7 Cel mai bun software de gestionare a daunelor pentru toate dimensiunile de afaceri

Software-ul de gestionare a daunelor de asigurare este un instrument complex care servește atât asigurătorului, cât și asiguratului. Cu toate acestea, procesul implicat în documentare, revendicări necorespunzătoare sau nepotrivirea cotațiilor poate duce la respingere, întârziere sau revendicări frauduloase.

Software-ul este în primul rând un sistem de înregistrări activat pentru tranzacții, utilizat de ajustator. Software-ul adună informații și le procesează în conformitate cu politica de bază și ghidurile de acoperire pentru reclamație și reclamant. De asemenea, evaluează și analizează circumstanțele cererii și actelor, care includ plata, executarea tranzacțiilor și păstrarea unei evidențe a acestora.

În acest articol, vă vom duce într-o călătorie rapidă prin Best Claims Management Software, care vă oferă cea mai optimă soluție și este ușor de utilizat. Cu toate acestea, înainte de a intra în competiție, să înțelegem elementele de bază ale revendicărilor și modul în care sunt tratate.

Ce sunt revendicările P&C?

P&C (Asigurarea de imobile și accidente) este o acoperire care ajută asiguratul să protejeze proprietățile. Asigurarea de proprietate îi ajută să-și protejeze proprietățile, cum ar fi casele și mașinile. Asigurarea de accident, pe de altă parte, este o formă de acoperire a răspunderii civile. Intră în joc atunci când o persoană rănește o altă persoană sau provoacă deteriorarea bunurilor altei persoane. Asigurările de imobil și de accidente sunt de obicei combinate ca o singură poliță de asigurare care acoperă: asigurări auto, casă, chiriași, sport de putere și asigurări pentru proprietar.

Care este fluxul de lucru al P&C Claim?

Oricât de evident este, o cerere P&C poate fi depusă numai după eveniment, așa că acesta este primul pas în depunerea unei cereri P&C. Cel mai important pas care urmărește paguba produsă este depunerea unui raport de poliție despre acesta în caz de efracție sau furt, iar acel raport ar trebui păstrat ca dovadă.

Asiguratul ar trebui, de asemenea, să adune cât mai multe dovezi, cum ar fi fotografierea, înainte de a începe lucrările de reparație. Ajută asigurătorul în evaluarea prealabilă a prejudiciului cauzat. În cazul în care un terț a cauzat vătămarea, asiguratul trebuie să trimită o cerere către terț pentru rambursare și să notifice compania de asigurări cu oferte estimative.

Nu după mult timp, firma de asigurări va trimite un inspector/aviz de daune pentru a evalua daunele și a estima pierderea totală. Ultimul pas al daunelor P&C este întocmirea tuturor documentelor, care include o notificare de pierdere trimisă companiei de asigurări, un raport al accidentului cu poze, costul daunelor, o copie a procesului-verbal de poliție și o notă de reclamație. trimis celeilalte părți, dacă este cazul.

  Raspberry Pi vs. Arduino: care este mai bun?

De ce aveți nevoie de software de gestionare a daunelor?

Cel mai important avantaj al software-ului de gestionare a reclamațiilor este că este digital. Deoarece cererile de asigurare implică o mulțime de documente și puncte de date, efectuarea manuală a acestora deschide spațiu pentru erori umane. Digital Claims Management Software utilizează automatizarea pentru a identifica și identifica sarcini specifice, eliminând astfel erorile din procedura standard.

Raționalizarea proceselor software de gestionare a reclamațiilor face procesarea cererilor mai ușoară, mai inteligentă și mai rapidă. Economisește timp, reducând iterațiile ciclului de revendicare pentru o gestionare mai productivă a reclamațiilor și oferind securitate.

Să ne aruncăm acum în lumea software-ului de gestionare a daunelor, unde principiile asigurărilor și integritatea tehnologiei ghidează fiecare pas. Fiecare software de gestionare a reclamațiilor oferă ceva unic, în același timp accesibil, inovator și rapid.

