6 platforme de informații despre audiență pe care ar trebui să le încercați în calitate de marketer

Audience intelligence este un instrument analitic pentru succesul marketingului pe internet. Folosind astfel de instrumente, puteți deveni un agent de marketing digital de mare valoare.

Întreprinderile trebuie să vândă produse sau servicii. Ei pot face acest lucru cel mai bine atunci când există o legătură personală între marcă și consumator.

Nu puteți doar să construiți relații personale cu consumatorii trimițând e-mailuri de marketing aleatorii. În schimb, trebuie să cercetați piața globală de consum și să vizați doar acele audiențe care vă vor aprecia marca.

Companiile folosesc diverse tactici pentru a realiza acest lucru, dar cel mai bun mod este să aplice conceptul de cercetare a informațiilor privind publicul. Și, există multe instrumente online automatizate pentru o astfel de muncă. Acest articol își propune să vă prezinte cele mai bune instrumente care vă vor oferi beneficii vizibile.

Ce este Audience Intelligence?

Este o tehnică avansată de cercetare de marketing pentru a depăși vocile clienților tăi. Informațiile privind publicul se referă la colectarea a numeroase date privind interacțiunile cu clienții și la găsirea unui model din aceste date brute uriașe. Modelul va spune în cele din urmă de ce un anumit grup de consumatori se lipește de o anumită marcă.

Astfel de date de cercetare de marketing vor răspunde, de asemenea, la ceea ce face publicul unui brand special și cel mai bun mod de a intra în legătură cu publicul.

Ca rezultat, informațiile de cercetare privind publicul colectează diverse puncte de date, inclusiv următoarele:

  • Interacțiuni în rețelele sociale
  • Apreciere și nu aprecieri pentru un videoclip, comentariu, conținut sau anunț
  • Consumul de știri
  • Urmărește social media și conexiuni
  • Date de utilizare pe aplicații, piață online și site-uri web
  • Opțiuni de consum de conținut pentru articole, videoclipuri sau audio

Acum, un studiu de informații privind publicul vă va ajuta să segmentați, formatați și structurați astfel de date de sondaj. Odată analizată, echipa dvs. de marketing poate răspunde la următoarele despre grupurile dvs. de consumatori:

  • Consumatorii ascultă pe cine
  • Sursele lor de informare
  • Interesele lor în mărci și afaceri
  • Preferințele clientului
  • Convingerile sociale și personale
  • Alegerea stilului de viață și accesibilitatea unui astfel de stil de viață

Pe scurt, inteligența audienței elimină presupunerile din marketingul de marcă și indică resursele de anunț și de marketing către utilizatorii care vor efectua conversia.

Acum că cunoașteți definiția acestei tehnici avansate de marketing, este timpul să verificați următoarele platforme de inteligență a publicului care fac avânt în industrie:

Audiense

Nu toată lumea este publicul tău țintă. Prin urmare, în calitate de marketer, trebuie să înțelegeți și să ajungeți la publicul care contează. Audiense vă ajută să faceți acest lucru fără efort prin instrumentul de analiză a publicului.

Folosește datele sociale pentru a vă face să înțelegeți publicul țintă și vă dă putere să-l implicați inteligent. Astfel, marketerii pot identifica grupul de audiență care contează cel mai mult pentru afacerea lor. Acest lucru vă conduce să luați decizii de afaceri mai bune și să sporiți relevanța.

  Care este diferența și ce ar trebui să folosești?

Audiense vă permite, de asemenea, să segmentați publicul, arătând ceea ce își dorește și cum sunt conectați. Specialiștii de marketing pot folosi aceeași platformă pentru identificarea influențelor – astfel încât să poată interacționa cu publicul într-un mod mai bun.

În plus, acest instrument împărtășește și informații despre personalitatea publicului dvs. pe care le puteți utiliza pentru a înțelege mentalitatea clienților. Dacă doriți să creați o strategie media holistică, vă va ajuta și cu asta.

