumentele sale de marketing AI.

Am încercat să pregătesc un brief creativ pentru reproiectarea site-ului web pentru a îmbunătăți anumite valori de performanță. Din nou, am luat Sparkian.com pentru această ilustrare.

Deși nu sunt un agent de marketing ca atare, răspunsul său a fost utilizabil, care poate fi modificat puțin pentru a începe. Și să vă reamintesc, pentru asta este menit ClickUp AI.

Apoi, am solicitat ClickUp AI să creeze un sondaj de satisfacție a clienților. Ideea a fost să primim feedback rapid despre estetica site-ului, conținutul și orice domeniu nou pe care să îl accesați.

Răspunsul a inclus câteva întrebări fiecare, abordând obiectivele sondajului pe care le-am menționat în promptul său. În general, m-am simțit foarte mulțumit de rezultate și aș fi folosit acest răspuns dacă ar fi fost cu adevărat.

Și deși acesta este un lucru generic pe care oricine îl poate face, totuși, ar fi durat cel puțin 15-20 de minute dacă nu ar fi fost astfel de instrumente.

Cu excepția acestora, instrumentele de marketing ClickUp AI au șabloane prompte pentru generarea de rapoarte, prezentări, descrieri de produse, idei de campanii, titluri de bloguri, scriere de postări de blog etc.

Produs

Echipele de produse sunt unul dintre cei mai ocupați profesioniști, care lucrează la conceptualizarea, dezvoltarea și lansarea oricărui produs. Ei lucrează cu mize mari și sunt principalii responsabili pentru viitorul oricărei companii.

De când am lansat recent publicația noastră de jocuri, am avut o idee despre procesul general de lansare, inclusiv comunicate de presă, oferte de lansare, parteneriate cu influenceri, marketing plătit, crearea de rețele sociale etc.

De obicei, asta se numește realizarea unui plan de lansare pe piață. Să creăm unul cu ClickUp AI.

  Cum se face un grafic de calcul în Microsoft Excel

Am fost plăcut surprins să văd că includea cea mai mare parte a procesului pe care l-am făcut. În special, tabelul cu livrabile, canale și activități a fost perfect.

Acest lucru nu numai că economisește timp, dar oferă ceva de admirat pentru începători. În plus, se pot regenera răspunsurile pentru a vedea dacă au omis ceva.

Segmentul de produse ClickUp are solicitări suplimentare care acoperă note de lansare, planuri de lansare, documentație de ajutor, sondaje despre produse, rapoarte de stare etc.

Vânzări

Un alt departament suprasolicitat din orice organizație este vânzările. Simțind căldura cu care se confruntă acești oameni în fiecare zi, ClickUp AI i-a acoperit bine.

Există setări prestabilite pentru generarea de propuneri de vânzare pentru lift, e-mailuri de personalizare a prospectului, rezumate ale întâlnirilor, studii de caz, planuri de instruire, prezentări și multe altele.

Consultați acest argument de vânzare demonstrativ care oferă VPN unei companii de la distanță ca noi!

Poate suna ca un ton simplu. Totuși, se pot include cât mai multe detalii în prompt pentru a personaliza rezultatul, după cum este necesar. Pentru răspunsul anterior, am folosit un prompt simplu:

A rezultat un răspuns de peste 200 de cuvinte, la care i-am cerut din nou să-l reduc la 100 de cuvinte, așa cum este indicat în imaginea de vânzare.

Apoi, am încercat să creez o schiță de prezentare care rezumă efectele automatizării AI (bună, ChatGPT!) pentru industria editorială.

Am putut vedea câteva puncte valide pe care le urmărim după lansarea ChatGPT. Câteva lucruri precum productivitatea îmbunătățită, asistența pentru scris, impactul asupra oportunităților de muncă, dilema etice etc., rezonează bine printre majoritatea publicațiilor online.

Felicitari echipei noastre de planificare pentru titlul: ClickUp AI poate face 30 de minute de lucru in 30 de secunde? Aș spune că da, cu siguranță. Este o economie excelentă de timp și și-a respectat reputația până acum.

Dar haideți să verificăm încă un șablon prompt înainte de a da verdictul final.

