Start Stop Continue Retrospective Explained [With Template Resources]

Start Stop Continue este analiza retrospectivă fundamentală pe care o puteți aplica în feedback și întâlniri Agile Sprint.

Afacerile nu se referă doar la profituri pe termen scurt. De asemenea, trebuie să construim niște planuri pe termen lung care să ajute la construirea unei companii sustenabile și în continuă creștere.

Pentru a le permite proprietarilor de afaceri, managerilor și conducerii să creeze strategii pe termen lung, experții în administrarea afacerilor continuă să cerceteze teoriile de management al afacerilor care stimulează productivitatea și profitabilitatea.

Start Stop Continue este o teorie care vă ajută să culegeți feedback, să implementați feedback, să îmbunătățiți viitoarele Sprinturi Agile și multe altele.

Citiți mai departe pentru a afla Start Stop Continuați ca facilitare retrospectivă din interior spre exterior. În cele din urmă, vei deveni încrezător în aplicarea acestei echipe sau a tehnicii de revizuire a proceselor de afaceri în situații din viața reală.

Introducere

Start Stop Continue este o tehnică de revizuire retrospectivă care provine din practica de dezvoltare software Agile. În Agile Sprints, echipa se adună la o întâlnire pentru a înțelege ce parte a procesului ar trebui continuată, ce pas să fie oprit și ce nou proces ar trebui să adopte echipa.

Astfel de întâlniri retrospective au început să ofere un succes fenomenal și îmbunătățiri ale proceselor Agile companiilor de dezvoltare de software și produse. Apoi și alte companii au început să implementeze această tehnică ca metodologie de feedback și revizuire.

Tehnica de revizuire poate fi foarte simplă la nivel personal și complexă pentru îmbunătățirea productivității la nivel de organizație. În plus, este unul dintre cele mai populare instrumente pentru colectarea feedback-ului democratizat, sugestii, idei impulsive etc.

Teoria din spatele tehnicii Start Stop Continue

Procesul de dezvoltare software Agile era atât de rapid încât membrii echipei au lucrat constant la noi Sprinturi și au livrat produse minime viabile (MVP).

Cu toate acestea, experții Agile s-au gândit să implementeze o pauză între două Sprinturi pentru a reflecta asupra proceselor trecute și pentru a îmbunătăți următorul Sprint. De aici a luat naștere procesul de revizuire retrospectivă a Start Stop Continue.

Mai târziu, administratorii de afaceri au început să folosească această tehnică de revizuire în alte situații similare în care procesul de afaceri poate beneficia de ideile împărtășite de membrii proiectului din experiențele lor anterioare.

Elemente

O tablă Start Stop Continue poate conține multe elemente precum titlul întâlnirii, data, participanții, numele proiectului, agenda etc. Cu toate acestea, următoarele sunt coloanele indispensabile pe care trebuie să le includeți:

start

Startul este lista de idei, feedback etc., care sunt noi pentru procesul de afaceri sau proiectul Agile. Ar trebui să menționați această notă în matrice, astfel încât membrii echipei să nu se confunde.

Ideile, sugestiile, acțiunile etc. din coloana Start ar trebui să se concentreze pe următoarele:

  • Îmbunătățirea unui proces vechi
  • Formarea de noi fluxuri de lucru și procese de afaceri
  • Minimizarea risipei de resurse și bugete
  • A face produsul sau serviciul final mai bun decât ultima iterație
  • Îmbunătățirea efortului de colaborare în echipă
  Cum se convertesc monede în Excel

Stop

Această listă ajută la eliminarea practicilor neproductive și care produc pierderi pe care le folosește echipa sau afacerea. Atunci când reduceți câțiva pași ineficienți din fluxul de lucru al afacerii dvs., angajații se pot concentra pe acțiunile menționate în lista de start.

Când creați o listă de acțiuni pentru coloana Stop, rețineți următoarele:

  • Opriți acțiunile care necesită mai mult timp și bani și oferă mici recompense
  • Distrageți atenția echipei de la responsabilitățile de bază
  • Sarcinile sunt ineficiente
  • Afectează negativ echipa și afacerea
  • Nu în competențele de bază ale afacerii tale

Continua

Lista Continuare ar trebui să conțină acțiunile și ideile care au avut rezultate bune în iterațiile sau proiectele anterioare. Dvs. sau membrii echipei dumneavoastră vă puteți concentra asupra fluxurilor lor de lucru pentru a descoperi sarcini bine performante și le puteți nota în coloana Continuare.

Când să angajezi?