Această platformă vă permite să exportați date în formate PDF, XLS și PPT pentru a le partaja cu colegii și clienții dvs. De asemenea, vă oferă șabloane de rapoarte încorporate pe care le puteți utiliza pentru întâlniri și analize.

SparkToro

Cu SparkToro, obțineți instantaneu informații despre publicul dvs. Drept urmare, vă puteți petrece timpul interacționând cu ei, în loc să cercetați. Analizează datele de pe 12 platforme sociale – Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Reddit, Instagram, Pinterest și Vimeo, pentru a numi câteva.

Deși analiza manuală a datelor acționabile despre publicul dvs. poate fi agitată, acest instrument face această treabă pentru dvs. în cel mai scurt timp, accesând cu crawlere 80 de milioane de profiluri sociale și pagini web. Odată ce găsiți factorii cheie care vă influențează publicul, îi puteți segmenta cu ușurință și aplica strategii de marketing personalizate pentru ei.

SparkToro poate colecta date demografice despre publicul dvs., cum ar fi sexul, desemnarea, educația și interesul politic. De asemenea, puteți afla despre comportamentul și activitățile lor online folosind acest instrument.

Platforma vă ajută să culegeți rapid date structurate despre clienții dvs. și să le filtrați după preferințele dvs. Mai mult, puteți exporta datele în format CSV pentru a le utiliza în campaniile dvs. de marketing.

Brandwatch

Brandwatch este o platformă de cercetare a consumatorilor în care marketerii din întreaga lume au încredere pentru o analiză precisă a audienței. Acest instrument robust de cercetare a consumatorilor este tot ce aveți nevoie pentru a accesa informații profunde despre consumatori.

Folosește 100 de milioane de surse online și parcurge peste 1,4 trilioane de postări pentru a veni cu date precise despre clienții tăi. Tehnologia sa AI foarte avansată vă permite să găsiți instantaneu ceea ce doriți. Instrumentul poate efectua chiar și analize de imagini utilizând învățarea profundă și rețelele neuronale.

Brandwatch folosește tehnologia de învățare automată a Brightview pentru a clasifica datele după alegerea dvs. De asemenea, integrează datele din surse noi mai rapid decât celelalte instrumente de pe piață. De asemenea, puteți crește pe măsură ce creșteți și îl puteți integra cu alte aplicații pe care le utilizați.

Instrumentul are o interfață de utilizator flexibilă care poate afișa rezultate folosind mai mult de 50 de vizualizări live. De asemenea, este capabil să compare mai multe seturi de date la o viteză rapidă. Pe lângă alertele proactive și raportarea inteligentă, acest instrument este potrivit și pentru a împărtăși informații cu părțile interesate.

Quantcast

Căutați câteva date rapide despre comportamentul consumatorilor în continuă evoluție pentru compania sau clienții dvs.? Quantcast poate prezenta toate informațiile interactive ale publicului pe care le doriți în câteva secunde.

Îți face treaba de a cerceta segmentele de clienți potențiali, pentru a putea folosi datele pentru a dezvolta media inteligente și strategii de marketing. Specialiştii în marketing au acces la peste 100 de milioane de surse online pe care le pot utiliza pentru a face planuri de marketing precise. Această platformă unică este suficientă pentru a strategii, a activa și a măsura campanii de marketing puternice.

  14 Instrumente de verificare a e-mailului pentru a vă curăța lista de corespondență acum

Datele esențiale ale cercetării despre interesele consumatorilor, istoricul achizițiilor, profesia, dispozitivul folosit, afinitatea domeniului și datele demografice sunt disponibile pe Quantcast. Pe lângă faptul că dezvăluie informații unice despre clienții existenți, vă permite, de asemenea, să descoperiți noi segmente de public pentru a vă mări capitalizarea pieței.

