Managementul echipei este ușor cu software-ul de lucru în echipă

Utilizarea software-ului pentru a gestiona o echipă îmbunătățește comunicarea și coordonarea sarcinilor. De asemenea, crește productivitatea generală și calitatea muncii produse.

Chiar și cele mai esențiale instrumente, cum ar fi aplicațiile care vă urmăresc timpul sau panourile de sarcini, vă pot ajuta să faceți multe. Există momente în care aveți nevoie de o soluție completă pentru a controla întreaga conducere a echipei.

Listele de sarcini și programarea întâlnirilor sunt doar două aspecte ale managementului eficient al echipei. Combinarea diferitelor funcții software vă permite să îmbunătățiți cooperarea și să salvați date vitale despre proiectele, clienții, sarcinile și alte activități și resurse.

Numărul de funcții software pe care le combinați depinde de dimensiunea echipei și de tipul de muncă pe care o desfășurați.

Următoarele sunt capabilitățile de care grupul dvs. ar putea avea nevoie pentru a-și atinge întregul potențial:

  • Programarea lucrărilor, inclusiv delegarea și ierarhizarea sarcinilor și utilizarea unui calendar comun.
  • Chat-uri, partajare de fișiere și alte forme de comunicare și cooperare.
  • Managementul proiectelor implică adăugarea de forță de muncă și responsabilități la eforturile comune și monitorizarea progresului acestora.
  • Stocarea datelor oferă o singură locație din care puteți accesa informații despre clienții, contactele, echipa, compania și alte subiecte relevante, printre altele.
  • Raportarea și analiza includ rapoarte de lucru și de proiect, monitorizarea timpului și tablouri de bord.

În cele mai multe cazuri, veți avea două opțiuni din care să alegeți:

  • Faceți eforturi pentru a încorpora diverse tehnologii care oferă doar o anumită funcție într-o soluție unificată de management al echipei.
  • Folosiți o singură soluție software cuprinzătoare, care vă oferă deja toate capabilitățile pe care le doriți.
  • Care este dificultatea? Există sute de programe și instrumente care au doar o singură funcție, dar există mult mai puține opțiuni cuprinzătoare. Așadar, iată-ne cu revizuirea software-ului celui mai bun software de management de echipă de pe piață, „Teamwork”.

    Prezentare generală a muncii în echipă

    Teamwork este o firmă de software bazată pe web, cu sediul central în Cork, Irlanda. Un grup privat conduce compania în Irlanda. Teamwork dezvoltă software care facilitează gestionarea sarcinilor și cooperarea în echipă.

    Firma a raportat că, începând cu 2016, software-ul său era folosit de peste 370.000 de organizații (inclusiv Disney, Spotify și HP) și avea peste 2,4 milioane de utilizatori. Compania a fost înființată în 2007.

    Munca în echipă vă permite să estimați timpul pe care credeți că va fi necesar pentru îndeplinirea sarcinilor și apoi să urmăriți timpul pe care îl petreceți lucrând la acele proiecte.

    Pe măsură ce timpul trece, vei deveni mult mai bun la estimare și vei putea determina cu exactitate cât timp este nevoie pentru a face anumite lucrări.

    Munca în echipă este mai mult decât un simplu software pentru foaie de pontaj. Vă permite să gestionați proiecte și acum testează beta capacități de comunicare în echipă, cum ar fi Teamwork Chat. Munca în echipă este o soluție all-in-one pentru gestionarea timpului și proiectelor echipei tale.

      Cum să utilizați Centrul de control pe iPhone sau iPad

    Teamwork este o companie care vinde diverse servicii care rulează în cloud. Aceste aplicații includ Teamwork, Teamwork Desk, Teamwork Spaces, Teamwork CRM și Teamwork Chat.

    Munca în echipă a fost pusă la dispoziția publicului pentru prima dată pe 4 octombrie 2007 și, la acel moment, avea funcții de gestionare a timpului, gestionare a reperelor, partajarea fișierelor, urmărirea timpului și funcții de chat.

