Câștigați mai mulți clienți cu software de marketing și vânzări

Achiziția și păstrarea clienților a devenit mai dificilă ca niciodată. Cu Freshsales CRM, gestionarea conductei de vânzări și marketing devine un proces fără efort.

Într-o lume în care este nevoie de mult efort pentru a câștiga un client nou, CRM-urile de vânzări devin din ce în ce mai populare. Vă permite să gestionați toate clienții potențiali de vânzări de pe o singură platformă și să aplicați planuri de marketing personalizate pentru aceștia.

CRM-ul vă oferă, de asemenea, date de analiză detaliate pentru a vă arăta care strategie funcționează și care necesită o modificare pentru rezultate mai bune. Cu numeroase CRM-uri pe piață în scopuri de vânzări, Freshsales este un nume popular.

Această recenzie Freshsales va arăta cum merge CRM-ul în ceea ce privește funcțiile, interfața și prețurile.

Ce este Sales CRM?

În timp ce CRM se referă la platforma de management al relațiilor cu clienții, Sales CRM vă permite să vă simplificați conducta de vânzări și să gestionați întregul proces dintr-o singură suită. De asemenea, acest software stochează în siguranță datele clienților și vă sprijină directorii de vânzări și marketing, astfel încât aceștia să poată genera mai multe vânzări.

Un CRM de vânzări vă ajută să gestionați toate punctele de contact (directe și indirecte) pe parcursul procesului de vânzare. În plus, urmărește toată comunicarea pe care o faci cu clienții potențiali, organizează datele clienților și îți reamintește să urmărești potențialii.

În esență, sistemul CRM simplifică creșterea lead-urilor prin automatizarea sarcinilor administrative. De asemenea, clasifică și sortează datele clienților, astfel încât să vă puteți concentra pe dezvoltarea relațiilor cu clienții în loc să faceți introducerea manuală a datelor.

Cum vă ajută CRM de vânzări?

Proprietarul afacerii și directorii de vânzări vor beneficia de această soluție. Iată cum o soluție CRM ajută organizațiile în diferite stadii ale conductei de vânzări:

#1. Centralizarea datelor

Cel mai mare beneficiu al unui CRM de vânzări este stocarea tuturor datelor clienților și clienților potențiali într-un singur loc, pe care orice membru al echipei îl poate accesa cu ușurință. Vă economisește timp și ușurează fluxul de lucru.

#2. Identificarea perspectivelor de calitate

Păstrează o evidență a comunicării dintre compania dvs. și clienții potențiali. Acest lucru vă ajută să identificați potențiali buni pe baza preferințelor acestora.

#3. Categorizarea ofertei

CRM-ul dvs. de vânzări vă poate clasifica și prioritiza automat ofertele. Astfel, știi când să te concentrezi pe care.

#4. Comunicare îmbunătățită

CRM-urile de vânzări vă permit să comunicați cu un prospect printr-un apel telefonic, mesaj text sau e-mail. De asemenea, accelerează procesul de prospectare cu o funcție de apelare încorporată.

#5. Upsell cu Email Marketing

Sales CRM este, de asemenea, util pentru redirecționarea clienților existenți. Puteți folosi caracteristica sa de automatizare a e-mailului pentru a vă viza clienții pentru upselling și cross-selling.

#6. Rapoarte Analytics

Puteți obține rapoarte personalizate ale performanței echipei dvs. de vânzări dintr-un CRM de vânzări. Acest proces automatizat și transparent vă informează despre vânzările finalizate și viitoare.

  Cum să configurați și să utilizați un controler de asistență pe PS5

#7. Înțelegerea Clienților

Companiile pot analiza datele clienților în CRM pentru a le înțelege mai bine pe aceștia și problemele lor. Ajută la asigurarea loialității și satisfacției clienților.

#8. Automatizarea sarcinilor administrative

Această suită CRM automatizează majoritatea sarcinilor de administrare și crește astfel profitabilitatea companiei. De asemenea, eliberează angajații de a efectua sarcini manuale repetitive și le crește productivitatea.

Ce este Freshsales CRM?

Freshsales este o soluție CRM de vânzări bazată pe cloud de la casa Freshworks. Poate satisface nevoile întreprinderilor aparținând diferitelor industrii. Companiile își pot gestiona cu ușurință comunicările cu clienții existenți și potențialii potențiali care îl folosesc.

