Cum vă poate afecta căutarea inteligentă afacerea

Folosind căutarea inteligentă, companiile pot găsi rapid informațiile exacte de care au nevoie în funcție de intenția lor de căutare.

Aproape toate organizațiile de astăzi se confruntă cu mai multe sisteme informaționale în care datele sunt împrăștiate într-un format nestructurat.

Drept urmare, angajații nu reușesc să obțină informațiile de care au nevoie. De asemenea, căutările tradiționale depind doar de cuvintele cheie, ignorând intenția utilizatorului. Prin urmare, ajung să arate rezultate greșite.

Căutarea inteligentă poate ajuta în astfel de scenarii. Utilizează tehnologia de învățare automată pentru a vă afișa rezultate de căutare exacte.

Căutarea inteligentă este o tehnică de căutare care vă poate înțelege scopul sau intenția folosind AI și ML pentru a oferi rezultate bazate pe obiectivul dvs. Face mai mult decât ceea ce fac căutările tradiționale – potrivirea directă cu interogările.

În schimb, căutarea inteligentă folosește elementele tehnologiei ML și căutarea vectorială semantică pentru a obține o imagine de ansamblu a obiectivului utilizatorului. Îndepărtând silozurile de date, le permite angajaților și clienților să obțină rapid și ușor informațiile necesare.

Căutarea inteligentă facilitează extragerea de informații din interiorul sau din exteriorul companiei dvs. către utilizatorii finali. Acceptă seturi de date de diferite formate, inclusiv big data, conținut digital, sisteme de gestionare a documentelor și pagini web. Această căutare este cunoscută și sub denumirea de căutare AI, căutare întreprindere, căutare cognitivă și căutare în limbaj natural.

Cum funcționează căutarea inteligentă?

Procesul de lucru al căutării inteligente implică conectarea cu diferite surse de date pentru a le indexa. Ajută la procesul de descoperire și căutare rapidă. De asemenea, are încorporați algoritmi alimentați de AI și ML care oferă informații precise publicului potrivit. Cele trei etape principale ale căutării inteligente sunt:

  Ce este o rețea publică și de ce este periculoasă?

#1. Conexiune la sursele de date

În primul rând, soluția se conectează la toate sursele de date, inclusiv CRM-uri, sisteme de gestionare a documentelor, soluții de partajare a fișierelor bazate pe cloud și multe altele. Cele mai multe soluții de piață pot accesa cu crawlere datele accesibile structurate și nestructurate ale depozitelor de date menționate.

#2. Indexarea datelor

Odată ce datele sunt disponibile, aplicația creează un index de căutare unificat pentru rezultatele căutării, indiferent de sursa originală. Această tehnologie acceptă indexarea celor mai importante informații.

#3. Înțelegerea documentului inteligent

În acest moment, va începe să extragă informații din aceste documente pentru a identifica mai bine și a clasifica tipurile de documente, care pot fi legale, financiare sau prezentări și videoclipuri.

Căutare inteligentă în afaceri

  • Când cineva vine pe site-ul dvs. și caută produsul ales, căutarea inteligentă îi permite să ajungă rapid la pagina web exactă. Arătându-le rezultatele relevante, organizațiile pot crește șansele de conversie și vânzări mai bune.
  • Această abordare este la fel de importantă pentru păstrarea loialității clienților vechi. Căutarea inteligentă le poate oferi rezultate personalizate de căutare bazate pe istoricul lor.
  • Succesul afacerii tale depinde de experiența utilizatorului site-ului tău. Machine Learning și AI oferă funcții precum completarea automată inteligentă și corectarea automată. Astfel, utilizatorii au mai puține șanse de a ajunge pe o pagină de eroare.
  • Căutarea inteligentă este utilă și pentru angajații unei organizații care trebuie să acceseze diverse date pe parcursul zilei din diferite locuri. Această tehnică îi ajută să obțină rapid datele și să devină mai productivi.
  • Prin optimizarea căutării pe site-ul dvs. cu ajutorul căutării inteligente, companiile pot accesa analiza performanței căutării și intenția utilizatorului. Aceste date îi ajută să ia decizii mai bune și mai informate.

Pentru a înțelege diferența dintre aceste două tipuri de căutări, să aruncăm o privire la un exemplu. De exemplu, dacă căutați „supă thailandeză”, este posibil să aveți oricare dintre următoarele intenții. Poate doriți să cunoașteți rețeta acestuia sau să fiți interesat de restaurantele din apropiere care servesc supă thailandeză. Mai mult, este posibil să cauți magazine online care vând amestec de supă thailandez.

  Bitcoin și criptomonede: inflaționist vs. Deflaționist

Deoarece căutarea tradițională se bazează pe cuvinte cheie, este posibil ca rezultatele căutării pe care le obțineți să nu fie clare sau personalizate conform intenției dvs. În cazul căutării inteligente, există o șansă mai mare de a obține rezultate precise ale căutării, deoarece utilizează învățarea automată și alte tehnologii care pot înțelege limbajul natural.

