8 cele mai bune HRMS SaaS pentru startup-uri și întreprinderi

HR este o profesie a oamenilor. Oamenii, mai bine spus, angajații sunt cei care conduc afaceri.

Prin urmare, menținerea lor motivată și gestionarea lor cu înțelepciune este crucială. Datorită descoperirilor tehnologice precum software-ul HRMS (Sistemul de management al resurselor umane) care implică inteligență artificială și automatizare, procesele de resurse umane au devenit mai puțin provocatoare.

Pe măsură ce afacerea dvs. crește, încep să apară diverse probleme care includ scalarea, gestionarea proceselor și a datelor, optimizarea forței de muncă și multe altele. Odată cu creșterea numărului de angajați, gestionarea resurselor umane devine și ea complicată, de la screening, angajare, instruire și gestionarea salariilor, până la conformitatea cu reglementările. În plus, informațiile dvs. sensibile rămân împrăștiate în multe locații și foldere.

În consecință, provoacă burnout HR în timp ce scade eficiența generală.

Dar, având în vedere concurența directă, unde timpul înseamnă bani, nu vă puteți permite ineficiențe, mai ales în etapa de creștere.

Așadar, dacă procesul dvs. de resurse umane încă mai manevrează foi de calcul și documente ascunde în dulapul dvs., vă lipsește ceva!

Care este soluția?

Software de management HR sau HRMS!

Ce este HRMS?

Mai simplu spus, HRMS este un software care valorifică puterea tehnologiei pentru a administra procesele de HR. Acesta își propune să sporească eficiența și productivitatea afacerii dvs. prin automatizarea sarcinilor manuale și recurente. Ca rezultat, echipa dvs. de resurse umane poate gestiona bine procesele și poate găsi mai mult timp pentru a-l folosi în alte activități importante pentru creșterea afacerii.

Software-ul acoperă diferite aspecte ale managementului resurselor umane, inclusiv:

  • Planificarea forței de muncă
  • Recrutare
  • La imbarcare
  • Procesul de confirmare a postului după perioada de probă
  • Managementul informațiilor angajaților
  • Gestionarea tranzacțiilor și a politicii de concediu
  • Urmărirea prezenței și a timpului
  • Procesarea salariilor
  • Calcule modificarea salariului
  • Proces de demisie
  • Reguli și reglementări privind comunicarea și managementul
  • Implicarea angajaților
  • Respectarea statutului
  • Rapoartele MIS
  • Antrenament și dezvoltare
  • Evaluarea performantelor
  • Planificarea succesiunii

De ce companiile au nevoie de HRMS?

Modul pix și hârtie ar putea ajuta în fazele inițiale, dar nu este sănătos pentru afacerea dvs. în timp ce crește. Pentru IMM-uri, utilizarea unui HRMS decent este importantă, deoarece poate accelera procesul de creștere prin automatizarea sarcinilor complicate, eliminând în același timp posibilele erori, deoarece chiar și erorile minore pot fi fatale pentru productivitatea dumneavoastră.

HRMS combinat cu tehnologii emergente, cum ar fi analiza datelor și automatizarea, beneficiază nu numai de angajatori, ci și de angajați și clienți, deoarece informațiile potrivite pot ajunge la locul potrivit și la momentul potrivit.

A raport spune că piața globală a software-ului de resurse umane este estimată să fie de 30 de miliarde de dolari până în 2030. De asemenea, prognozează o creștere de 9,4% din 2017 până în 2025.

Să vedem câteva dintre beneficiile sale pentru afacerile moderne.

Management eficient al angajatilor

Echipa dvs. de resurse umane poate monitoriza prezența și orele de lucru ale angajaților pentru a asigura productivitate maximă și compensare pentru orele suplimentare. De asemenea, puteți gestiona formarea, salarizarea, performanța și o mai bună implicare a angajaților, astfel încât aceștia să se simtă atașați de organizația dvs.

Monitorizarea KPI

HRMS poate automatiza cu precizie procesul general de monitorizare a Indicatorului Cheie de Performanță (KPI) pentru a arăta eficiența angajaților în atingerea obiectivelor stabilite. Pentru aceasta, poate monitoriza durata de ședere a unui angajat într-un rol, absenteismul, timpul necesar atingerii obiectivelor etc.

