Cei mai buni 10 furnizori de camere virtuale de date (VDR) pentru încheierea de tranzacții securizate

Serviciile Virtual Data Room (VDR) au câștigat multă popularitate în ultima vreme, deoarece companiile își realizează încet beneficiile.

În vremurile moderne, în care securitatea a devenit o problemă majoră pentru organizații și persoane deopotrivă, soluțiile VDR oferă un spațiu online sigur pentru stocarea și partajarea datelor și fișierelor sensibile.

Aceste soluții vin cu politici de securitate de ultimă generație și protocoale de criptare pentru a stoca și partaja fișiere sensibile pe care doar persoanele autorizate le pot accesa.

Cu mulți furnizori VDR disponibili pe piață, utilizatorii se pot simți uneori copleșiți să aleagă unul.

Pentru a vă ușura acest proces, am creat o listă cu cei mai buni furnizori de camere de date virtuale pentru încheierea de tranzacții în siguranță.

Să discutăm în detaliu VDR-urile și beneficiile acestora înainte de a vorbi despre cei mai buni furnizori de VDR.

Ce este o cameră de date virtuală?

O cameră de date virtuală (VDR) este ca un depozit online securizat pe care organizațiile îl pot folosi pentru stocarea și distribuirea datelor sensibile.

Este, de asemenea, cunoscută ca o cameră virtuală de tranzacții, deoarece permite organizațiilor să comunice, să ia decizii strategice și, de asemenea, să gestioneze fluxurile de lucru într-un mediu controlat (cum ar fi o cameră fizică) cu acces la toate datele necesare.

De obicei, un VDR este securizat prin criptare de top, protocoale de securitate, autentificare cu doi factori și control de conectare unică. Astfel, organizațiile pot efectua tranzacții de fuziuni și achiziții la scară largă cu ușurință și în siguranță.

VDR-urile au devenit un instrument esențial pentru companiile moderne de a partaja date importante ale companiei cu clienții și furnizorii fără a necesita nicio interacțiune fizică. Spre deosebire de camerele de tratare a datelor fizice, această cameră de date electronice vă scutește de aglomerația de documente fizice uriașe și vă tratează cu un management modern al documentelor.

Cu VDR, organizațiile își pot îmbunătăți fluxul de lucru în afaceri și pot spori productivitatea echipei, bucurându-se în același timp de o platformă de colaborare sigură. Ca utilizator, trebuie să faceți o solicitare specială pentru a vă accesa datele într-un VDR, iar dacă sunteți calificat, veți primi un răspuns rapid.

Cum funcționează o cameră de date virtuală?

Un VDR funcționează ca o platformă de depozit sigură sau un instrument pentru toate documentele digitale și permite organizațiilor să facă tranzacții uriașe cu diligență. Combină capacitățile de management de proiect pentru a asigura un flux de lucru eficient și pentru a reduce aglomerația de documente fizice grele.

Sursă: DealRoom

Când optați pentru un VDR de la un furnizor de încredere, acesta îl va instala pe serverul dvs. și va crea un spațiu de resurse securizat centralizat pentru partajarea datelor cu terțe părți. Persoanele precum investitorii și clienții cu acreditări adecvate pot accesa resursele într-un mediu controlat.

VDR-urile vă permit să găzduiți date confidențiale cu securitate avansată și, de asemenea, vă ajută să gestionați autorizarea spectatorului de a le citi, copia și imprima. În timpul tranzacțiilor, organizațiile pot face schimb de date și documente în siguranță și pot finaliza procesul. În plus, VDR-urile le permit angajaților să își îndeplinească rapid sarcinile atribuite prin procese automate și management avansat de proiect.

Beneficiile camerelor de date virtuale

Beneficiile VDR-urilor includ:

  • Spațiu sigur și securizat: avantajul major al VDR este că vă oferă un spațiu sigur pentru partajarea și stocarea datelor dvs. sensibile. Este protejat de protocoale de criptare pentru a proteja datele.
  • Due diligence îmbunătățită: VDR a jucat un rol esențial în îmbunătățirea procesului de due diligence prin furnizarea unui spațiu centralizat pentru date. Permite partajarea eficientă a datelor, revizuirea și analiza de către investitori și clienți.

  • Stabiliți transparență: deoarece oferă un mediu sigur în care organizațiile și clienții pot partaja date și pot urmări activitatea utilizatorilor, stabilește încredere și transparență între ele.
  • Îmbunătățiți procesul de tranzacționare: VDR a avantajat multe organizații, oferind o platformă centralizată pentru ca organizațiile să își continue fără efort ofertele, să partajeze documente și să accelereze vânzările. Ea eficientizează toate procesele, ceea ce îi ajută pe utilizatori să lucreze rapid la tranzacție.
  • Eficiența costurilor: Implementarea VDR pe servere vă ajută să reduceți nevoia de documente fizice și costurile asociate cu imprimarea și gestionarea acestora. Când începeți să utilizați VDR, vă ajută să reduceți costurile de partajare a documentelor și de călătorie pentru a prezenta documente clienților corporativi.

