9 moduri de a remedia eroarea 963 din magazinul Google Play

Magazinul Google Play este magazinul de aplicații Android în care utilizatorii pot instala aplicații, fie gratuit, fie prin cumpărare. Utilizatorii pot instala aplicații după cum doresc. Procesul este de obicei rapid, dar unii utilizatori raportează eroarea Google Play 963, această eroare apare în timpul descărcării și uneori în timpul actualizării, eroarea apare deoarece smartphone-ul nu poate scrie datele în stocare, dacă vă întrebați cum să remediați eroarea 963 din Play Store, atunci ești la locul potrivit. Continuați să citiți pentru a afla cum să remediați această eroare Google Play Store.

Cum să remediați eroarea 963 din magazinul Google Play

Înainte de a trece prin soluțiile de remediere Magazin Google Play Nu descărcați problema aplicațiilor, am enumerat mai jos posibilele motive din spatele problemei.

  • Probleme cu cardul SD.
  • Conexiune la internet instabilă.
  • Cont Google corupt.
  • Android depășit.
  • Probleme cu aplicația HTC Lock Screen.
  • Probleme cu setările de rețea.
  • Probleme cu memoria cache a Magazinului Google Play.

Notă: Fiecare smartphone are aceleași setări în UI diferită, astfel încât toate telefoanele nu sunt la fel. Asigurați-vă întotdeauna că setările corecte sunt modificate pe dispozitiv înainte de a încerca să le modificați. Pașii furnizați în acest articol sunt de pe dispozitivul Moto G(8) Power Lite Stock Android 10.

Metoda 1: Comutați la Conexiune de rețea stabilă

Uneori, o conexiune defectuoasă la internet poate cauza eroarea Google Play 963. Asigurați-vă că internetul este suficient de rapid și stabil pentru a descărca sau actualiza aplicații.

  Remediați eroarea cartelei SIM Samsung Galaxy Note 5

Dacă sunteți conectat la o conexiune Wi-Fi, asigurați-vă că vă aflați în raza de acțiune a conexiunii Wi-Fi. Dacă conexiunea Wi-Fi tot nu funcționează, atunci încercați să schimbați Wi-Fi pentru a vedea dacă conexiunea este stabilă.

Metoda 2: Mutați aplicațiile de pe cardul SD în memoria internă a dispozitivului

Această metodă este aplicabilă atunci când ați instalat aplicații pe spațiul de stocare extern, spre deosebire de stocarea internă, acestea pot cauza probleme de actualizare a aplicației, deoarece cardurile de memorie nu acceptă aplicații mari și cauzează o lipsă de spațiu la actualizare, deci este bine să mutați aplicații de la stocarea externă a dispozitivului la stocarea internă.

1. Accesați meniul Setări atingând pictograma roată prezentă în bara de notificări.

2. Apăsați pe Aplicații și notificări

3. Accesați Vezi toate aplicațiile.

4. Accesați aplicația specifică care provoacă eroarea Google Play 963 și, când sunteți în interior, apăsați pe Mutare în stocarea dispozitivului.

5. Acest lucru va muta datele în memoria internă și poate preveni erorile.

Metoda 3: Re-adăugați Contul Google

O posibilă remediere pentru eroarea 963 Google Play este să eliminați și să adăugați din nou contul Google pe care l-ați folosit pentru a descărca o aplicație.

1. Accesați meniul Setări glisând în jos din bara de notificări, atingeți pictograma roată pentru a o deschide.

2. Acum, accesați Conturi.

3. Apăsați pe Google și în interior, conturile pe care le-ați folosit pentru a vă conecta la dispozitiv vor fi disponibile.

4. Atingeți contul pe care îl utilizați pentru a descărca aplicațiile Play Store.

5. Acum, apăsați pe Ștergeți contul, acest lucru va elimina contul.

6. După ce eliminați contul de pe dispozitiv, trebuie să îl adăugați din nou, în același ecran apăsați pe Adăugare cont.

7. Acum, apăsați pe Google și vi se vor prezenta o serie de pași pe care îi puteți utiliza pentru a vă conecta la Contul Google folosind ID-ul de e-mail și parola.

  12 cele mai bune birouri în picioare pe care le puteți obține în Marea Britanie

Metoda 4: reintroduceți cardul SD

Dacă ați instalat aplicațiile pe Stocare, adică dacă ați optat să instalați aplicațiile pe Stocare externă, atunci reintroducerea cardului SD poate rezolva problema.

1. Accesați Setări atingând pictograma roată prezentă în bara de notificări.

2. Accesați meniul Stocare pentru a scoate cardul SD.

3. În cele din urmă, apăsați pe butonul Eject pentru a-l demonta.