Promovează autoservirea angajaților

Una dintre cele mai bune caracteristici ale HRMS este autoservirea angajaților săi, unde aceștia își pot accesa profilurile și portalul. Încorporează informații detaliate despre termenii și condițiile companiei, politica de concedii, statul de plată, procesul de demisie etc. astfel încât aceștia să nu fie nevoiți să pună toate întrebările departamentului de resurse umane. Astfel, economisește timp pentru ambele părți.

Pentru a solicita concedii, angajații nu mai trebuie să scrie o cerere. Îl pot aplica prin sistemul însuși și, de asemenea, își pot verifica soldul rămas de concediu, lista de vacanțe, evenimentele viitoare și mai multe funcții.

Elimină erorile umane

Automatizarea elimină erorile umane care ar putea costa companiile în ceea ce privește conformitatea cu reglementările, costul și timpul. Reduce posibilitatea de greșeli și dublură intrările pentru a asigura executarea fără greșeli a sarcinilor.

  Cum se creează o diagramă Venn în PowerPoint

Securitatea datelor și confidențialitatea

Asigură conformitatea

Respectarea legilor federale și de stat este crucială pentru bunăstarea companiei dumneavoastră. Dacă nu este tratat bine, poate reprezenta amenințări serioase pentru afacerea dvs. în ceea ce privește reputația și sancțiunile. HRMS actualizează în mod regulat toate modificările statutare pentru a asigura conformitatea.

De ce software HRMS bazat pe cloud sau SaaS?

În loc să utilizați software tradițional la nivel local, de unde trebuie să le achiziționați în întregime, puteți alege software-ul Software-as-a-service (SaaS) găzduit pe cloud. Se bazează pe abonament, ceea ce înseamnă că nu trebuie să plătiți pentru întregul software. Furnizorul de servicii vă oferă autoritatea de a-l utiliza pentru o perioadă, în funcție de plan.

Suna un clopot?

Da, ca Netflix!

Spre deosebire de software-ul local, modelul SaaS nu necesită instalare, nicio configurare. Totul este gata dinainte și poți începe să-l folosești într-o oră sau două. Prin urmare, puteți economisi costuri și timp, fără a vă face griji cu privire la întreținere.

Locuind într-un mediu cloud, software-ul SaaS vă oferă o scalabilitate mai bună, deoarece puteți alege software-ul în funcție de capacitatea dumneavoastră organizațională.

Deci, dacă doriți să încorporați un HRMS în organizația dvs., luați în considerare adoptarea unui software SaaS. Și pentru a vă ajuta cu asta, iată câteva dintre cele mai bune software-uri disponibile pe care să le explorați.

Freshteam

Conectați-vă cu un pas mai aproape de angajații care folosesc Freshteam pentru a gestiona toate procesele de HR în mod inteligent și a lua decizii de impact. Cu sistemul său de urmărire a cererilor, puteți găsi candidați, puteți programa interviuri și puteți angaja candidații potriviți. Achiziționați-le din portaluri de locuri de muncă, site-uri de carieră, recomandări ale angajaților, furnizori, site-uri de socializare și multe altele.

Creați tabele de punctaj pentru interviuri, adăugați echipe de angajare, etape ale fluxului de lucru și formulare de cerere personalizate pentru fiecare loc de muncă. De asemenea, puteți păstra toate informațiile despre candidați, inclusiv e-mailuri, CV-uri, scoruri, istoricul interacțiunilor, feedback etc. într-un singur loc cu Candidate 360. În timp ce programați interviuri, puteți invita membrii panelului și lăsați feedback. Software-ul vă permite, de asemenea, să gestionați ofertele de muncă și să configurați domeniile acestora, să înregistrați deciziile și să pregătiți scrisori de ofertă.

Cu Freshteam, puteți efectua o integrare fără probleme, inițiind procesul în prealabil pentru a finaliza documentația și completarea formularelor. Se salvează prima zi de membri, astfel încât aceștia să-și poată înțelege colegii și organizația. După ce ați semnat documentul, le puteți încărca în profilul lor, le puteți crea sarcini, le puteți urmări activitățile și le puteți trimite mementouri pentru a finaliza procesul de înscriere.