Cazuri de utilizare ale camerei de date virtuale

Camerele de date virtuale au revoluționat modul în care se realizează fuziunile și achizițiile, strângerea de capital, tranzacțiile financiare și alte tranzacții de afaceri. Iată câteva cazuri de utilizare a VDR:

  • Producție: organizațiile asociate cu producția folosesc pe scară largă VDR pentru a face tranzacții de miliarde de dolari cu clienții și furnizorii. Le oferă o platformă de colaborare și distribuire de date sensibile.
  • Tehnologia informației: industria IT are unul dintre cei mai mari utilizatori de VDR pentru a partaja documente între echipe din diferite părți ale lumii și, de asemenea, cu clienți, terți și alte companii.

  • Bănci: VDR ajută băncile să gestioneze fuziunile, împrumuturile, schimbul de documente sensibile și alte sarcini într-un mediu securizat și reglementat corespunzător. Le oferă un seif virtual securizat unde ar putea stoca datele sensibile ale clienților.
  • Serviciu de consultanță: Cu VDR în vigoare, multe servicii de consultanță au beneficiat de el, deoarece facilitează colaborarea la proiect, gestionarea clienților și partajarea cunoștințelor.
  • Firme juridice: firmele juridice sunt cunoscute pentru că se confruntă cu munți de documente, dar VDR le poate ajuta să iasă din aglomerație și să simplifice fluxul de lucru. Acum pot partaja cu ușurință documente și alte documente cu clienții și firmele.

Acum, să aruncăm o privire la toți cei mai buni furnizori de camere de date virtuale pe care îi puteți lua în considerare.

DealRoom

Stocați în siguranță toate documentele confidențiale ale organizației dvs. într-un singur loc, gestionați controalele datelor, partajați-le rapid cu clienții dvs. la cerere și colaborați la ele folosind DealRoom. Este o platformă VDR lider pe care o preferă multe organizații globale.

Prin opțiunea de stocare centralizată a datelor de la DealRoom, puteți vizualiza toate informațiile printr-un document încorporat și un vizualizator Excel fără a fi nevoie să comutați între platforme. De asemenea, vă permite să utilizați analize de date perspicace, unde puteți revizui și analiza activitățile documentelor și puteți solicita accesări și angajări din partea clienților.

Cu DealRoom, nu va trebui să vă faceți griji cu privire la furtul de date sau accesul neautorizat, deoarece software-ul are permisiuni personalizabile și autentificare cu mai mulți factori. În plus, vă puteți finaliza solicitările de due diligence cu ajutorul unor încărcări simple prin glisare și plasare.

Planul de pornire al DealRoom costă 1295 USD/lună.

Caplinked

Caplinked este un furnizor renumit de camere de date virtuale care vă poate ajuta să vă duceți gestionarea documentelor la următorul nivel cu securitate. Vă va oferi un spațiu de lucru larg care acționează ca un seif pentru a stoca documentele afacerii, clienților și investitorilor dvs.

Caplinked folosește criptare de 256 de biți de grad militar și este compatibil cu HIPAA și SOC 2. Indiferent dacă afacerea dvs. aparține sectorului de investiții, IT sau de producție, Caplinked vă ajută să creați grupuri personalizate și să configurați permisiunea conform cerințelor.

În plus, Caplinked este mai mult decât partajarea fișierelor; creează stocare de rezervă și vă permite să faceți instrucțiuni speciale de acces la stocare. Puteți utiliza gestionarea drepturilor digitale pentru a vă proteja fișierele sensibile cu o criptare adecvată, astfel încât spectatorii cu acreditări securizate să le poată accesa doar.

Acest furnizor de VDR folosește și puterea AI pentru a vă ajuta să redați automat informațiile sensibile și să organizați datele cu un singur text de căutare. Folosind tabloul de bord central, puteți urmări cu ușurință toate acțiunile și modificările efectuate în sistem.

Caplinked oferă software-ul VDR în două planuri, începând de la Team la 149 USD pe lună.

Cutie

Cutie poate simplifica gestionarea ofertelor și partajarea datelor prin instrumentul său VDR. Vă ajută să eficientizați și să asigurați cu ușurință diligențele necesare pentru fuziuni și achiziții, negocierea contractelor, procesul de licitație și gestionarea altor tranzacții.

