12 cele mai bune platforme de management SaaS pentru a vă reduce costurile

Platformele de management SaaS pot fi un instrument valoros pentru companiile care utilizează aplicații SaaS în operațiunile lor.

Utilizarea și cererea pentru SaaS sunt în creștere, datorită scalabilității, rentabilității și ușurinței în utilizare.

Acesta este motivul pentru care tot mai multe companii adoptă aplicații SaaS.

Cu toate acestea, gestionarea mai multor aplicații SaaS poate fi dificilă.

Este posibil să utilizați aplicații SaaS pentru marketing, managementul clienților și vânzărilor și multe alte domenii pentru a vă ușura viața. Dar poate afecta finanțele și eficiența dumneavoastră dacă nu este gestionat corespunzător.

Există multe situații în care companiile uită de reînnoiri, iar licența expiră. Este posibil să utilizați și aplicații redundante care oferă funcționalități similare sau puteți uita de unele aplicații care pot rămâne neutilizate, dar încă plătiți pentru ele.

Este o investiție inutilă și riscantă, deoarece atacatorii cibernetici pot exploata astfel de aplicații.

Prin urmare, o platformă de management SaaS are sens pentru companiile care se confruntă cu mai multe aplicații SaaS.

În acest articol, voi discuta care sunt platformele de management SaaS și cele mai bune pe care le puteți folosi pentru afacerea dvs.

Ce sunt platformele de achiziții și management SaaS?

Platformele de achiziție și management SaaS sunt soluții software care vă permit să achiziționați aplicații SaaS cu atenție și să le gestionați eficient. Puteți folosi o astfel de platformă pentru a lua cele mai bune decizii de cumpărare și pentru a aloca soluția potrivită persoanelor și echipelor potrivite.

O platformă de management SaaS vă poate ajuta să vizualizați toate aplicațiile SaaS din stiva dvs. de tehnologie și să înțelegeți cine le folosește. Acest lucru vă ajută, de asemenea, să descoperiți aplicații redundante cu funcții similare și pe cele pe care nu le mai folosiți.

Astfel, puteți renunța la astfel de aplicații și vă puteți economisi cheltuielile. În plus, puteți atenua riscurile din astfel de aplicații, deoarece criminalii le pot compromite. De asemenea, puteți utiliza informațiile de pe platformă pentru a vizualiza datele de reînnoire care se apropie, pentru a reînnoi aplicațiile la timp și pentru a procura cu ușurință altele noi, vizualizând totul într-un singur tablou de bord.

Capacitățile unei platforme de management SaaS vă ajută să economisiți semnificativ și să vă optimizați investițiile SaaS.

Deci, dacă sunteți gata să beneficiați de aceste beneficii, iată cele mai bune platforme de management SaaS pe care le puteți lua în considerare.

Zylo

Economisiți până la 20% din cheltuielile cu SaaS fără riscuri, utilizând o platformă eficientă de management SaaS de nivel enterprise, Zylo, care vine și cu servicii de negociator SaaS. Vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea prin gestionarea cheltuielilor dvs. SaaS și a provocărilor care le însoțesc.

Zylo este o platformă bazată pe date care combină cea mai recentă tehnologie, expertiză de neegalat și puncte de referință pentru a vă asigura că obțineți cea mai remarcabilă valoare din investițiile dvs. SaaS. Oferă un motor de descoperire alimentat de inteligență artificială, capabil să proceseze peste 21 de miliarde de dolari în cheltuieli SaaS, oferind în același timp informații utile pentru optimizarea rapidă a portofoliului.

În plus, Zylo vă permite să descoperiți toate aplicațiile SaaS, să cheltuiți și să utilizați cu o monitorizare lină și continuă. De asemenea, vă va ajuta să creșteți eficiența achizițiilor, să reduceți cheltuielile și să beneficiați de informații bazate pe date pentru a evita aplicațiile cu funcționalități similare.