    Se pare că platforma folosită de Teamwork se poate integra cu aplicații de tehnologie de marketing, cum ar fi HubSpot și alte instrumente de productivitate precum Slack, Microsoft Teams, Zapier, Dropbox și QuickBooks.

    Caracteristicile muncii în echipă

    Multe caracteristici de economisire a timpului și cele care îmbunătățesc cooperarea fac ca procesul de gestionare a proiectelor să fie mult mai eficient și mai practic.

    #1. Portofoliu

    Instrumentul de management al proiectelor de portofoliu al Teamwork facilitează obținerea unei imagini de ansamblu la nivel înalt a numeroaselor proiecte simultan. Acest lucru este util dacă căutați o metodă ușoară de a accesa informații esențiale sau pentru o actualizare a stării generale a proiectului.

    #2. Managementul resurselor

    Trebuie să gestionați eficient resursele echipei pentru a finaliza munca clientului la timp și sub buget. Aceasta include totul, de la planificarea pe termen lung până la pregătirea pentru capacitatea de zi cu zi.

    Munca în echipă vă poate ajuta să gestionați în timp real munca de către echipa dvs. Veți obține o privire de ansamblu asupra capacităților fiecăruia dintr-o privire, simplificând realocarea muncii și eliminarea blocajelor.

    #3. Automatizare

    Vă veți elibera timp pentru a vă concentra pe eforturi mai strategice și creative dacă utilizați automatizarea pentru a eficientiza managementul proiectelor.

    #4. Aplicații

    Nu trebuie să stai la birou pentru a-ți face cel mai bun lucru. Cu aplicațiile Teamwork pentru iOS și Android, vă puteți continua munca chiar și atunci când sunteți departe de birou.

    Aplicațiile lor mobile sunt pline cu toate capabilitățile de care aveți nevoie pentru a genera o muncă excelentă, ceea ce vă face mai simplu să gestionați o imagine mai largă, indiferent de locul în care vă aflați.

    #5. Urmărirea timpului

    Pentru a vă gestiona eficient munca, orele facturabile și proiectele, este vital să aveți o înțelegere solidă a modului în care (și unde) vă petrece timpul.

    Acesta este modul în care lucrul în echipă poate ajuta: Utilizarea software-ului de management al proiectelor cu un instrument de urmărire a timpului online integrat poate ajuta utilizatorii să își mențină concentrarea, să se asigure că munca lor este finalizată la timp și să obțină o perspectivă mai profundă asupra muncii lor.

    #6. Diagrama Gantt

    Vă permite să creați o diagramă Gantt online, pe care o puteți utiliza pentru a vă asigura că proiectele dvs. rămân în termen. Descoperiți cum folosirea unui planificator de proiecte Gantt în cadrul Teamwork vă va ajuta să vă gestionați mai bine intervalele de timp și să livrați o muncă de calitate superioară.

    #7. Colabora

    Trebuie doar să păstrați pix și hârtie pentru a urmări tot ceea ce trebuie finalizat. Prin urmare, software-ul pe care îl utilizați pentru a gestiona proiecte trebuie să poată face o cantitate semnificativă de muncă în numele dvs.

    Munca în echipă are grijă de detalii, oferindu-vă toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă păstra munca într-un singur loc, pentru a vorbi eficient cu echipa și pentru a facilita colaborarea. Din acest motiv, echipa ta se poate concentra pe ceea ce fac ei cel mai bine, ceea ce îți oferă mai mult timp pentru a face ceea ce faci cel mai bine.

      Cum să gestionezi parolele salvate în Chrome

    #8. Echipe

    Eficientizați procesul de planificare și înființare a unui proiect prin delegarea sarcinilor către diferite echipe și sub-echipe. Acest lucru vă va economisi timp pentru alte sarcini administrative și vă va oferi o imagine de ansamblu cuprinzătoare a responsabilității și volumului de lucru al fiecărei echipe.

