16 Cele mai bune practici de marketing prin e-mail care transformă abonații în vânzări

Derularea de campanii de email marketing de succes este o artă. Este simplu, dar doar câțiva stăpânesc această formă de artă.

E-mailurile oferă în continuare cea mai mare rentabilitate a investiției. Este aproape gratuit sau disponibil la un preț minim de cheltuieli de marketing.

Dar unele hack-uri de e-mail specialiști în marketing cu experiență se amestecă în lista lor de verificare de marketing, transformându-și campaniile într-un instrument de câștig.

În acest articol, vom acoperi unele dintre cele mai comune, dar cele mai bune practici de marketing prin e-mail, care vă vor ajuta să convertiți abonații în clienți.

Cele mai bune practici de marketing prin e-mail

Marketingul prin e-mail este o strategie de marketing eficientă pentru promovarea unei afaceri sau a unui produs către un public larg. Este una dintre cele mai accesibile moduri de marketing digital al serviciilor tale.

Deși nu există reguli constante, există câteva strategii și cele mai bune practici pe care le puteți urma pentru a vă asigura că marketingul prin e-mail are succes.

Următoarele strategii și tactici vă pot ajuta să vă asigurați că eforturile de marketing prin e-mail sunt fructuoase și de succes.

Trimite e-mailuri de bun venit

E-mailurile de bun venit sunt e-mailuri automate trimise noilor abonați. Aceste persoane se abonează la lista ta de e-mail după ce au cumpărat sau doresc să audă de la tine. Este momentul perfect pentru a vă impresiona abonații și pentru a stabili un ton prietenos care să vă aducă atenția dorită pentru marca dvs.

E-mailurile de bun venit sunt cea mai simplă modalitate de a mulțumi utilizatorilor că s-au înscris la buletinele informative prin e-mail. Și, deoarece s-au înscris pentru abonamentele dvs., nu le puteți lăsa suspendate.

După nume, e-mailurile de bun venit funcționează ca spărgătoare de gheață și au rate ridicate de deschidere. Un e-mail de bun venit nu este neapărat primul e-mail pe care îl primește un client, ci o oportunitate de a construi o relație de lungă durată cu produsul dvs.

Folosiți înregistrarea prin e-mail de dublu opt-in

Faceți clic pe e-mailurile de confirmare a abonamentului când primiți în căsuța dvs. de e-mail? Aceste e-mailuri de confirmare sunt e-mailuri de dublu opt-in. Acestea vă ajută să verificați dacă sunteți interesat să primiți e-mailuri sau dacă v-ați abonat accidental.

Procesul de participare dublă implică înscrierea unui utilizator pentru marketing prin e-mail, apoi confirmarea abonamentului printr-un e-mail separat sau o pagină de destinație. Un consimțământ suplimentar de confirmare reduce riscurile de spam și crește interesul utilizatorilor.

Dacă doriți să vă creșteți rapid lista de abonați de e-mail, puteți alege înscrieri unice pentru înscriere. Cu toate acestea, acest lucru deschide și spațiu pentru adresele de e-mail greșite pentru a vă completa lista de abonați. Dacă acest lucru se întâmplă în mod continuu, nu fi surprins de ratele de conversie mai mici ale e-mailului și de livrarea slabă.

Opțiunile duble asigură că abonatul este interesat să primească e-mailuri și se poate converti în client. Și, prin urmare, rata de conversie este mai mare în cazul opt-in-urilor duble comparativ cu opt-in-urile simple.

Evitați utilizarea unei adrese de e-mail fără răspuns

O adresă de e-mail fără răspuns este o adresă de e-mail pe care ați configurat-o în domeniul dvs., dar o diferență cheie este că nu este capabilă să primească mesaje. Dacă un client încearcă să răspundă printr-un e-mail fără răspuns, va vedea un mesaj „eșuat la trimitere”.

  Cele mai bune 11 camere de securitate PTZ 📷 pentru video de înaltă rezoluție

Acestea sunt e-mailuri de comunicare unidirecțională în care un client nu poate trimite niciun răspuns la e-mailurile primite în căsuța de e-mail. Aceste e-mailuri umplu, în general, căsuțele de e-mail, ceea ce duce la o experiență slabă a utilizatorului și afectează relațiile cu clienții.

