6 cele mai bune software-uri pentru vinuri pentru a vă gestiona colecția

Fie că este o ocazie de sărbători sau o funcție la tine, deschiderea unei sticle de vin și împărțirea aplauzelor și uralelor cu cei dragi este cel mai bun sentiment.

Cu toate acestea, cei mai mulți dintre noi nu sunt conștienți de vasta colecție de vin de pe piață. Acest lucru se datorează faptului că proprietarii de vin nu pot răspândi în mod corespunzător produsele lor în lume.

Datorită acestui eșec în răspândirea colecției de vin în întreaga lume, este nevoie de un software care să ajute la răspândirea cuvântului și să sprijine cramele să ajungă la baza lor de consumatori.

Unele software ajută cramele să își gestioneze colecția, să răspândească vestea și să ajungă la o bază mai largă de consumatori. Nu doar asta, ele pot ajuta, de asemenea, la stabilirea unui raport social și să impresioneze clienții. Acest articol acoperă informații despre astfel de instrumente și provocările pe care un astfel de software le ajută să le depășească.

Înainte de a trece direct la subiect, există un termen pe care îl puteți întâlni foarte des. Să înțelegem asta mai întâi.

Ce este o cramă?

O cramă este un loc în care are loc producția de vin. Se poate spune că crama este o afacere în care are loc producția de vin. Companiile vitivinicole pot deține crame mari împreună cu echipamente de vinificație, linii de îmbuteliere, laboratoare etc.

Provocări cu care se confruntă proprietarii de afaceri și producătorii de vinuri

Când pui orice afacere, există o listă de provocări pe care le întâlnești pe drum. Aceste provocări nu ar trebui să ne abate de la drumurile noastre. Mai degrabă ar trebui să ne inspire să facem mai mult și mai bine.

Când cineva intenționează să înființeze și să înființeze o cramă, există unele complicații aparente pe care le pot întâlni pe drum. O listă a tuturor acestor probleme este menționată mai jos. Acest lucru vă va oferi o idee mai precisă și mai bună a conceptului.

Revizuire și planificare adecvată

Proprietarii de crame se confruntă cu probleme în timp ce gestionează provocările de zi cu zi, deoarece le mai rămâne puțin timp pentru a gestiona structura echipelor și a revizui controalele contabile. Identificarea și rezolvarea acestor probleme va îmbunătăți eficiența afacerii și va spori concentrarea pentru o mai bună evaluare a rezultatelor.

Îmbunătățirea calității și planificarea volumului produs

Atunci când proprietarii de vinuri urmăresc să-și dezvolte și să-și răspândească compania, aceștia pot avea probleme în a analiza calitatea și volumul producției. Proprietarii și managerii de vinuri ar putea avea nevoie să-și îmbunătățească planificarea strategică și să vizeze obiectivele pe termen lung.

  Totul despre strategia de migrare în cloud în mai puțin de 10 minute

Mișcarea sincronă cu noua tehnologie

Pe măsură ce progresele tehnologice preiau controlul, este imperativ să înțelegem că cererea și dorințele au crescut mai mult decât disponibilitatea. Proprietarii de vinuri își defalc strategiile în funcție de dimensiunea și structura companiei. Adaptive Insights și monitorizarea performanței generale a companiei devin esențiale într-un astfel de caz.

Ținând un control financiar

Pentru securitate financiară, proprietarii cramelor trebuie să țină un control asupra finanțelor lor și să identifice toate resursele disponibile la îndemână. Apoi trebuie să compare taxele, rata dobânzii și alte costuri care se potrivesc cel mai bine nevoilor companiei.

Toate aceste puncte menționate aici sunt provocările pe care proprietarii de crame le întâmpină zilnic. Multe alte probleme necesită remediere. Prin urmare, trebuie să abordați toate aceste probleme cu cea mai mare răbdare în timp ce vă conduceți propria afacere cu vinuri.

De ce au nevoie proprietarii de vinuri de software pentru vinărie?

Acum că le înțelegem dificultățile, următorul lucru care ne vine în minte este soluția! Care este răspunsul la toate complicațiile menționate mai sus? Companiile ar putea instala software-ul cramei prin sistemul lor. Facilitează funcționarea rapidă și lină a cramelor și ajută la stabilirea începătorilor.

