Nu sunteți sigur cine vă citește e-mailurile? Încercați aceste 11 instrumente de urmărire a e-mailurilor

Trimiți un e-mail și începeți să vă întrebați despre următorul pas – va ajunge e-mailul în dosarul de spam, îl va deschide destinatarul și ciclul continuă.

Am fost cu toții în acel loc fără idee ce s-a întâmplat cu e-mailul pe care l-am trimis. Prin urmare, instrumentul de urmărire a e-mailului vine ca un cavaler în armură strălucitoare.

Mai devreme, era obișnuit să ne întrebăm ce s-a întâmplat cu e-mailurile. S-ar putea să fi adăugat un îndemn la acțiune convingător, un corp antrenant și chiar un subiect interesant la e-mailul dvs. pentru a vă asigura că profesioniștii pot face clic pe el.

Cu toate acestea, destinatarul nu deschide sau confirmă fiecare e-mail din mai multe motive – nerelevant, neinteresat, ocupat etc. Pe de altă parte, expeditorii stau și așteaptă revenirea și trimit e-mailurile ulterioare pentru a răspunde.

Cel mai bun lucru este că acum există modalități mai ușoare de urmărire a e-mailurilor pentru care se poate opta. Include instrumente de urmărire a e-mailurilor care permit utilizatorilor să urmărească dacă destinatarii au citit e-mailul, l-au șters, l-au marcat ca spam și așa mai departe.

Cum puteți urmări un e-mail folosind instrumente sau software?

Când utilizați software-ul de urmărire a e-mailului, acesta atașează e-mailului o imagine transparentă și unică (pixel de urmărire sau 1×1 pixel). E-mailul trimite datele înapoi în baza de date dacă destinatarul le deschide și timpul petrecut citindu-l. Unele instrumente au potențialul de a afișa și locația destinatarului.

De ce să folosiți un software de urmărire a e-mailurilor?

Software-ul de urmărire a e-mailurilor nu se limitează la cunoașterea detaliilor e-mailurilor după trimiterea lor. Este ușor să identifici cel mai bun moment pentru a trimite e-mailuri folosind software-ul. Instrumentul se aliniază cu ușurință programului destinatarului, cum ar fi atunci când își deschid de obicei e-mailurile – seara, dimineața etc. Oferă, de asemenea, o înțelegere a conținutului e-mailului care poate ajuta la îmbunătățirea relevanței acestuia în viitor.

  Un instrument pentru a vă îmbunătăți experiența clientului

Să intrăm și să cunoaștem cele mai bune instrumente de urmărire a e-mailurilor pentru care se poate opta.

Mailtrack

Mailtrack poate ajuta la urmărirea e-mailurilor cu ușurință pentru Gmail gratuit. Instrumentul poate verifica activitatea de e-mail a utilizatorilor, cum ar fi când deschid e-mailul și de câte ori l-au deschis. Împreună cu aceasta, datele sunt securizate de la terți și respectă confidențialitatea. De asemenea, trimite o notificare în timp real atunci când destinatarul deschide e-mailul.

Streak

Streak are potențialul de a gestiona tichete de asistență, candidați, cumpărători, vânzători, clienți potențiali, investitori, proiecte și parteneri prin Gmail. Instrumentul urmărește instantaneu informațiile despre contacte, conducte și sarcini din buzunar sau din căsuța de e-mail. Personalizați instrumentul în funcție de cerințele dvs., cum ar fi strângerea de fonduri, vânzări, angajare, imobiliare, asistență, dezvoltare de afaceri și management de proiect.

Editați, adăugați sau colaborați cu echipa pentru a lucra cu acest instrument similar unei foi de calcul. De asemenea, oferă funcții pentru gruparea, susținerea și filtrarea datelor în orice configurație pentru a înțelege blocajele. Utilizatorii primesc, de asemenea, notificări când se realizează progres, setează mementouri și urmăresc sarcinile.

Hunter MailTracker

Hunter MailTracker este urmărirea e-mailului gratuită și simplă pentru Gmail, care arată cine deschide e-mailul și de câte ori. Poate urmări cu ușurință e-mailul folosind extensia MailTracker, poate ști când este deschis direct în Gmail și poate efectua acțiunile dorite, cum ar fi urmărirea.

Yesware

Primiți o notificare instantanee de îndată ce destinatarul deschide e-mailul cu care l-ați trimis Yesware. Oferă informații despre vizualizarea atașamentelor și clic pe linkuri pentru a construi relații. Utilizatorii pot adăuga instrumentul la Gmail sau Outlook, pot trimite e-mailuri și pot obține informații în timp real.

Acesta va anunța potențialii care citesc e-mailuri pentru a programa urmăriri și pentru a rezerva întâlniri. Reprezintă performanța e-mail-ului, cum ar fi implicarea, ratele de răspuns, ratele de deschidere, analiză săptămânală, conținutul cu cele mai bune performanțe, e-mailurile, întregul istoric și tendințele.

În afară de urmărirea e-mailurilor, instrumentul este ideal pentru programator de întâlniri, campanii multicanal, urmărire a atașamentelor, raportare și analiză, integrare LinkedIn, integrare Salesforce și șabloane de e-mail.

  8 găzduire de servere dedicate Astroneer pentru a cuceri Cosmosul

Vanzabil

Oferă-ți planului de contact prin e-mail un nou aspect cu Saleshandy, care poate evalua comportamentul destinatarilor, automatizează urmăririle și poate integra eficient fluxul de lucru. Scopul este de a analiza înregistrarea de e-mail a Outlook și Gmail pentru conversia clienților potențiali. Oferă implicare de 10 ori, mai multe conversii și economisește timp cu automatizare și personalizare.