Pentru orice întâlnire retrospectivă Sprint sau proiect, puteți folosi această tehnică. Cu toate acestea, iată fazele aprobate de industrie când aveți nevoie de această metodă de feedback sau de revizuire a procesului:

  • A creat un produs, l-a comercializat și doriți să vă îmbunătățiți în continuare
  • Fuzionat cu o nouă companie
  • A început o nouă unitate de afaceri
  • Un nou manager s-a alăturat echipei
  • Colectați feedback de la clienți și consumatori
  • Afacerile se află la o răscruce critică
  • A trecut la un nou proces și doresc să-i evalueze eficiența
  • Evaluarea performanței angajaților
  • Analizați strategiile de produs/serviciu/marketing/vânzări

Beneficii

Beneficiul principal la care vă puteți aștepta este de a descoperi zonele de îmbunătățire. Alte avantaje notabile sunt:

  • Creează o relație de încredere între echipă și liderul echipei
  • Îmbunătățește practicile de colaborare
  • Îi încurajează pe toată lumea să împărtășească idei unice
  • Ajută la explorarea obiectivelor și obiectivelor asupra cărora întreaga echipă sau afacere este de acord
  • Ajutați angajații să-și îmbunătățească performanța
  • Promovează schimbarea comportamentală și socială în cadrul echipei
  • Îmbunătățește forța de muncă colectiv și individual
  • Pune echipa în sincronizare cu sarcinile prioritare ale proiectului

Exemple din viața reală

Performanța echipei

Matricea Start Stop Continue pentru o echipă poate include următoarele activități:

start

Stop

  • Dezbateri inutile și în continuă expansiune cu privire la întâlnirile de echipă
  • Încheierea întâlnirilor virtuale fără a crea procesele verbale de întâlnire

Continua

  • Întâlniri regulate ale echipei pentru a stabili prioritățile zilei
  • Utilizarea instrumentelor de depanare WordPress pentru probleme specifice legate de managementul conținutului

Tranziția de afaceri

Luați în considerare că v-ați transformat afacerea în cloud. De asemenea, permiteți WFH unor angajați. După câteva luni, trebuie să colectați date precum următoarea matrice:

start

Stop

  • Încetați utilizarea documentelor pentru contracte și acorduri
  • Nu mai achiziționați hardware IT nou

Continua

  • Utilizați aplicații de afaceri pe cloud
  • Videoconferință pentru întâlniri de echipă, întâlniri cu clienții etc.

Vânzări și marketing

Recenziile retrospective pot fi utile pentru marketingul digital, campaniile publicitare online, eforturile de marketing pe teren, promovarea vânzărilor directe și multe altele. Iată câteva exemple de acțiuni și o matrice corespunzătoare Start Stop Continue pe care o puteți utiliza:

start

  • Trimiterea de buletine informative și e-mailuri de marketing către potențiali și clienți potențiali
  • Obținerea de recenzii de la clienți cu privire la produse/servicii
  • Prezentați mărturiile clienților pe site-uri web și pagini de destinație
  Notific este locul în care Designul materialului întâlnește notificările de pe ecranul de blocare

Stop

  • Postarea de conținut vizual sau text pe mai multe canale sociale
  • Acoperirea problemelor sociale complexe și disputate pentru marketing viral
  • Utilizarea unor documente extinse pentru colectarea datelor de marketing pe teren

Continua

  • Blog optimizat pentru SEO și conținut baza de cunoștințe
  • Apelează la marketing de influență pentru promovarea produsului
  • Sprijinirea clienților prin tweet-uri Twitter și mesaje directe (DM-uri)

Retrospectiva sprintului

După fiecare Sprint, liderul echipei Agile găzduiește o întâlnire de echipă pentru a afla ce funcționează, ce nu și ce nou ar trebui implementat. Exemplele de acțiuni ar putea fi următoarele:

start

Stop

  • Ghiciți practicile de lucru
  • Lucrul în silozuri

Continua

Resurse

Miro

Călătoria ta în căutarea celor mai bune șabloane Start Stop Continue ar trebui să înceapă cu Miro. Șablonul este simplu, ușor de înțeles și accesibil printr-un plan de abonament Miro gratuit.

Acum, pentru a analiza șablonul, este format din trei anteturi de coloană: Start (verde), Stop (roșu) și Continuare (negru). Sub aceste anteturi de coloane, există coloane de culoare solidă care se potrivesc cu culoarea textului antetului. Prin urmare, devine mai ușor să relaționați antetul cu listă.

Pentru a începe, acest șablon Miro oferă și trei note lipicioase online pe fiecare coloană. Idei, sugestii, feedback, elemente de proces Agile etc., vor intra în aceste note lipicioase în cadrul întâlnirii retrospective.

Puteți adăuga mai multe prin simpla copiere-lipire a notelor lipicioase. De asemenea, puteți partaja linkul către acest spațiu de lucru cu membrii echipei dvs. pentru brainstorming colaborativ cu privire la retrospective Agile.

MURAL

Dacă sunteți în căutarea unui șablon mai profesional și mai complex, puteți încerca unul de la Mural. Acest format Start Stop Continue este perfect pentru întâlniri cu părțile interesate, prezentări profesionale, tipărire etc.

Are mai multe elemente vizuale, cum ar fi o bară laterală pentru texte suplimentare, un titlu, o secțiune de subiect, Start Stop Continue listează pictograme și note lipicioase.

În partea de jos este o zonă de subsol cu ​​substituenți de text și imagine unde puteți atașa sigla mărcii, elementele mărcii, imaginile echipei, detaliile următoarei iterații și multe altele.

