Un instrument pentru a vă îmbunătăți experiența clientului

Căutați o soluție inteligentă, accesibilă și totală pentru toate nevoile de asistență pentru clienți și experiență în afacerea dvs.? Încearcă Freshchat acum!

În peisajul de afaceri rapid și extrem de competitiv de astăzi, software-ul pentru experiența clienților este de o importanță capitală. Trebuie să oferiți asistență excepțională și interacțiuni personalizate – nu mai este un lucru opțional.

Aici intervine Freshchat, arma ta secretă pentru a-ți ridica experiența clienților la noi culmi. Cu funcțiile sale puternice și capabilitățile omnicanal fără întreruperi, Freshchat permite companiilor să interacționeze cu clienții în timp real pe diverse platforme.

Continuați să citiți pentru a descoperi cum Freshchat vă poate revoluționa strategia experienței clienților și vă poate duce afacerea la următorul nivel.

Freshchat: o prezentare generală

Freshchat este un software all-in-one care vă ajută compania să comunice și să interacționeze cu clienții. Este o aplicație cloud, așa că configurarea și începerea sunt destul de ușoare decât alte instrumente de chat live.

Vă permite să vă aduceți întreaga echipă de asistență pentru clienți virtual la ușa fiecărui client. Ce înseamnă? Înseamnă că clienții vă pot contacta în modul preferat și nu mai trebuie să stea la coadă.

Un agent de experiență a clienților poate interacționa cu mai mulți clienți prin apeluri, WhatsApp, chat web, chat cu aplicații mobile, Instagram DM, chat Telegram etc.

Un alt lucru inteligent despre Freshchat este capacitatea afacerii dvs. de a configura chatbot-uri AI ultra-inteligente. Puteți personaliza acești agenți de chat AI în funcție de verticalele de afaceri, produse și servicii pentru a oferi o notă personalizată comunicării AI.

Rolul Freshchat ca software de chat live

Rolul Freshchat este simplu și direct. Aduce toate modurile de asistență pentru clienți și experiența conversațiilor din afacerea dvs. într-un singur loc. Înainte de Freshchat, trebuie să utilizați mai multe instrumente și aplicații pentru a vă gestiona echipa de asistență pentru clienți și implicare.

De exemplu, utilizați software de asistență pentru clienți pentru a primi și direcționa apelurile primite către echipa de asistență telefonică. Dacă aveți o aplicație mobilă pentru afacerea dvs., trebuie să existe o soluție de chat în aplicație care redirecționează solicitările de chat ale clienților către o altă aplicație de soluție de chat live pe un desktop sau un browser web.

Ca să nu mai vorbim de faptul că utilizați o aplicație de marketing prin e-mail pentru a interacționa cu clienții prin e-mailuri și aplicații de rețele sociale precum Instagram și WhatsApp pentru răspunsuri și interacțiuni pe rețelele sociale.

Toate aplicațiile și instrumentele de mai sus vă afectează veniturile și reputația companiei în următoarele moduri:

  • Plătiți separat pentru aceste aplicații
  • Experiența clienților, interfața cu utilizatorul și consistența conținutului se modifică de la aplicație la aplicație
  • Plătiți separat pentru platforme de bază de cunoștințe sau instrumente de răspuns predefinite
  • Investește timpul și efortul tău și al angajaților tăi în diferite aplicații și instrumente
  • Depuneți eforturi pentru a proteja datele sensibile despre clienți din mai multe aplicații, fișiere, documente etc.
  • Agenții de asistență pentru clienți și experiență se plâng adesea de necesitatea de a învăța interfața de utilizare și funcționalitățile diferitelor aplicații din profesie
  • Utilizați software-ul de ticketing pentru a crea bilete din conversațiile cu clienții și pentru a le direcționa către backend
  11 Cea mai bună platformă de date despre clienți pentru afaceri în creștere

Dacă aduceți Freshchat în afacerea dvs. sau în centrul de asistență pentru clienți, puteți elimina toate impacturile de mai sus. Just Freshchat, sincronizat cu Freshsales CRM, este o combinație puternică pentru a oferi asistență clienților fără griji și fără așteptări în orice moment al zilei.

