9 cel mai bun software de informare pentru a crește veniturile și implicarea

Aspectul semnificativ al vânzărilor îmi vine în minte atunci când vine vorba de mobilizare. Cu toate acestea, sensibilizarea este o parte substanțială a interacțiunii care necesită software de informare.

Considerați-l primul mod de comunicare cu persoana sau compania respectivă care va stabili foaia de parcurs a modului în care va decurge afacerea. Cu toate acestea, poate fi o provocare să ținem evidența informațiilor despre cine să urmărească, răspunsurile acestora etc.

Depinde de software-ul de informare care poate ajuta la implicarea vânzărilor și poate crește veniturile organizației.

Acestea fiind spuse, iată cel mai bun software de informare de care trebuie să fii conștient.

Klenty

Klenty este o platformă de implicare în vânzări care permite utilizatorilor să rezerve întâlniri și să obțină răspunsuri pentru echipă. Instrumentul poate ajuta la trimiterea de e-mailuri personalizate de vânzări, la completarea CRM-ului și la automatizarea urmăririlor.

Oferă e-mailuri extrem de personalizate pentru utilizatori, care sporesc implicarea și asigură că interesul prospectului este captivat. Oferă cadențe de implicare, substituenți personalizați nelimitați, trimite e-mailuri pentru a maximiza răspunsurile, intervale aleatorii de trimitere, limitare a e-mailurilor, urmărire personalizată a domeniului și se conectează la SMTP, Office 365 și Gmail.

Caracteristicile semnificative ale Klenty includ modalități mai inovatoare de a efectua sarcini și apeluri în loturi. Mărește productivitatea utilizatorilor cu apeluri programate automat, adaugă sarcini și apeluri la cadențe și execuție în serie.

Klenty permite utilizatorilor să utilizeze informații și date pentru finalizarea combinarii folosind strategii bazate pe date. Este mai ușor să automatizați, să vă dezabonați, răspunsurile în afara biroului și să gestionați automat respingurile.

Postaga

A devenit mai ușor să construiești backlink-uri folosind instrumente bazate pe inteligență artificială și o platformă de comunicare în vânzări, Postaga. A devenit o platformă de informare all-in-one prin care utilizatorii pot configura campanii de informare personalizate. Scopul este de a vă asigura că e-mailurile nu sună spam, ci sunt mai personale.

  Ce este lucrul hibrid de la distanță?

Vă ajută să vă conectați cu oamenii potriviți instantaneu și într-un mod prietenos. Postaga CRM permite gestionarea sensibilizării, deschiderea de noi oportunități și îmbunătățirea rapidă a eforturilor. Este mai ușor să generați campanii eficiente de informare folosind inteligența artificială.

Caracteristicile pilotului automat permit urmărirea și informarea automată pentru a înțelege rata de răspuns. Tipurile de campanii de informare sunt:

  • Genul de vânzări Outreach
  • Zgârie-nori
  • Recenzii
  • Postare pentru oaspeți
  • Podcasturi
  • Menționați
  • Vs.
  • CSV personalizat
  • Expertiză
  • Breviri
  • Resursă
  • Instrumente

Analizează ideile de campanii cu conversie ridicată care funcționează și invers pentru a ajunge la o decizie informată. Acest instrument bazat pe inteligență artificială vă ajută să vizeze oportunități mai bune și să găsească bloggerii, site-urile web, companiile, podcaserii, etc. potriviți, prin intermediul mânerelor Twitter, adreselor de e-mail și profilurilor LinkedIn.

Vanzabil

Saleshandy este un e-mail rece pentru a evalua comportamentul destinatarului, pentru a integra fluxul de lucru și pentru a automatiza urmăririle în timp minim. Acest instrument este utilizat pe scară largă pentru a stimula creșterea afacerii cu mai multe conversații, implicarea automată și personalizată a utilizatorilor și pentru a economisi timp pentru a vă concentra cu ușurință asupra potențialilor.

Caracteristicile semnificative ale acestui instrument sunt domeniul de urmărire personalizat, trimiterea de e-mail în funcție de filtrul de spam, conținutul personalizat de e-mail, urmăririle automate, înțelegerea experienței utilizatorului etc.

Acest instrument economisește mult timp în urmărirea potențialilor potențiali care s-ar putea să nu se transforme în potențiali clienți potențiali. De asemenea, utilizatorii pot integra cu ușurință fluxul de lucru, economisind timpul petrecut în schimbarea aplicațiilor. Există șabloane editabile disponibile pe care utilizatorii le pot folosi, facilitând editarea, programarea și urmărirea e-mailurilor.

lemlist

lemlist este un instrument software de automatizare a sensibilizării și e-mail care ajută la obținerea de răspunsuri cu conversații interactive. Instrumentul permite urmăriri automate, e-mailuri cu coduri personalizate, interacțiunea cu mai multe canale.

