Cum să creezi conținut care atrage backlink-uri

Am fost un fan al momelilor link și trebuie să spun: „Nu toate momelile link sunt rele!”.

Da, ai citit bine. 🧐

În timp ce „bun” și „rău” dintr-o momeală link este definit de modul în care îl utilizați. Când este făcut corect, agenții de marketing pot genera trafic semnificativ către conținutul lor fără a-și înstrăina publicul.

În acest articol, vă voi ajuta să înțelegeți momelile pentru link: ce sunt, cum ajută acestea și ce implică crearea unei momeli de înaltă calitate pentru site-ul dvs.

Link Bait este o bucată de conținut neprețuită, concepută pentru a atrage atenția și a încuraja alți proprietari de site-uri web să facă linkuri către acesta.

Răspuns lung, scurt, momelile de link-uri vă aduc backlink-uri, cu excepția faptului că de data aceasta, nu sunteți cel care cere. Alte site-uri o fac pentru tine și în mod voluntar!

Natura conținutului de a tenta site-urile web să facă linkuri înapoi este ceea ce a creat termenul „Link Bait”. Întregul proces de creare a link-urilor și de generare a backlink-urilor este cunoscut sub numele de „Link Baiting”.

Dar – ce face orice conținut o „momeală” delicioasă pentru alte site-uri web?

După părerea mea, o momeală bună pentru link ar trebui să fie:

  • Proaspăt și unic
  • Partajabil
  • Atrage atenția
  • Provoacă pe gânduri
  • Și, interesant!

Cu toate acestea, aceste elemente nu ar trebui să fie acolo pentru omonim. Acestea ar trebui să fie profund încorporate în conținutul dvs., făcându-l valoros, relevant și autorizat atât pentru cititori, cât și pentru motoarele de căutare.

Beneficiile Link Baiting

Momeala pe link este extrem de benefică pentru marketing. De fapt, iată trei motive bune pentru care:

#1. Avantaj competitiv

Conform Ahrefs66,31% dintre pagini nu au nici măcar un singur backlink, în timp ce 26,29% au link-uri de la trei site-uri web sau mai puțin.

Dacă doriți să depășiți concurența – bat, bat ✊! Legați momeala pentru salvarea dvs. 🦸

Strategia de momeală a linkurilor poate ajuta să câștigați nu unul, ci sute de backlink-uri valoroase, adăugând totodată conținut de înaltă calitate și autoritar site-ului dvs.

În ambele moduri, este o ofertă câștigătoare pentru tine!

#2. Clasamentul de căutare crescut

Urăsc să repet aceeași mantră găsită în aproape orice alt articol SEO, dar nu există într-adevăr nicio alternativă: backlink-urile te ajută clasați mai sus în Google!

  Care este diferența dintre huse pentru telefoane, protectori, fețe și huse?

De fapt, ei sunt unul dintre principalii factori de clasare off-page ai Google.

Și link-urile, după cum știm, este o sursă influentă de backlink. Prin urmare, este o modalitate eficientă de a vă crește clasamentul în căutarea organică.

Să nu uităm că conținutul de momeală a link-ului este de înaltă calitate. Deci, chiar dacă backlink-urile cuprind doar un mic factor, conținutul de calitate vă va ajuta cu siguranță să clasați SERP-urile.

#3. Mai multă acoperire și vizibilitate

Partajarea este o caracteristică crucială a conținutului momeală pentru link. Și cu o mare posibilitate de partajare vine și un nivel de „Viralitate”.

Deoarece este așa, momeala prin linkuri are un potențial suficient pentru a vă expune marca și conținutul unui public complet nou.

#4. Mai multe oportunități de trafic și de conversie

Corelația este clară: cu cât o pagină are mai multe backlink-uri, cu atât generează mai mult trafic organic de la Google. Pentru că 🥁

  • Paginile cu backlink-uri se clasează mai sus
  • Conținutul de momeală este original și unic, astfel încât rămâne mai mult timp în primele rezultate Google
  • Și cu cât mai mulți oameni vă vizitează pagina, cu atât aveți mai multe șanse de a le converti în clienți potențiali și clienți.

    Condiția este dacă momeala dvs. de link este sau nu optimizată pentru conversii. O modalitate de a face acest lucru este prin utilizarea îndemnului pentru ofertele dvs. de marketing de top din blogul dvs. și din barele de sus/laterale.

    Acestea fiind spuse, haideți să vedem diferitele tipuri de momeală pe care le puteți crea.

    Tipuri de momeală de legătură cu exemple din lumea reală

    #1. Cercetare originală

    Datele, cercetările și studiile de primă mână sunt combustibil pentru momeală. De ce?

    În primul rând, aceste studii de cercetare satisfac curiozitatea utilizatorilor.