Planificare

Fiecare proiect de succes este rezultatul unei planificări meticuloase. Și asta implică o mulțime de propuneri, calendare, întâlniri, rapoarte și altele.

Pentru a verifica cum se descurcă ClickUp în realizarea unei cronologie a proiectului pentru lansarea site-ului web, am dat această solicitare:

Știu că termenele sunt specifice proiectelor, organizațiilor și multor factori externi și interni. Totuși, obiectivul este de a pregăti carcasa cât mai curând posibil.

Pentru a încheia testarea segmentului său de planificare, am încercat să generez un plan de management al riscului pentru noua noastră publicație de jocuri. De data aceasta am continuat cu cât mai puține detalii posibil pentru a verifica ce va găti singur ClickUp AI.

Acesta a fost promptul:

Și aceasta este rezultatul:

A oferit o bază solidă pentru a crea un plan specific de management al riscului pentru acest caz.

  14 cele mai bune platforme de comerț electronic pentru întreprinderile mici și mijlocii

În general, funcționează exact așa cum este anunțat, adică să elimine blocul inițial. AI-ul său este super-ajustat pentru diverse sarcini de afaceri, rezultatul confirmând același lucru. De asemenea, are și alte instrumente AI notabile, inclusiv rezumat, traducere, editare, simplificare etc.

De asemenea, aș dori să menționez că a durat mai puțin de 10 secunde pentru fiecare răspuns împărtășit în acest articol. Și ceea ce s-a simțit inferior în toate șabloanele de prompt a fost creatorul său de subsarcini. În afară de asta, a făcut treaba destul de convingător și vă recomand cu siguranță să îl încercați.

Dar dacă sunteți deja în căutarea alternativelor sale?

Alternative

Noțiunea AI

În cazul în care nu știți, Notion este un instrument de management de proiect și productivitate. Totul este despre planificare, etichetare, comentare, partajare și finalizare. Știu acest lucru pe dinafară, deoarece am folosit Notion ca șofer zilnic la tipstrick.ro în ultimii doi ani.

Și recent, s-a alăturat, de asemenea, trenului AI cu lansarea Noțiunea AI. Mai simplu spus, Notion AI automatizează scrierea. Dar cum se compară cu ClickUp AI, care face în mod predominant același lucru?

Puteți vedea că multe șabloane de prompte par a fi aceleași.

Totuși, Notion este mult similar cu ChatGPT. De exemplu, pentru fiecare solicitare pe care faceți clic, obțineți acest câmp gol pentru a introduce detaliile.

Acest lucru este mult diferit de ClickUp AI, care oferă mai multe câmpuri care solicită diverse lucruri despre prompt înainte de a primi orice răspuns. Personal, consider că metoda ClickUp este mai eficientă și mai simplă pentru cineva care nu are o experiență extinsă în asistență.

Dar trebuie să vă abonați la planuri plătite cu ClickUp pentru a-și testa capacitățile AI. Cu toate acestea, se poate face o încercare gratuită de AI chiar și cu nivelul pentru totdeauna gratuit al Notion, care este cu siguranță un plus pentru începători.

În cele din urmă, trebuie să achiziționați un supliment AI separat cu planuri plătite pentru o experiență completă, o restricție comună pentru ambele.

Gânduri finale

Deși niciun instrument AI nu poate înlocui un om, acesta oferă un impuls pentru a face lucrurile rapid. Și asta rezumă însuși motivul existenței lor – să fie asistenți demni.

Și, după cum am menționat deja, fiecare profesionist în afaceri scrie mult în mod repetitiv. Pierdem atât de mult timp făcând schițe și este foarte util să le pregătim în câteva secunde cu instrumente precum ClickUp AI. Pe scurt, facilitează solicitarea și are șabloane gata făcute pentru aproape fiecare departament pe care îl are o afacere tipică.

Sper că articolul v-a oferit informațiile necesare despre ceea ce se poate face cu ClickUp AI. Vă sugerez să încercați singur pentru a vedea dacă vă servește corect cazul de utilizare.

PS: Iată câteva instrumente de scriere AI dacă tot ceea ce vă interesează este textul automatizat.