Primiți notificări despre reînnoiri și controlați-le, îmbunătățind experiența și productivitatea angajaților, oferindu-i instrumentele necesare. În plus, Zylo va contribui la asigurarea conformității SaaS.

Zluri

Dacă doriți să vă optimizați economiile, eficiența și vizibilitatea SaaS, Zluri este o opțiune bună. Oferă un tablou de bord curat pentru orice, de la descoperirea și gestionarea până la automatizarea sarcinilor și achizițiilor.

Puteți reduce cheltuielile cu SaaS cu o treime, puteți găsi aplicații subutilizate și neutilizate, le puteți consolida cu funcții similare și puteți reînnoi licențele prin informații despre utilizare. În plus, automatizați-vă achizițiile SaaS, reînnoirile viitoare și integrarea și deconectarea în câteva clicuri.

  Cum să vă schimbați locația pe un Samsung Galaxy S8

Zluri oferă o mai mare vizibilitate asupra tuturor aplicațiilor SaaS pe care le aveți, astfel încât să puteți descoperi și elimina aplicațiile neaprobate și nesecurizate și să rămâneți conform. Un alt lucru interesant despre Zluri este că vine cu un calculator pentru rentabilitatea investiției, astfel încât să puteți calcula rentabilitatea investiției și să explorați cât de mult se poate economisi pe investițiile dvs. SaaS.

Sastrify

Urcă-te într-o călătorie rentabilă cu Sastrify și lăsați-l să vă ajute să înțelegeți și să negociați cele mai bune oferte pentru licențele SaaS de pe piață. În timp ce Sasttrify vă gestionează licențele SaaS, puteți permite angajaților să se concentreze asupra altor sarcini esențiale.

Cu această soluție, nu trebuie să vă gândiți să investiți mai mult timp în onboarding; în schimb, permite-i lui Sastrify să facă asta pentru tine. Acest lucru economisește nu numai timp, ci și efort.

În plus, Sastrify vă poate monitoriza utilizarea SaaS pentru a permite adaptări rapide atunci când aveți nevoie de ele. Acesta va trimite sugestii pentru a negocia, vă va avertiza înainte de reînnoiri și va oferi gestionarea riscurilor și implementarea cu succes.

Sastrify poate lucra ca o echipă externă pentru dvs., cu abilitățile potrivite pentru a gestiona cheltuielile dvs. SaaS. În acest fel, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la extinderea echipei interne doar pentru gestionarea implementărilor SaaS, care poate fi costisitoare și un proces îndelungat.

Rezervați o demonstrație pentru a afla cum funcționează.

Procurify

Salută-l pe Procurify și uitați de modalitățile manuale de a vă gestiona cheltuielile SaaS. Vă va oferi puterea automatizării pentru a vă controla eficient cheltuielile SaaS. Poate fi o alegere excelentă pentru toate companiile, în special pentru organizațiile esențiale.

Această platformă vă va ține departe de procesele de hârtie, soluții complexe și aprobări lente; în schimb, vă veți bucura de gestionarea proactivă a cheltuielilor SaaS. În plus, obțineți un loc centralizat pentru a crea aprobări de achiziție și pentru a le personaliza. De asemenea, veți obține o vizibilitate rapidă asupra bugetelor dvs. față de cheltuielile reale.

Faceți din gestionarea cheltuielilor o sarcină ușoară pentru echipa dvs. cu ajutorul cardurilor de cheltuieli virtuale și fizice. Procurify, așa cum spune și numele, va crea un proces de achiziție fără probleme și vă va ajuta să economisiți timp semnificativ. De asemenea, puteți utiliza informații despre furnizor sau catalog pentru a lua decizii mai inteligente de cumpărare și de afaceri.

