8 Chatbot Builders personalizați susținuți de ChatGPT pentru site-ul dvs

Platformele conversaționale automatizate, cunoscute sub numele de chatbot-uri, reprezintă instrumente inovatoare ce pot optimiza interacțiunea cu clienții unei companii, ridicând experiența acestora la un nivel superior.

Asistența oferită prin intermediul chat-ului este preferată de consumatorii moderni, iar automatizarea proceselor de suport clienți folosind inteligența artificială (AI) a generat o creștere semnificativă a sistemului de ticketing.

Este foarte probabil ca majoritatea utilizatorilor să fi interacționat cel puțin o dată cu un chatbot, mai ales în cadrul conversațiilor cu un agent de suport clienți, desfășurate prin intermediul unei platforme de chat.

Multe organizații, în mod special platformele de comerț electronic, implementează chatbot-uri pe site-urile sau în aplicațiile proprii, pentru a automatiza serviciile de asistență pentru clienți.

Odată cu lansarea ChatGPT de către OpenAI, s-a deschis un orizont vast de posibilități, inclusiv capacitatea de a dezvolta chatbot-uri bazate pe tehnologia ChatGPT.

Prin folosirea unui chatbot personalizat, bazat pe ChatGPT, companiile pot instrui modelele în funcție de cerințele specifice ale clienților și pot oferi astfel servicii de o calitate superioară.

Prin urmare, dacă intenționați să integrați un chatbot în aplicația sau pe site-ul dumneavoastră, vă invităm să continuați lectura acestui articol.

În cele ce urmează, voi discuta despre chatbot-uri, evidențiind utilitatea lor și prezentând unii dintre cei mai performanți creatori de chatbot-uri personalizate, care folosesc tehnologia ChatGPT pentru a facilita crearea unor instrumente de asistență cu adevărat eficiente.

Ce este un Chatbot?

Un chatbot este, în esență, un program informatic creat pentru a simula și procesa conversația umană, prin intermediul interacțiunilor textuale sau vocale. Programul utilizează procesarea limbajului natural (NLP) și inteligența artificială (AI) pentru a interpreta întrebările clienților și a automatiza răspunsurile.

Chatbot-urile sunt proiectate prin intermediul algoritmilor și modelelor AI, cu scopul de a interacționa cu clienții într-un mod similar cu cel uman. Aceste instrumente sunt utilizate într-o varietate de medii, de la aplicații de mesagerie și site-uri web, până la sisteme de asistență virtuală, atât în relațiile business-to-consumer (B2C), cât și în cele business-to-business (B2B).

Utilizarea acestui tip de program este în continuă creștere, deoarece oferă o modalitate eficientă pentru companii de a automatiza interacțiunea cu clienții într-un mod accesibil. Există chatbot-uri care oferă răspunsuri predefinite, de obicei la întrebările frecvente, facilitând astfel o interacțiune simplă cu utilizatorul.

Chatbot-urile care funcționează cu inteligență artificială sunt antrenate prin intenții de limbaj, șabloane de formulare, comportament uman și înregistrări ale interacțiunilor, cu scopul de a furniza cel mai adecvat răspuns, fără intervenția umană.

Datorită accesului instantaneu la informațiile despre consumatori, la funcțiile de servicii pentru clienți, la vânzări și marketing, chatbot-urile își cresc treptat eficiența.

Chatboți vs. Chatbot-uri alimentate de ChatGPT

Atunci când comparăm chatbot-urile bazate pe ChatGPT cu alte tipuri de chatbot-uri, putem observa diferențe semnificative în modul în care funcționează și în performanțele pe care le oferă.

Deși ambele sunt sisteme conversaționale bazate pe inteligență artificială, există anumite aspecte care le diferențiază:

Răspuns

Chatbot-urile bazate pe ChatGPT sunt mai avansate și sunt instruite să furnizeze răspunsuri adaptate la contextul și tonul conversației. Spre deosebire de alte tipuri de chatbot-uri, acestea nu se limitează la răspunsuri predefinite, fiind capabile să ofere soluții la toate întrebările utilizatorilor.

Pe de altă parte, alte chatbot-uri sunt mai orientate către scop, fiind preprogramate cu un set specific de răspunsuri. Prin urmare, ele pot răspunde doar la întrebări legate de subiectul site-ului sau aplicației în care sunt integrate. Setul de răspunsuri este, de asemenea, destul de limitat, dar precis, atunci când întrebarea este formulată corect.

Cazuri de utilizare

ChatGPT este mai potrivit pentru aplicații personalizate și poate fi utilizat pentru a obține răspunsuri chiar și la întrebări personale. Este suficient să vă conectați la contul personal ChatGPT și să îl utilizați în funcție de nevoile dumneavoastră.