    #9. Vedere de tablă Kanban

    Puteți folosi panouri Kanban în Teamwork pentru a vă mapa fluxul de lucru, pentru a oferi o imagine de ansamblu rapidă a stării curente a activităților și pentru a vă automatiza fluxurile de lucru.

    De asemenea, puteți obține o perspectivă completă asupra logisticii proiectului dvs. și puteți monitoriza progresul în timp real a sarcinilor dvs. pe măsură ce acestea trec prin procesul de gestionare a proiectului.

    #10. Utilizatori clienți gratuiti nelimitați

    Clienții dvs. vor beneficia de o cooperare îmbunătățită, mai multă vizibilitate și o experiență mai fructuoasă atunci când le veți oferi toate capabilitățile de lucru în echipă fără costuri suplimentare.

    Utilizatorii clienți vă permit să vă includeți clienții în proiectele dvs. fără cheltuieli suplimentare. Prin urmare, aceasta îl face o soluție ideală pentru agențiile de publicitate și alți furnizori de servicii profesioniști.

    Caracteristicile sunt împărțite în cinci pași ai oricărui proiect de management de proiect și au subcategorizat în continuare acele caracteristici.

    Să aruncăm o privire la aceste caracteristici.

    #1. Plan

    • Calendar
    • Detinatorul proiectului
    • Repere
    • Șabloane de listă de activități
    • Sarcini și subsarcini

    #2. Colabora

    • Caiete
    • Fișiere și versiuni
    • Urmaritori
    • Mesaje
    • Confidențialitate
    • Permisiune

    #3. Livrare

    • Cheltuieli bugetare
    • Bugetele listei de sarcini
    • Bugetul proiectului
    • Facturare
    • Registrul de risc
    • Înregistrarea timpului

    #4. Raport

    • Rentabilitatea proiectului
    • Filtre
    • Bord
    • Actualizări de proiect
    • Istoricul sarcinilor

    #5. Integra

    • Spații de lucru în echipă
    • Birou de lucru în echipă
    • CRM de lucru în echipă
    • Chat de lucru în echipă

    Cum sunt utile funcțiile Teamwork pentru managementul echipei?

    Munca în echipă are mai multe caracteristici, așa cum am explicat mai devreme, din care crearea unei liste de sarcini poate fi foarte utilă pentru managementul echipei. Crearea listelor de sarcini vă permite să acordați prioritate echipei dvs.

    În plus, puteți împărți fiecare lucrare în subsarcinile sale componente pentru a obține mai multe informații și profunzime. Cele mai recente informații sunt disponibile prin monitorizarea progresului sarcinii în timp real.

    Munca în echipă vă va anunța dacă apar probleme, sarcinile sunt finalizate, există blocaje și așa mai departe. Deoarece este mai ușor să supraveghezi munca întregii echipe, acest lucru s-ar putea dovedi a fi extrem de util pentru tine în rolul tău de manager de echipă.

    Echipa ta rămâne în urmă sau ține pasul cu programul? Veți putea găsi răspunsul la această întrebare cu ajutorul funcției de repere a Teamwork, care vă permite să monitorizați tablourile de bord care vă compară datele scadente cu rezultatele existente.

    Datorită reperelor, echipa ta va fi capabilă să realizeze tot ce trebuie făcut. Acest lucru vă permite, de asemenea, să creați obiective clare, să atașați liste de sarcini și să urmăriți progresul.

    Nu are rost să pierzi timpul căutând fișiere de proiect critice care ar fi putut fi greșite în organizarea proiectului. Puteți salva toate fișierele esențiale într-o singură locație cu Teamwork și puteți încărca cu ușurință versiuni noi oricând este necesar pentru a demonstra progresul.

      Pot juca Black Ops 3 Cross Platform?

    Caracteristica Followers din Teamwork permite clienților să monitorizeze dezvoltarea unui proiect în timp real. Acest lucru este util dacă aveți clienți interesați să monitorizeze progresul unui proiect.

