Ce este Adobe Bridge? Un ghid pentru începători pentru aplicația de gestionare a conținutului

Legături rapide

Recomandări cheie

  • Adobe Bridge este un instrument gratuit de optimizare a fluxului de lucru creativ.
  • Utilizați Adobe Bridge pentru a redenumi fișierele în serie, pentru a vă organiza folderele, pentru a schimba formatele de fișiere și multe altele.
  • Adobe Bridge funcționează cu mai multe aplicații Adobe Creative Cloud, inclusiv Photoshop.

Descoperiți cum să utilizați Adobe Bridge pentru a vă gestiona fotografiile, videoclipurile și alte active creative. Vă vom explica astăzi Adobe Bridge și vă vom arăta mai multe detalii despre diferitele sale caracteristici. Veți afla și cum să obțineți aplicația.

Ce este Adobe Bridge și ce poți face cu el?

Adobe Bridge este o platformă de gestionare a conținutului inclusă în suita Adobe Creative Cloud. Instrumentul vă permite să organizați mai multe formate de fișiere, inclusiv PSD, JPEG și RAW. Pe lângă mutarea folderelor, puteți, de asemenea, să ștergeți fișiere direct din software.

Mai jos sunt câteva dintre cele mai esențiale funcții de bază ale Adobe Bridge:

  • Răsfoiți întreaga colecție media. Previzualizează imagini și redă videoclipuri/audio.
  • Creați biblioteci pentru a compila tot ce aveți nevoie pentru proiecte specifice.
  • Economisiți timp prin redenumirea în serie a fișierelor.
  Cum să recuperați parola Roblox pierdută

Adobe Bridge vă permite, de asemenea, să alegeți evaluări cu stele pentru conținutul dvs., să filtrați pe baza acestor evaluări și să căutați exact ceea ce doriți prin intermediul funcției de căutare cuprinzătoare. Aplicația are, de asemenea, mai multe file și funcții, inclusiv:

  • Elemente esențiale: spațiul de lucru implicit. Aici, puteți filtra pe baza mai multor parametri.
  • Biblioteci: vedeți tot conținutul dvs. mai detaliat.
  • Filmstrip: oferă o vizualizare în miniatură a tot ce se află în dosar.
  • Metadate: găsiți nume de fișiere, detalii de conținut și multe altele.

Spațiul de lucru Biblioteci este util pentru răsfoirea întregului conținut, în timp ce Filmstrip este mai bine dacă doriți să vedeți o versiune mai mare a imaginilor dvs.

Făcând dublu clic pe orice imagine din Adobe Bridge, se deschide automat imaginea în Photoshop. Făcând același lucru cu un fișier video, se solicită lansarea playerului video implicit al computerului.

Cum să obțineți Adobe Bridge

Adobe Bridge este complet gratuit de descărcat și utilizat. Cerințele de sistem diferă în funcție de sistemul de operare al computerului dvs. și le puteți descoperi pentru dispozitivul dvs. specific pe Chirpici site-ul web.

După ce confirmați că puteți descărca Adobe Bridge, urmați acești pași pentru a obține aplicația:

  • Viziteaza Adobe Creative Cloud site-ul web și accesați Conectare (este în colțul din dreapta sus).
  • Pe pagina de conectare, selectați Creați un cont și deveniți membru Adobe CC.
  • Du-te la Pagina de descărcare Adobe Creative Cloud și selectați Descărcați Adobe Creative Cloud.
  • După ce ați descărcat Adobe CC, tastați Bridge în bara de căutare și descărcați aplicația.
  • Cum să utilizați Adobe Bridge

    Acum că știți elementele de bază, să vedem cum să folosiți Adobe Bridge mai detaliat.

    Cum să utilizați metadatele în Adobe Bridge

    Editați coordonatele GPS, numele artistului și adăugați cuvinte cheie, plus multe altele, în fila Metadate a Adobe Bridge, urmând acești pași.

      Top 10 instrumente de cercetare a concurenței pentru a spiona ca un profesionist
  • Faceți clic pe Metadate aproape de partea de sus a aplicației Adobe Bridge.
  • Introduceți detaliile metadatelor în orice casetă de text. Nu puteți edita o proprietate dacă nu vedeți o casetă de text.
  • Cum se creează biblioteci noi în Adobe Bridge

    Indiferent dacă doriți să creați biblioteci noi pentru a vă menține organizat sau dacă colaborați cu alții, puteți urma instrucțiunile de mai jos pentru a finaliza rezultatul dorit.