Reclamant

Reclamant, unul dintre cele mai bune de pe piață, dă puterea de a crește productivitatea și reduce costul total al riscului cu RMIS construit la nivel local pentru a oferi o perspectivă profundă și a obține rezultate. Aclaimant încorporează o strategie de gestionare activă a riscurilor, în care corporațiile de asigurări își pot împuternici angajații să gestioneze mai productiv riscurile prin valorificarea tehnologiei. Procesul este centralizat, conectat, scalabil și bazat pe date pentru a oferi rezultate.

Hărțile furnizate de procesul reclamant utilizează unele dintre cele mai bune practici într-un sistem extrem de configurabil. Sarcinile inovatoare automatizează procesele de revendicare, salvându-vă de vechile structuri izolate, căsuțe de e-mail umplute și foi de calcul complexe. Am spune că este o afacere bună.

Clientela Aclaimant include Labormax, JE Dunn Construction, Trillium, Malone, Kelly, Lamb, Radco, Cassena Care și multe alte întreprinderi mici, mijlocii și mari. Rețeaua majoră de software de gestionare a daunelor a fost acoperită de unii editori media online de top, inclusiv nume mari precum Forbes, Fast Company, Risk & Insurance și Business Insurance.

Revendicabil

Revendicabil este o altă firmă importantă de software de gestionare a daunelor, care garantează că a creat un software de gestionare a daunelor pentru companii, orientat spre client. Folosind software-ul furnizat de Claimable, companiile au raportat că au soluționat mai multe daune, au rămas fără hârtie, au putut organiza datele într-un mod mai bun și au rămas în conformitate cu toate reglementările din industrie.

  De ce este Chromebookul meu atât de lent? 6 remedieri de încercat!

Funcțiile oferite de revendicabil sunt un standard pentru industrie, cum ar fi stocarea nelimitată de fișiere, filtre, etichete, note, sarcini, contacte și o listă de verificare a revendicării. De asemenea, software-ul vă încurajează să vă construiți filtrul personalizat, făcând astfel software-ul personalizabil în funcție de nevoile dvs. Printre clienții Claimable se numără LOREGA, RiiG Limited, UK&GLOBAL și multe alte firme.

BriteCore

BriteCore este o platformă de încredere, pe deplin gestionată pentru industria de daune imobiliare și daune. Sprijină transformarea digitală, tehnologiile emergente și cele mai recente modele de afaceri.

BriteCore a fost renumit în industrie pentru utilizarea tehnologiilor moderne pentru a rezolva provocările de zi cu zi. Utilizatorii BriteCore pot colabora de oriunde folosind instrumentele lor robuste bazate pe web, care nu numai că simplifică sarcinile, ci și le fac ușor de utilizat pentru agenți și clienți. Tehnologia bazată pe cloud de la BriteCore este eficientă în gestionarea operațiunilor zilnice de P&C de pe o singură platformă web.

Componentele conectate prin API-uri oferă utilizatorilor o experiență perfectă. Gama impresionantă de clienți a mărcii include Jetty, Friends Cove Mutual, AFM și Municipal Insurance Company, printre peste 80 de clienți de asigurări din SUA și Canada.

Software-ul JW

Întreprinderea de gestionare a fișierelor din Software-ul JW este un instrument de gestionare a revendicărilor conceput și construit de la zero de către companie. Software-ul este cunoscut pentru a face procesul mai ușor, mai inteligent și mai rapid.

Software-ul la nivel de întreprindere, creat cu gestionarea daunelor de asigurare și a riscurilor, oferă tablouri de bord live, funcționalități detaliate de raportare, instrumente de business intelligence și cea mai recentă tehnologie de securitate. Operatorul de gestionare a fișierelor mărcilor înregistrate de JS Software a devenit punctul de referință pentru gestionarea reclamațiilor și sistemul de informații de gestionare a riscurilor (RIMS) în rândul colegilor din industrie. Caracteristicile principale ale software-ului includ:

  • Gestionează întregul ciclu de viață al revendicărilor
  • Îmbunătățește procesarea cererilor
  • Reduceți timpii ciclului de reclamații
  • Sistem de management al sarcinilor
  • Sistemul informatic de management al riscului
  • Securitate de manipulare lider în industrie

File Handler of the JW crește eficiența prin intermediul software-ului său intuitiv de gestionare a daunelor și deservește administratorii terți, transportatorii de asigurări, grupurile de risc, companiile de gestionare a riscurilor și o serie de alți profesioniști care fac procesul de gestionare a daunelor mai bună și mai rapidă.