Procurify vine cu o aplicație mobilă, astfel încât să puteți face cereri și să aprobați articole ușor și rapid, oricând și oriunde. De asemenea, se poate integra cu instrumentele dvs., cum ar fi Slack, Quickbooks, Oracle Netsuite și multe altele, pentru a vă ușura viața. În plus, reușiți să cheltuiți eficient cu audituri digitale, fluxuri de lucru end-to-end de cheltuieli și controale fiabile.

Urmăriți o demonstrație pentru a înțelege cum să utilizați această platformă.

Productiv

Optimizați cheltuielile SaaS folosind informații în timp real și funcții valoroase prin Productiv – o soluție de management SaaS care folosește inteligența SaaS. A ajutat echipele de mare impact precum Uber, Equinix, Databricks etc., să economisească până la 35% din cheltuielile lor SaaS și să ofere angajaților o experiență superbă.

Liderii de afaceri de la achiziții, IT și alte linii se bucură de Productiv datorită platformei sale ușor de utilizat, ofertelor simple și funcțiilor avansate.

Obțineți o vizibilitate mai bună asupra întregului ecosistem SaaS pentru a detecta aplicațiile sancționate, a optimiza cheltuielile și a urmări implicarea aplicațiilor cu informații inteligente.

Automatizați ciclurile de viață ale fluxului de lucru al angajaților și gestionarea licențelor pentru a accelera operațiunile și pentru a reduce cheltuielile IT. Oferiți un proces personalizat și fără fricțiuni de îndeplinire a aplicațiilor pentru a crește implicarea și adoptarea, economisind în același timp timp semnificativ IT.

Obțineți guvernare proactivă bazată pe date, viteza operațională și implicarea angajaților cu inteligența SaaS. De asemenea, vă va ajuta să vă îmbunătățiți conformitatea și luarea deciziilor cu repere predictive și perspective.

  Remediați Consola de administrare WSUS Nu se poate conecta serverul WSUS prin Remote API

Vendr

Lăsa Vendr achiziționați și reînnoiți aplicații SaaS, astfel încât să puteți obține cele mai bune prețuri fără a intra în necazurile negocierilor. Este un excelent serviciu de achiziții SaaS pentru a vă reduce cheltuielile și a economisi mult pe ele.

Vendr oferă informații bazate pe date bazate pe mii de tranzacții pentru a obține o claritate mai bună a prețurilor și pentru a încheia oferte mai rapid. Uitați de complicațiile interne în timpul achizițiilor; Vendr vă va ajuta să treceți rapid de la etapa de evaluare la achiziție, cu o conformitate 100%.

Începeți cu această soluție este ușor; permiteți lui Vendr să vă analizeze stiva SaaS, partajând cu ei o foaie de calcul SaaS. Odată ce au datele corecte, vor determina modalități de a vă economisi bani, de a face achiziții și de a vă reînnoi licențele. Directorii, echipele și șefii de departamente pot folosi tabloul de bord pentru a solicita noi instrumente.

Vendr automatizează aprobarea, indiferent dacă aveți nevoie de ea din partea părților interesate din domeniul juridic, financiar sau de securitate. Odată ce a determinat cel mai bun preț, va închide afacerea, va evidenția economiile și se va pregăti pentru următoarea reînnoire.

Tropic

Îmbunătățiți-vă echipa de achiziții și îmbunătățiți-vă eforturile Tropic. Vă va ușura viața în gestionarea a sute de furnizori de software cu achiziții asistate pentru a procesa fiecare contract în mod eficient.

Tropic este capabil să încheie sute de afaceri în fiecare lună. Acest lucru vă ajută să produceți manuale, informații și benchmark-uri pentru a vă îmbunătăți strategiile de aprovizionare. Încântați părțile interesate contractuale, oferindu-le diverse instrumente ușor de utilizat pentru a gestiona conformitatea proceselor. Echipele de achiziții pot folosi această platformă pentru a gestiona cu ușurință achizițiile și reînnoirile.

