O angajare bună joacă un rol important în creșterea și succesul unei companii.
Și o angajare proastă poate costa mult.
Dreapta?
Deci, după ce au luat interviuri și au inclus un individ. Este esențial să înțelegeți un candidat și să aflați dacă un candidat este compatibil cu compania.
Pentru aceasta, aveți nevoie de un plan solid, care să fie bun pentru angajator și angajați. Este un plan de 30-60-90 de zile.
Un plan de 30-60-90 de zile urmărește să ofere membrilor echipei o foaie de parcurs concretă pentru a se pune la curent și a-și atinge obiectivele de învățare. Contribuie la asigurarea faptului că fiecare nou angajat se simte binevenit în organizație și înțelege responsabilitățile postului său.
Un plan de 30-60-90 de zile descrie primele 90 de zile de angajare ale unui nou membru al echipei și îi prezintă regulamentele corporative, munca în echipă și obiectivele.
Acest plan de acțiune le permite membrilor echipei dvs. să trimită elemente de pe listele lor de activități în timp ce se aclimatizează la noul lor mediu de lucru. Acest articol va acoperi componentele esențiale ale unui plan de 30-60-90 de zile și de ce merită să aveți unul.
Cuprins
Ce este un plan de 30-60-90 de zile?
Un plan de 30-60-90 de zile este o strategie care specifică acțiunile specifice pe care o persoană (sau un nou angajat) le va întreprinde în primele trei luni ale noului său loc de muncă. Include obiective pe termen scurt, sarcini specifice și repere măsurabile care vor fi atinse în 30, 60 și 90 de zile de la începerea noii poziții.
Scopul acestui plan de 30-60-90 de zile este de a demonstra modul în care candidatul înțelege poziția și cum intenționează să contribuie la succesul companiei în timpul unui interviu de angajare și să aibă un impact pozitiv.
Beneficiile unui plan de 30-60-90 de zile
Planul de 30-60-90 de zile beneficiază ambele; angajaților și angajatorilor, deoarece oferă unui angajat o mai bună înțelegere a rolului postului și a așteptărilor companiei. Și pentru manageri, îi ajută să identifice capacitatea și obiectivele angajaților. În plus, iată câteva beneficii suplimentare ale planului de 30-60-90 de zile.
Pentru angajați, un plan de 30-60-90 de zile îi poate ajuta în următoarele moduri:
- Îi ajută să înțeleagă rapid cerințele și obiectivele noului lor rol.
- Ei afectează pozitiv noua lor capacitate concentrându-se pe anumite sarcini și repere care vor ajuta obiectivul organizației.
- Construiți încredere și încredere cu managerul și echipa lor, demonstrând o înțelegere aprofundată a rolului și disponibilitatea de a interveni direct.
- Îmbunătățiți-le șansele de succes în noul lor rol, oferindu-le un plan și o foaie de parcurs clare.
- Planul promovează responsabilitatea individului, deoarece acesta s-a angajat la acțiuni și obiective specificate.
- Realizarea unui plan demonstrează că o persoană este proactivă și ia inițiativa, ceea ce ar putea atrage viitorii angajatori sau supraveghetori.
Pentru angajatori, un plan de 30-60-90 de zile îi poate ajuta în următoarele moduri:
- Înainte de a angaja un candidat, un manager poate evalua înțelegerea rolului și capacitatea de a face diferența.
- În primele etape ale unui nou loc de muncă, urmăriți dezvoltarea unui angajat și identificați zonele de îmbunătățire.
- Aliniați acțiunile angajatului cu obiectivele și așteptările companiei.
- Îmbunătățiți procesul de integrare, oferind angajaților un plan și o foaie de parcurs clare.
- Încurajați angajatul să fie proactiv și să își asume responsabilitatea pentru rolul său.
Când să faci un plan de 30-60-90 de zile?
Un plan de 30-60-90 de zile este, în general, stabilit în timpul interviului de angajare pentru a demonstra înțelegerea de către candidat a rolului și capacitatea de a începe. Poate fi creat și după ce cineva începe un nou loc de muncă pentru a defini așteptări și obiective clare pentru primele trei luni.
Dacă un angajator sau conducere nu stabilește un plan de 30-60-90 de zile, un nou angajat își poate stabili un obiectiv de a înțelege cultura de lucru a companiei și de a face tot posibilul.
Poate fi folosit și atunci când o persoană lansează o nouă afacere, lansare de produs sau funcție în cadrul unei organizații. În astfel de cazuri, crearea unei strategii care să prezinte măsurile exacte pentru atingerea obiectivului țintă în primele câteva luni poate fi avantajoasă.
Deci, atunci când o persoană începe o nouă întreprindere sau un nou rol, un plan de 30-60-90 de zile poate fi pregătit în orice moment pentru a oferi așteptări clare, obiective și o cale de a le atinge.