De ce ar trebui să folosești Freshchat?

  • Freshchat vă permite să interacționați cu clienții dvs. în timp real. Astfel, puteți oferi asistență promptă prin multe canale de asistență.
  • Echipa ta de asistență poate intra în legătură cu clienții pe mai multe canale, cum ar fi site-uri web, aplicații mobile, e-mail, rețele sociale, telefon, mesaje text, Telegram etc.
  • Cu Freshchat, puteți configura chatboți inteligenți pentru a gestiona interogările de rutină și pentru a oferi răspunsuri instantanee, economisind timp și resurse. De asemenea, chatbot-ul AI este gratuit.
  • Permite colaborarea internă în echipă. Liderii de echipă și managerii pot atribui conversații, adăuga note și pot folosi etichete pentru a eficientiza comunicarea.
  • Plătești doar pentru un software și primești multe funcționalități.
  • Automatizarea avansată vă ajută să creați o călătorie întreagă a clientului, de la primul chat până la ultimul e-mail de închidere.
  • Puteți discuta în mod proactiv cu clienții pe site-uri web și aplicații mobile, în funcție de campaniile publicitare, categoriile de produse, statutul clienților etc.

Freshchat se poziționează ca soluție completă de chat și CRM pentru asistența și implicarea clienților. Când obțineți Freshchat, vă eliberați mai mult timp pentru a vă concentra asupra nucleului afacerii, cum ar fi produs, marketing sau vânzări.

Instrumentul duce proiectul dumneavoastră de operațiuni de asistență pentru clienți într-un mod cu adevărat pilot automat. Doar câțiva lideri de echipă sau manageri de asistență pentru clienți pot gestiona mii de agenți fără probleme. Deoarece majoritatea funcțiilor Freschat folosesc automatizarea, conversațiile pot fi automatizate, astfel încât agenții să poată oferi productivitate maximă.

De asemenea, puteți utiliza instrumentul avansat de analiză și monitorizare a campaniei pentru a descoperi clienți potențiali gratuit, folosind propriul site de blog, aplicații mobile, pagini de destinație și piața de comerț electronic. Ca să nu mai vorbim că există funcții moderne precum motorul Freddy AI, automatizarea fluxului de lucru, crearea și atribuirea sarcinilor, programarea și așa mai departe.

Avantajele utilizării Freshchat pentru afaceri

  • Implicarea și asistența clienților în timp real pe mai multe canale.
  • Chatbot automatizați pentru gestionarea interogărilor de rutină și furnizarea de răspunsuri instantanee.
  • Colaborare perfectă în echipă cu funcții precum sarcini de conversație și note interne.
  • Interacțiuni personalizate cu clienții, bazate pe contextul și istoricul clientului.
  • Angajament proactiv prin mesaje și campanii direcționate.
  • Analiză și raportare pentru urmărirea valorilor și îmbunătățiri bazate pe date.
  • Integrare cu alte instrumente și platforme de afaceri pentru funcționalitate îmbunătățită.

Caracteristicile Freshchat

Găsiți mai jos cele mai bune funcții Freshchat pentru a vă ajuta să creați o experiență constantă pentru clienți:

#1. Mesaje

Soluția sa de conversație este foarte avansată și atentă. În primul rând, vă permite să configurați un punct de contact pentru clienți prin multe canale, cum ar fi chat web, chat mobil, WhatsApp, Telegram, e-mail, telefon, SMS etc.

În al doilea rând, echipa ta de chat poate interacționa cu clienții în mod proactiv pe site-uri web și aplicații mobile folosind Customer Journeys.

  Cele mai bune difuzoare Bluetooth pentru mașina dvs

În cele din urmă, puteți crea chatbot-uri AI pentru a gestiona solicitările de asistență de bază și de rutină și să direcționați chat-urile către agenții live numai atunci când lucrurile se complică.

#2. Productivitatea agentului

Freshchat oferă diverse instrumente și module, astfel încât agenții dvs. să poată funcționa întotdeauna la capacitățile lor de vârf. Agenții pot folosi Team Inbox pentru a accesa cele mai recente actualizări despre bilete, escalade, rambursări, livrări etc.