De la asistența clienților să răspundă instantaneu și să facă negocieri până la semnarea de oferte, Box vă permite să alegeți dintre peste 1400 de integrări pentru a accelera ciclurile de tranzacții. De asemenea, oferă acces mobil și previzualizare în browser în peste 125 de formate de fișiere care funcționează fără efort, fără a compromite integritatea sau securitatea datelor.

Box oferă diverse protocoale de securitate, clasificare și procese robuste de autorizare a utilizatorilor pentru a asigura securitatea și confidențialitatea ofertantului. În plus, veți obține acces securizat la fișiere și vizibilitate prin colaborarea sa ascunsă și funcționalitatea de filigranare. De asemenea, utilizează funcții de dispoziție și reținere pentru a adera la cerințe precum SOX și FINRA.

În plus, Box este o caracteristică care utilizează învățarea automată pentru a vă ajuta să extrageți informațiile relevante și necesare din documentele stocate. Pentru a lucra la o nouă ofertă, puteți colabora cu ofertanții în VDR-ul dvs. și puteți partaja și gestiona datele dvs.

Digify

Dacă sunteți în căutarea unui furnizor de date virtuale de încredere pentru a vă gestiona tranzacțiile cu clienții, atunci Digify poate fi o opțiune bună.

Această soluție VDR vă oferă informațiile necesare pentru a vă accelera tranzacțiile și vă tratează cu urmărirea și analizele impresionante ale documentelor privind interacțiunea investitorului cu datele. Digify oferă o opțiune avansată de branding care vă permite să utilizați adrese URL cu etichetă albă pe platforma VDR.

Digify vă va ajuta să personalizați rapid folosind logo-ul, avatarurile și culorile mărcii, ceea ce este util pentru a construi încrederea cu oaspeții din camera dvs. de date. Cu certificare ISO27001, NDA-uri la clic și criptare completă, acest furnizor de VDR asigură, de asemenea, securitate la nivel superior.

Planurile standard ale acestui serviciu încep de la 120 USD pe lună atunci când sunt facturate anual.

Onehub

OnehubCamerele de date virtuale ale lui vă oferă o platformă perfectă pentru stocarea și gestionarea datelor și finalizarea cu succes a ofertelor.

Acest VDR vă permite să colaborați în siguranță și fără efort cu clienții, clienții și colegii dvs., partajând documente, date și alte informații vitale fără griji. Puteți economisi mult timp utilizând o funcție de încărcare prin glisare și plasare și, de asemenea, obțineți previzualizări de înaltă calitate a peste 30 de tipuri de fișiere.

Datorită urmăririi avansate a activității, veți afla despre fiecare activitate din camera dvs. de date. Onehub facilitează organizarea tuturor fișierelor și folderelor, controlând în același timp cine poate accesa ce fișiere.

Onehub se străduiește să aibă grijă completă de datele și camera dvs. de date cu criptare de 256 de biți la nivel de bancă, reducând șansele ca un hacker să pună mâna pe datele dvs. De asemenea, vă permite să personalizați spațiul de lucru cu logo-ul și culoarea organizației dvs., oferindu-i o notă personală.

iDeals

Partajați și colaborați la documente de afaceri și alte date sensibile cu securitate folosind VDR-uri de iDeals. Oferă o platformă interactivă pe care o poți accesa de pe orice dispozitiv fără a fi nevoie de niciun plug-in.

În timp ce încărcați documente în iDeals, puteți pur și simplu să glisați și să plasați fișierul, iar acesta va numerota fișierele automat pentru confortul dvs. De asemenea, puteți seta filigrane și setări înainte de începerea unei tranzacții, iar acestea vor fi aplicate automat tuturor documentelor pe care le veți adăuga.

iDeals acceptă peste 25 de formate și aveți opțiunea de a limita vizualizarea anumitor text sau imagini din document prin redactarea părții sensibile. Gestionarea drepturilor de document este foarte eficientă, unde puteți configura permisiunile fișierelor în funcție de cerințe.

Datorită timpului de funcționare al camerei de date de 99,95%, puteți accesa oricând toate datele partajate. De asemenea, veți putea obține rapoarte grafice care arată activitățile ofertanților, ceea ce vă poate ajuta să vă reduceți timpul de luare a deciziilor.

iDeals oferă securitate de top cu criptare pe 256 de biți împreună cu chei de 2048 de biți. Infrastructura centrului său de date este complet auditată și conformă SOC 2, în timp ce operațiunile centrelor sale de date sunt auditate de EY și sunt certificate ISO 27001.

Deoarece centrele de date multiple oglindesc unul pe celălalt, șansele de a vă pierde datele sunt minime, chiar dacă există multe blocări ale serverului. iDeals oferă mai multe funcții avansate, cum ar fi vizualizarea gardului, filigranul, limitarea adresei IP, vizualizatorul securizat de foi de calcul și multe altele.