Tot conținutul text pe care dvs. și echipa dvs. îl adăugați la acest șablon va apărea ca o schiță de conținut în coloana din dreapta Schiță. Deci, șablonul este foarte util pentru echipele bazate pe conținut, cum ar fi bloggeri, dezvoltatori de site-uri web, marketeri digitale etc.

Mural vă permite să prezentați sau să partajați tabloul de desen cu colaboratorii, astfel încât să puteți prezenta acest șablon în fața unui public numeros într-un birou la distanță, locații WFH, site-uri de co-working etc.

Smartsheet

Smartsheet, de departe, oferă cea mai bună colecție de șabloane Start Stop Continue. De la echipe Agile la departamente convenționale de afaceri, oricine poate beneficia de aceste șabloane Smartsheet.

De asemenea, nu trebuie să vă înscrieți pentru un cont plătit sau gratuit cu Smartsheet pentru a utiliza aceste documente exemple. Le puteți descărca pentru utilizare ulterioară.

Cu toate acestea, aceste formate sunt disponibile în fișiere precum Microsoft Word, Google Docs, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint și Adobe PDF. Prin urmare, va trebui să importați aceste fișiere pe aplicații de tablă albă terță parte pentru colaborare la întâlniri retrospective, cu excepția fișierului Google Docs.

  Cum să activați selectiv Flash pentru site-uri web în Chrome

Smartsheet a organizat șabloanele după titlu, subiect, nume, utilizare și o previzualizare a fișierului real. Prin urmare, puteți verifica caracteristicile șablonului înainte de a descărca. De exemplu, șablonul Start Stop Continue Team Feedback oferă următoarele:

  • Un tabel cu informații generale, cum ar fi ținta de feedback, data și numele supervizorului
  • O coloană din stânga pentru a menționa numele membrilor echipei
  • Separați coloane pentru a înregistra datele pentru elementele Keep (Continuare), Start și Stop
  • O coloană suplimentară, Modificare, la documentele modificările necesare

Odată ce ați finalizat documentul, îl puteți importa pe panourile de proiect Smartsheet.

Lucidspark

Dacă utilizați deja tabla virtuală Lucidspark pentru colaborare, puteți importa acest șablon în întâlnirile de evaluare, revizuire și Agile Sprint.

Acest format de colectare și agregare a feedback-ului este un activ premium al mediului de aplicație Lucid. Prin urmare, trebuie să fiți un abonat plătit pentru a accesa acest design profesional.

Șablonul conține mai mulți substituenți de text pentru a înregistra întâlnirea conform politicii de documentație corporativă. De exemplu, puteți scrie un titlu de document, numele companiei, data și luna, numele echipei și data scurtă.

Există, de asemenea, coloane colorate separate pentru colectarea datelor pentru elementele din listă Start, Stop și Continue. Șablonul implicit vine cu trei note lipicioase colorate pentru fiecare coloană. Puteți adăuga mai multe dacă aveți nevoie.

Șablonul acceptă partajarea ecranului cu tablă albă și colaborarea în timp real prin linkurile aplicației Lucid care pot fi partajate. În plus, puteți descărca documentul ca PDF, imagine etc., fișiere pentru imprimare, trimitere prin e-mail, circulație fizică și multe altele.

Neatro

Neatro vă ajută echipele dvs. de afaceri Agile și digitale să devină mai eficiente și mai productive, oferind un șablon Start Stop Continue elegant și simplu.

Șablonul constă din diferite etichete de culoare, pictograme, stări de card și casete de comentarii pentru întâlniri retrospective eficiente după finalizarea unui Sprint și începerea următoarei.

Odată ce vă înscrieți în aplicație și alegeți Start Stop Continue din biblioteca Neatro Retrospective, aplicația vă va cere să introduceți un titlu de întâlnire, să programați întâlnirea etc. O caracteristică interesantă a acestui șablon este un joc de spărgător de gheață cu 200 de întrebări care ajuta echipa sa dezvolte idei unice.

În interiorul tabloului retrospectiv, membrii echipei invitați își pot trimite comentariile pentru elementele din listă precum Start, Stop și Continue. De asemenea, puteți utiliza un cronometru pentru membrii echipei dvs. pentru a colecta feedback mai rapid.

Cuvinte finale

Acum cunoașteți definiția, teoria și aplicațiile tehnicii de facilitare retrospectivă Start Stop Continue. Trebuie să poți aplica această tehnică în echipa sau proiectul tău atunci când apare necesitatea.

Puteți exersa această tehnică de revizuire și feedback în exemplele din lumea reală menționate în acest articol. Cu toate acestea, domeniul de aplicare este uriaș și puteți fi creativ în identificarea circumstanțelor profesionale și de afaceri în care puteți aplica cu succes Start Stop Continue și puteți beneficia enorm.

Pentru a vă ajuta în continuare, articolul prezintă, de asemenea, lista finală de instrumente de tablă albă și diagrame de flux bazate pe cloud, unde puteți obține gratuit șabloane Start Stop Continue gata de utilizare.

Dacă vă place să experimentați cu echipele și procesele dvs. Agile, trebuie să citiți și despre metodologia Scrumban pentru managerii Agile și DevOps.