Trageți și plasați câmpurile de formular pentru a crea informații despre angajați și mențineți organigrame pentru a prezenta toate entitățile din structura corporativă cu numele, departamentele și pozițiile lor. Creați și exercitați politici de concediu pentru un an calendaristic și mapați-le cu ușurință la anumite echipe, locații, ture sau departamente din cadrul organizației. Puteți, de asemenea, să urmăriți concediile, să generați rapoarte de concediu și să identificați tendințele privind absenteismul și concediile.

Cu aplicația sa mobilă disponibilă pe iOS și Android, puteți efectua recrutări fără probleme trimițând e-mailuri, trimiteți feedback și luați decizii. Solicitați concedii sau aprobați/respingeți cererea altcuiva printr-o simplă atingere și accesați înregistrările angajaților de oriunde.

Bizneo HR

Pentru a automatiza și optimiza departamentul de Resurse Umane și a ajunge la un alt nivel în managementul personalului și talentului, una dintre cele mai bune soluții este Bizneo HR Software pentru resurse umane. O suită formată din peste 10 instrumente tehnologice care acoperă și oferă soluții pentru a îmbunătăți toate etapele prin care parcurge un muncitor într-o companie.

În primul rând, cele mai puternice instrumente ale sale. Ei încep prin a inova și perfecționa recrutarea și selecția candidaților, evaluarea și formarea lucrătorilor pentru a-și măsura abilitățile și a-și dezvolta performanța pentru a-și atinge potențialul maxim.

Apoi, există mai multe funcționalități care facilitează activitatea de zi cu zi:

  • Gestionarea timpului și a vacanțelor și managementul turelor.
  • Procese de onboarding și offboarding pentru a ajuta integrarea noilor angajați
  • Sondaje pentru măsurarea satisfacției, angajamentului, climatului de muncă etc.
  • Fluxuri de lucru care automatizează sarcinile de rutină, notificările și comunicările (încheierea contractului, data întâlnirii pentru o revizuire a salariului, notificări că angajatul nu a venit la muncă…).
  14 cele mai bune instrumente de securitate a rețelei pentru medii mai sigure în 2020

Ca să nu mai vorbim de capacitatea sa de a se integra cu alte instrumente (integrare cu salarizare, control acces, prezență, ERP-uri). Pe scurt, cea mai bună tehnologie pentru a oferi un plus managementului resurselor umane și pentru a avea grijă maximă de cea mai mare valoare a unei companii: muncitorii.

Sage HRMS

Depășește-ți toate provocările de resurse umane și ia decizii inteligente cu ajutorul Sage HRMS pentru a spori eficacitatea organizației dvs. Oferă o soluție dinamică pentru a gestiona întregul ciclu de viață al angajaților tăi, de la angajare până la pensionare. Software-ul este scalabil pentru a vă sprijini în continuare cu nevoile dvs. în creștere.

Angajați oameni talentați, păstrați-i pe cei mai buni și identificați cu ușurință angajații interni pentru poziții de conducere. De asemenea, vă ajută să minimizați fluctuația angajaților prin creșterea angajamentului. Îmbunătățiți gestionarea timpului pentru fiecare angajat și acoperiți concediile și prezența, în afară de gestionarea salariilor, evaluările performanței, beneficiile, autoservirea și așa mai departe.

Eliminați erorile costisitoare la înscrieri și la introducerea datelor, evitând în același timp documentele dureroase asociate cu beneficiile. Analiza sa de risc vă permite să evaluați angajații pe baza informațiilor, statisticilor, aptitudinilor, performanței, asigurărilor, datelor demografice și multe altele.

Oferă cursuri complete de către instructori și învățarea la cerere pentru a utiliza software-ul în cel mai bun mod posibil prin Sage University. Baza de cunoștințe Sage, Sage City și Sage Resources sunt acolo pentru a-și extinde suportul 24/7 și pentru a vă ajuta să vă rezolvați întrebările și să vă ofere cele mai recente actualizări ale software-ului de îndată ce acesta este lansat.

Bucurie

Întoarce favoarea echipei tale muncitoare, sprijinindu-le cu un HRMS cuprinzător, Bucurie. Toate procesele de la angajare, îmbarcare și plată, până la performanță și promovare; totul este impecabil folosind software-ul.