DocSend

Simplifică-ți procesul de partajare a documentelor și de afaceri DocSend de Dropbox. Oferă o cameră de date virtuală care oferă o gestionare inteligentă a permisiunilor pentru adresele de e-mail și domeniile și accesibilitatea datelor sensibile.

DocSend vă permite chiar să implementați protecție la nivel granular, oferind gestionarea permisiunilor pentru documente individuale. Această platformă VDR a făcut mai ușor pentru utilizatori să vă vizualizeze fișierele de pe orice dispozitiv cu permisiunile corespunzătoare, fără a descărca software-ul.

Puteți introduce o experiență de vizionare personalizată a VDR-ului printr-un logo personalizat și o imagine banner. Acest lucru creează o impresie bună în fața vizitatorilor. Vă permite să partajați mai multe documente printr-un singur link.

FirmRoom

Susținut de certificarea SOC 2 de tip 2 și gestionarea simplă a documentelor, FirmRoom vă oferă un VDR ușor de utilizat pentru toate procesele de colaborare și partajare a documentelor.

Instrumentul VDR vă permite să vă gestionați eficient fișierele utilizând funcționalitatea de încărcare prin glisare și plasare, să notificați echipa despre noi documente și să utilizați indexarea automată și căutarea avansată. Dispune de un vizualizator securizat de foi de calcul împreună cu un vizualizator de documente și Excel care vă permite să vizualizați datele în mai multe formate de fișiere.

FirmRoom vine cu o redactare inteligentă încorporată care identifică și elimină rapid orice parte a informațiilor modelate pentru a proteja documentele personale și critice de afaceri.

Mai mult, FirmRoom folosește o protecție impresionantă pentru toate documentele stocate prin acces la documente pe 4 niveluri, o funcție de filigran și NDA. Prin analiza sa inteligentă, veți avea o vedere amplă a ceea ce se întâmplă cu documentele din VDR, inclusiv harta termică a documentelor și activitatea grupului și a utilizatorilor.

Ansarada

Obțineți rezultate critice de afaceri cu Ansarada, care oferă camere de date virtuale inteligente pentru a vă sprijini creșterea afacerii. Pe lângă faptul că este o platformă sigură de partajare a fișierelor, se integrează cu alte platforme pentru a vă ajuta să vizualizați documente fără a schimba manual aplicațiile.

Facilitatea de glisare și plasare vă face instrumentul mai ușor să stocați fișiere. De asemenea, oferă un instrument Deal Workflow care permite echipei dvs. să lucreze în colaborare și strategic, fără nicio limitare a numărului total de utilizatori.

Ansarada este o cameră de date virtuală modernă care nu numai că vă ajută să vă pregătiți pentru tranzacții de fuziuni și achiziții și IPO, ci și implementează managementul utilizatorilor și disciplina operațională. Acesta valorifică puterea AI pentru urmărirea activităților utilizatorilor.

Obțineți acest instrument plătind 1039 USD/lună pentru utilizatori nelimitați.

Imprima

Imprima este o platformă VDR care oferă acces mai rapid la date prin tehnologia de stocare blob. Este alimentat de AI, care vă permite să lucrați la orice tip de document în orice limbă și să redactați automat părți vitale din documente pentru conformitatea GDPR.

În plus, Imprima revizuiește cu acuratețe documentația juridică și îți structurează automat VDR-ul. Oferă un tablou de bord în timp real și hărți termice pentru a urmări interesele ofertantului și vă permite să creați șabloane personalizate într-un format grafic.

Prin instrumentul de automatizare și inteligență artificială de la Imprima, puteți revizui documentația juridică și puteți structura automat VDR-urile rapid. Acesta a îmbunătățit gestionarea utilizatorilor, simplificând procesul de tranzacționare și permițându-vă să gestionați întrebări și răspunsuri în VDR.

Imprima respectă ISO 27001:2013 și GDPR pentru a proteja datele și a menține confidențialitatea. Serverele sale de date din UE practică practici de securitate de vârf în industrie.

Concluzie

Camerele de date virtuale (VDR) au făcut mai ușor pentru companii să stocheze și să gestioneze în siguranță datele, accelerând în același timp fuziunile și achizițiile și alte tranzacții.

Toți furnizorii de VDR pe care i-am menționat mai sus vin cu funcții de bază și avansate și oferă politici solide de securitate și conformitate pentru a vă proteja de riscurile de securitate și confidențialitate. Astfel, alegeți oricare dintre ele în funcție de nevoile și accesibilitatea afacerii dvs.

În continuare, aflați despre tipurile de centre de date explicate în 5 minute sau mai puțin.