    Și în al doilea rând, atrag milioane de alte site-uri web care nu și-au permis să facă cercetări interne și, în mare parte, se bazează pe alții pentru a le face.

    Acest Studiu de trafic de căutare de Ahrefs este un exemplu excelent de momeală de legături din publicarea cercetărilor și statisticilor de primă mână.

    Ca rezultat, Ahrefs a câștigat 12.000 de backlink-uri de la peste 3,5k de domenii de referință.

    #2. Resursă cuprinzătoare

    Un ghid aprofundat pentru a face ceva este cel mai valoros lucru la care utilizatorii fac legătura. Și este al doilea cel mai bun tip de linkbait după cercetările originale.

    A lua un subiect de nișă și a publica online cea mai cuprinzătoare postare despre el (sau cel puțin încercarea) poate face toată diferența.

    Nu contează dacă și alții au scris despre asta. Dacă poți să-l scrii mai bine, sări pe el!

    Ghidul pas cu pas al HubSpot pe „Cum să rulezi reclame Facebook‘ este o resursă căutată pentru a afla publicitatea pe Facebook.

    Și, deoarece este cu adevărat cuprinzător, a acționat ca o momeală excelentă pentru link-uri pentru compania de software, strângând peste 3.4k backlink.

    #3. Conținut controversat

    După cum am menționat, linkbaiting-ul este știința de a stârni curiozitatea sau emoția pentru a face conținutul atractiv și ușor de partajat. Ce se potrivește mai bine aici decât conținutul controversat?

      Căutând distracție? 7 moduri în care ChatGPT te poate distra

    Controversele, de secole, sunt cunoscute că stârnesc discuții aprinse și atrag ochi semnificativi. Fie că este vorba de site-uri Zona 51 sau OZN – ne va plăcea să vorbim și să ne împărtășim opiniile despre ele.

    Și nu trebuie să cobori până la capăt. Uneori, tot ce trebuie să pui este un semn de întrebare în titlu și opinia ta personală dedesubt.

    De exemplu, Search Engine Land a postat asta Piesa SEO în timp ce această întrebare era încinsă în piață.

    Drept urmare, a atras atenția, a fost distribuit și a câștigat 2,8k în backlink.

    #4. Conținut vizual

    Am citit în multe articole că conținutul vizual trebuie să fie un infografic sau doar o imagine pentru a fi considerat o momeală bună pentru link. Cu toate acestea, nu este cazul.

    Chiar și conținutul informațional care conține infografice, ilustrații sau imagini de înaltă calitate – poate constitui și un linkbait bun.

    Fundamentele înțelegerii teoriei culorilor de 99designs susține declarația mea.

    Unele imagini uluitoare susțin conținutul momeală, fiecare dedicată facilitării cititorilor să înțeleagă designul și schemele de culori.

    În mod similar, șabloanele sunt un alt tip grozav de momeală pentru legături. Acest șablon de pagină de destinație de Unbounce este un exemplu viu.

    Numai această momeală de link a primit 66 de backlink-uri de la 20 de domenii de referință. Și Unbounce are 100 de astfel de șabloane.

    #5. Instrumente

    Instrumentele nu sunt conținut scris, dar sunt un magnet de plumb promițător – și, prin urmare, o momeală excelentă pentru legături.

    Instrumentele gratuite (cele eficiente) își găsesc întotdeauna un loc în blogurile de top.

    De exemplu, Neil Patel este renumit pentru instrumentul său, Ubersuggest. Și a generat 180.000 de backlink-uri! 🤯

    În plus, pot găsi o listă întreagă de instrumente care acționează ca momeli de legătură excelente pentru companii.

    Ideea mea este că bloggerii încearcă să ofere soluții punctelor dureroase ale cititorilor. Și dacă instrumentul dvs. poate rezolva acest lucru, ei sunt mai mult decât bucuroși să vă conecteze.

    Cele mai bune practici pentru crearea de momeli de înaltă calitate

    #1. Faceți-vă momeala de legătură practică

    A face conținutul tău practic înseamnă a crea ceva pe care cititorul îl poate folosi imediat. Există două moduri de a face acest lucru:

    ➡️ Creați conținut „cum să faceți ceva”.

    O bucată de conținut care îi direcționează pe utilizatori să facă ceva constituie o momeală excelentă pentru legături. Este un câștig-câștig pentru ambele părți:

    • Îi ajută pe cititori să îndeplinească o sarcină cu care se luptă (adăugând valoare reală).
    • Ajută editorii să reducă procesul practic prin simpla conectare către dvs.