Descoperiți rapid noi furnizori, optimizați stiva SaaS și standardizați procesul de achiziție cu Tropic. Gestionarea contractelor sale este valoroasă pentru a vă organiza contractele, pentru a obține date critice și pentru a nu lăsa niciodată să expire nicio reînnoire.

Cu achiziția asistată, veți obține o soluție de achiziție software end-to-end oferită de experții Tropic. Puteți monitoriza utilizarea SaaS și puteți decide unde să o creșteți sau să o reduceți.

Torii

Utilizare Torii pentru a obține o vizibilitate mai largă a cheltuielilor și optimizare pentru a vă stimula rentabilitatea investiției SaaS. Această platformă avansată de descoperire vă poate ajuta să înțelegeți utilizarea SaaS, să faceți ajustări și să creșteți productivitatea angajaților.

Torii oferă informații complete despre cheltuielile dvs. SaaS, datele contractelor și ERP dintr-o privire. De asemenea, folosește inteligența SaaS pentru a vă ajuta să reduceți zgomotul și să vizualizați tot software-ul utilizat, suprapus sau irosit.

Fără a părăsi această platformă, acest lucru vă va permite să luați decizii rapide de afaceri cu privire la orice software, utilizator sau licență. Puteți conecta diferite resurse, cum ar fi ERP-uri, cu Torii și puteți găsi cheltuielile dvs. SaaS în portofoliul dvs.

Combinați informațiile privind adoptarea utilizatorilor cu costul licenței pentru a optimiza rentabilitatea investiției și impactul dvs. SaaS. Cu integrările native HRIS, puteți mapa și analiza în mod flexibil cheltuielile SaaS în funcție de proprietarul aplicației, unitatea de afaceri, categoria de software etc., pentru a lua decizii mai bune mai rapid.

În plus, fluxurile de lucru avansate vă vor permite să vă recuperați rapid licența irosită și, de asemenea, puteți automatiza recuperarea licenței personalizate. Torii vă va ajuta, de asemenea, să găsiți, să gestionați, să urmăriți licențe sau să treacă pe etape

Precoro

Eliminați munca manuală, eficientizați procesele de cumpărare, reduceți cheltuielile și concentrați-vă pe creșterea rentabilității investiției Precoro. Utilizatorii săi sunt răspândiți în 67 de țări, inclusiv celebre precum Canva, Tala și multe altele.

Cu Precoro, nu trebuie să vă gândiți la întârzieri de aprobare, raportare manuală și management bazat pe Excel. În schimb, Precoro creează rapid OP-uri și le mută automat către furnizori. Oferă solicitări de cumpărare instantanee, indicații clare de stare și un catalog nelimitat de servicii și produse.

  Cum să remediați eșecul de autentificare a gateway-ului AT&T U-verse

Precoro permite aprobări cu până la 90% mai rapide, cu livrare mai rapidă și fluxuri de lucru flexibile. Include fluxuri de lucru pentru câmpuri, departamente și locații personalizate, aprobări pentru dispozitive mobile și politici și praguri de aprobare.

Veți primi, de asemenea, rapoarte pentru a furniza informații mai rapide pentru a permite decizii operaționale și financiare optime. Include informații în timp real, peste 20 de filtre pentru a vă ajuta să descoperiți ceea ce aveți nevoie și peste 120 de câmpuri personalizabile pentru rapoarte personalizate.

Rezervați o demonstrație pentru a afla mai multe.

LeanIX

LeanIX este o platformă eficientă de management SaaS pentru a optimiza productivitatea și costurile SaaS. Vă permite să integrați soluțiile de top financiar, SSO și de gestionare a contractelor pentru a descoperi continuu și rapid aplicații și pentru a oferi o mai mare vizibilitate asupra ecosistemului dumneavoastră SaaS.

Această platformă complet automatizată vine cu funcții precum vizualizări de reînnoire, identificarea licențelor duplicate, contracte redundante și aplicații SaaS cumpărate și gestionează totul într-un singur loc.