Celelalte motive pentru care este posibil să aveți nevoie de software pentru vinărie sunt:

  • Urmărirea nivelului de producție și a progresului cramei dvs
  • Managementul vanzarilor
  • Gestionarea inventarului
  • Pentru managementul relatiei cu clientii
  • Pentru a verifica nevoile contabile
  • Pentru managementul corect al angajaților

O listă lungă de software pentru vinărie este disponibilă pe piață. Multe dintre acestea pot corespunde criteriilor dvs. de nevoie, în timp ce altele nu vor avea caracteristicile pe care le căutați. O privire mai atentă asupra facilităților și viziunea și utilizarea acestor aplicații se poate dovedi a fi foarte utilă tuturor.

Aici, vom menționa 6 dintre cele mai bune software-uri de vinărie pe care le puteți obține pentru dvs. dacă sunteți proprietar sau manager la o cramă.

Vin direct

Vin direct își propune să ofere soluții DTC pentru cramele de forme și dimensiuni variabile. Vă va oferi tot ce aveți nevoie pentru a începe, dezvolta și gestiona afacerea dvs. direct către consumator (DTC).

La Wine Direct, puteți obține acces la vânzări sporite, acuratețe și stocare amplă a datelor. Acestea ajută la îmbunătățirea sălilor de degustare și ajută cramele să se răspândească pe diverse platforme online. Ei folosesc tehnologia într-un mod pe care nimeni nu și-l poate imagina și ajută alte crame să economisească bani și timp. Wine Direct oferă, de asemenea, soluții pentru diferiți clienți întreprinderi.

Când oamenii plasează o comandă de la crama dvs., doresc să aibă dreptul la transport gratuit, precizie și o interfață ușor de înțeles. Software-ul Wine Direct este conceput astfel încât să îndeplinească toate criteriile și să corespundă așteptărilor oamenilor.

  Cum să salvați capturi de ecran ale ecranului de conectare Chrome OS

Caracteristici

Puteți folosi aplicația Wine Direct pentru a vă dezvolta crama și a stabili un raport bun cu clienții dvs.

Vine grozave

Vine grozave oferă utilizatorilor vizibilitatea datelor împreună cu o foaie de parcurs acționabilă. Ele oferă vânzări la nivel de întreprindere. Puteți folosi aceste vânzări pentru a vă transforma datele tranzacționale în informații care se pot dovedi o soluție eficientă și eficientă pentru tranzacții și vânzări.

Great Vines are soluții pentru toată lumea, fie că este vorba de un furnizor, un distribuitor sau o agenție de promovare. Tehnologia de la Great Vines se potrivește perfect cu industriile băuturilor și profitabile.

Caracteristici

  • Analiza execuției vânzărilor
  • CRM specific industriei
  • Sondaje cu amănuntul și punctaj
  • Managementul obiectivelor de vânzări
  • Managementul Contului National
  • Managementul promovării comerțului
  • Hărți personalizabile de căutare de produse
  • Integrarea datelor furnizor-distribuitor
  • Managementul relației furnizor-distribuitor

Ele oferă un proces în patru pași care vă poate ajuta să obțineți succes. Pașii sunt:

  • Crearea de obiective
  • Execuție pe teren
  • Măsurarea activităților
  • Prezentați informații utile.

Rezultatul acestor patru pași este o cale pentru succesul tău sigur.

La Great Vines, puteți găsi utilizarea unei metodologii de vânzări precise. Această metodologie rezolvă toate provocările pe care le puteți întâlni în mod obișnuit în timpul gestionării vânzărilor. Aceste provocări pot include angajamentul de comandă, cifra de afaceri a reprezentantului de vânzări, promoțiile comerciale, poziția la raft etc.

InnoVint

Scopul principal din spatele înființării InnoVint a fost de a ajuta vinificatorii de pe tot globul. InnoVint deservește crame și furnizori de zdrobi personalizat de orice dimensiune. Platforma InnoVint este bazată pe cloud și oferă modalități de a urmări inventarul, de a analiza procesul de producție, de a păstra înregistrări, de a menține prognozele etc.

Scopul principal din spatele înființării și introducerii InnoVint este de a ajuta cramele la fiecare pas până când își înființează podgoriile, pivnițele și laboratoarele. De asemenea, ajută la digitalizarea intrării și stocării.

Instrumentele de gestionare a inventarului de la InnoVint vă oferă o opțiune care va permite utilizatorului să urmărească vasele, picioarele și loturile prin scanarea diferitelor coduri QR. Puteți scana codul QR pentru a aduna informații precum conținutul de alcool, capacitatea, notele și nivelurile de pH legate de produs.

