3 modalități grozave de a utiliza funcția de numărare în Excel

Excel este o aplicație cu adevărat uimitoare, care a ajutat nenumărați oameni să analizeze și să manipuleze seturi mari de date. În opinia mea, este un instrument grozav care poate găsi un fel de utilizare în aproape orice domeniu (cu excepția poate platformelor petroliere). Cu puțin timp în urmă, am făcut o postare despre cinci funcții Excel care pot fi extrem de utile pentru a face munca banală, plictisitoare și repetitivă considerabil mai ușoară. Mulți dintre noi, în special cei care efectuează zilnic sarcini manageriale sau administrative, devin destul de familiarizați cu multe dintre funcțiile pe care Excel le suportă și, deși știm cum să folosim una, unde să o folosim și cum o funcție poate face viața mai ușoară este” nu întotdeauna atât de evident. Astăzi detaliez trei utilizări ale funcției foarte simple „Numărare” din Excel.

Prin funcția „Număr”, mă refer la toate formele variabile ale funcției menționate, care include funcția CountBlank și funcția CountIf.

ConteleA

Sintaxă: =countA(A1:A2)

Această funcție pur și simplu numără celulele din intervalul pe care îl specificați și ați putea fi tentat să o treceți cu vederea, deoarece Excel vă va oferi numărul de celule dintr-un interval dacă le selectați. O utilizare excelentă a funcției Count este pentru cuantificarea valorilor șirurilor. Acest lucru poate fi ceva la fel de simplu ca numărarea numărului de articole enumerate într-o coloană de articole de papetărie emise unui anumit departament. Funcția este utilizată cel mai bine atunci când datele din celule sunt toate diferite.

  Cum să adăugați prieteni în WeChat

CountIf

Sintaxă: =CountIf(A1:A2, „Absent”)

Acesta este un argument condiționat aplicat funcției Count. Practic, cere aplicației să numere toate celulele care conțin o anumită valoare pe care o definiți singur. Acesta poate fi orice, de la un număr, un cuvânt sau un argument, cum ar fi mai mare sau mai mic decât un număr. Funcția poate fi utilizată pentru a extrage informații cuantificate dintr-un registru de lucru care conține un set de date divers. Imaginați-vă că trebuie să extrageți câți angajați dintr-un departament au întârziat într-o anumită zi când tot ce trebuie să lucrați este o foaie nesortată, plină cu nume și orele de sosire. Funcția CountIf poate găsi cu ușurință de câte ori apare o anumită intrare care vă interesează într-un set de date. Poate fi aplicat atât valorilor numerice cât și alfabetice, adică dacă ați vrut să aflați câți oameni din birou sunt numiți „Charlie”, aceasta este funcția de utilizat. De asemenea, îl puteți folosi cu intrări wildcard, astfel încât aplicația este limitată doar de imaginația dvs. (și de felul de muncă pe care trebuie să-l faceți). În caz de urgență, poți chiar să folosești această funcție pentru a afla câți angajați au o anumită grupă de sânge.

CountBlank

Sintaxă: =CountBlank(A1:A2)

Încercați să căutați informații care lipsesc și nu sunteți sigur cât de incomplete sunt datele disponibile? Încercați funcția CountBlank. Îl puteți folosi pentru a vedea câte persoane nu au furnizat informații esențiale, dacă aveți o listă de furnizori și doriți să vedeți dacă lipsește vreo informație despre vreunul dintre aceștia sau pentru a afla dacă setul dvs. de date conține intrări false.

  Cum să creezi conținut care atrage backlink-uri

Folosește-l bine: funcția Count și toate variabilele sale par să facă foarte puțin atunci când te gândești la ele singure. Combină-le cu alte câteva caracteristici simple precum sortarea și evidențierea și vei fi surprins de noile posibilități care ți se deschid. Combină-l cu alte funcții Excel și ești practic un ninja Excel.