Toate aceste informații vă vor ajuta să optimizați costurile SaaS și să economisiți mai mult. Platforma vă permite, de asemenea, să promovați responsabilitatea membrilor echipei și să atribuiți dreptul de proprietate, ceea ce vă va ajuta să înțelegeți mai bine cheltuielile SaaS și să evitați risipa. De asemenea, puteți negocia contracte cu valorile de referință ale furnizorilor de software.

Utilizați calendarul de reînnoire a platformei și rapoartele lunare pentru a planifica și a rămâne în limita bugetului. Puteți chiar să urmăriți utilizarea și să îmbunătățiți adoptarea SaaS cu o vizibilitate mai mare. De asemenea, puteți utiliza informațiile pentru a asigura cea mai bună utilizare prin alocarea licențelor adecvate membrilor.

Urmăriți-vă soluțiile software în stiva SaaS și rămâneți în conformitate cu SOC2, GDPR și alte organisme de reglementare. Informațiile din software vă vor ajuta, de asemenea, să preveniți amenințările de securitate, să eliminați accesul neautorizat și să securizați accesul la date.

De asemenea, puteți descoperi furnizori SaaS care respectă politicile dvs. și iau deciziile corecte. Integrați LeanIX cu alte sisteme precum Slack, Salesforce, ADP, SAP, Okta și multe altele.

Cledara

Utilizare Cledara pentru a avea o mai bună vizibilitate și control asupra abonamentelor dvs. SaaS. Oferă un singur loc pentru a vizualiza și gestiona întregul abonamente. De asemenea, puteți stimula colaborarea prin partajarea cu ușurință a software-ului în cadrul echipei și evitând să plătiți pentru servicii neutilizate sau duplicate.

Cledara vă va ajuta să vă gestionați fără efort serviciile, la bord și la bord, și să solicitați altele noi. Urmăriți-vă echipa și împuterniciți-le cu licențele software adecvate și aprobările necesare, controlând totodată totul printr-un proces de achiziție ușor.

Vizualizați-vă utilizatorii și abonamentele cu rapoarte în timp real. Puteți folosi informații utile pentru a găsi bugete și economii ale proiectelor.

Mai mult, evaluați reînnoirile la timp și anticipați plățile folosind taxele și datele viitoare de reînnoire într-un singur loc.

Snowsoftware

Descoperiți, controlați și optimizați-vă ecosistemul SaaS cu ajutorul Snowsoftware. Oferă vizibilitate detaliată asupra utilizării SaaS pe care o puteți folosi ca intrări pentru a evita risipa, a reduce extinderea furnizorilor, a negocia reînnoiri și a elimina aplicațiile redundante și riscante.

Această platformă oferă profesioniștilor SAM o vizibilitate mai bună asupra aplicațiilor SaaS nesancționate, sancționate, licențiate și gratuite, alături de infrastructura și aplicațiile locale într-o singură soluție. Toate aceste informații vă vor ajuta să optimizați cheltuielile SaaS și să controlați eficient activitățile.

Agenții Snow instalați pe sistemele dvs. cu o extensie de browser pot capta utilizarea pentru mai mult de 8.000 de aplicații identificate cu Serviciul lor de inteligență de date.

De asemenea, vă va permite să agregați date pentru mai multe aplicații cu ajutorul conectorilor API SaaS, oferind în același timp un alt conector API pentru aplicații neobișnuite. Îl puteți integra cu alte instrumente și puteți efectua totul fără a schimba filele.

Concluzie

O platformă de gestionare SaaS vă va ajuta să economisiți semnificativ din cheltuielile dvs. SaaS, permițându-vă să vizualizați și să gestionați toate aplicațiile SaaS, alocarea și utilizarea acestora. Așadar, utilizați oricare dintre platformele de management SaaS de mai sus pe care le preferați și economisiți banii câștigați cu greu.