  Cum să încărcați aplicații pe iPhone fără să-l faceți jailbreak

Acesta va activa linii de introducere personalizate, îndemnuri, sigle ale companiei, capturi de ecran automate și pagini de destinație dinamice. Instrumentul ajută la obținerea mai multor oportunități de afaceri cu urmăriri automate și implicarea în vânzări, permițând sarcini personalizate, apeluri la rece, vânzări în rețeaua de socializare, apelare prospecte etc.

Mailshake

Mailshake este platforma de promovare a vânzărilor care funcționează pe pilot automat, ajutând la transformarea potențialilor rece în clienți potențiali. Acesta funcționează pe extinderea de prospectare automată prin telefon, rețele sociale și e-mailuri care se conectează ușor cu oportunități.

Instrumentul ajută la implicarea potențialilor, la trimiterea de e-mailuri reci și la gestionarea e-mailurilor într-un singur format. Include testarea divizată, captorul de lead-uri, apelarea telefonică și sensibilizarea socială.

Utilizatorii pot începe cu completarea clienților potențiali consecvenți pe CRM pentru a se conecta imediat cu ei, să încorporeze rețelele sociale cu instrumentul pentru a alimenta apeluri și secvențe de contact prin e-mail. Urmăriți generarea de clienți potențiali în timp ce urmăriți clicurile, deschiderile și răspunsurile la e-mailuri.

Outreach.io

Mobilizare este o platformă renumită de implicare în vânzări care ajută la alimentarea obiectivelor de venituri ale companiilor. Instrumentul este o platformă de inteligență care ajută la gestionarea fluxului de lucru, la navigarea procesului complex și la obținerea instantanee de informații utile.

Utilizatorii pot construi rapid conducte pentru a orchestra activitățile de vânzări, a accelera tranzacțiile obținând în același timp informații profunde și pot lua decizii bazate pe date.

Utilizează asistență AI pentru automatizare avansată și coaching în viața reală pentru interacțiunea cu clienții. Instrumentul poate lucra la prognoza datelor într-un mod mai bun pentru a obține informații despre clienți și pentru a obține claritate cu o conductă. Gestionează obiectivele și se asigură că generarea de clienți potențiali oferă o experiență de cumpărare transparentă și colaborativă.

Răspunde.io

Răspunde.io este un instrument care poate ajuta la trimiterea de e-mailuri personalizate la rece ca un multicanal la scară și la automatizarea activității de informare. Ajută la generarea de clienți potențiali, la creșterea veniturilor, la achiziționarea de clienți, la interacțiunea cu clienții potențiali, la găsirea de clienți potențiali și la valorificarea analizei. Instrumentul poate ajuta la automatizarea sarcinilor manuale, la extinderea conductei și la economisirea timpului pentru încheierea tranzacției.

  Cum să configurați un Mac pentru copiii dvs

Răspunsul este ușor de utilizat, găsiți potențialii pe Sales Navigator sau LinkedIn, interacționați pe mai multe canale folosind e-mailuri reci, urmăriți sau analizați progresul pentru a obține rezultate. Instrumentul este ușor de integrat cu Copper, Pipedrive, Salesforce, Zapier etc.

Ciocănitoare

Ciocănitoare este un instrument intuitiv de e-mail pentru informare pe mai multe canale, care funcționează pe un algoritm unic. Instrumentul permite utilizatorilor să ajusteze parametrii e-mail-urilor înainte de a trimite, verificând adresele de e-mail, asigurându-se că trimită e-mailuri în căsuța de e-mail a prospectului și trimit automat e-mailuri sau urmăriri.

Este mai ușor să integrezi Woodpecker cu alte instrumente precum hunter, LinkedIn, Slack, Sheets etc. Utilizatorii pot obține rapoarte automate pentru a determina rezultatele campaniilor.

Yesware

Yesware este setul de instrumente de vânzări all-in0one și software-ul de e-mail care ajută campaniile de informare. Instrumentul permite accesul ușor prin e-mail pentru a genera venituri fără a schimba întregul proces. Are un set robust de instrumente care facilitează pentru echipă să testeze rapid planul, să urmărească activitatea de comunicare prin e-mail și să obțină rezultate mai bune.

Utilizatorii pot instala instrumentul, îl pot integra cu aplicații, pot verifica șabloanele de e-mail, pot urmări activitatea de e-mail și pot salva șabloanele de e-mail care funcționează pe piață.

Concluzie 👈

În lumea modernă, software-ul de implicare în vânzări și de sensibilizare devin esențiale cu timpul pentru a menține evidențe și a urmări campaniile. Drept urmare, utilizatorii au nevoie de un instrument bogat în funcții și ușor de utilizat, care este ușor de integrat cu alte aplicații.

Cunoașterea celui mai bun software de generare de clienți potențiali poate ajuta, de asemenea, la stimularea vânzărilor și a creșterii afacerii.