6 cele mai bune platforme de comandă de conținut pentru afacerea dvs

Conținutul a devenit una dintre cele mai mari cerințe pentru fiecare afacere și marcă din această lume competitivă.

COVID-19 a avut un impact masiv asupra lumii afacerilor. O mulțime de afaceri au înregistrat pierderi uriașe, iar unele dintre ele au făcut profituri uriașe. Indiferent de fluxul lor de numerar, majoritatea au devenit digitale în ceea ce privește operațiunile, vânzările și marketingul.

Marketingul de conținut este sângele oricărei afaceri digitale. De la trimiterea de răspunsuri prietenoase de asistență pentru clienți până la scrierea de bloguri SEO care se clasează bine, conținutul este peste tot. Pentru a genera conținut nou în mod regulat, trebuie fie să aveți o echipă internă, fie să utilizați o platformă de comandă de conținut care se ocupă de toate nevoile dvs. de conținut, astfel încât să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dvs.

Mai jos sunt prezentate câteva dintre cele mai bune platforme de la care puteți comanda conținut:

Conținut prosper

Thrive content este una dintre cele mai accesibile agenții de comandă de conținut de pe piață. Dacă aveți un buget strict și încă căutați conținut de calitate, au un tablou de bord curat și minimal care vă pune câteva întrebări în timp ce postați o cerere de comandă.

Întregul proces de comandă durează mai puțin de 5 minute. Odată ce ați plasat comanda, echipa de redactare va începe să lucreze la conținut. Piesa finită vă va fi livrată în 48 de ore. De asemenea, vă oferă gratuit un conținut pentru a le încerca.

  Cum să-l faci pe Siri să îți citească articole pe Mac

Caracteristici:

  • Probă fără riscuri
  • Garantie de 48 de ore
  • Comandă rapidă

Conținut de mulțime

Conținut de mulțime este disponibil la dispoziția dumneavoastră pentru a vă îndeplini toate cerințele de conținut. Indiferent dacă aveți nevoie de postări pe blog, pagini de oraș, descrieri de produse, conținut de rețele sociale sau orice altceva, îl puteți obține pe această platformă.

Piața de conținut a conținutului pentru mulțime vă permite, de asemenea, să cumpărați conținut de la peste 6000 de scriitori profesioniști. Compania a scris cu succes peste 100 de milioane de cuvinte până acum. Cu conținutul tău scris din Crowd Content, vei observa, de asemenea, că acoperirea organică a mărcii tale crește vertiginos.

Caracteristici:

  • Acces la peste 6000 de scriitori pre-evaluați
  • Disponibilitatea scriitorilor nativi englezi
  • Flexibil pentru toate tipurile de afaceri

Conținut de piper

Conținut de piper există de aproape 4 ani și este o agenție cu servicii complete care furnizează conținut scris, grafică, conținut video etc. Are peste 45000 de creatori de conținut și este alimentat de inteligența artificială.

Combinația dintre un algoritm inteligent și echipa sa editorială alege cea mai bună persoană pentru jobul tău și revine în câteva zile. De asemenea, oferă servicii de traducere din engleză în alte limbi locale și invers.

Caracteristici:

  • Oferă peste 300 de servicii
  • Are peste 45000 de creatori
  • Bună credibilitate pe piață

Scriitori de conținut

Obțineți acces la servicii de conținut de calitate de la o rețea de scriitori profesioniști la Scriitori de conținut. Indiferent de afacerea pe care o conduceți, veți avea nevoie de scriitori experți care pot fi fața mărcii dvs. La Content Writers, puteți găsi oamenii potriviți care vă pot gestiona bine publicul.

  Cum să găsiți și să înlocuiți caractere speciale în Microsoft Word

Indiferent dacă sunteți o persoană fizică, o agenție sau o întreprindere, vă puteți aștepta la servicii de conținut de calitate de la Content Writers. Fiecare scriitor este testat înainte de a se alătura echipei pentru a menține calitatea muncii. Vă puteți aștepta la o satisfacție de conținut 100%, cu suficiente revizuiri incluse pentru a vă ajuta să duceți la bun sfârșit treaba.

Caracteristici:

  • Fiecare scriitor este un scriitor nativ din SUA
  • Cereri de revizuire nelimitate
  • Preț fix pentru fiecare conținut

Contentllect

Contentllect este o agenție tradițională de marketing de conținut care nu folosește inteligența artificială sau software pentru a-ți îndeplini nevoile de conținut. Dacă preferați să vorbiți direct cu o persoană în loc să vă dați seama cum funcționează un tablou de bord, Contentellect este locul potrivit.

Puteți rezerva direct un apel cu fondatorul și puteți discuta strategia de conținut împreună cu programul de producție. Chiar și în această nouă eră digitală, este complet în regulă dacă preferați să lăsați o persoană reală să se ocupe de asta pentru moment. Și, de cele mai multe ori, s-ar putea descurca mai bine decât software-ul.

Caracteristici:

  • Spațiu neglijabil pentru erori
  • Suport direct
  • Cereri personalizate

Continut-Balena

Dacă doriți să îmbunătățiți prezența digitală a mărcii dvs., atunci Continut-Balena este aici pentru a te ajuta să crești. Indiferent dacă aveți nevoie de conținut de site, articole de blog, conținut de branding, piese academice, scriere de SOP sau orice formă de conținut, îl puteți obține la content-whale. Strategia de cercetare a cuvintelor cheie vă ajută, de asemenea, să vă îmbunătățiți clasarea SERP-urilor.

Editorii parcurg întregul conținut înainte de a-l trimite pentru a se asigura că calitatea este intactă. Veți primi servicii rapide cu disponibilitatea unui portofoliu eșantion pentru a înțelege serviciile oferite.

  Cum îmi schimb contul Xbox One de la copil la părinte

Caracteristici:

  • Echipa calificata de profesionisti
  • Revizuiri și rescriere gratuite
  • Disponibilitatea a 42 de servicii de scris geniale

Concluzie 👩‍🏫

Construirea unei prezențe online a devenit unul dintre cele mai importante lucruri pentru fiecare afacere și brand. Conținutul este considerat cel mai eficient și perfect mod de a construi credibilitate și încredere în rândul publicului pentru marca dvs. Tot ce trebuie să faceți este să găsiți platforma potrivită de comandă de conținut care vă poate îndeplini cerințele de conținut și vă poate ajuta să vă clasificați afacerea.

Ți-a plăcut să citești articolul? Ce zici de împărtășirea cu lumea?