Cum să obții insigna de verificare pe TikTok
Dacă te-ai aventurat pe TikTok, probabil ai observat că mica pictogramă de coroană de pe profilele unor utilizatori nu mai este prezentă. Aceasta a fost înlocuită cu un simbol de verificare, similar cu cel de pe Twitter. Coroanele TikTok erau relicve ale vremurilor Musical.ly și au fost eliminate definitiv.
Dacă ești un utilizator activ și creator de conținut pe TikTok, te întrebi probabil cum poți obține acea bifă de verificare. Ei bine, te vom lămuri în cele ce urmează.
Să explorăm împreună cum poți obține verificarea contului tău pe TikTok.
Cum devii verificat pe TikTok?
Spre deosebire de alte platforme, nu poți solicita în mod direct verificarea contului tău. Echipa TikTok evaluează conturile și, dacă acestea îndeplinesc criteriile de eligibilitate, vei primi automat insigna. De obicei, utilizatorii verificați se încadrează în una din următoarele categorii:
- Sunt utilizatori cu o popularitate foarte mare pe platformă, creatorii de conținut care au un impact major pe TikTok.
- Sunt personalități publice, celebrități, muzicieni care sunt prezenți și activi pe platformă.
- Sunt utilizatori selectați de echipa TikTok, care au demonstrat dedicare și seriozitate în crearea conținutului de calitate.
Pentru a fi verificat pe TikTok, trebuie să muncești pentru a-ți crește popularitatea și numărul de urmăritori, dar acest lucru nu este singurul factor care contribuie la obținerea insignei.
Iată trei sugestii pentru a crește șansele de a fi verificat pe TikTok:
Crează conținut valoros
TikTok este o platformă relativ nouă, unde oricine poate ieși în evidență și poate deveni un hit, mai ales că videoclipurile sunt prezentate frecvent pe pagina principală. Ai nevoie doar de talent și multă muncă.
Ce înseamnă acest lucru?
Utilizatorii TikTok sunt mereu în căutare de conținut nou și interesant. Având în vedere că durata medie a unui videoclip TikTok este scurtă, aceștia sunt mereu dornici de mai mult conținut.
Ce trebuie să faci tu?
Învață elementele de bază și tehnicile avansate de creare a unui videoclip TikTok care atrage atenția și fă acest lucru constant, pentru o perioadă suficient de lungă. Așa vei începe să fii remarcat.
Există, desigur, o modalitate de a accelera acest proces, și pentru asta vom trece la pasul doi.
Interacționează cu alți utilizatori pentru a câștiga urmăritori
Am scris un articol aici despre cum să obții mai mulți fani pe TikTok. Pe scurt, odată ce ai conținut de calitate, care îți prezintă talentele în cel mai bun mod, poți utiliza funcția de urmărire a aplicației pentru a fi observat de noi utilizatori.
Începe cu zece videoclipuri TikTok de impact. Asigură-te că sunt cele mai bune creații ale tale și nu-ți fie teamă să încerci ceva nou sau să ieși din tipare.
Apoi, folosește pagina principală a aplicației pentru a descoperi noi utilizatori. Actualizează fluxul și caută videoclipuri postate de utilizatori TikTok populari sau verificați. Apoi, analizează comentariile acelor videoclipuri pentru a găsi conturi ale persoanelor cărora le place conținutul respectiv.
Când găsești un comentariu recent, accesează profilul utilizatorului și adaugă-l la lista ta de urmăritori. Când utilizatorul primește notificarea că l-ai urmărit, mulți vor fi curioși să-ți verifice profilul. Dacă ai deja câteva videoclipuri grozave, ai șanse să obții un „follow back”.
Nu toată lumea te va urmări înapoi. Important este să nu te descurajezi și să continui. Utilizatorii TikTok sunt mereu în căutare de conținut și creatori noi. Dacă videoclipurile tale sunt bune și continui să folosești această strategie, vei începe să aduni urmăritori rapid.
Folosește echipamentul și muzica potrivite
Dacă ai probleme în a atrage public, asigură-te că videoclipurile tale sunt de cea mai bună calitate.
Începe prin a verifica locul unde filmezi. Asigură-te că ai un fundal plăcut, fie în aer liber, fie în interior. Dacă filmezi în camera ta, asigură-te că este curată și ordonată. Nimeni nu vrea să vadă un videoclip într-o cameră dezordonată.
Dacă nu ai pe cineva care să-ți țină telefonul, folosește un trepied pentru smartphone. Acestea sunt universale și costă între 10 și 15 dolari. Poți găsi unul, de exemplu, aici.
De asemenea, este important să folosești melodiile populare în videoclipurile tale. Vei observa că multe videoclipuri de pe TikTok folosesc aceleași melodii. Nu-ți fie teamă să le utilizezi și tu, pentru că folosind muzică populară, faci un pas înainte către obținerea insignei de verificare.
În plus, poți verifica și clasamentul Billboard Hot 100, pentru a găsi melodiile care sunt în vogă la momentul actual.
Am găsit un site care oferă verificarea. Este adevărat?
Pe scurt, nu.
Nu există niciun site web care să ofere verificarea contului de TikTok. Chiar dacă rezultatele căutărilor Google sugerează contrariul. Adevărul este că doar echipa TikTok poate oferi această bifă, acelor profiluri pe care le consideră demne sau unde verificarea este necesară pentru a preveni conturile false.
În plus, aceste site-uri sunt adesea scheme de tip phishing care încearcă să obțină informațiile tale de conectare. Aceasta poate duce la pierderea accesului la contul tău și la conținutul tău.
De aceea, ar trebui să eviți orice site web sau utilizator care afirmă că te poate ajuta să fii verificat pe TikTok.
Pot solicita verificarea contului pe TikTok?
Nu. Mai mult, TikTok nu dezvăluie algoritmul exact prin care oferă insignele de verificare.
O insignă de creator popular este echivalentă cu o bifă de verificare?
Nu. Unii utilizatori primesc insigna de creator popular înainte de a fi verificați, dar nu sunt neapărat legate. Cei care primesc insigna de creator popular sunt utilizatori activi, care generează multă interacțiune.
Câte aprecieri sunt necesare pentru a fi verificat?
Nimeni nu știe cu exactitate. Cert este că utilizatorii verificați au atras atenția echipei TikTok și astfel au obținut bifa.
Concluzii
Verificarea permite TikTok să evidențieze cei mai buni creatori de conținut de pe platformă, majoritatea acestor utilizatori încărcând conținut frecvent și fiind promovați pe pagina principală.
Deși poate dura până când îți construiești publicul și ești verificat, îți poți crește șansele creând conținut valoros și de calitate.