Instrumentul oferă un domeniu de urmărire personalizat, interval aleatoriu dintre e-mailuri, e-mailuri care utilizează conturi personale (sau oficiale) și conținut de e-mail personalizat. Împreună cu aceasta, urmăririle automate personalizate îl fac un plus pentru utilizatorii care doresc să îmbunătățească calitatea subiectului sau a conținutului de e-mail.

Inbox dreapta

Inbox dreapta este o modalitate excelentă de a începe când vine vorba de urmărirea e-mailurilor care funcționează pe Safari, Chrome și Firefox. Acest instrument de urmărire a e-mailurilor își propune să atingă următorul nivel, de la scrierea e-mailurilor până la urmărirea lor. Utilizatorii pot scrie e-mailuri, le pot programa și pot urmări instantaneu.

Instrumentul automatizat a făcut mai ușor pentru utilizatori să ajungă la clientul dorit folosind semnarea perfectă. Vine cu șabloane cu un singur clic pe care le puteți optimiza sau personaliza în funcție de cerințele lor pentru a evita greșelile. De asemenea, notele contextuale îl fac ideal pentru mai multe conversații și alte modele care amintesc detaliile esențiale.

YAMM

Dacă doriți să îmbinați instrumentul de urmărire a e-mailurilor cu Gmail, atunci YAMM poate fi un pas înainte pentru tine. Vă poate ajuta să ajungeți la căsuțele de e-mail fără a ajunge la fila de spam sau promovare, să trimiteți e-mailuri în masă și să urmăriți cu ușurință rezultatele. Instrumentul permite utilizatorilor să pregătească o listă de corespondență pe Foi de calcul Google, să creeze șabloane de e-mail și să urmărească campaniile direct pe Foi de calcul Google.

Reprezintă detalii precum respinguri, răspunsuri, clicuri, rate de deschidere etc., pentru a cunoaște următorul pas. Campaniile de e-mail personalizate pot programa îmbinarea corespondenței și pot urmări rezultatele în timp real pentru a crește rata de deschidere. De asemenea, a configurat notificări prin e-mail Google Form folosind șabloane gata de utilizat.

EmailAnalytics

EmailAnalytics poate ajuta la îmbunătățirea timpului de răspuns și la măsurarea activității prin e-mail. Instrumentul de urmărire a e-mailurilor poate ajuta la vizualizarea activității de e-mail cu analize pentru a îmbunătăți campaniile. Reprezintă trimiterea și primirea de e-mailuri de informații pentru a detalia cifrele sau valorile campaniilor.

  Cum să faci legătura cu alte diapozitive într-o prezentare PowerPoint

Traficul de e-mail este, de asemenea, câștigat folosind acest instrument pentru a verifica ce zi funcționează atunci când trimiteți și primiți e-mailuri. Acest instrument arată datele pentru cei mai buni expeditori și destinatari sau cât timp petrec destinatarii e-mailului.

Mixmax

Mixmax este considerată cea mai bună platformă de implicare în vânzări pentru a permite implicarea reală, realizând CSM-uri sau AE-uri direct din Gmail. Instrumentul permite încorporarea de sondaje, sondaje, partajarea calendarelor, programarea secvențelor de e-mail, urmărirea e-mailurilor, sincronizarea instrumentelor și automatizarea activității ocupate.

Îmbunătățește experiența clienților și ajută directorii de conturi, operațiunile de vânzări, recrutorii, antreprenorii și liderii de venituri. Alături de aceasta, software-ul de urmărire a e-mailului acoperă teste de penetrare grele, conformitate GDPR, certificat TrustArc, confidențialitate sau criptare a datelor și SOC 2 Tip II.

MailerPlex

MailerPlex poate oferi informații despre clicurile pe e-mail instantaneu și în timp real expeditorului pentru a-l ajuta să ia măsurile corespunzătoare. Scopul este de a crește vânzările cu un instrument de urmărire a e-mailurilor puternic și simplu. Se poate integra acest instrument cu Gmail pentru a obține informații despre cine a deschis, când și unde în timp real.

Tabloul de bord este detaliat și rapid pentru e-mailuri, cu securitatea ca prioritate. Oferă urmărire gratuită nelimitată a e-mailurilor, permițând accesul la diferite funcții.

Bumerang

Bumerang a făcut mai ușor să programați un e-mail și să setați mementouri. Scopul este de a controla primirea și trimiterea mesajelor de e-mail pentru e-mail. Se poate urmări e-mailul din browsere, iOS și Android în timp ce adăugați un memento utilizând programarea calendarului cu un singur clic.

Concluzie

Iată câteva instrumente de urmărire a e-mailurilor de top cu mai multe caracteristici și avantaje pentru utilizatori. Scopul este de a îmbunătăți performanța și de a crește vânzările care oferă rapid informații detaliate. Este esențial să derulezi o campanie mai bună pentru a ajuta proprietarii de afaceri să obțină rezultatele dorite.

Cel mai bun mod de a utiliza instrumentele de urmărire a e-mailurilor sunt:

  • Tăiați lista de e-mailuri
  • Începeți o conversație relevantă
  • Urmăriți contextul suplimentar

Puteți, de asemenea, să vă uitați la unele dintre cele mai bune instrumente de marketing prin e-mail.