Ce să includeți într-un plan de 30-60-90 de zile?
În primul rând, planul de 30-60-90 de zile ar trebui să fie personalizat în funcție de rolul postului. Poate fi diferit de planul pentru un nivel mai proaspăt, executiv sau managerial. Dar unele elemente specifice ar trebui să fie în plan de 30-60-90 de zile pentru a-l face fructuos și a da rezultatul dorit. Următoarele sunt elementele pe care orice manager sau angajator ar trebui să le facă:
#1. Obiective pe termen scurt
Aceste obiective ar trebui să fie concrete, măsurabile și limitate în timp și ar trebui realizate în primele 30, 60 și 90 de zile în noul rol. Ajută la determinarea performanței angajaților.
#2. Sarcini și elemente de acțiune
Sarcini și acțiuni specifice trebuie îndeplinite pentru a îndeplini obiectivele pe termen scurt.
#3. Metrici
Măsurarea succesului cu statistici sau valori este vitală pentru o înțelegere clară. Mai mult, rețineți că un plan de 30-60-90 de zile este un document unic care ar trebui revizuit și revizuit după cum este necesar.
#4. Resurse
Când un nou angajat se alătură unei companii, aceștia pot avea nevoie de instruire, mentorat sau sprijin pentru a-și atinge obiectivele și pentru a înțelege stilul de lucru și așteptările organizației.
#5. Comunicare
În timpul planului de 30-60-90 de zile, un manager ar trebui să monitorizeze progresul și să comunice, astfel încât recrutul să poată cere asistență sau întrebări.
#6. Flexibilitate
O strategie ar trebui să fie suficient de adaptabilă pentru a face față schimbărilor sau provocărilor neprevăzute.
#7.Aliniere
Planul ar trebui să se alinieze cu obiectivele și așteptările companiei pentru rol și să arate cum activitățile individului vor ajuta compania să reușească.
Cum să faci un plan pas cu pas de 30-60-90 de zile?
Pasul 1: Primul pas este identificarea scopurilor și obiectivelor planului. Ar trebui să includă atât obiective pe termen scurt, cât și pe termen lung. Odată ce vă definiți obiectivele și obiectivele, împărțiți-le în pași mai mici și mai ușor de gestionat.
Pasul 2: Următorul pas este să atribuiți termene limită pentru finalizarea fiecărei sarcini. Ar trebui să includă un termen limită de 30 de zile, 60 de zile și 90 de zile pentru fiecare sarcină.
Pasul 3: Mențineți-vă „Faceți o listă de verificare sau un calendar care să sublinieze” sarcinile care trebuie efectuate cu termenele limită. Ar trebui comunicat angajatului și revizuit în mod regulat.
Pasul 4: Pe parcursul strategiei, oferiți feedback și sprijin regulat angajatului. După cum este necesar, aceasta poate include coaching, instruire sau mentorat.
Pasul 5: Evaluați în mod regulat succesul angajatului și al planului. Ar trebui să includă evaluări formale și informale și să fie utilizat pentru a face îmbunătățirile necesare. Pentru că la locul de muncă, critica constructivă este importantă.
În cele din urmă, un manager sau un angajator poate felicita angajații pentru eforturile și succesul lor și poate aprecia realizările lor.
Șabloane de plan de 30-60-90 de zile
Atât de multe șabloane de plan de 30 de zile, 60 de zile și 90 de zile sunt disponibile online și pot fi utilizate și inspira planuri de 30-60-90 de zile. Aceste șabloane prezintă de obicei zone pentru stabilirea scopurilor și obiectivelor, sarcinilor și termenelor limită și un plan de urmărire a progresului.
Acestea constau în principal din următoarele:
- O privire de ansamblu asupra organizației, misiunii sale și descrierea postului.
- Un set de obiective și obiective detaliate și măsurabile pe care angajatul le poate îndeplini în primele 30, 60 și 90 de zile ale noii poziții.
- Un calendar pentru monitorizarea progresului și furnizarea de feedback regulat angajaților.
- O parte pentru conturarea oricăror probleme sau bariere cu care se poate confrunta angajatul, precum și o strategie pentru rezolvarea acestora.
Format șablon de plan de 30-60-90 de zile
Exemplu de șablon de plan de 30-60-90 de zile
Managerii sau angajatorii pot urma regula 30-60-90 după cum urmează:
Timp de 1-30 de zile
Obiectivele pentru primele 30 de zile ale planului includ, de obicei, învățarea despre companie, cunoașterea echipei și familiarizarea cu sistemele și procesele companiei. Poate include:
- Înțelegerea misiunii și obiectivelor companiei.
- Creați un plan de acțiune.
- Monitorizați continuu progresul.