În schimb, deoarece chatbot-urile sunt proiectate pentru răspunsuri specifice, acestea nu pot fi utilizate pentru a obține răspunsuri la întrebări personale. Ele pot fi folosite doar pentru interogări predefinite.

Implementarea

Implementarea ChatGPT poate fi o sarcină destul de complexă. Dacă nu aveți cunoștințe solide în domeniul învățării automate, implementarea nu va fi posibilă. De asemenea, este necesară o bună cunoaștere a programării avansate pentru a realiza acest proces.

Implementarea altor tipuri de chatbot-uri pe site-ul web sau în aplicația de comerț electronic este mai rapidă și mai simplă în comparație cu chatbot-urile bazate pe ChatGPT. Ele se bazează pe arbori de decizie simpli, bazați pe reguli, și nu necesită abilități de programare complexe.

Cum să creați un chatbot personalizat fără a utiliza aplicații externe

Dacă sunteți la început în crearea unui chatbot personalizat, această sarcină ar putea părea descurajantă. Cu toate acestea, dacă urmați pașii menționați mai jos, procesul va deveni mai accesibil.

Pasul 1: Identificați scopul

Prima acțiune este să identificați scopul chatbot-ului, astfel încât acesta să poată funcționa conform necesităților. De asemenea, trebuie să definiți caracteristicile chatbot-ului înainte de a trece la pasul următor.

Pasul 2: Stabiliți locul de implementare

După ce ați definit scopul și caracteristicile, va trebui să decideți unde să implementați chatbot-ul personalizat. Dacă interacțiunea clienților are loc, în principal, pe site-ul dumneavoastră printr-un widget de chat live, atunci trebuie să-l implementați pe site.

Cu toate acestea, dacă cea mai mare parte a interacțiunii cu clienții se desfășoară în aplicația dumneavoastră, prin Whatsapp, Instagram, Telegram sau o altă platformă de mesagerie, atunci este necesar să îl implementați acolo.

Pasul 3: Alegeți un furnizor de chatbot

Odată ce știți ce tip de chatbot doriți, este timpul să alegeți un furnizor de chatbot. Platformele specializate în acest domeniu reprezintă cea mai ușoară opțiune de creare a unui chatbot, deoarece sunt rapide și convenabile.

Totuși, dacă aveți cunoștințe de programare, puteți utiliza un cadru de chatbot, precum Dialogflow de la Google, pentru a crea propriul chatbot personalizat.

Pasul 4: Proiectarea conversației

După ce ați selectat furnizorul, este momentul să proiectați conversația chatbot-ului într-un editor specializat. Pentru a începe, conectați-vă la platforma de creare a chatbot-ului și apoi demarați proiectarea conversației.

Anumite platforme moderne vă oferă posibilitatea de a organiza fluxul conversației printr-un mecanism simplu de tip „drag and drop”. Este important să acordați atenție proiectării conversației, deoarece aceasta va influența experiența clienților. Pentru dezvoltatorii de software, proiectarea conversației poate fi o sarcină anevoioasă, dar dacă o realizați cu precizie, veți reuși să o implementați rapid.

Pasul 5: Testarea

După ce ați finalizat partea de proiectare, este timpul să testați chatbot-ul și să verificați dacă funcționează conform cerințelor. În funcție de modul în care ați creat chatbot-ul, puteți alege metoda de testare potrivită.

Pasul 6: Antrenamentul

Dacă doriți ca chatbot-ul personalizat să ofere un răspuns mai bun și o experiență îmbunătățită pentru clienți, este necesar să îl antrenați. Veți utiliza un motor NLP împreună cu un declanșator NLP pentru a instrui chatbot-ul și a permite sistemului să identifice problemele și interogările cele mai frecvente.

Cu toate acestea, dacă doriți ca chatbot-ul să fie simplu și să funcționeze conform unui flux predefinit, puteți omite etapa de antrenament.

Pasul 7: Colectarea feedback-ului

După ce ați creat chatbot-ul personalizat și l-ați integrat pe site-ul web sau pe platforma de chat, un pas crucial este colectarea feedback-ului clienților. Clienții dumneavoastră sunt cei mai în măsură să evalueze eficacitatea chatbot-ului.

Așadar, solicitați clienților să vă ofere un feedback sincer, bazat pe utilizarea și experiența lor. Odată ce ați adunat detaliile, puteți optimiza chatbot-ul, pentru a-l face mai util pentru clienții dumneavoastră.

Puteți crea chatbot-uri personalizate, alimentate de ChatGPT, prin diverse site-uri web și platforme, fără a fi nevoie de cunoștințe de programare.

Mai jos, sunt prezentate câteva dintre cele mai performante platforme care vă permit să creați singur chatbot-uri personalizate, bazate pe ChatGPT.