Utilizatorii vă pot bloca e-mailurile fără răspuns sau pot stabili un filtru care vă marchează automat e-mailurile ca spam. Această livrabilitate negativă este motivul pentru care companiile ar trebui să evite trimiterea de e-mailuri fără răspuns.

Livrați e-mailuri la momentul potrivit

Să recunoaștem, chiar și în tendințele de marketing de astăzi; marketingul prin e-mail depășește alte campanii de marketing în ceea ce privește rentabilitatea investiției.

Este o activitate de marketing fără minte și toată lumea a făcut-o la un moment dat. Cu toate acestea, rezultatele variază distinct în funcție de execuție. Nu se limitează numai la absolvenții de marketing; chiar și marketerii experimentați trebuie să corecteze greșelile din campaniile de email marketing.

Să ne uităm la un flux tipic de campanie de e-mail:

Dacă întrebați orice profesionist de marketing, veți descoperi că își petrec cea mai mare parte a timpului cercetând subiectul de e-mail, scriind un e-mail care poate fi acționat, făcând brainstorming subiecte și trimițând e-mailuri în orice moment.

Și asta e o greșeală.

Specialiştii în marketing ar trebui să petreacă cea mai mare parte a timpului pe Google Analytics pentru a verifica orele cele mai interesante ale publicului lor. Așa ar trebui să fie execuția – susținută de date și analizată cu acuratețe.

Programarea e-mailurilor la cel mai înalt timp interesant va îmbunătăți drastic valorile deschise de e-mail și ratele de conversie.

Utilizați linii de subiect convingătoare

A veni cu subiecte grozave este o muncă în sine. Sunt similare cu miniaturile YouTube. Nimeni nu vă va deschide e-mailurile dacă nu le puteți face să merite să faceți clic cu subiectul.

Sursa: grammarly.com

Chiar dacă ați creat cel mai bun e-mail, dar subiectul nu îi obligă pe oameni să dea clic pe el, e-mailul dvs. este îngropat în căsuța de e-mail.

Unele dintre cele mai bune practici sunt:

✅ Pune întrebări în rândurile de subiect

✅ Păstrați liniile de subiect scurte

✅ Faceți clic pe text

✅ Linii de subiecte de testare A/B continuu

Ultimul punct este una dintre cele mai neutilizate practici. Testarea A/B va oferi informații profunde despre ratele de deschidere a e-mailurilor, ratele de clic și datele pentru a analiza ceea ce funcționează pentru publicul dvs.

Scrieți copii de e-mail captivante

Crearea de e-mailuri este simplă și majoritatea dintre noi o putem face. Dar este greu să scrii o copie de e-mail care convertește.

Scrierea de copii de e-mail optimizate pentru conversie sună stresant pentru specialiști în marketing fără a avea deja un set de liste de verificare orientative.

Iată câteva sfaturi de copywriting de urmat:

  • Concentrați-vă mai mult pe linia de subiect
  • Spune o poveste în e-mailurile tale
  • Scrieți conținut relevant pentru industrie
  • Păstrează-ți mesajele directe
  • Alegeți cuvintele corecte pentru copia dvs
  • Setați un ton de lectură
  • Ghidați cititorii către îndemnul dvs. la acțiune

Dacă rezumăm partea copywriting într-o propoziție simplă, se va reduce la un singur lucru – scrie ceva pe care oamenii vor să-l citească. Ar trebui să fie o conversație personală, unu-la-unu, care să fie scurtă, concisă și să evidențieze beneficiile pentru cititori.

Nu cumpărați liste de e-mail

Strategiile de e-mail de succes includ creșterea unei liste de e-mail de la zero, ceea ce necesită multă răbdare și muncă grea. Achiziționarea listelor de e-mail pe google este doar la o factură de card de credit distanță, dar nu merită.

  Cum să eliminați fundalul cu GIMP: Ghid pas cu pas

Majoritatea oamenilor nu doresc să facă afaceri cu companii care cumpără liste de e-mailuri și le trimit e-mailuri fără consimțământ. Acești membri plătiți ai listei de e-mailuri nu acceptă niciodată să primească e-mailuri de la afacerea dvs., ceea ce încalcă legea privind Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR).

