Cum să vezi cât de ocupat este un magazin chiar acum cu Google Maps

Acum, mai mult ca niciodată, cu toții vrem să mergem la magazine alimentare și la alte afaceri esențiale când nu este aglomerat. Cu câteva atingeri, Google Maps vă poate spune cât de ocupat este un magazin, un restaurant, un parc sau o altă locație în acest moment.

Puteți găsi aceste informații pe site-ul web Google Maps în browserul dvs. sau în aplicația Google Maps pentru iPhone, iPad și Android. Căutați numele unui magazin, restaurant, afacere sau altă locație – funcționează chiar și pentru parcuri.

Faceți clic sau atingeți numele locației pentru a vedea mai multe informații despre aceasta. Căutați graficul „Timpul popular” în panou – poate fi necesar să derulați în jos pentru a-l vedea. Căutați un timp „Live” care să vă spună cât de ocupată este o afacere în acest moment.

De asemenea, puteți face clic pe numele zilei săptămânii și puteți selecta o altă zi a săptămânii pentru a verifica când locația este de obicei cea mai aglomerată. Mai mulți oameni tind să facă cumpărături miercurea sau duminica? Magazinul este mai puțin ocupat dimineața devreme sau noaptea târziu? Graficul vă va spune.

Este demn de remarcat faptul că aceste date istorice pot să nu fie la fel de predictive ca de obicei în acest moment. Tiparele de cumpărături (și orele magazinului) s-au schimbat. Cu toate acestea, datele Live ar trebui să fie utile – dacă spune că o locație este ocupată în acest moment, puteți aștepta până când Google spune că locația este mai puțin ocupată pentru a merge acolo.

  Ce înseamnă dezactivarea și descărcarea mesajelor în iCloud?

Aceste informații nu sunt disponibile pentru fiecare locație. Nu va fi disponibil pentru unele locații care nu „obțin suficiente vizite” de la persoanele care au activat Istoricul locațiilor Google, conform Google.

Cum functioneazã?

Această funcție profită de datele despre locație pe care Google le primește de la persoanele care aleg să activeze Istoricul locațiilor Google pe telefoanele lor. Folosind aceste date, Google va estima cât de ocupat este într-o anumită locație în acest moment.

De asemenea, își amintește datele istorice și le poate face o medie pentru a vă arăta când un magazin este de obicei cel mai – și cel mai puțin – ocupat în fiecare săptămână.