7 generatori de schemă de markup pentru a avansa în jocul tău SEO

Odată cu SEO din ce în ce mai competitiv, proprietarii de site-uri web caută generatori de markup de schemă pentru a-și ajuta cititorii să-și găsească conținutul mai ușor.

Adăugarea de markup schema la conținutul dvs. este o modalitate populară de a stimula SEO. Motoarele de căutare verifică schema pentru a înțelege structura și intenția conținutului site-ului dvs.

În acest articol, vom acoperi tot ce trebuie să știți despre marcajul de schemă și despre cum să folosiți generatorii de schemă pentru a le adăuga la conținutul dvs.

Ce este Schema Markup?

Dacă nu sunteți familiarizat cu marcarea schemei, nu vă faceți griji.

Trebuie doar să știți că marcarea schemei este o modalitate de a adăuga informații pe site-ul dvs., astfel încât motoarele de căutare precum Google și Bing să poată înțelege conținutul într-un mod mai bun.

Este un cod, în general, în format de microdate sau JSON-Ld, care adaugă sens conținutului dvs. Puteți genera acest cod din diverși generatori de markup scheme disponibile pe internet.

Înainte de a explora partea de generare a schemei, să înțelegem de ce ar trebui să luați în considerare adăugarea de markup a schemei pe site-ul dvs. web.

  Reddit Vibrant este pentru cei din el doar pentru imagini și videoclipuri

De ce este importantă schema pentru SEO pentru site-uri web?

Când adăugați conținut pe site-ul dvs. web, roboții motoarelor de căutare extrag cuvintele cheie principale, dar nu înțeleg intenția cuvântului cheie asociată conținutului dvs.

De exemplu, cuvântul cheie măr poate diferi de la fructele de pe unele site-uri web la compania Apple pe altele. Adăugarea de informații contextuale la cuvintele dvs. cheie poate ajuta motoarele de căutare să vă înțeleagă mai bine conținutul.

Iată câteva beneficii ale adăugării de markup schema la conținutul site-ului dvs.

  • Vizați fragmente îmbogățite: marcajul de schemă face ca informațiile site-ului să arate mai bine pentru roboții motoarelor de căutare și tind să vă evidențieze conținutul ca fragmente îmbogățite.
  • Îmbunătățește SEO: deși schema de marcare nu este un factor direct de clasare, cu siguranță vă ajută să vă îmbunătățiți poziția pe pagina cu rezultatele motorului de căutare. De asemenea, ajută la prezentarea unor informații importante, cum ar fi evaluările cu stele în rezultatul căutării, ceea ce face ca conținutul să iasă în evidență față de concurenții tăi.
  • Knowledge Graph: Dedicat unui tip de persoană de organizație, Knowledge Graph arată informațiile importante sub forma unui panou de cunoștințe (o casetă de cunoștințe).
  • Crește CTR: deoarece utilizatorii văd răspunsuri directe la întrebările lor în fragmente bogate și linkuri în întrebările frecvente, conținutul dvs. tinde să obțină clicuri mai mari decât concurenții dvs.

Markup-ul de schemă ajută, de asemenea, multe site-uri web de nișă, cum ar fi site-uri web de rețete, bloguri alimentare și site-uri web de recenzii a produselor.

  20 Instrumente online de editor JSON, parser și formatator

Într-adevăr, poate îmbunătăți rata de conversie a site-ului tău web și te poate ajuta să crești organic.

Diferite tipuri de formate de schemă

La fel ca schimbarea tendințelor în SEO, marcarea schemei a evoluat, de asemenea, odată cu tendințele. În prezent, există trei tipuri de formate de schemă pe care le puteți aplica conținutului site-ului dvs.

Să explorăm fiecare tip în detaliu.

#1. Microdate

Microdatele au fost primul și în prezent cel mai vechi tip de format de schemă disponibil care utilizează etichete pentru a transmite informații suplimentare în conținutul dvs.

Conform Schema.org, microdatele sunt un set de etichete care ajută motoarele de căutare să înțeleagă mai bine conținutul atunci când sunt adăugate la conținutul tău.

Structura de microdate combină trei componente esențiale:

  • Itemscope: informează motoarele de căutare că orice lucru inclus între

    este un articol.

  • Tipul articolului: definește despre ce este exact articolul.
  • Itemprop: precizează proprietățile itemtype.

Cu toate acestea, acesta este un format vechi și nu este recomandat să adăugați microdate dacă adăugați un marcaj de schemă pentru prima dată.

#2. RDFa

RDFa înseamnă Resouce Distribution Framework in Attributes, un format pentru încorporarea elementelor RDF în formatele HTML5, XHTML și XML.

Vă ajută să adăugați proprietăți care ajută roboții de căutare să extragă date esențiale și să le evidențiezi sub formă de fragmente îmbogățite.

#3. JSON-LD

Google recomandă utilizarea formatului JSON-LD față de alte formate de schemă, deoarece este o tehnologie recentă în comparație cu Microdata și RDFa.

JSON-LD înseamnă JavaScript Object Notation for Linked Data, care constă dintr-un obiect cu cheie importantă: perechi de valori incluse într-o etichetă .

Structura JSON-LD:

<script type="application/ld+json">
{
  "@context": "http://schema.org",
  "@type": "LocalBusiness",
  "url": "http://www.example.com",
  "name": "Unlimited Ball Bearings Corp.",
  "contactPoint": {
    "@type": "ContactPoint",
    "telephone": "+1-401-555-1212",
    "contactType": "Customer service"
  }
}
</script>

Codul începe cu o etichetă