Funcția Live Translate traduce limba agentului în limba maternă a clientului, astfel încât nu trebuie să recrutați agenți care vorbesc diferite limbi. Există depozite de răspunsuri predefinite în aplicație pentru diverse canale de comunicare, astfel încât agenții să poată comunica rapid și fără erori.

#3. Informații despre date

Modulul de analiză și rapoarte din Freshchat este, de asemenea, autosuficient. Nu mai aveți nevoie de nicio aplicație de calcul pentru a crea rapoarte de performanță a site-ului, managerului, echipelor sau agenților. Accesați Google Analytics și Rapoarte și alegeți Rapoarte. Acum, puteți selecta dintre următoarele rapoarte gata făcute:

  • Analize de chat
  • Analiza botului
  • Consumul sesiunii bot
  • Analiza telefonului
  • Valorile telefonului
  • Rapoarte orare
  • Rapoarte istorice

Alternativ, dacă doriți să creați analize din date brute, puteți accesa pagina Analytics și rapoarte > Analytics. Apoi alegeți dintre peste 15 formate de analiză gata făcute. Dacă aveți nevoie de ceva diferit, creați analize personalizate din opțiunea Raport nou.

#4. Managementul conversațiilor

Managerii dvs. pot direcționa rapid conversațiile către agentul potrivit folosind funcția IntelliAssign a Freshchat. Modulul sugerează un agent adecvat în funcție de abilitățile, vechimea, accesul la instrumente și încărcarea acestuia.

Pentru a proteja datele clienților și a respecta reglementările globale de confidențialitate, managerii dvs. pot crea acces bazat pe roluri pentru agenți. Agenții din prima linie pot avea acces de bază, în timp ce backend-ul sau echipa de ingineri pot obține acces profund la aplicație.

De asemenea, puteți utiliza funcția Reguli de atribuire pentru a direcționa conversațiile în funcție de ora din zi, subiect, complexitate, antecedente utilizator, interogări repetate etc.

#5. Interfață de utilizator simplificată

Interfața cu utilizatorul este cu adevărat unică și fără efort. Managerii dvs. de asistență pentru clienți, liderii de echipă și agenții nu ar trebui să dureze mai mult de câteva ore pentru a dezvolta experiență în navigarea instrumentului.

Fiecare text UI spune exact ce înseamnă. Deci, dacă sunteți un utilizator nou, trebuie doar să aflați de ce aveți nevoie, să plasați cursorul peste elementele UI din aplicație și să accesați cu ușurință.

Pagina Setări vă oferă acces la opțiuni avansate de setare în 7 secțiuni diferite. Deci, există o mulțime de personalizări din care puteți alege pentru a satisface cerințele afacerii.

Integrarea Freshchat cu aplicații terțe

Puteți conecta peste 150 de aplicații la Freshchat. Astfel, puteți aduce date, fișiere, instrucțiuni etc., din diverse locuri în Freshchat. Agenții de asistență pentru clienți nu vor mai trebui să treacă prin diferite aplicații pentru informațiile de care au nevoie pentru a rezolva un bilet sau o conversație.

Aceste aplicații includ instrumente de afaceri de top precum Teamviewer, WhatsApp Proactive Message, Freshdesk Contact Import, Automated Reports, Hubspot CRM, Stripe by ChargeDesk, Atlassian Jira pentru Freshchat etc.

Integrarea aplicațiilor în Freshchat este, de asemenea, simplă. Veți găsi modulul în Setări > Setări admin. Derulați puțin în jos și obțineți panoul de integrări. În afară de aplicațiile terță parte, integrările native pe care le puteți utiliza sunt:

  • Creați sarcini și bilete
  • Sincronizați contacte și conturi
  • Integrari native pentru chat
  • Aplicație mobilă pentru chat
  Cum să obțineți un software mai nou pe Debian Stable

Cazuri de utilizare a Freshchat

Găsiți mai jos câteva cazuri de utilizare și aplicații reale ale Freshchat:

Gestionarea operațiunilor de vânzări

Puteți gestiona operațiunile de vânzări de la nivel mic până la nivel de întreprindere în Freshchat. Când clienții plasează o comandă online, un bot Freshchat poate trimite actualizări regulate despre comandă până când are loc o livrare cu succes.

