3 moduri de a crea mai multe dosare simultan în Windows 10 și 11

Cele mai recente versiuni de Windows vă permit să automatizați câteva dintre sarcinile dvs., de exemplu, permițându-vă să creați mai multe foldere și subdosare simultan. Acest lucru este destul de util în situațiile în care trebuie să sortați datele (pentru fiecare semestru, de exemplu) și nu doriți să petreceți ore întregi făcând asta.

Există mai mult de o metodă de a crea mai multe fișiere și foldere în Windows și am prezentat mai jos cele mai bune modalități de a face acest lucru pentru tine. Citiți metodele și continuați cu cea dorită.

1. Utilizați promptul de comandă pentru a crea mai multe foldere simultan

În această primă metodă, vom folosi un utilitar de linie de comandă numit Command Prompt în Windows. Cu excepția cazului în care sunteți foarte priceput la tehnologie, poate că nu ați observat-o nicăieri în Windows, dar există de destul de mult timp.

De obicei, administratorii îl folosesc pentru a face modificări la nivel avansat în întregul sistem. Puteți introduce comenzi bazate pe text pentru a automatiza o mulțime de sarcini.

Mai jos, am enumerat pașii detaliați pentru utilizarea Liniei de comandă pentru a crea mai multe foldere simultan. Asigurați-vă că sunteți conectat la Windows ca administrator înainte de a continua:

  • Tastați Command Prompt în căutarea Windows și faceți clic pe Executare ca administrator.
  • Alternativ, puteți deschide și Run apăsând Win + R și tastați cmd în câmpul de text. Apăsați Ctrl + Shift + Enter pentru a deschide Command Prompt ca administrator.
  • Faceți clic pe Da în promptul Control cont utilizator.
  • Tastați următoarea comandă în fereastra Command Prompt și apăsați Enter pentru a o executa. Asigurați-vă că înlocuiți [location] cu locația în care doriți să creați mai multe foldere.
     cd /d [location] 
  • De exemplu, dacă dorim să creăm foldere în folderul C:\users\hp\documents, vom executa comanda ca cd /d C:\users\hp\documents.
  • Apoi, tastați md urmând numele folderelor într-o singură comandă și executați-o. De exemplu, dacă vrem să creăm foldere pentru primele 4 luni ale anului. Vom executa comanda ca:
     md january february march april 

  • După ce ați terminat, închideți fereastra Command Prompt și vizitați locația folderelor în File Explorer pentru a vedea dacă folderele au fost create.
  •   Cum să remediați driverul necesar pentru acest iPhone nu este instalat pe Windows 10

    Dacă, dintr-un motiv oarecare, utilizarea promptului de comandă nu funcționează pentru dvs., puteți utiliza Windows Powershell (Admin) pentru a efectua aceiași pași. Powershell funcționează aproape la fel ca Command Prompt, dar este mult mai puternic decât cmd.

    Pentru a utiliza Powershell, urmați acești pași:

  • Faceți clic dreapta pe pictograma Windows din bara de activități și alegeți Powershell (Admin).
  • Selectați Da în promptul UAC.
  • Acum, executați comanda menționată mai jos și modificați [Location] cu locația vizată pentru crearea folderelor.
     cd [Location] 
  • Dorim să creăm subdirectoarele în folderele documentelor, așa că vom executa următoarea comandă:
     cd C:\users\hp\documents 

  • Odată terminat, executați următoarea comandă. Inlocuieste [foldername] cu numele pe care vrei să le dai folderelor.
     md "[foldername]", "[foldername]", "[foldername]", "[foldername]" 
  • De exemplu, dacă vrem să creăm foldere pentru primele 4 luni ale anului. Vom executa comanda ca:
     md "january", "february", "march", "april" 

  • În cele din urmă, închideți fereastra Powershell și verificați dacă folderele au fost create.