De asemenea, specialiștii în marketing pot compara mai multe seturi de date privind publicul pentru a vedea suprapunerea publicului și pentru a estima acoperirea unică a publicului pentru alocarea eficientă a bugetului. În plus, vă ajută să ajungeți la cei mai relevanți clienți activând audiențe personalizate.

Model de oameni

People Pattern vă permite să înțelegeți modelul potențialilor dvs. care utilizează știința și comportamentul publicului. Folosind-o, agenții de marketing pot analiza, viza și activa cu ușurință segmente de public cu impact ridicat.

În timp ce cercetarea de piață tradițională poate fi părtinitoare și consumatoare de timp, acest instrument analizează datele rețelelor sociale cu tehnologia științei datelor pentru a genera perspective de piață acționabile. Puteți identifica atributele demografice și psihografice despre publicul existent al companiei dvs.

People Pattern poate, de asemenea, să identifice și să analizeze audiența concurenților tăi. De asemenea, ia în considerare personalitatea clientului țintă pentru generarea de clienți potențiali de la peste 500 de milioane de candidați. De asemenea, puteți folosi această platformă pentru a dezvolta o strategie media personalizată și pentru a identifica influenți pentru promovarea mărcii dvs.

ACUM Affinio

Specialiștii de marketing online pot apela NOW Affinio pentru a analiza, clasifica și înțelege publicul țintă. Utilizează analiza graficelor pentru a descoperi modele semnificative în datele sociale, pe care le puteți vizualiza publicul folosind interesele și afinitățile lor comune.

Cu acest instrument, puteți obține o imagine completă a audienței, inclusiv a majorității tăcute care se abțin de la a posta în mod activ. Ajutându-vă să găsiți conținutul pe care publicul dvs. îl consumă, NOW Affinio vă permite să creați propuneri personalizate pentru clienți.

Când vine vorba de planificarea și optimizarea campaniilor personalizate, platforma este ideală pentru a crea persoane mai bune, pentru a studia concurenții și pentru a găsi influenceri relevanți.

Până acum, ați descoperit câteva instrumente pentru inteligența publicului. Acum, găsiți mai jos mai multe despre cazul său de utilizare, eficacitatea marketingului și beneficiile.

Cazuri de utilizare ale Inteligenței Publicului

Identificarea audienței mărcii

Fiecare companie trebuie să-și identifice publicul țintă pentru a avea un flux constant de venituri. Vânzătorii de produse și servicii de nișă au nevoie de un grad și mai mare de identificare a utilizatorilor, astfel încât să își poată comercializa produsele la un cost accesibil. Inteligența audienței vă ajută să realizați acest lucru.

Clasificarea audienței dvs

Echipele de marketing trebuie să-și segmenteze publicul țintă în grupuri mai mici, astfel încât să poată afișa reclame sau conținut de marketing eficient, la un preț ieftin. Inteligența publicului folosește în principal criterii precum dimensiunea publicului, demografie, psihografie, comportamente și interese pentru a clasifica publicul.

Segmentarea după demografie socială

De asemenea, marketingul dvs. trebuie să conecteze punctele dintre grupurile mici de clienți pentru a găsi un model demografic social care să leagă toți acești consumatori pe scena globală. Această cercetare depășește datele demografice generale și se referă mai mult la prezentarea mărcii dvs. ca relevanță culturală pentru publicul dvs. global.

Descoperirea influențelor

Inteligența publicului vă ajută, de asemenea, să identificați persoana care funcționează ca influenți pentru grupurile de public segmentate anterior. Apoi, puteți doar să vă asociați cu acești influenți pentru a vă prezenta mai mult marca în postările și activitățile lor.

  Cum să dezactivați sau să personalizați alertele noi prin e-mail în Outlook

Planificare media și PR

Studiul privind inteligența publicului vă ajută să identificați mediile de știri, canalele sociale, mediile de PR etc. potrivite pe care le urmărește publicul dvs. Apoi, puteți posta mesajele mărcii dvs. pe aceste platforme selectate, în loc să acoperiți toate canalele media.