  • Accesați Biblioteci > Creați o bibliotecă nouă.
  • Dați un nume bibliotecii dvs. și selectați Creați.
  • Trageți și plasați toate fișierele pe care doriți să le adăugați în bibliotecă. Vă puteți accesa conținutul oricând prin fila Biblioteci.
  • Dacă doriți să vă organizați fluxul de lucru foto pe mai multe dispozitive, luați în considerare aceste aplicații iPad obligatorii pentru fotografi.

    Cum să vă organizați fișierele și folderele în Adobe Bridge

    Pe lângă crearea de noi biblioteci, vă puteți organiza fișierele și folderele existente în aplicația Adobe Bridge. A face acest lucru este foarte simplu.

  • Accesați fila Biblioteci.
  • Trageți și plasați toate dosarele pe care doriți să le adăugați la altele. Faceți același lucru cu fișierele dvs. ;
  • Merită remarcat faptul că, dacă glisați și plasați fișiere în Adobe Bridge, va trebui să mutați sursele fișierelor pentru fotografiile deja încărcate în Lightroom și în alte aplicații. După ce faceți asta, puteți continua să le editați ca de obicei. În mod normal, trebuie să obțineți doar un fișier din dosar pentru a reconstrui tot ce se afla și în acel folder.

    Cum să redenumiți în loturi fișierele în Adobe Bridge

    Dacă aveți multe fișiere care sunt foarte asemănătoare, le puteți redenumi cu ușurință în loturi în Adobe Bridge. Iată cum să faci asta:

      Cum funcționează recunoașterea facială?
  • Selectați fișierele pe care doriți să le redenumiți.
  • Accesați Instrumente > Redenumire lot.
  • Schimbați scrierea de lângă meniurile drop-down Text și personalizați orice altceva doriți. Apoi, apăsați Redenumire.
  • Cum să reveniți la platforma dvs. de editare prin Adobe Bridge

    Deși puteți utiliza Adobe Bridge fără Photoshop sau Lightroom (sau orice altă aplicație de editare), veți avea o experiență mai plină de satisfacții dacă o includeți ca parte a fluxului dvs. de editare mai larg. Pur și simplu atingeți pictograma bumerang pentru a reveni la aplicația dvs. de editare.

    Cum să utilizați funcția Fluxuri de lucru în Adobe Bridge

    Productivitatea deseori nu este ușor pentru creativi, iar a avea o mulțime de proiecte simultan poate deveni rapid copleșitor. Puteți atenua acest stres folosind funcția Fluxuri de lucru din Adobe Bridge. Acest instrument vă permite să creați presetări din următoarele sarcini:

    • Redenumire lot
    • Schimbați formatul
    • Aplicați metadate
    • Redimensionați la

    Când aplicați presetările altor fișiere, puteți continua cu fiecare sarcină mai rapid. Iată cum puteți crea un flux de lucru în Adobe Bridge:

  • Accesați Flux de lucru > Creare flux de lucru.
  • Alegeți prima sarcină pe care doriți să o adăugați fluxului de lucru.
  • Adăugați celelalte activități ale fluxului de lucru prin pictograma +. Nu trebuie să le adăugați pe toate, așa că nu vă faceți griji pentru asta. Denumiți presetarea și selectați Salvați când ați terminat.
  • Când doriți să ajustați un fișier în Adobe Bridge, trageți și plasați-l în acea presetare a fluxului de lucru.
  • Dacă doriți să vă optimizați în continuare fluxul de lucru, verificați aceste avantaje ale utilizării unui iPad ca parte a fluxului de lucru creativ.

    Cum să exportați conținut din Adobe Bridge

    Adobe Bridge vă permite să vă exportați fișierele în diferite locații și în diferite formate. Iată cum să utilizați instrumentul:

  • Accesați Fișier > Export în > Export personalizat.
  • Personalizați opțiunile de export după cum doriți și alegeți unde doriți să salvați fișierul. Apoi, selectați Start Export.
  • Adobe Bridge necesită ceva timp pentru a învăța, dar este un instrument excelent pentru a vă organiza fluxul de lucru creativ, odată ce vă familiarizați cu acesta. Utilizați programul pentru a edita metadatele, a organiza fișierele și a converti formatele de conținut, dacă este necesar. Deoarece aplicația este gratuită, de ce să nu o descărcați și să încercați totul pentru dvs.?