Acest CRM cuprinde mai multe caracteristici robuste care vă ajută pe marketerii și directorii de vânzări mai eficient. Vă ajută prin urmărirea clienților potențiali și a evenimentelor. CRM-ul are o interfață simplistă pe care oricine o poate folosi fără probleme.

Caracteristicile Freshsales CRM

#1. Automatizare

CRM-ul crește productivitatea și eficiența echipei prin automatizarea sarcinilor. Clasifică contactele și atribuie clienților potențiali clienți în funcție de regulile tale. Alte caracteristici de automatizare includ:

  • Creați campanii de ieșire personalizate și urmăriți-le
  • Formulare web fără cod pentru a genera clienți potențiali de calitate
  • Șabloane editabile pentru marketing prin e-mail
  • Mesaje contextuale în aplicație și push pentru campaniile de chat
  • Îmbogățiți automat profilul de contact cu date sociale și publice
  • Declanșatoare condiționate pentru automatizarea sarcinilor repetitive
  • Atribuiți automat conversațiile prin chat agenților corespunzători

#2. Comunicare

Acum, vă puteți contacta clienții potențiali și clienții din acest CRM. Vă permite să efectuați apeluri telefonice cu un singur clic din interfață. De asemenea, puteți înregistra, transfera și înregistra apelurile pentru referințe viitoare. Alte caracteristici conexe sunt:

  • Integrați-vă căsuța de e-mail pentru a crea, programa și urmări e-mailurile.
  • Programați și participați la întâlniri Zoom direct din CRM.
  • Asistență pentru Apple Business Chat pentru a utiliza iMessage.
  • Oferiți asistență clienților în timp real folosind software-ul de chat.
  • Integrare WhatsApp pentru a comunica folosind aplicația respectivă.
  • Integrare cu furnizorul dvs. de SMS pentru comunicare directă.

#3. Personalizare

Utilizatorii au libertatea de a-și personaliza CRM Freshsales. Se pot personaliza activitățile de vânzări, câmpurile de date, modulele de proces de afaceri și permisiunile în funcție de nevoile companiei. De asemenea, vă permite să proiectați procesul de vânzare cu etape unice ale ciclului de viață al contactului.

Pentru vânzări localizate, puteți alege dintre numeroase valute și puteți seta limba CRM din diferite opțiuni.

#4. Managementul conductelor

Cu Freshsales, puteți crea mai multe conducte de vânzări potrivite pentru afacerea dvs. și le puteți gestiona în echipe, procese și teritorii. Companiile își pot configura și configura catalogul de produse chiar din CRM.

Această platformă oferă, de asemenea, șabloane editabile pentru contracte, cotații, NDA și MSA pentru crearea și gestionarea acestor documente. Îl puteți folosi pentru a defini obiectivele de vânzări și pentru a le urmări. De asemenea, are canale private Slack dedicate pe care le puteți folosi pentru a comunica cu echipa dvs.

#5. Datele și contextul clienților

Acest CRM de vânzări oferă o vedere unificată a datelor clienților. Ca rezultat, echipa ta poate colabora pentru a oferi clienților noștri cea mai bună experiență. CRM-ul oferă un rezumat al contactelor, astfel încât oricine poate obține rapid contextul.

Cu toate acestea, datele detaliate despre clienții potențiali din punctele de contact și modulele sunt disponibile aici. Cronologia sa de activitate oferă înregistrări cronologice ale interacțiunilor contactelor. Pentru informații utile, directorii de vânzări pot obține și informații despre activități, secvențe de vânzări, module și ultimele contacte.

  Cum să utilizați Zappy, un nou instrument de captură de ecran și adnotare pentru Mac

#6. FREDDY AI

Acesta este Freshsales AI care funcționează pentru a vă îmbunătăți productivitatea și vă ajută să luați decizii mai bune. Învață din datele CRM istorice și actuale pentru a vă oferi cele mai bune sugestii privind închiderea tranzacțiilor și pentru a prezice succesul tranzacției. Acest bot punctează și contactele, astfel încât să puteți prioritiza.