Până acum, ați folosit o căutare tradițională care nu a putut ține pasul cu complexitatea în creștere a datelor și cu nevoia de integrare a diferitelor sisteme de informații utilizate într-o organizație. Pe de altă parte, soluțiile de căutare inteligente se pot conecta la aproape toate sursele de date. De asemenea, poate indexa datele pentru a ne oferi cele mai relevante rezultate în funcție de interogările noastre.

Căutarea tradițională folosește cuvintele incluse în interogarea dvs. pentru a găsi date care corespund criteriilor. Dimpotrivă, căutarea inteligentă clasifică rezultatele căutării încercând să vă afle intenția din spatele interogării.

#1. Rezultate de căutare mai bune

Căutarea inteligentă folosește AI și ML care pot înțelege limbajul natural, ceea ce rezolvă confuzia responsabilă de obicei de rezultatele slabe ale căutării. Ca rezultat, poate genera rezultate mai adecvate pentru orice interogări de căutare.

#2. Mai multă viteză și precizie

Deoarece folosește tehnologia AI pentru a naviga atât prin date structurate, cât și prin date nestructurate, veți observa o îmbunătățire semnificativă în ceea ce privește viteza și acuratețea. În timp ce efectuați o căutare, trebuie să petreceți mai puțin timp așteptând informații.

În plus, poate înțelege natura exactă a interogărilor utilizatorilor, datorită inteligenței artificiale și a limbajului natural. Astfel, poate oferi rezultate mai bune potrivite interogării.

#3. Luare mai rapidă a deciziilor

În lumea afacerilor în mișcare rapidă, companiile trebuie să ia decizii rapide din când în când. Deoarece majoritatea deciziilor pot fi luate numai pe baza informațiilor preluate, o întârziere în obținerea rezultatelor căutării va amâna procesul.

Cu ajutorul căutării inteligente, factorii de decizie pot accesa imediat informațiile necesare și, prin urmare, pot lua decizii rapide, dar considerate ori de câte ori este necesar.

#4. Capabilitati avansate de arhivare

Un beneficiu crucial al căutării inteligente este capacitatea sa de a arhiva automat datele primite. Folosind tehnologia AI, analizează datele pentru a le stabili natura și arhivează datele mai precis decât oricând. Inutil să spun că datele organizate pot fi recuperate mult mai rapid mai târziu.

  Ce este un GIF? Cum (și când) să utilizați unul

#5. Mai puțin efort manual

Această tehnologie îi ajută pe directorii administrativi în sortarea și gestionarea datelor. De asemenea, companiile ar putea avea nevoie chiar de mai puțină forță de muncă pentru a gestiona arhiva de date. În special pentru companiile care trec prin procesul de digitalizare, aceste caracteristici sunt extrem de benefice.

#6. Suport pentru Multi-Platform

Căutarea inteligentă poate căuta prin baze de date, documente și înregistrări financiare stocate pe mai multe platforme. În plus, această tehnică este capabilă să caute simultan date interne și externe. Prin urmare, nu trebuie să efectuați căutări multiple pentru a găsi o anumită informație.

Odată cu îmbunătățirea tehnologiilor AI și ML, viitorul căutării inteligente va fi mai luminos. Acesta va avea o mai bună înțelegere a limbajului uman natural și, astfel, va putea determina obiectivele asociate cu interogările de căutare.

Căutarea întreprinzătoare sau inteligentă nu numai că va oferi rezultate precise angajaților, dar va avea o înțelegere avansată a ceea ce oamenii caută în cadrul organizației. De asemenea, va exista o creștere a utilizării căutării inteligente vocale pentru a găsi informații.

Cu toate acestea, companiile moderne pot opta pentru Algolia pentru o experiență digitală puternică și flexibilă. Această platformă de căutare și descoperire este scalabilă și sigură, care acceptă căutarea personalizată pentru întreprindere. Îl puteți utiliza pentru a optimiza căutarea aplicațiilor SaaS, descoperirea de produse, căutarea pe site și descoperirea digitală.

Resurse de învățare

Pentru a afla mai multe despre acest subiect, puteți primi ajutor de la următoarea resursă:

Această carte învață cum să aplici tehnologia AI pentru a face căutările tale mai receptive. Descrie teoriile AI și cazurile de utilizare din viața reală pentru implementarea acestora în munca ta. Mai mult, această resursă discută modalități de transformare a conceptelor în coduri pentru dezvoltatori.

#2. Învățare profundă pentru căutare

Din această carte, puteți învăța să îmbunătățiți rezultatele căutării folosind rețelele neuronale. Deoarece puteți înțelege cât de mult învățarea este conectată cu indexarea și clasarea, puteți construi motoare de căutare care pot oferi rezultate inteligente de căutare în funcție de intenția utilizatorului.

Această resursă vă învață, de asemenea, cum să creați un motor de căutare care va merge mai bine cu utilizarea.

Concluzie

După cum puteți înțelege din discuția de mai sus, AI și ML contribuie major la căutarea inteligentă. Vă economisește timp și vă ajută forța de muncă să devină mai productivă.

Există și alte beneficii ale căutării inteligente, așa că vă puteți aștepta la o creștere a utilizării acesteia în viitor.

S-ar putea să fiți interesat să aflați și despre inteligența generală artificială.