11 Cea mai bună platformă de date despre clienți pentru afaceri în creștere

Datele funcționează ca combustibil al economiei digitale a secolului XXI. De aceea, datele clienților sunt neprețuite pentru afacerile orientate către clienți. Aici intervine platforma de date despre clienți (CDP).

CDP-urile vă ajută să obțineți informații valoroase asupra potențialilor potențiali și clienți. Astfel, puteți anticipa mai bine următorul pas al călătoriei clientului și puteți dezvolta strategii adecvate pentru a-i hrăni și reține.

Să ne aprofundăm pentru a afla mai multe despre CDP-uri, beneficiile acestora și, desigur, cele mai bune platforme pe care organizația dvs. ar trebui să le încerce.

Ce este o platformă de date despre clienți (CDP)?

Înainte de a merge mai departe, haideți să înțelegem corect despre CDP. O platformă de date despre clienți (CDP) este un sistem de marketing care colectează date despre clienți de la diverse canale de marketing și alte canale.

De asemenea, pune datele despre interacțiunea cu serviciul și produsul dvs. într-o bază de date care conține profiluri separate pentru fiecare client. Companiile cu platforme de date despre clienți ajută companiile să permită modelarea clienților și să optimizeze calendarul campaniilor vizate, cum ar fi mesajele și ofertele.

Cum ajută CDP-urile companiile să-și dezvolte baza de clienți?

Companiile cu platforme de date despre clienți oferă ample beneficii pentru afacerea dvs. Pe lângă faptul că vă oferă o perspectivă completă asupra clienților dvs., iată câteva alte beneficii pe care le puteți obține de la CDP.

Menținerea organizată a datelor despre clienți

Întregul proces de gestionare a datelor clienților implică colectarea, organizarea și utilizarea datelor clienților dumneavoastră. Funcția CDP-urilor este de a face acest proces în mai mulți pași fără întreruperi, organizând datele într-un mod utilizabil.

Deși poate dura ceva timp pentru a configura un CDP, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la întreținerea acestuia odată ce ați început.

Date de analiză a clienților

Analiza datelor clienților vă ajută să înțelegeți comportamentul clienților și, astfel, puteți lua decizii de afaceri mai bune cu privire la dezvoltarea de produse, marketing și vânzări. Elementele principale ale analizei clienților sunt colectarea, organizarea, stocarea și analiza.

Este posibil ca aceste componente să nu fie utile separat, dar le puteți combina folosind o platformă de date despre clienți pentru o analiză puternică a clienților. În plus, CDP-urile vor fi de mare ajutor pentru a îmbunătăți loialitatea și rata de retenție a clienților.

Confidențialitate îmbunătățită a datelor

Lumea a devenit mai conștientă de protecția datelor și de confidențialitatea consumatorilor decât oricând înainte și, prin urmare, trebuie să respectați confidențialitatea datelor clienților. Când utilizați o platformă de date despre clienți, aceasta limitează colectarea datelor pentru marketing și protejează confidențialitatea datelor.

  6 platforme de informații despre audiență pe care ar trebui să le încercați în calitate de marketer

Venituri mai mari

Creșterea veniturilor este scopul final al fiecărei organizații. Un CDP va asigura o creștere a veniturilor prin direcționare inteligentă și o mai bună satisfacție a clienților dacă îl puteți utiliza prin abordarea corectă.

Pe măsură ce vă arată o vedere completă a clientului, puteți să le prezentați mesajul de marketing potrivit la momentul potrivit. Toate acestea vor avea ca rezultat o implicare sporită a clienților, rate de conversie mai mari și, ca să nu mai vorbim, venituri crescute.

Campanii optimizate și informații pe termen lung

De asemenea, companiile pot obține informații despre performanța unei campanii specifice folosind un CDP. Pe măsură ce vă permite să vedeți eficiența și rezultatul campaniei, veți afla cum să vă îmbunătățiți strategiile campaniei.

Pe lângă rezolvarea problemelor imediate de marketing, vă va beneficia pe termen lung prin economisirea bugetului și ajutându-vă să dezvoltați campanii mai bune.

Conformitate

Dacă utilizați CDP pentru a stoca datele clienților, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la asigurarea conformității GDPR a diferitelor platforme sau instrumente. Pe lângă faptul că vă permite companiei să anonimizeze contactele, acceptă și portabilitatea datelor și solicitările de informații despre date de la o platformă sursă.