Sisteme aplicate

Sisteme aplicate oferă un software unic de management al agențiilor de asigurări, care poate servi drept coloană vertebrală a afacerilor, oferind flexibilitate pe măsură ce companiile se dezvoltă, făcându-l cea mai utilizată platformă de management.

  Reduceți amprenta digitală cu aceste 6 instrumente

Caracteristica nativă a browserului Applied System permite companiilor să acceseze cu ușurință datele, să minimizeze gestionarea software-ului și să realizeze valoarea noilor capabilități. De asemenea, automatizează operațiunile de back office menținând conectată echipa de vânzări din front office.

Beneficiile cheie ale utilizării Applied Systems includ împuternicirea echipei să lucreze de la distanță, îmbrățișarea tehnologiei cu o platformă deschisă, un singur loc de operare pentru brokerii P&C și beneficii și multe altele. Capacitățile sistemelor aplicate includ managementul integrat al beneficiilor, managementul proceselor, automatizarea, contabilitatea, managementul politicilor, automatizarea vânzărilor, managementul relațiilor cu clienții, managementul documentelor, accesul la piață, ofertarea, conectivitatea asigurătorilor, raportarea, analiza datelor și serviciul pentru clienți omnicanal.

360Globalnet

360Globalnet este unul de felul său, gestionarea digitală end-to-end a daunelor, fără cod, pentru a oferi asiguraților ceea ce își doresc, permițând simultan companiilor să ofere același lucru prin tehnologie. Ideologia 360 Global Net de a pune din nou ofertele online pentru clienți în mâinile companiilor a lovit clienții lor. Software-ul reduce, de asemenea, cheltuielile operaționale și IT în înregistrarea satisfacției clienților.

Tehnologia bazată pe cloud oferă eFNOL prin soluționarea care deblochează puterea revendicărilor digitale prin automatizarea sarcinilor banale. Tehnologia fără cod schimbă volanul industriei de la dezvoltatorii IT înapoi la piață și experți în asigurări.

ClaimCentre de Guidewire

ClaimCentre de Guidewire oferă o experiență rapidă, precisă și personalizată a reclamațiilor. Rezolvă reclamațiile mai rapid, depășește satisfacția clienților și aprinde inovația cu cel mai de încredere sistem de gestionare a reclamațiilor din industria P&C.

Tehnologia de automatizare încorporată de ClaimCentre permite companiilor să optimizeze fluxul de lucru, să ofere soluții mai rapide ale daunelor și să ofere o experiență transparentă și fără fricțiuni.

Abordarea centrată pe personalizare a ClaimCentre alimentează relațiile pe tot parcursul vieții între clienții săi și asigurați, transferând FNOL într-o experiență diferențială, dând putere clienților cu canale digitale de autoservire și asigurând servicii terțe prompte și de încredere.

Alegeți potrivirea potrivită pentru dvs

Există o trecere necesară către digital în sectorul asigurărilor, ceea ce este în bine. Software-ul de gestionare a daunelor îndepărtează toată bătaia de cap de a face manual fiecare lucru mic al documentelor și aduce multe la masă.

Cloud computing și inteligența artificială a software-ului digital de gestionare a revendicărilor analizează datele într-un mod în care niciun creier uman nu ar putea, ei bine, nu la fel de repede ca software-ul.

Am enumerat aproape toate software-urile de management al daunelor de pe piață. După cum am spus mai devreme în articol, fiecare software are ceva unic de oferit și va fi o pauză grea pentru a afla câștigătorul. Cu toate acestea, companiile își pot evalua cerințele și pot alege potrivirea potrivită.