Direcționare pe rețelele sociale pentru anunțuri

De asemenea, puteți utiliza această tehnică de marketing pentru a rula reclame și campanii promoționale în grupurile și platformele de social media potrivite pentru a atrage publicul țintă.

Cum pot agenții de marketing digital să profite de inteligența publicului

Descoperiți oportunități de marketing

Principala provocare a unei echipe de marketing digital este să își mărească efortul de marketing în comparație cu ceea ce fac în prezent. Cu ajutorul informațiilor despre comportamentul consumatorilor, echipa dvs. de marketing poate găsi mai multe regiuni, orașe și culturi, unde vă poate promova marca.

Găsiți mai multe segmente de public

S-ar putea să fi ținut deoparte un grup de public în trecut, deoarece o campanie de promovare pe acel grup nu a generat rezultate bune. Puteți aplica din nou cercetările privind informațiile despre public asupra acestor grupuri pentru a descoperi informații utile pentru a reelabora direcționarea către public.

Producerea de conținut creativ

Inteligența publicului poate dezvălui caracterul, povestea, grafica și sentimentele publicului țintă. În consecință, puteți produce conținutul dvs. de marketing digital care să corespundă acestor date pentru a vă face conținutul mai eficient.

Luarea deciziilor pentru parteneriatul de brand

Uneori, marca dvs. trebuie să se asocieze cu un alt brand creativ sau tehnologic pentru a obține asistență în vânzări și marketing. Un studiu precis de informații privind publicul va dezvălui care parteneri de marcă sunt mai eficienți pentru afacerea dvs.

Beneficiile inteligenței audienței

  • Puteți înțelege clar grupurile de audiențe și puteți stabili strategii de marketing în mod eficient.
  • Echipele de marketing pot dezvălui factorii de motivație umană din spatele preferințelor de marcă și pot folosi aceste date pentru a-și modifica mărcile.
  • Spectrul de consumatori se schimbă în funcție de zile, săptămâni, luni și chiar de diferite evenimente de pe tot globul. Puteți folosi inteligența publicului pentru a înțelege declanșatorii unor astfel de schimbări mai repede decât concurentul și pentru a vă schimba ofertele în consecință.
  • Puteți reduce costurile pentru reclamele generale online, conținutul și campaniile de marketing, recurgând la campanii personalizate pentru fiecare grup de audiență.
  • Dacă strategia dvs. de marketing de brand vă permite să investiți în sponsorizări de evenimente și parteneri, puteți face acest lucru eficient.
  • Vă puteți plasa conținutul și anunțurile pe mediile și platformele potrivite unde publicul dvs. petrece mai mult timp.
  • Nu trebuie să irosești bugetul de marketing pe sute de influenți și agenți de marketing afiliați. Puteți doar să identificați cine valorează cel mai mult și să vă conectați doar cu acei afiliați și influenți.
  • Cuvinte finale

    Analiza de inteligență a audienței este o cercetare de marketing avansată și complexă pe care trebuie să o efectuați cu atenție. O perspectivă greșită de marketing vă va pierde timpul, efortul și bugetul de marketing. Ca să nu mai vorbim de terenul pe care îl vei pierde în fața concurenților tăi.

    Prin urmare, nu puteți pur și simplu să mergeți mai departe și să alegeți orice instrument online pentru cercetarea publicului. Trebuie să efectuați o cercetare detaliată pe platforme pentru a confirma dacă sunt adevărate cuvintelor lor sau nu.

    Puteți economisi timp și bani în cercetarea de piață, verificând instrumentele de mai sus pentru proiectele de analiză a audienței. Dacă găsiți un instrument satisfăcător și oferiți rezultate conform modelului dvs. de afaceri, vă puteți înscrie pentru platforma respectivă.

    Ați putea fi, de asemenea, interesat de acest ghid de analiză a sentimentelor și de cele mai bune instrumente de ascultare socială pentru a vă face echipa de marketing mai puternică.