Botsonic

Platforma de creare a chatbot-urilor, Botsonic AI, este o opțiune potrivită pentru mulți proprietari de afaceri, atunci când doresc să creeze chatbot-uri personalizate. Generatorul de chat AI este simplu de utilizat și nu necesită cunoștințe de programare sau abilități tehnice avansate.

Datorită tehnologiei GPT-4, Botsonic vă oferă posibilitatea de a antrena chatbot-ul pe care îl creați cu propriile date, pentru a le oferi clienților o experiență interactivă de înaltă calitate. În plus, platforma poate analiza chat-urile pentru a îmbunătăți serviciile de asistență pentru clienți și a crește gradul de implicare.

Puteți antrena chatbot-ul să colaboreze cu asistența umană, atunci când este necesar, și, de asemenea, să redirecționeze clientul către anumite produse sau servicii, pentru a îmbunătăți experiența acestuia. Această platformă, premiată pentru calitatea sa, este utilizată de mari companii din domeniul tehnologic din întreaga lume.

Chatbase

Chatbase este o platformă populară de creare a chatbot-urilor personalizate, care utilizează tehnologia ChatGPT. A atras multă atenție în ultima perioadă. Platforma simplifică procesul de creare și integrare a unui chatbot pe site-ul dumneavoastră, precum și antrenarea acestuia cu datele specifice afacerii dumneavoastră.

Crearea unui chatbot personalizat, cu ajutorul acestui generator de chat AI, este o sarcină simplă; este suficient să adăugați un link către site-ul web sau să încărcați fișierele necesare cu date, pentru a realiza antrenamentul. Este important de reținut că puteți face cu ușurință modificări chatbot-ului, cum ar fi ajustarea tiparelor de răspuns și atribuirea unui nume sau a anumitor trăsături de personalitate, pentru a-i permite să ofere o experiență personalizată pentru clienți.

Localizarea geografică a site-ului nu este un impediment, deoarece Chatbase oferă suport pentru aproximativ 95 de limbi, oferindu-vă posibilitatea de a oferi asistență clienților în limbile cele mai utilizate la nivel global. Chatbase este conceput pentru a veni în sprijinul companiilor de toate dimensiunile, oferind diverse planuri de prețuri, începând de la 19 USD/lună.

CustomGPT.ai

Dacă intenționați să oferiți servicii de asistență clienți de înaltă calitate, prin intermediul unui chatbot personalizat, și să rezolvați rapid problemele clienților, vă recomandăm să încercați CustomGPT.ai. Această platformă simplifică procesul de creare a unui chatbot personalizat, prin încărcarea documentelor sau prin integrarea cu site-ul web, cu ajutorul platformei CustomGPT.ai.

Odată ce chatbot-ul este gata, îl puteți implementa cu ușurință, prin intermediul unui widget sau API încorporat. Deoarece chatbot-ul este alimentat de tehnologia ChatGPT, acesta va dispune de o serie de funcționalități moderne de inteligență artificială, pentru a îmbunătăți semnificativ interacțiunea cu clienții.

Platforma oferă patru planuri tarifare, din care puteți alege în funcție de necesități – Basic, Standard, Premium și Enterprise – începând de la 49 USD/lună.

ActiveChat

Dacă doriți să construiți un chatbot care să utilizeze baza de date cu informații specifice afacerii dumneavoastră, pentru a oferi asistență clienți și gestionarea cunoștințelor, vă recomandăm să încercați ActiveChat. Acest generator de chat AI valorifică capacitățile ChatGPT pentru a se asigura că chatbot-ul oferă răspunsuri precise la toate întrebările clienților dumneavoastră.

Cu ajutorul acestui instrument, puteți implementa un asistent AI care utilizează limbajul natural, pe site-ul dumneavoastră, care va automatiza majoritatea sarcinilor și va simplifica multe operațiuni care necesită un efort considerabil. Spre deosebire de alți roboți care sunt antrenați pe baza unor modele generative, acest generator de inteligență artificială folosește propriile date și oferă o generare de text de înaltă calitate, reducând, totodată, erorile.

Un alt aspect interesant al platformei ActiveChat este acela că puteți ajusta modelele mari de limbaj (LLM) cu un singur click, iar întregul proces este complet gratuit. Acest generator de AI nu este gratuit; va trebui să alegeți între planurile pentru echipe, companii și întreprinderi. Planul de bază începe de la 149 USD/lună.

AISTA

Utilizați generatorul de chat AISTA pentru a analiza datele afacerii dumneavoastră și pentru a crea un chatbot eficient, susținut de ChatGPT, care va îmbunătăți interacțiunea cu clienții cu 67% (conform declarațiilor companiei).

Cu generatorul de inteligență artificială AISTA, puteți crea cu ușurință un chatbot personalizat, care se integrează cu sistemul dumneavoastră de gestionare a conținutului (CMS) și generează clienți potențiali, oferind, totodată, suport pentru întrebări și răspunsuri.