Timp de 30-60 de zile
Obiectivele pentru 30-60 de zile într-un plan de 30-60-90 de zile se concentrează de obicei pe construirea de relații, impactul pozitiv asupra echipei și organizația și implementarea învățării. Poate include:
- Stabiliți relații de lucru solide cu părțile interesate cheie, cum ar fi membrii echipei, clienții și alte departamente.
- Determinați zonele de îmbunătățire.
- Crește-ți cunoștințele despre companie.
- Încurajează cooperarea și munca în echipă.
- Stabiliți obiective pe termen scurt.
- Comunicați-vă obiectivele.
Timp de 60-90 de zile
Într-un plan de 30-60-90 de zile, obiectivele pentru 60-90 de zile se concentrează adesea pe furnizarea de rezultate măsurabile și pe progresul către atingerea obiectivelor generale ale proiectului sau jobului. Managementul poate stabili obiective în acest timp făcând următoarele:
- Examinați progresul către obiectivele stabilite în primele 60 de zile.
- Stabiliți obiective pe termen lung.
- Îmbunătățiți eficiența și producția utilizând cele mai bune practici și procese.
- Rezultatele trebuie evidențiate.
- Determinați zonele potențiale de extindere.
- Urmăriți progresul și faceți ajustări după cum este necesar.
Șabloane
Iată câteva site-uri web cu care puteți primi ajutor pentru a crea un plan de 30-60-90 de zile:
Monday.com
Monday.com este un site web gratuit și de încredere care vă ajută să creați un plan de 30-60-90 de zile fără costuri.
Monday oferă șabloane de plan de 30-60-90 de zile, care pot fi ajustate pentru a se integra perfect în materialele de îmbarcare existente. Vă va ajuta să începeți prin crearea unor programe eficiente de 30-60-90 de zile, pentru a vă asigura timp pentru a învăța pe măsură ce vă angajați în angajați.
Template.net
Oferă mii de șabloane prea personalizabile. Le puteți folosi pe Mac, IOS și chiar Android. În plus, este disponibil în diferite formate de fișiere.
Template.net oferă o platformă simplă de editare în care puteți schimba formatul, estetica și întregul conținut. Cu un șablon gata, crearea unui plan de pornire este acum mai ușoară.
De asemenea, este gratuit dacă descărcați doar trei șabloane pe zi, dar funcțiile sale premium pot percepe de la 2,04 USD la 5,12 USD.
Slidemodel.com
SlideModel este un site web care oferă o gamă largă de șabloane de prezentare personalizabile, inclusiv șabloane de plan de 30-60-90 de zile. Aceste șabloane sunt destinate să ajute profesioniștii să dezvolte prezentări atractive și convingătoare pentru strategiile lor de afaceri, marketing sau vânzări.
În plus, are două planuri de preț; pentru întreprinderi și persoane fizice. Pentru persoane fizice, costurile încep de la 24 USD la 199 USD, ceea ce oferă cinci descărcări, respectiv descărcări nelimitate. Pentru companii, costurile încep de la 199 USD la 1599 USD, cu unele caracteristici avansate.
SlideUpLift
SlideUpLift este o platformă care ajută profesioniștii să creeze o prezentare puternică în câteva secunde și oferă o înțelegere ușoară a șabloanelor de 30-60-90 de zile. De asemenea, puteți salva șabloanele preferate pentru utilizare ulterioară. Pentru a descărca șabloanele, trebuie să vă înscrieți pe site-ul lor.
De asemenea, pentru un plan individual, ei percepe între 24 USD și 150 USD, iar pentru utilizare în întreprindere, poate costa de la 199 USD la 499 USD (aproximativ 500 USD); acest cost depinde de câți membri sunt adăugați la plan.
Cuvinte finale
Dezvoltarea unui plan de 30-60-90 de zile este esențială pentru a asigura o tranziție ușoară pentru noii angajați și un proces de integrare de succes. Angajatorii îi pot ajuta pe noii angajați să reușească în noile lor roluri, conturând obiective și obiective specifice și împărțindu-le în sarcini mai mici.
Această strategie ajută, de asemenea, angajatul să înțeleagă așteptările și obiectivele companiei și să devină productiv cât mai repede posibil. Poate fi folosit și pentru promoții interne sau alte schimbări de rol, în afară de noile angajări. Șabloanele pentru hărțile experienței angajaților vă vor ajuta, de asemenea, să îmbunătățiți productivitatea angajaților și să îmbunătățiți experiența angajaților.
Ideea este să utilizați această strategie ca ghid și să o modificați după cum este necesar pentru a satisface cerințele firmei dumneavoastră și ale individului. Un plan de 30-60-90 de zile, atunci când este abordat corect, poate un atu semnificativ pentru a-i ajuta rapid pe noii angajați să devină membri esențiali ai echipei tale.
Apoi, puteți consulta șabloanele de cartografiere a talentelor pentru a vă îmbunătăți procesul de recrutare.