Detectează automat datele duplicate pentru a vă păstra lista de contacte curată. De asemenea, îl puteți folosi ca bot de generare de clienți potențiali. FREDDY AI este, de asemenea, capabil de sugestii de evenimente din calendar, de prognoză a vânzărilor și de detectare în afara biroului.

#7. Guvernare

Freshsales oferă proprietarilor de afaceri acces bazat pe roluri pentru a asigura securitatea datelor. De asemenea, pot configura permisiunile la nivel de câmp și pot controla accesul la datele esențiale pentru misiune.

Caracteristica sa de jurnal de audit ține evidența oricăror modificări (adăugați, editați, ștergeți) aduse CRM. În plus, puteți configura domeniul și tipul oricărei înregistrări a acestei platforme.

#8. Analytics

CRM generează, de asemenea, rapoarte de analiză privind datele de vânzări pentru a lua decizii bazate pe date. Puteți alege dintre șabloanele de raport încorporate pentru a verifica starea și valorile vânzărilor. Sau, se poate opta pentru rapoarte personalizate pentru informații detaliate.

În plus, puteți obține un raport de activitate de vânzări pentru a evalua vânzările. Rapoartele privind ciclul de vânzări și viteză vă pot oferi și date despre fiecare tranzacție.

#9. Suport pentru mobil

Freshsales este disponibil și pe aplicațiile Android și iOS. Vă permite să efectuați următoarele sarcini pentru a încheia mai multe oferte din mers.

  • Înregistrați note vocale
  • Înregistrați check-in și check-out la domiciliul clientului
  • Urmăriți KPI-urile pentru informații în timp real
  • Programați și participați la întâlniri Zoom
  • Trimiteți și programați e-mailuri în bloc
  • Jurnal automat de apeluri
  • Notificări în timp real și link-uri rapide
  • Trimiteți SMS-uri în vrac și unice
  • Lucrați în modul offline și sincronizați datele când sunteți online

#10. Integrari

Utilizatorii pot extinde capacitățile de bază ale Freshsales prin integrarea instrumentelor populare. Accesul său API vă permite să vă conectați la diverse surse de date. De asemenea, se pot instala aplicații de încredere de pe piața Freshworks. Mai mult, companiile pot integra Outlook, Zapier, DocuSign, PandaDoc, Xero și QuickBooks.

Tabloul de bord Freshsales

După ce vă conectați la Freshlsales, CRM-ul se va deschide înaintea dvs. Un exemplu de raport va fi vizibil în secțiunea Tabloul de bord vânzări pentru a vă oferi o idee despre cum va arăta odată ce va începe să adune datele companiei dvs. Tabloul de bord CRM conține, de asemenea, secțiuni pentru tabloul de bord Activități și Analytics.

În bara de navigare din stânga, aveți butoane pentru a vă deplasa la următoarele secțiuni:

  • Contacte și Cont: secțiunea conține numele tuturor persoanelor de contact și adresa lor de e-mail, numerele de telefon, ora ultimei contacte, valoarea ofertelor deschise și scorul. Puteți importa oricând conturi și istoric în această secțiune.
  • Gestionarea ofertelor: conține date despre oferte, obiective de activitate și previziuni.
  • Produse: În această secțiune, companiile pot adăuga și importa date despre produse.
  • Documente: este folosit pentru a adăuga, edita și filtra documente.
  • Conversații de vânzări: acest segment stochează toate interacțiunile dvs. legate de vânzări, inclusiv telefonul, SMS-urile, mesageria vocală, căsuța de e-mail, e-mailurile bulls, șabloanele de e-mail și secvențele de vânzări.
  • Web Analytics și management: Vă permite să creați, să editați și să stocați formulare web manuale și automate.
  • Rapoarte de analiză și chat: aici obțineți toate rapoartele pe care le-ați creat și date de analiză privind consumul de sesiuni de chat, bot și bot.
  Cum să utilizați GPT-4 pe ChatGPT chiar acum

De asemenea, are butoane dedicate pentru apeluri telefonice, chat-uri, launchpad, comutator de aplicații Freshworks și setări. Butonul de setări vă permite să gestionați utilizatorii, activitățile, fluxurile de lucru, modulele, etapele ciclului de viață de contact și să modificați setările de administrator.