    Să presupunem că un editor creează conținut în jurul „Titlurilor pe care se poate face clic” și ai deja publicat un articol de înaltă calitate despre „Cum să optimizezi titlurile”, acesta poate pur și simplu să trimită la conținutul tău la un moment dat, dacă este necesar, în loc să scrie întregul proces în blogul lor.

      Top 10 stiluri de leadership care te vor ajuta să reușești

    ➡️ Utilizați momeli interactive sau rapide pentru rezolvarea problemelor

    O altă modalitate de a evita acest lucru este de a crea ceva pe care cititorii să-l poată folosi imediat. Exemplele includ instrumente, calculatoare, șabloane, liste de verificare și foi de cheat.

    Ele oferă soluții rapide la punctele dureroase ale cititorilor. În plus, bloggerilor le place să creeze un link către ei.

    Permiteți-mi să vă întreb: care propoziție este o soluție rapidă a problemelor?

    „Folosiți un instrument SEO pentru a efectua cercetarea cuvintelor cheie.”

    „Utilizare Ubersuggest pentru a efectua cercetarea cuvintelor cheie.”

    Iată!

    #2. Folosiți un amestec de „originalitate + unicitate”

    O parte incompromisabilă a momelii link este originalitatea și unicitatea. Crearea de conținut original, unic, care oferă informații de primă mână, poate atrage site-uri web către dvs.

    Nu e de mirare că companii precum HubSpot, Ahrefs și altele cheltuiesc timp și bani efectuând cercetări de piață și creând rapoarte cuprinzătoare.

    Chiar dacă nu aveți $$$, includeți informații și citate de la IMM-uri pentru ca momelile de link să sune autoritare și originale.

    #3. Adăugați elemente vizuale

    Conținut digital care conține imagini sau elemente vizuale de înaltă calitate 94% mai multe vederi decât cele fără.

    În mod similar, conținutul bogat vizual atrage cititorii și editorii în general. Și există psihologie umană în spate.

    Vedeți, înainte ca cineva să facă linkuri către conținutul dvs., trebuie să aibă loc un proces în patru pași:

    • Primul clic – „linkerul” potențial se lovește de momeala pentru link-ul tău pentru prima dată.
    • Interes – Ei dau clic și îl consumă.
    • Dorință – Conținutul face o impresie de durată în mintea lor.
    • Acțiune – Ei iau „momeala” și se leagă de ea.

    Dacă momeala de legătură nu este atrăgătoare din punct de vedere vizual, acest proces se întrerupe între „Interes” și „Dorință”. Acest lucru se datorează faptului că elementele vizuale îi ajută pe oameni să consume conținut mai rapid și mai ușor, crescând probabilitatea ca cineva să se bucure de conținut și, astfel, să creeze un link către acesta.

    #4. Plasați în mod strategic îndemnul la acțiune (CTA)

    Un îndemn este folosit pentru a permite utilizatorilor să efectueze acțiunile dorite. Fie că este vorba de înscrierea la buletin informativ sau de utilizarea unui șablon – CTA-urile pot ajuta la îndeplinirea unei sarcini de la cititori.

    Dacă creați link-baits pentru a genera conversii, CTA-urile pot fi dealmaker.

    De obicei, CTA sunt adăugate între conținut sau la sfârșit. Mai simplu, adăugați-l acolo unde se află contextul și unde faceți clic pe el are sens pentru cititori.

    #5. Design ușor de utilizat

    Indiferent cât de unic sau de valoros este conținutul tău. Site-urile web nu vor trimite înapoi la dvs. dacă structura sau designul conținutului/paginii dvs. nu sunt ușor de utilizat.

    Urmăresc această listă de verificare pentru a mă asigura că conținutul meu oferă o mare lizibilitate și este plăcut pentru ochi:

    • Analizați intenția de căutare
    • Creați titluri atrăgătoare (cu cuvinte cheie)
    • Împărțiți conținutul în anteturi și subtitluri (nu exagerați)
    • Utilizați liste și marcatori pentru a face conținutul scanat
    • Includeți imagini de înaltă calitate la adâncimea derulării
    • Alegeți un font atractiv pentru scrierea conținutului (Roboto, Serif și Lobster, pentru a numi câteva)

    Îți amintești că am început prin a spune că momeala poate fi „bună și rea”, în funcție de modul în care o folosești?

    Bine! Momelile de legătură manipulative pot fi foarte proaste. De obicei, acest tip de momeli de legătură includ:

    • Folosind titluri false pentru a obține clicuri
    • Utilizarea link-urilor spam în conținut
    • Umplutura de cuvinte cheie
    • Locuința în scheme de schimb de legături

    Cu toate acestea, strategiile și metodele menționate în acest articol sunt lipsite de astfel de practici de pălărie neagră.

    Apoi, verificați cele mai bune instrumente de backlink pentru a vă condimenta strategia SEO.