4. Scoateți cardul SD și reintroduceți-l.

Vedeți dacă eroarea 963 Google Play a fost remediată.

Metoda 5: Actualizați sistemul de operare Android

Uneori, o versiune învechită de Android poate cauza probleme, din acest motiv, producătorii de Android lansează frecvent actualizări pentru a remedia probleme de genul acesta, deoarece fiecare dispozitiv are metode și procese diferite de actualizare a telefonului Android, vizitați articolul nostru la Actualizarea manuală a Android la cea mai recentă versiune pentru a afla despre ghidul detaliat privind actualizarea unui dispozitiv Android.

Metoda 6: Ștergeți memoria cache a magazinului Google Play

Puteți încerca să ștergeți datele pentru Google Playstore dacă apare eroarea Play Store 963, acest proces este rapid și simplu, urmați pașii de mai jos pentru a șterge datele din Google Playstore.

1. Din ecranul de pornire, glisați în jos și atingeți pictograma roată pentru a deschide meniul Setări.

2. Apăsați pe Aplicații și notificări.

3. Faceți clic pe VEZI TOATE APLICAȚIILE.

4. Acum, căutați Magazinul Google Play și atingeți-l.

5. Apăsați pe Stocare și cache pentru a accesa setările de date.

6. Apăsați pe CLEAR DATA și CLEAR CACHE.

Metoda 7: Dezinstalați actualizările Play Store

O eroare cu versiunea curentă a magazinului Google Play poate cauza eroarea 963 a magazinului Play, pentru această problemă, utilizatorii au raportat că dezinstalarea actualizărilor a rezolvat problema, deoarece dezinstalarea acestora poate reveni la versiunea actuală a magazinului Google Play.

1. Glisați în jos pe bara de notificări și atingeți pictograma roată pentru a deschide meniul Setări.

  Cum se creează o carte în Microsoft Word

2. Apăsați pe Aplicații și notificări.

3. Acum, apăsați pe Informații aplicație.

4. Căutați Google Playstore și atingeți-l.

5. În interiorul meniului, apăsați pe Uninstall Updates pentru a dezinstala actualizările pentru aplicația Google Playstore.

6. Faceți clic pe Ok în caseta de confirmare.

Notă: Mulți utilizatori HTC au raportat frecvent această problemă, dar au reușit să elimine această problemă doar ștergând datele din aplicația ecran de blocare HTC.

1. Accesați meniul Setări și deschideți Aplicații.

2. Acum, căutați o aplicație numită ecran de blocare HTC și apăsați pe ea.

3. Apăsați pe Oprire forțată și apoi apăsați pe Dezinstalare actualizări pe același ecran.

Metoda 8: Resetați setările de rețea

Dacă magazinul Google Play nu descarcă aplicații, atunci puteți încerca să resetați rețeaua, acest lucru se poate face prin resetarea setărilor de rețea.

1. Accesați meniul Setări din bara de notificare.

2. Derulați în jos la Sistem.

3. Acum, apăsați pe Opțiuni de resetare.

4. În cele din urmă atingeți Resetare Wi-Fi, mobil și Bluetooth pentru a reseta rețeaua.

Metoda 9: Efectuați resetarea din fabrică

Dacă niciuna dintre metodele de mai sus nu a funcționat pentru dvs., puteți încerca Resetarea din fabrică a dispozitivului pentru a remedia eroarea Google Play 963.

Notă: este posibil să vă pierdeți datele, asigurați-vă că aveți o copie de rezervă.

1. Accesați meniul Setări din bara de notificări.

2. Derulați în jos și faceți clic pe System.

3. În următorul ecran apăsați pe Opțiuni de resetare.

4. În cele din urmă, apăsați pe Ștergeți toate datele (resetare din fabrică).

Întrebări frecvente (FAQs)

Î1. Ce cauzează eroarea 963 din Magazinul Google Play?

Ans. Este cauzat de incapacitatea de a scrie în stocare, puteți reintroduce cardul SD și vedeți dacă rezolvă problema.

Q2. Ce se va întâmpla dacă șterg datele și șterg memoria cache din Google PlayStore?

Ans. Golirea memoriei cache poate elimina fișierele temporare care aparțin Google Play, iar ștergerea datelor va șterge toate setările personale din Google Playstore, este recomandabil să faceți acest pas dacă vă confruntați cu o eroare.

***

Sperăm că articolul de mai sus despre remedierea erorii Google Play 963 pe Android a fost util și că ați reușit să remediați problema pe dispozitivul dvs., vă rugăm să ne spuneți care dintre metode a funcționat pentru dvs. și lăsați un comentariu despre articol. Mulțumesc!