Deși există multe platforme de date despre clienți, iată o listă a platformelor de top cu caracteristici extrem de benefice.

Segment

Segment este o platformă de date despre clienți care vă permite să colectați, să curățați și să activați datele despre clienți și să le direcționați către mai multe destinații integrate. Configurarea perfectă, urmărirea în timp real și tablourile de bord personalizabile sunt caracteristicile responsabile pentru popularitatea sa.

O caracteristică semnificativă a acestei platforme sunt integrările sale puternice, folosindu-te de care poți include fără efort un nou serviciu în analiza companiei tale. În afară de acestea, vă puteți bucura de facilități precum conducte de date personalizate, analiză manuală, încărcare și conversie a datelor clienților și design de implicare pe mai multe canale.

Jitsu

Dacă organizația dvs. este formată din echipe moderne de date, ar trebui să alegeți motorul de absorbție a datelor complet scriptabil numit Jitsu. Pentru a crea o conductă de date în timp real pe acest CDP open-source, veți avea nevoie de doar câteva minute.

Acceptă peste 140 de surse de date externe, inclusiv Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Redis, Amazon Ads și Amplitude.

Înseamnă că această platformă poate construi profiluri 100% precise pentru clienții tăi. Jitsu poate, de asemenea, să filtreze boții și să localizeze locația geografică analizând adresa IP. De asemenea, poate direcționa date către diverse destinații, cum ar fi Google Analytics, Facebook Pixels și diferite baze de date populare.

Deoarece Jitsu este open-source și disponibil și ca soluție auto-găzduită, îl puteți implementa pe platformele dvs. preferate de găzduire în cloud. De asemenea, acceptă implementarea Docker.

CareCloud

CareCloud creează o adevărată viziune a clienților la 360 de grade datorită colectării de date digitale și offline despre clienți, cu un accent puternic pe comerțul cu amănuntul și comerțul electronic.

  Cele mai bune 7 aplicații pentru a lua note pentru a accesa note pe orice dispozitiv

Aplicațiile native vă permit să filtrați publicul țintă și să executați imediat campanii de e-mail, SMS sau PUSH. Puteți automatiza întreaga călătorie a clienților cu fluxuri de lucru automatizate. Marele avantaj este pachetul de flux de lucru prefabricat care vă ajută să începeți rapid automatizarea.

Funcțiile robuste de analiză și predicție vă ajută să rămâneți la curent cu datele clienților și să le monetizați corect – un mare avantaj al CareCloud este segmentele native RFM completate cu acțiuni recomandate pentru a crește CLV și rata de retenție a întregii baze de clienți.

O aplicație foarte plăcută este Loyalty Engine, care vă permite să configurați un program pentru clienți bazat pe puncte sau niveluri de membru într-un mediu ușor de utilizat.

CareCloud este un CDP ideal pentru companiile care doresc să monetizeze direct datele din platformă, fără a fi nevoie să utilizeze sisteme de marketing externe.

Heap Analytics

Organizațiile de afaceri nu reușesc adesea să vadă experiența digitală reală a clienților lor din cauza datelor înșelătoare. Heap Analytics vă poate ajuta în acest sens, oferindu-vă o imagine completă care include fiecare acțiune a unui utilizator pe site-ul sau produsul dvs.

Datele comportamentale colectate de această platformă de date despre clienți vă vor oferi direcții pentru a vă îmbunătăți afacerea, oferind o experiență mai bună pentru clienți. De asemenea, vine cu instrumente de vizualizare intuitive care permit echipelor să găsească rapid informațiile de care au nevoie.

Tealium

Tealium AudienceStream este un CDP ideal pentru companiile care doresc să adune bucățile fragmentate de date din toate sursele într-o singură platformă. Oferind informații predictive bazate pe Machine Learning, vă ajută să luați decizii strategice.

Această platformă de date despre clienți implementează gestionarea consimțământului și conformitatea cu reglementările pentru a vă menține compania în siguranță din punct de vedere legal. În plus, poate identifica fără efort modelele de comportament ale vizitatorilor și vă ajută să creșteți interacțiunea cu clienții cu Inteligența Emoțională a Publicului. Puteți folosi oricare dintre cele peste 1300 de integrări la cheie pentru a încorpora orice instrument în sistemul dumneavoastră.