Ca strategie de afaceri pe termen lung, nu ar trebui să fii disperat și să trimiți e-mailuri folosind liste închiriate sau achiziționate. Vă va afecta reputația, iar e-mailurile dvs. vor ajunge în dosarul de spam.

A/B Testează-ți campaniile prin e-mail

Nu te poți baza pe același tip de mesaje și nu te poți aștepta la rezultate diferite. Rețineți, cele mai bune campanii de e-mail sunt rezultatul testării continue.

Începeți testarea A/B a campaniilor dvs. trimițând versiuni diferite de e-mailuri către același public vizat. Înregistrați datele și analizați-le pentru a vedea ce campanie face mai bine conversii.

Efectuarea testării A/B pentru campaniile dvs. de e-mail este ușoară. Multe instrumente gratuite de marketing prin e-mail oferă funcții precum testarea A/B, optimizarea e-mailului și un tablou de bord de analiză a datelor pentru a analiza datele urmărite.

Optimizați testul de previzualizare

Testele de previzualizare a e-mailurilor vă ajută să verificați aspectul e-mailurilor pe diferite dispozitive. În medie, fiecare persoană își verifică căsuța de e-mail de câteva ori pe zi, prin urmare este o practică bună să testați e-mailurile înainte de a le trimite.

Există șanse mari ca e-mailurile să arate curate pe dispozitivul dvs., dar să nu aibă igiena de bază pe alte sisteme, tablete și smartphone-uri utilizate în mod popular. Veți pierde credibilitatea dacă e-mailurile dvs. sunt întotdeauna problematice sau destinatarii nu le pot vedea și, de asemenea, vă veți aștepta ca e-mailul dvs. să nu funcționeze așa cum v-ați așteptat.

Câteva instrumente de marketing prin e-mail care vă pot ajuta cu testele de previzualizare sunt Hubspot, SendX, Litmus, GetResponse, Email on Acid și multe altele.

Includeți CTA

Butoanele CTA încurajează utilizatorii să întreprindă anumite acțiuni după ce vă citesc e-mailurile. Este necesar pentru că clienții au nevoie de cineva care să-i orienteze în direcția corectă.

Una dintre cele mai comune practici CTA este direcționarea utilizatorilor către o pagină de prețuri dacă compania dvs. vinde orice produs sau serviciu. O altă acțiune obișnuită este să atrageți atenția asupra unei funcții adăugate recent sau a unui conținut publicat recent.

Iată câteva dintre lucrurile pentru care poți folosi un CTA:

  • Cereți clienților să vă urmărească profilurile din rețelele sociale
  • Abonarea la testele gratuite ale produsului dvs
  • Profită de ofertele tale de reduceri
  • Finalizarea acțiunilor în așteptare pe site-ul dvs

si multe altele.

Campaniile de e-mail și paginile de destinație merg mână în mână.

Înainte de a face o vânzare, trebuie să hrăniți utilizatorii. Procesul începe atunci când ajung pe site-ul dvs. pentru prima dată. Utilizatorii ar trebui să se simtă apreciați atunci când citesc conținutul paginilor site-ului dvs.

Odată ce le câștigați încrederea, ei își vor împărtăși adresele de e-mail pentru valoarea pe care o vor obține din produsele sau serviciile dvs. De aceea, paginile de destinație se potrivesc perfect pentru a-i determina pe utilizatori să se înscrie la buletinul dvs. informativ, să se înregistreze pentru seminarii web și să îi facă să facă clic pe îndemnul dvs. la acțiune.

Optimizare pentru mobil

În timp ce un număr mare de persoane verifică e-mailurile pe computere desktop, numărul utilizatorilor de dispozitive mobile crește pe zi ce trece. Această schimbare de tendință vă obligă să vă faceți e-mailurile receptive, astfel încât să arate bine pe toate dispozitivele.

  Cum să overclockați RAM-ul computerului dvs

Multe instrumente de marketing prin e-mail oferă opțiuni de previzualizare a capacității de răspuns a mesajelor. În plus, iată câteva lucruri pe care ar trebui să le urmați pentru a vă asigura că e-mailurile sunt optimizate pentru telefoanele mobile.