Creați scrisori de ofertă profesionale, încorporați noii tamplari evitând documentele și lăsați-i să-și completeze profilul. Puteți stoca toate documentele digital pe software pentru a rămâne organizat. Zilele proceselor de salarizare dureroase și riscante au trecut; utilizați statul de plată simplificat al software-ului și înregistrați cu ușurință impozitele.

Sincronizează automat toate datele asociate cu urmărirea timpului, planurile de beneficii, angajările noi și multe altele. Păstrați-vă angajații fericiți, sănătoși și asigurați folosind același software care vă poate alimenta planurile în statul de plată. Oferiți echipei tale resurse și instrumente cu Gusto pentru a-și asigura viitorul financiar prin Gusto Cashout, beneficii pentru navetiști, compensații pentru lucrători și economii de pensie 401(k) și 529 pentru facultate.

În plus, oferă și alte instrumente, cum ar fi ajutor financiar pentru întreprinderile mici, calculatorul ratei de ardere, calculatorul de taxe pentru angajator, instrumentul de comparare a salariilor și lista de verificare a angajaților noi. Software-ul este compatibil cu HIPAA, ACA și ERISA. Poate gestiona cerințele COBRA și poate trimite e-mail angajaților pentru a completa documentele după părăsirea organizației.

Cezanne HR

Nu contează dacă organizația dvs. este la scară mică, medie sau mare, Cezanne HR te-a pus pe spate pentru a eficientiza fiecare aspect al eforturilor tale de resurse umane. Această suită modernă de resurse umane bazată pe cloud vă permite să vă gestionați și să vă sprijiniți eficient forța de muncă, utilizând tehnologii de ultimă generație, instrumente de automatizare și funcții impresionante.

Ajutând companiile din peste 100 de țări, Cezanne HR oferă traduceri în 10 limbi diferite, fără taxe suplimentare. De asemenea, acceptă înregistrarea datelor financiare în moneda locală și facilitează mai multe birouri din întreaga lume cu propriile fluxuri de aprobare, centre de cost, portaluri de resurse umane și permisiuni de administrator. Sistemul oferă o flexibilitate optimă pentru a executa diferite sarcini, de la adăugarea de angajați până la îndepărtare și tot ce se află între ele.

Oferă un portal online 24/7 plin cu articole de experți, ghiduri, sfaturi de configurare, instruire, consultanță, notificări inteligente, raportare încorporată, formulare configurabile, management eficient al fluxului de lucru și servicii de implementare. Interacționați bine cu forța de muncă folosind aplicația sa mobilă împreună cu instrumentele online pentru a stimula colaborarea și comunicarea eficientă.

Nu pierdeți timpul cu întreținerea, deoarece Cezanne se ocupă de asta în afară de actualizările periodice. Toate datele dvs. sunt în siguranță cu securitatea avansată și protecția datelor prin criptare, parole și conformitate GDPR. În plus, arhitectura sa deschisă vă ajută să vă îmbunătățiți productivitatea și permite conectarea cu aplicații terță parte cu ușurință.

  Remediați conexiunea la desktop la distanță A apărut o eroare internă

Oameni HR

Te-ai săturat să pierzi timpul cu sarcini monotone?

Utilizare Oameni HR să automatizeze aceste procese și să se concentreze asupra zonelor care necesită mai multă atenție. Acum uitați de urmărirea bolilor, actualizarea datelor angajaților, aprobarea concediilor de vacanță, compilarea statisticilor privind cifra de afaceri și așa mai departe. Folosind sistemul său de urmărire a solicitanților, puteți angaja și reține talente care se potrivesc cu cultura organizației dumneavoastră. Partajați locurile de muncă vacante pe diferite portaluri de locuri de muncă, precum și identificați și conectați-vă cu oameni care vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea.

Prezentați informații despre HR cu rapoarte grafice cuprinzătoare liderilor de afaceri și căutați recomandări și planuri de acțiune. Învățați de la alți profesioniști în HR prin intermediul HRMS și îmbunătățiți-vă luarea deciziilor. De asemenea, puteți compara informațiile dvs. de resurse umane cu alte companii din industria dvs. pentru a determina zonele care necesită îmbunătățiri.