În bara de sus, primești butoane pentru notificări, funcții noi și e-mail. Utilizatorii pot folosi butonul E-mail pentru a integra Gmail și alte conturi de e-mail în acest CRM. Făcând clic pe butonul +, utilizatorii pot accesa rapid alte funcții populare.

Prețuri de vânzare proaspete

Gratuit

Acest plan gratuit include funcții limitate, cum ar fi gestionarea contactului și a contului, funcții de comunicare încorporate precum chat, e-mail, apeluri telefonice, etapele ciclului de viață al contactului și asistență 24×5.

Creştere

Acest plan Freshsales permite echipei dvs. de vânzări să sară peste sarcinile repetitive cu o automatizare CRM puternică. Caracteristicile evidențiate ale acestui pachet includ un canal vizual de vânzări, secvențe de vânzări, punctaj de contact bazat pe inteligență artificială și afaceri WhatsApp. Începe de la 15 USD/utilizator/lună.

Pro

Dacă compania dvs. este formată din mai multe echipe de vânzări, acest plan vă va permite să le gestionați fără probleme. Acest plan vă va costa 39 USD/utilizator/lună și vă va permite să vă bucurați de funcții precum mai multe conducte de vânzări, fluxuri de lucru bazate pe timp și echipe de vânzări și managementul teritoriului.

Afacere

Întreprinderile care caută personalizare avansată și control maxim ar trebui să opteze pentru acest plan Freshsales. Pe lângă modulele personalizate, jurnalele de audit și prognoza bazată pe inteligență artificială, acesta vine cu un manager de cont dedicat. Vă va costa 69 USD/utilizator/lună.

Freshsales Alternative

Dacă doriți să comparați Freshsales cu platforme similare, iată câteva alternative pentru dvs.:

Zoho CRM

Zoho CRM este o soluție CRM pe care companiile o folosesc pentru a-și eficientiza funcțiile critice de vânzări, inclusiv managementul clienților potențiali, activitățile de vânzări și prognoza veniturilor. Puteți crea fără probleme fluxuri de lucru pentru a efectua sarcini mai precis și mai rapid aici.

Acesta surprinde fiecare etapă a procesului de vânzări și oferă instrumentele necesare directorilor de vânzări. Folosind Zoho CRM, companiile pot găsi performanța vânzărilor în funcție de localitate, previziuni de venituri, proiecții de clienți potențiali și informații contextuale.

Pipedrive

Pipedrive este un CRM dedicat agenților de vânzări care vă ajută să vă dezvoltați afacerea. Permite vizualizarea vânzărilor pentru a prezenta întregul proces înaintea dvs. Această platformă vă permite, de asemenea, să clasificați și să sortați clienții potențiali pentru comunicare personalizată.

Pipedrive stochează istoricul complet al contactelor pentru fiecare tranzacție și contact. Îți amintește chiar de diferite activități de vânzări și sprijină colaborarea în echipă la oferte. Configurarea unei conducte personalizabile și obținerea de previziuni ale veniturilor sunt extrem de benefice pentru utilizatori.

coajă de nucă

Nutshell este CRM-ul perfect pentru companiile B2B care caută un proces de vânzare fără stres. Funcționează ca sursă de adevăr pentru organizația dvs., permițând membrilor echipei să acceseze contactele și conversațiile complete. Platforma automatizează, de asemenea, sarcini precum atribuirea potențialului și avansarea potențialului.

Managementul conductelor, secvențierea e-mailurilor, marketingul prin e-mail și formularele web sunt alte caracteristici evidențiate ale Nutshell. Mai presus de toate, generează rapoarte și date de analiză pentru a vă ajuta să îmbunătățiți procesul de vânzare.

Încheierea

Conform discuției de mai sus, Freshsales este un instrument de nivel enterprise suficient de puternic pentru a vă îndeplini toate sarcinile legate de vânzări. Pe lângă sprijinirea automatizării, vă permite controlul deplin asupra procesului.

Deoarece are o colecție de funcții utile la un preț accesibil, nu ar trebui să aveți nicio îndoială cu privire la optarea pentru această soluție CRM de vânzări.

De asemenea, puteți consulta recenziile noastre despre Freshworks și Freshteam.