1. Folosiți imagini de dimensiuni mici, astfel încât să se încarce mai repede.

2. Lăsați mult spațiu în jurul butoanelor.

3. Păstrați conținutul scurt și precis.

4. Aliniați în centru CTA, cum ar fi butoanele și linkurile.

5. Testați e-mailurile pe o mulțime de dispozitive mobile înainte de a le trimite.

Utilizați segmentarea publicului

Chiar dacă aveți o listă lungă de abonați, adevăratul potențial poate fi atins după ce vă adresați publicului vizat conținutul, știrile, ofertele și reducerile care vă vor adăuga valoare.

Adesea, specialiștii în marketing folosesc același e-mail pentru toți abonații și stabilesc așteptări ridicate. Pentru a optimiza conversiile prin e-mail, trebuie să segmentați publicul în funcție de like-urile și achizițiile anterioare.

Pentru segmentarea audienței, puteți trimite formulare de sondaj și, pe baza răspunsurilor acestora, puteți identifica cu ușurință ce fel de conținut vor fi interesați.

Curățați adresele de e-mail inactive din lista dvs

Curățarea e-mailurilor sau curățarea e-mailurilor este un proces de curățare regulată a listei de e-mailuri și de eliminare a abonaților neangajați. Acesta asigură interacțiuni mai eficiente cu abonații cărora le puteți comercializa produsul.

Curățarea listei de abonați la e-mail are multe beneficii. De exemplu, vă ajută să îmbunătățiți rata de implicare și rata de deschidere a e-mailurilor și să construiți relații mai bune cu clienții. Deoarece aceștia sunt abonați interesați, crește automat ratele de conversie și reduce ratele de dezabonare.

Pentru a elimina abonații neinteresați, puteți utiliza un proces dublu de înscriere, eliminând adresele de e-mail respinse, adăugarea unui buton de dezabonare, eliminarea e-mailurilor duplicate și așa mai departe. Desfășurarea unui sondaj de feedback pentru abonați este, de asemenea, o idee bună pentru a elimina presupunerile și pentru a întreba abonații dacă doresc să primească e-mailurile dvs.

Specialiștii în marketing tratează marketingul prin e-mail ca pe opusul rețelelor sociale. Dacă aveți două echipe diferite care se ocupă de aceste canale de marketing, acestea vor petrece mai mult timp făcând aceleași lucruri.

De exemplu, diferite echipe de marketing creează calendare de social media și calendare de email marketing. În schimb, puteți avea un calendar integrat de rețele sociale și campanii de e-mail care se completează reciproc. Să presupunem că interacționarea cu clienții pe rețelele sociale în timpul sărbătorilor și în weekend, când nimeni nu le verifică e-mailurile.

Puteți încerca chiar să promovați profilurile rețelelor sociale ale companiei prin e-mail și să încurajați oamenii să se aboneze la e-mailurile de pe site-urile de rețele sociale.

Furnizați o opțiune ușoară de dezabonare

Deși știm că toată lumea urăște să-și piardă abonații și nu dorește să adauge un buton de dezabonare dacă au de ales. Cu toate acestea, legislația anti-spam impune ca fiecare e-mail să includă un link de dezabonare.

Adăugarea unui buton de dezabonare la e-mailurile tale este mai benefică decât credința populară de a-l sări peste el. Dacă nu adăugați un buton de dezabonare, clienții dvs. ar putea să vă marcheze ca spam din cauza frustrării. Este mai bine să ajungi în inbox decât să mergi direct în dosarul de spam.

De fapt, adăugarea unui link de dezabonare oferă informații despre interacțiunea utilizatorului. De exemplu, vă spune exact ce tip de mesaje nu le plac destinatarilor dvs. și nu doresc să primească e-mailuri similare. Dacă aveți acest feedback, vă informează cum să vă ajustați strategia astfel încât să răspundă cel mai bine nevoilor publicului dvs.

Încheierea

Prin urmare, în acest articol, am discutat pe scurt câteva dintre cele mai bune practici pe care ar trebui să le implementați pentru a converti abonații în vânzări.

Încercarea acestor trucuri și sfaturi vă va ajuta să faceți un drum lung și să vă faceți campaniile de marketing prin e-mail de succes.

Doriți să explorați mai multe despre subiectele de marketing prin e-mail? Consultați ghidul nostru detaliat despre personalizarea marketingului prin e-mail, care vă va ajuta să obțineți rate de clic mai mari.