Chatbot-urile create cu ajutorul platformei AISTA sunt eficiente, având capacitatea de a oferi interacțiuni personalizate de calitate superioară și de a reduce costurile de suport clienți cu aproape 30%.

Un avantaj important pe care îl veți experimenta este controlul complet pe care îl veți avea asupra chatbot-ului, de la gestionarea datelor de antrenament și modificarea configurației, până la solicitările de stocare în cache.

Deoarece este construit pe Magic Cloud, platforma este capabilă să analizeze toate întrebările primite de chatbot și să le răspundă în mod eficient. De asemenea, oferă stocare replicată, securitate și CDN.

Compania înțelege că fiecare afacere are nevoi specifice, prin urmare oferă trei planuri separate: Basic, Professional și Enterprise.

Data Monsters

Doriți să automatizați serviciile pentru clienți pe site-ul dumneavoastră, dar nu vă puteți decide asupra generatorului de chat, pe care să îl selectați pentru a crea un chatbot personalizat?

Data Monsters este o opțiune bună.

Este o platformă recunoscută, care vă poate ajuta să personalizați și să implementați un chatbot bazat pe ChatGPT pe site-ul dumneavoastră sau în sistemul pe care îl utilizați. Data Monsters folosește experiența în domeniul inteligenței artificiale și al analizei de date, pentru a proiecta un chatbot care vă va ajuta să oferiți o experiență mai bună clienților.

Pe lângă faptul că vă ajută să creați un chatbot eficient, Data Monsters vă poate ajuta să îl integrați cu sistemele existente, optimizând fluxurile de lucru și evaluând rentabilitatea investiției. Organizații importante, precum Nvidia, Siemens, Cisco, Nestle și P&G, au încredere în acest generator de inteligență artificială, prin urmare, și dumneavoastră vă puteți baza pe el.

Nova

Nova este un generator de chatbot AI inovator, care vă poate ajuta să creați un chatbot bazat pe ChatGPT, pentru a extinde serviciile pentru clienți și a îmbunătăți gradul de implicare al acestora.

Datorită tehnologiilor ChatGPT și GTP 3.5, chatbot-ul creat cu ajutorul acestei platforme este capabil să genereze răspunsuri precise și similare cu cele oferite de oameni, la întrebările clienților, reducând în același timp intervenția umană.

Chatbot-ul poate fi integrat cu ușurință cu sistemele dumneavoastră, pentru a putea utiliza toate datele relevante și a genera răspunsuri precise în timpul interacțiunii cu clienții. Este un generator de chatbot AI extrem de personalizabil, pe care îl puteți utiliza în funcție de cerințele dumneavoastră specifice.

Chatbot-ul pe care îl creați cu Nova poate fi integrat nu doar pe site-urile web, ci și în aplicații mobile sau pe smartwatch-uri.

PowerBrainAI

Încercați generatorul de chatbot PowerBrainAI, dacă doriți să construiți un asistent AI pentru aplicația dumneavoastră. Indiferent dacă doriți să creați un chatbot personalizat pentru platforma iOS sau Android, acest generator AI este compatibil cu ambele platforme.

De la automatizarea sarcinilor repetitive, rezolvarea problemelor clienților și sugerarea de produse, până la gestionarea comenzilor și escaladarea solicitărilor, chatbot-ul AI pe care îl veți crea vă poate ajuta în numeroase operațiuni.

Acest chatbot AI, bazat pe ChatGPT, vă va ajuta să proiectați un robot care nu doar să răspundă conform intenției clientului, ci și să ofere informații precise. Aplicația este complet gratuită, un beneficiu important, mai ales pentru companiile mici care doresc să implementeze inteligența artificială în ecosistemul lor.

Concluzie

Crearea unui chatbot personalizat, alimentat de ChatGPT, pentru site-ul dumneavoastră poate părea o sarcină descurajantă, mai ales dacă nu aveți cunoștințe în domeniul programării și al procesării limbajului natural (NLP). Cu toate acestea, nu vă faceți griji. Generatoarele moderne de chat AI au simplificat procesul de dezvoltare a chatbot-urilor bazate pe ChatGPT. Cu ajutorul acestora, veți putea automatiza cu ușurință serviciile de chat de pe site-ul dumneavoastră, doar cu câteva click-uri.

Așadar, alegeți cel mai bun generator de chatbot personalizat, alimentat de ChatGPT, ținând cont de cazul specific de utilizare și de bugetul dumneavoastră. Toate aceste instrumente utilizează tehnologii avansate și inteligența artificială, pentru a instrui chatbot-urile cu privire la datele afacerii dumneavoastră și pentru a oferi răspunsuri precise și relevante, la fel ca un agent uman.

De asemenea, puteți explora cele mai bune cadre de dezvoltare pentru chatbot, pentru a construi roboți puternici.