CustomerLab

CustomerLab este una dintre companiile cu platforme de date pentru clienți fără cod pe care le puteți utiliza pentru a colecta date primare pe site-uri web, CRM-uri și servere. În plus, combină toate datele pentru a crea un profil unificat pentru un client și trimite datele sincronizate către orice instrument al stack-ului tău MarTech.

Pe baza trăsăturilor și evenimentelor, puteți crea și segmente de utilizatori granulare. Indiferent dacă aparțineți comerțului electronic, SaaS, agenției, B2B/B2C lead gen sau industriei IMM-urilor, compania dvs. poate beneficia de acest CDP.

WebEngage

Retenția clienților joacă un rol vital în creșterea afacerii. WebEngage este un sistem de operare de reținere complet complet care funcționează ca o platformă puternică de date despre clienți, un motor de personalizare, un motor de analiză și, de asemenea, un manager de campanie pe mai multe canale.

  Ventilatorul sursei de alimentare a computerului nu funcționează sau se rotește la pornire

Aducând datele și analiza în prim-plan, vă ajută să construiți o cultură puternică a datelor, astfel încât să vă puteți proiecta strategiile de marketing pe baza informațiilor. De asemenea, este posibil să trimiteți mesajul potrivit publicului potrivit cu campanii de marketing.

VÂNZĂRImango

VÂNZĂRImango este o platformă de date pentru clienți bazată pe inteligență artificială, care vă permite să profitați la maximum de datele de la prima parte pentru a obține o creștere optimă pentru organizația dvs. Acesta colectează date din diverse puncte de contact și surse pentru a crea un profil complet al clientului într-o bază de date continuă a clienților.

Pe această platformă, puteți gestiona cu ușurință datele structurate și nestructurate ale unui client folosind un singur identificator de client. De asemenea, vă permite să efectuați o comunicare omnicanal personalizată în funcție de preferințele și comportamentul clienților. De asemenea, puteți utiliza funcția sa de AI Predictive Analytics pentru a găsi următoarea mișcare.

Pilot automat

Pilot automat este una dintre cele mai bune companii cu platforme de date despre clienți care reunesc toate datele despre clienți, canalele de marketing, publicul și analiza datelor împreună pe o singură platformă. Cu vizualizarea la 360° a fiecărui client, puteți afla cele mai valoroase audiențe și le puteți viza.

Acest CDP acceptă integrarea cu platforme precum Facebook, Shopify, Zapier, WooCommerce, Recurly și HelpScout pentru a vă conecta datele clienților. Priviți informațiile de pe tabloul de bord și luați măsuri folosind analizele și rapoartele sale.

BlueConic

Folosind BlueConic CDP, companiile pot converti relațiile cu clienții și își pot atinge veniturile țintă accesând datele clienților primari de oriunde și oricând.

Poate transforma fiecare date colectate într-un atribut care poate fi acționat și le poate stoca într-un profil unificat de client. Această platformă folosește un identificator unic pentru a reprezenta fiecare client și pentru a vă oferi date de înaltă calitate pentru a îmbunătăți rezultatele afacerii. Aici, puteți, de asemenea, să creați segmente multidimensionale și să implementați modele predictive.

BlueVenn

Doriți să creați un marketing personalizat 1:1 pentru clienții dvs.? Dacă da, mergi pentru BlueVenn. Această platformă de date despre clienți combină toate punctele de contact ale clienților pentru a oferi o singură vizualizare a clientului, fără înregistrări duplicate.

Puteți vizualiza cu ușurință călătoria unui client prin înregistrări fiabile ale fiecărui clic, deschidere, vizită, tranzacție, like și activitate de implicare. Vizualizarea unificată va elimina orice siloz de date și va asigura accesul pentru fiecare echipă. În plus, vă permite să gestionați centralizat preferințele și consimțământul clienților.

Concluzie

Dacă întâmpinați probleme în gestionarea mai multor sisteme vechi pentru informații despre clienți sau nu obțineți rezultatele dorite, trecerea la o platformă de date despre clienți este o idee mai bună. Aceste platforme funcționează ca un hub centralizat care achiziționează date din mai multe surse și le integrează într-o bază de date unificată.

Folosind datele vitale, inclusiv feedback-ul utilizatorilor, datele despre serviciul pentru clienți și valorile campaniei colectate de CDP, compania dumneavoastră poate dezvolta o strategie de marketing digital personalizată.

Pentru a utiliza mai bine datele, poate doriți să aflați despre cursurile de analiză a datelor.