    2. Utilizați Notepad pentru a crea mai multe foldere simultan

    Deși poate fi o surpriză, Windows Notepad poate efectua operațiuni tehnice mai avansate decât doar scrierea listelor de sarcini.

    Metodele de mai sus sunt potrivite dacă doriți doar să creați mai multe foldere fără subdosare. Dacă doriți să creați și subdosare, atunci o modalitate ușoară de a face acest lucru este prin crearea unui script lot prin Notepad.

    Iată cum poți face asta:

  • Tastați Notepad în căutarea Windows și faceți clic pe Deschidere.
  • În fereastra Notepad, faceți clic pe tastați @ECHO OFF și faceți clic pe Enter.
  • Apoi tastați md urmat de numele folderelor și subfolderelor cuprinse între ghilimele duble. De exemplu, dacă dorim să creăm un folder MUO ianuarie cu un subfolder Windows și un folder MUO februarie cu un subfolder Android, îl vom introduce în Notepad ca:
     @ECHO OFF
    md "MUOJan"\"Windows" "MUOFeb"\"Android"

  • După ce ați introdus numele tuturor dosarelor și subdosarelor pe care doriți să le creați, navigați la Fișier în colțul din stânga sus și alegeți Salvare ca.
  • Dați fișierului un nume urmat de .bat. De exemplu, am numit fișierul nostru ca makeuseof.bat.
  • Extindeți meniul drop-down pentru Salvare ca tip și alegeți Toate fișierele.
  • Faceți clic pe OK și închideți Notepad.
  • Acum, navigați la locația folderului și deschideți fișierul bat. Deschiderea acestuia ar trebui să creeze folderele și subfolderele lor pentru dvs.
  •   Cum să vizualizați comenzile rapide globale de la tastatură pe Windows 10

    Acum că ați creat mai multe fișiere și foldere, organizarea acestor fișiere pe Windows merită luată în considerare și dacă nu doriți să petreceți mult timp căutând informații în ele. În plus, Windows vă permite, de asemenea, să redenumiți mai multe foldere simultan, ceea ce poate fi util atunci când le organizați.

    3. Utilizați o aplicație terță parte

    Nu în ultimul rând, dacă credeți că folosirea Command Prompt și Notepad necesită prea mult timp, puteți încerca să utilizați o aplicație terță parte.

    Există destul de multe aplicații care vă pot ajuta să realizați acest lucru, inclusiv următoarele:

    În scopuri ilustrative, vom folosi Folder Frenzy. Pașii creării mai multor foldere în alte aplicații pot varia, dar elementele de bază vor rămâne aceleași.

  • Descărcați Folder Frenzy.
  • Extrageți fișierul descărcat și apoi lansați-l.
  • Faceți clic pe Da în solicitarea de confirmare.
  • Odată ce dialogul Folder Frenzy se lansează, tastați numele folderelor pe care doriți să le creați și faceți clic pe butonul Creare folder. Aceste foldere vor fi create în fișierul Folder Frenzy.
  • De aici, puteți chiar să faceți un pas mai departe și să aflați cum să lansați mai multe programe cu o singură comandă rapidă pe Windows pentru a vă crește productivitatea la serviciu sau la școală. În cazul în care nu mai aveți nevoie de instrument după ce ați creat foldere în bloc, îl puteți dezinstala. Acest lucru nu va șterge automat folderele pe care le-ați creat folosind instrumentul, cu excepția cazului în care procesul de dezinstalare vă oferă în mod explicit acest lucru și confirmați acea acțiune.

      Criptarea BitLocker din Windows 10 nu mai are încredere în SSD-ul dvs

    Creați mai multe foldere în câteva clicuri pe Windows

    Crearea manuală a mai multor foldere este o sarcină banală și puteți cheltui aceeași energie făcând ceva mai productiv. Pașii pe care i-am subliniat mai sus ar trebui să vă ajute să automatizați această sarcină, economisind timp pentru lucrurile care aduc de fapt o anumită valoare.