Dacă clientul dvs. navighează în paginile de produse de pe site-ul dvs. de mult timp, îl puteți împinge pe client să adauge un produs în coșul său și să treacă la achiziție folosind mesaje bot.

Eșecurile de plată sunt o parte indispensabilă a oricărui proces de vânzare. Puteți reduce abandonul comenzilor după eșecuri prin configurarea unor chatbot-uri automate pentru a trimite mesaje WhatsApp sau SMS despre eșecurile de plată. Apoi, trimiteți linkuri profunde către cărucioare pentru a procesa din nou comanda.

Suport live prin WhatsApp

WhatsApp a devenit instrumentul de comunicare de bază pentru fiecare clasă a bazei dvs. de clienți. Deci, de ce nu aduci asistență pentru clienți pe WhatsApp? Puteți configura cu ușurință acest lucru cu Freshchat, deoarece sistemul său de conectare a numerelor WhatsApp Business vă ghidează până la ultimul pas.

Când sunteți pe WhatsApp, clienții vă pot trimite mesaje oricând doresc. Veți primi un tablou de bord cu mesaje WhatsApp de la diferiți clienți pe Freshchat. Atribuiți sarcini unui agent expert sau backend, în funcție de conținutul textului.

Etichetați și direcționați interogările primite

Freshchat creează ferestre de chat, e-mail, text sau apel telefonic separat pentru clienți separați. Pentru un client înregistrat, obțineți toate conversațiile într-un singur loc. Dar nu trebuie să expuneți agenților informații de plată sau personale, oferindu-le acces la toate conversațiile.

În schimb, dumneavoastră sau managerii de echipă puteți eticheta interogările primite cu notații precum probleme de plată, logistică, întrebări despre produse, marketing etc. Apoi, agenții pot prelua conversațiile din gălețile lor.

Procesarea vânzărilor pe WhatsApp Chat

Acei clienți care nu pot folosi aplicația mobilă sau site-ul web pentru a plasa comenzi pot contacta echipa de asistență de vânzări prin WhatsApp. Integrarea adecvată a WhatsApp, CRM de comandă și CRM de vânzări cu Freshchat va permite agenților să plaseze comenzi în siguranță.

De asemenea, pot trimite link-uri de plată securizate clienților folosind interfața Freshchat, astfel încât consumatorii să poată finaliza plățile.

Creați rapoarte de performanță

Puteți utiliza rapoartele de analiză organizate, cum ar fi Rapoarte de afaceri de comerț electronic, Rapoarte de campanie WhatsApp etc., pe Freshchat pentru a organiza datele brute de asistență pentru clienți. Apoi, creați rapoarte pentru ca managerii de operațiuni, părțile interesate etc. să poată lua decizii în cunoștință de cauză.

Freshchat vă permite să trimiteți CSAT criptat și alte link-uri de sondaj către utilizatori în mod automat odată ce agentul închide biletul. Apoi, analizați scorul CSAT și timpul de manipulare pentru a recompensa agenții cu cea mai mare performanță.

Eliminați cozile de așteptare

Freshchat are mai mult de 10 canale pentru conversații. Puteți activa toate aceste canale pentru o experiență omnicanal pentru clienți. Afișați un ticker pe pagina dvs. de asistență pentru a afișa sloturile gratuite pentru conversații pentru toate aceste canale.

Clienții îl vor alege pe cel care se potrivește cel mai bine urgenței și nevoii lor de o conversație de asistență. Astfel, nu mai trebuie să aștepte la coadă pentru apeluri telefonice.

Încheierea

Dacă considerați că puteți crește calitatea și rezultatul operațiunilor de asistență pentru clienți și implicare în afacerea dvs., luați în considerare Freshchat.

Vă puteți înscrie gratuit la planul Freshchat Enterprise și îl puteți încerca timp de 21 de zile înainte de a efectua apelul final. De asemenea, puteți încerca mai departe planul gratuit și puteți plăti pe măsură ce extindeți operațiunile de asistență pentru clienți pe Freshchat.

Căutați aplicații de chat personalizate? Consultați aceste software de chat live open-source, disponibile pentru dezvoltarea personalizată internă.