Celebrități la cerere: Ce este Cameo?

Am crescut urmărind Star Trek: The Next Generation. Unele dintre cele mai dragi amintiri din copilărie ale mele implică faptul că am stat cu picioarele încrucișate în fața unui tub catodic, unde îl priveam pe Picard și echipajul salvând galaxia de hoardele Borg și Romulani. A fost – și rămâne – serialul meu TV preferat. Două decenii mai târziu, mi-am cunoscut soția.

Împărtășiți mult în căsătorie și un lucru pe care l-am transmis a fost dragostea mea pentru toate lucrurile cu Roddenberry. În calitate de asistent social clinic, soția mea a dezvoltat o anumită afinitate pentru personajul consilierului Troi, care este interpretat de actrița britanică Marina Sirtis. Și așa, când a venit ziua ei de naștere, nu am ezitat să cheltuiesc aproape 100 de dolari pe o salut video personalizat de la Sirtis, folosind site-ul web Camee.

Celebrity on Tap

Internetul a făcut celebritățile (și celebritățile) mai accesibile ca niciodată, datorită site-urilor precum Facebook și Twitter. Camee se simte ca concluzia logică a acestei tendințe, permițând oricui să comandă un scurt mesaj de la acele celebrități și sportivi pe care îi admiră cel mai mult.

Acest lucru deschide o fereastră către o lume care anterior era închisă celor care lucrau dincolo de limitele showbiz-ului. Și Cameo se simte deosebit de relevant în contextul pandemiei Covid-19 în curs. Cu lansările în cinematografe și TV în așteptare și muzicienii care se confruntă cu turnee anulate, aceste videoclipuri au devenit încă o parte a modelului de afaceri de divertisment.

  7 motive pentru care ar trebui să cumpărați MacBook Air M2

De când a fost lansat în 2017, site-ul a adunat o adevărată armată de actori, muzicieni, sportivi și celebrități online. Gama include pictograma NBA Dennis Rodman, membrul echipei Shark Tank Kevin O’Leary și chiar grupul de cloci nebun, care nu au nevoie de prezentare.

Pentru artiști și animatori, site-ul oferă încă o modalitate de a-și monetiza faima. Acest lucru este deosebit de util pentru cei a căror stea s-ar fi diminuat cu ceva timp în urmă sau lucrează altfel în sectoare ale industriei divertismentului care s-au străduit să se adapteze secolului XXI. Având în vedere că vânzările de CD-uri se află la un nivel maxim, iar redevențele de streaming nu reușesc să umple golul, aceste mesaje scurte personalizate pot ajuta artiștii să rămână pe linia de plutire.

Iar unii se descurcă mai bine decât doar „pe plutire”. În un interviu cu podcastul The Indicator de la NPR, comediantul Gilbert Gottfried susține că poate câștiga cu ușurință 1.000 de dolari într-o singură zi, pentru ceea ce înseamnă mai puțin de o oră de muncă. Și asta ținând cont de reducerea cu 25 la sută a Cameo.

Poate în mod surprinzător, Cameo se mândrește și cu o serie de personalități politice, inclusiv fostul consilier al Administrației Trump, Sebastian Gorka, fostul secretar de presă la Casa Albă, Sean Spicer, și un pumn de imitatori ai lui Trump și Obama.

Pentru a fi listate pe Cameo, persoanele trebuie să aibă o măsură de notabilitate. Ei își pot stabili propriile prețuri, unele videoclipuri costând doar 1 USD, iar altele măsoară în mii. Un videoclip de la Caitlyn Jenner, de exemplu, costă 2.500 de dolari.

  Bumble arată profiluri inactive?

Creați-vă propriile cameouri

Este extrem de simplu să-ți comanzi propriul strigăt personalizat de celebritate. Platforma funcționează la fel ca orice site de comerț electronic. Selectați interpretul dintr-un catalog și plătiți taxa.

Singura „curbă” adevărată este că trebuie să-i spui interpretului ce vrei de la videoclipul tău. Aici, vă ajută să fiți specific, în special având în vedere că aveți doar un număr limitat de caractere pentru a vă face cererea. 250, mai exact. Desigur, având în vedere că videoclipul tău va dura mai puțin de un minut, nu este nevoie să scrii o opusă.

Solicitarea dvs. este apoi trimisă interpretului. Interpreții au dreptul de a refuza o solicitare, în urma căreia banii dvs. sunt rambursați. Dacă ați plătit cu credite, le puteți reutiliza pentru a realiza un alt videoclip.

Poate dura câteva zile pentru ca un interpret să-ți creeze videoclipul. După ce l-au încărcat, veți primi o notificare prin e-mail. De asemenea, îl puteți descărca pentru a partaja în altă parte, cum ar fi Facebook sau Twitter.

Nou: Apeluri Zoom cu celebrități

Începând cu 15 iunie 2020, Cameo este mai mult decât mesaje video. Acuma poți rezerva apeluri Zoom de 10 minute cu vedetele.

Aceste apeluri pot costă până la 15.000 USD— vedetele stabilesc tarifele. La lansare, actorul Jeremy Piven a taxat 15.000 de dolari pentru 10 minute. Totuși, nu toată lumea percepe atât de mult – comediantul Gilbert Gottfried percepe doar 150 de dolari.

Videoclipuri promoționale

Interesant este că puteți folosi Cameo și pentru a comanda celebrităților să vă susțină produsul. Din motive evidente, nu toate personalitățile sunt dispuse să facă acest lucru. Acestea fiind spuse, mulți sunt. Lista include Jordan „Lupul de pe Wall Street” Belfort, Tommy Lee de la Motley Crue și Gary Busey.

  Cum să colaborezi la o prezentare Microsoft PowerPoint

Videoclipurile promoționale vin cu propriile reguli. Nu le poți edita. Nu puteți elimina filigranul. Și le puteți folosi doar trei luni de la crearea lor. După acel moment, trebuie să negociați cu Cameo pentru a vă extinde drepturile asupra filmării.

Cameo limitează, de asemenea, locul în care le puteți utiliza: și anume, pentru rețelele sociale și site-urile web ale companiilor. Nu puteți, de exemplu, să comandați un Cameo promoțional și apoi să îl utilizați ca reclamă TV.

Mai mult decât un strigăt

Cameo a permis personalităților să continue să câștige bani într-o perioadă foarte dificilă, când majoritatea spectacolelor în persoană sunt anulate și producțiile TV și cinematografice sunt în așteptare. Și, pentru publicul larg, a creat o nouă categorie de cadouri care este fundamental unică și personalizată.

Unii, precum Gilbert Gottfried, recunosc că își fac griji că conceptul de celebritate este devalorizat de site.

„Ca, cu ani în urmă, oamenii nu puteau lua legătura cu Humphrey Bogart și să-i spună, hei, am crezut că Casablanca era nasol”, a spus Gilbert în interviul său Planet Money.

Cu toate acestea, în timp ce industria divertismentului rămâne într-o stare de tulburare, servicii precum Cameo vor rămâne extrem de importante.