Caracteristici

  • Urmărire avansată a podgoriilor
  • Integrarea laboratorului ETS
  • Urmărirea aditivilor
  • Urmărirea costurilor
  • Permisiuni de zdrobire personalizate

Software-ul este acceptat pe Android, iOS și web. Puteți lua proba gratuită și apoi cumpărați versiunea InnoVint care vă place. InnoVint vă ajută să vă dezvoltați vânzările vinării și să vă duceți afacerea la următorul nivel.

eCellar

eCellar este un serviciu centrat pe client care vă oferă un serviciu memorabil, de conectare și captivant. Platforma lor all-in-one bazată pe web oferă servicii accesibile, cum ar fi o sală de degustare și alte servicii online.

Caracteristici

  • CRM adevărat
  • Club de vinuri
  • Punct de vânzare
  • Magazin general și de alocare
  • Manager de inventar, campanie, rezervare și gateway de plată
  • Widgeturi de designer
  • Deschideți API
  • Raportare
  Cum să vezi cât de ocupat este un magazin chiar acum cu Google Maps

Puteți sări peste utilizarea mai multor sisteme și să lucrați pe o singură platformă pentru a vă gestiona toate sarcinile și munca. Folosind eCellar, primiți, de asemenea, asistență live și ajutor online, atunci când este necesar.

Ekos

Ekos software-ul este conceput pentru producătorii de meșteșuguri. Îi ajută să-și eficientizeze stocurile, producția, vânzările și gestionarea contabilă.

Puteți face mai întâi o demonstrație personalizată a aplicației Ekos, puteți face un tur ghidat al produsului specific și chiar puteți lua legătura cu echipa ori de câte ori este nevoie.

Caracteristici

  • Îmbunătățirea marjelor
  • Creșterea vânzărilor
  • Simplificați raportarea TTB
  • Descoperirea perspectivelor
  • Eliminarea intrării duble
  • O modalitate de a nu rămâne niciodată fără provizii.

Ekos vă oferă facilități prin care puteți face mai mult vin și, prin urmare, puteți genera mai multe venituri. Procesul de management al unei crame este eficientizat. Acest lucru vă economisește mult timp și, la rândul său, vă ajută să vă dezvoltați afacerea. Aveți o șansă pentru managementul cramei end-to-end. Aceasta înseamnă că un singur sistem controlează mai multe funcții, dar sarcinile dvs. sunt îndeplinite relativ fără probleme.

Poti:

  • Creșteți-vă crama pe măsură ce crește.
  • Urmăriți fiecare pas, de la aportul de struguri până la vânzarea produsului finit.
  • Puteți implica mai mulți utilizatori. Software-ul Ekos conține funcții pentru fiecare angajat.

Nu doar asta, poți descoperi și informații în timp real despre crama ta, cum ar fi:

  • Vizibilitatea în timp real a operațiunilor
  • Integrare cu software-ul dvs. de contabilitate
  • Cunoștințe despre costul mărfurilor vândute

Ekos ajută, de asemenea, la introducerea de eficiențe în crama dumneavoastră prin gestionarea digitală a datelor dumneavoastră. De asemenea, include rapoarte TTB pre-populate, software care vă permite să accesați informații despre crama dvs. de oriunde și comunicare îmbunătățită între cele două departamente.

Comertul7

Comertul7 oferă cramei instrumentele potrivite, astfel încât să poată oferi clienților o experiență excepțională la fiecare pas. Platforma ajută la crearea unei experiențe de cumpărături mai bune pentru crame, astfel încât acestea să își poată impresiona clienții.

Agende de Comerț7

  • Diferite tipuri de taxe pentru crame
  • Cerințe de conformitate pentru furnizorii de băuturi și alcool.
  • Actualizări recente ale reglementărilor pentru îndeplinirea DTC, licențe și taxe
  • Rolul verificării vârstei în respectarea alcoolului.
  • Actualizări privind aplicarea statului

Commerce7 oferă clientului instrumentele potrivite pentru a oferi experiențe ca niciodată. Așadar, Commerce7 poate fi de ajutor în afacerea dvs. de vinărie în fiecare aspect la care vă puteți gândi, așa că puteți încerca cu siguranță să vă extindeți afacerea cu vinuri!

Concluzie 🍷

Cu o gamă largă de funcții și o multitudine de opțiuni disponibile pe tot internetul, devine o provocare să selectați lista scurtă și să finalizați o aplicație care îndeplinește cerințele noastre, servind în același timp scopului pentru care este menită. Ar trebui să comparați caracteristicile și prețurile fiecărui software între ele și apoi să îl finalizați pe cel care vă place cel mai mult.

Cercetarea și analiza atentă sunt esențiale, deoarece acestea vor juca un rol esențial în gestionarea și construirea cramei dumneavoastră.

Dacă sunteți interesat de investiții în vin, puteți arunca o privire la unele dintre cele mai bune platforme de investiții în vin.