Conectează-te mai bine cu angajații tăi și ajută-i să-și optimizeze potențialul cu sistemul său dinamic de management al performanței. Găsește-ți cei mai performanti și cei care au nevoie de ajutor pentru a-și îmbunătăți performanța. People HR vă permite să migrați fără probleme datele în noul sistem și să oferiți instruire de specialitate pentru a utiliza software-ul la maximum.

Chiar și fără cunoștințe tehnice bune, puteți utiliza acest software datorită simplității și ușurinței sale de utilizare.

Zenefits

Gestionarea proceselor de HR nu mai este o bătaie de cap dacă ai Zenefits care beneficiază afacerea dvs. într-o multitudine de moduri. Cu un simplu clic, puteți trimite scrisori de ofertă cu toate detaliile esențiale, împreună cu un link pentru acceptarea ofertei online. Pentru aceasta, oferă șabloane rafinate pentru scrisorile de ofertă sau o opțiune de a încărca unul separat.

Partenerul său Checkr efectuează verificări complete și rapide de fundal din software. Acesta permite noilor tamplari să se integreze singuri folosind aplicația mobilă sau site-ul web Zenefits și să economisească bătăi de cap în prima zi. Software-ul creează digital documente fiscale pentru tâmplari pe baza informațiilor disponibile.

Vă încurajează să treceți fără hârtie, oferind funcția de semnătură digitală. Prin integrarea fără probleme cu Slack, Salesforce, Google Workspace etc., noii angajați se pot conecta automat la conturile lor. Oferă organigrame dinamice și un director de angajați cu detaliile necesare pentru a îmbunătăți comunicarea interfuncțională.

Automatizați evenimentele angajaților, cum ar fi promoțiile, transferurile de echipă/departament, rezilierile, demisia și multe altele. Software-ul sincronizează în mod proactiv datele și orice modificări efectuate în timp real, astfel încât să se poată reflecta peste tot. Nu numai că vă sprijină angajații, ci și o altă forță de muncă, inclusiv freelanceri, antreprenori independenți și consultanți. Rămâneți în conformitate cu reglementările guvernamentale prin automatizarea sarcinilor.

Creați și administrați-vă politica PTO, părăsiți cererile, setați date de blocare și utilizați Calculatorul automat de sold PTO pentru a economisi timp. Sprijină business intelligence prin raportarea rezumatelor de compensare, activități privind numărul de angajați, statistici pentru șanse egale, rate de rotație și opțiuni pe acțiuni acordate.

BambooHR

Angajații tăi sunt activele companiei tale și contează cel mai mult. Gestionați-le cu grijă folosind BambooHR, care este un software all-in-one pentru a colecta, organiza și analiza datele angajaților. Îmbunătățiți procesul general de recrutare și integrare, gestionați compensarea în mod inteligent și dezvoltați o cultură sustenabilă a companiei.

BambooHR vă permite să stocați toate informațiile într-o bază de date unică, sigură, alimentată de instrumente dinamice de editare și raportare pentru fluxuri de lucru mai rapide. Îl controlează folosind un site web sau o aplicație mobilă pe care o poți accesa oricând și oriunde.

Personalizați-vă formalitățile și documentele pentru a ușura procesul de îmbarcare pentru o primă zi mai puțin stresantă. Dispune de semnături electronice, astfel încât să puteți gestiona înregistrările digital și să împiedicați adunarea hârtiei pe birou. Urmărirea timpului, PTO, beneficii, rularea salariilor etc. sunt încântătoare cu BambooHR.

Vă permite să obțineți informații mai profunde despre managementul performanței, satisfacția angajaților și alte statistici importante pentru a vă modela următorul plan de acțiune. În prezent, are peste 1,56 milioane de utilizatori activi în întreaga lume și oferă, de asemenea, șapte zile de probă gratuită pentru a obține experiență practică cu software-ul.

Concluzie

Procesele de resurse umane sunt unul dintre cele mai critice aspecte ale afacerilor moderne, fie că este vorba de recrutare, salarizare, performanță sau promovare. Necesită un nivel mare de precizie și chiar și o mică greșeală se poate dovedi costisitoare. Dar nu vă mai faceți griji; încorporați un HRMS bazat pe cloud în organizația dvs. pentru a automatiza toate sarcinile fără erori.