    Prețul muncii în echipă

    Prețul acestui software de management al echipei este împărțit în patru categorii: gratuit pentru totdeauna, livrare, creștere și scalare, care pot fi de ajutor pentru diferite companii în funcție de nevoile și capacitatea lor.

    Munca în echipă vă oferă, de asemenea, două opțiuni de frecvență de plată: lunar și anual. Este evident că planul anual este mai ieftin decât cel lunar.

    Plan lunar/UtilizatorPlan anual/Fără utilizator pentru totdeauna 0 USD Livrare 13,99 USD 119,8 USD Creștere 24,99 USD 215,8 USD ScalareContactați munca în echipăContactați munca în echipă

    Alternative de lucru în echipă

    Wrike

    Wrike este un instrument robust care are rezultate bune în software-ul de comunicare și management de proiect. A fost conceput în mod explicit având în vedere echipe. Wrike este o platformă online de comunicare în echipă pentru managementul sarcinilor și proiectelor.

    Compania, pe care Citrix o deține acum, continuă să se extindă în aceste domenii, introducând și capabilități care sunt conectate la acestea.

    Aplicația a fost acum actualizată pentru a include capacități suplimentare de inteligență de lucru, cum ar fi prognozarea când orice proiect este în pericol să devină întârziat și evidențierea motivelor potențiale ale acestui risc.

    Wrike este mai simplu de instalat și de utilizat decât multe aplicații similare de management de proiect, deși prețul său este la nivelul superior.

    SmartSuite

    SmartSuite este o platformă colaborativă de management al muncii care permite echipelor să planifice, să măsoare și să gestioneze orice flux de lucru, indiferent dacă acesta este asociat cu un proiect, un proces în desfășurare sau activități obișnuite de zi cu zi. Prețul pe utilizator în fiecare lună începe de la 10 USD și sunt oferite 15 limbi diferite.

    Puteți accesa toate instrumentele necesare dezvoltării unui sistem unificat de gestionare a proiectelor pe o singură platformă unificată.

    Veți putea urmări starea actuală a oricărui proiect prin gestionarea sarcinilor, etapelor, proprietarilor și resurselor acestuia. Rapoartele flexibile și vizualizările cronologice vă vor permite să vedeți cum totul se încadrează la locul lor.

    Parerea scriitorului asupra muncii în echipă

    Deoarece lucrul în echipă este simplu de utilizat și vine cu diverse capabilități, inclusiv facturare și facturare, este potrivit pentru echipele care se ocupă de munca facturabilă a clientului, deoarece vine cu ambele funcții.

    Chiar dacă prețul său a crescut treptat, continuă să fie o investiție excelentă. Teamwork are o aplicație mobilă pentru dispozitivele iOS și Android, ceea ce face posibil ca toată lumea să rămână la curent cu proiecte și sarcini, indiferent de locul în care se află.

    Acest lucru este util mai ales dacă lucrați cu colegii des în deplasare. Aplicația mobilă Teamwork vă oferă o imagine de ansamblu asupra stării actuale a muncii și a intervalelor de timp asociate.

    Totuși, nu include toate funcțiile disponibile în aplicația online. Prin urmare, este util să păstrați legătura cu echipa dvs. actualizându-vă starea sau adăugând ore petrecute la un loc de muncă, dar aplicația mobilă nu este în niciun caz menită să înlocuiască aplicația online.

    Concluzie

    Puteți să creați rapoarte, să vă vizualizați munca folosind Kanban, să atribui sarcini, să faceți liste, să gestionați timpul, să interacționați cu alți utilizatori și multe altele, toate prin interfața simplă și prietenoasă a Teamwork.

    Munca în echipă vă poate ajuta să executați cu succes și să obțineți rezultatele pe care dvs. și echipa dvs. urmăriți, indiferent de experiența dvs. în managementul proiectelor sau dacă este prima dată când gestionați un proiect. Cel mai bun lucru este că poți începe să folosești Teamwork fără a cheltui un ban.