16 cel mai bun software de colectare a chiriei pentru proprietarii moderni

Software-ul de colectare a chiriei este acum un must-have pentru proprietarul modern. Software-ul de colectare a chiriei face procesul de colectare mai ușor și economisește timp, oferind și o înregistrare a plăților. Acest lucru a redus drastic nivelurile de stres și frustrările pe care le simt de obicei majoritatea proprietarilor și administratorilor de proprietăți.

Acceptarea sumelor în fracțiuni, de obicei în numerar/cec etc., și păstrarea opțiunilor de depozit rigide sunt unele dintre cele mai frecvente motive pentru decontarea necorespunzătoare a chiriei. Uneori, proprietarii trebuie să pună accent pe păstrarea înregistrărilor tranzacțiilor și să aibă un contract de închiriere nefuncțional. Lipsa credibilității chiriașului duce și la probleme de plată.

Astfel, dacă sunteți proprietar, avem o listă special creată cu cel mai bun software de colectare a chiriei de acolo! Iată un tabel la îndemână cu software-ul pe care l-am enumerat în detaliu mai jos:

Titlu

Descriere

Explora

Baselane

Servicii financiare pentru proprietari, colectare chirie.

Rentredi

Soluție all-in-one pentru colectarea și gestionarea chiriei.

Azibo

Colectare sigură a plăților chiriei, starea plății în timp real.

TurboTenant

Listarea proprietatii, incasarea chiriei, verificarea veniturilor.

Innago

Instrument online simplu, flexibil de plată a chiriei, cu securitate.

Studio de proprietar

Colectarea chiriei, întreținerea, rapoartele fiscale și multe altele.

Doorloop

Software de management al proprietăților bogat în funcții, cu criptare.

TenantCloud

Gestionarea proprietății bazată pe cloud, urmărirea plăților.

Plateste chirie

Colectarea chiriei ușor de utilizat, împrumuturi fără dobândă.

Hemlane

Gestionarea proprietății, publicitate și urmărire în timp real.

Pendo

Tranzacții securizate de la bancă la bancă, mementouri.

Disponibil

Configurare simplă pentru plata chiriei, notificări, moduri multiple.

Rentec Direct

Plăți ACH gratuite, portal pentru chiriași și mai multe funcții.

Stessa

Portofoliu și rapoarte de tranzacții generate automat.

Buildium

Listări de închiriere, plăți automate ale facturilor, Centru pentru rezidenți.

Închiriere cameră

Baza de date securizată, mementouri de plată, mai multe conturi.

Primirea de plăți la timp de la chiriași a fost întotdeauna o problemă pentru majoritatea creditorilor de proprietate. Un studiu din martie 2023 arată că peste cinci milioane de proprietari din SUA nu primesc chiria cuvenită. Aceasta duce la aproximativ unsprezece miliarde de datorii pentru națiune.

Bazându-te pe metodele tradiționale de colectare a chiriei te va menține mereu în dilemă și anxietate😥. Puteți consulta mai multe detalii despre cel mai bun software de colectare a chiriei pentru proprietarii moderni și administratorii de proprietăți mai jos.

Implementarea unui software adecvat poate reduce în cele din urmă volumul de muncă și poate menține disciplina de plată. Iată cum o poți realiza.

Cum este util software-ul Rent Collection?

Proprietarii de proprietăți🏠 fie angajează administratori de proprietăți din surse terțe, fie lucrează ei înșiși pentru a face față chiriașilor de pe proprietatea lor. În afară de repararea și întreținerea proprietății, colectarea plăților de chirie este cea care epuizează în continuare donatorul și primitorul.

Unii deținători de proprietăți susțin modalități de plată tradiționale, cum ar fi numerarul sau cecurile, care sunt ușor și informal făcute după bunul plac.

Cu toate acestea, procesul necesită asistență manuală la termenele scadente, împreună cu menținerea înregistrărilor detaliate. Indisponibilitatea numerarului sau a persoanelor la ambele capete și erorile în semnătură/rețea/sau sistemul informatic sunt, de asemenea, condiții inevitabile întâlnite adesea în timpul colectării chiriei.

Ultimul deceniu a fost martor la facilități de internet de mare viteză în fiecare colț. Acum majoritatea indivizilor sunt utilizatori activi ai tehnicilor de digitalizare. Astfel, este mai rezonabil să folosiți o metodă eficientă, fiabilă și responsabilă pentru a gestiona investițiile💸 și câștigurile.

Software-ul de colectare a chiriei este un instrument complet profesional. Acesta încorporează cadrul necesar pentru comunicarea formală între chiriaș și proprietar. De asemenea, atunci când proprietarii folosesc software cum ar fi software-ul de contabilitate de gestionare a proprietății și software-ul de colectare a chiriei, ei trebuie să-și amintească mai puțin și, în același timp, să efectueze procesul la timp.

Beneficiile utilizării software-ului de colectare a chiriei

În prezent, proprietarii și administratorii preferă să folosească cele mai recente tehnici digitale pentru a gestiona proprietăți, chiriași și taxe. În plus, software-ul de colectare a chiriei funcționează online pentru a oferi un proces complet automatizat pe care îl puteți monitoriza pe orice dispozitiv compatibil cu internet.

Acestea sunt instrumente securizate cu mecanisme fără erori pentru a urmări plățile de pe carduri sau debitările automate din conturi. Utilizând acest sistem formal, obțineți mai multe facilități. Software-ul compilează generarea de rapoarte tranzacționale, informații despre acorduri sau menținerea detaliilor de reparație a proprietății etc., într-un singur loc.

Implementarea unui sistem software profesional pentru primirea plăților este întotdeauna potrivită. Asigură cu succes credibilitate și transparență între chiriaș și proprietar. Proprietarii sau companiile din sectorul imobiliar se pot referi la lista celor mai bune programe de colectare a chiriei.

Baselane

Baselane este un sistem de operare financiar avansat care este conceput special pentru a ajuta proprietarii independenți cu servicii financiare. Compania a dezvoltat mai multe produse precum colectarea chiriei, banca de proprietar, contabilitate, plata chiriei, asigurarea chiriașului, împrumuturi etc.

  Pentru ce este tasta de meniu? (și cum se remapează)

Produsele software sunt gratuite, fără costuri ascunse pentru utilizarea oricărei caracteristici specifice. Ei cred în facilitarea proprietarilor de proprietăți cu cea mai bună tehnologie financiară. Îi ajută să obțină profituri mai mari și o creștere continuă a portofoliilor de investiții în închiriere.

Software-ul de colectare a chiriei oferă un cont cu sold zero cu rate ale dobânzii și alte facilități în sistemul lor bancar intern. Îl puteți folosi pentru tranzacții sau puteți obține direct plățile de închiriere în contul dvs. bancar.

Chiriașii pot opta cu adevărat pentru sistemul de plată automată pentru plata la timp. Se pot conecta pe orice dispozitiv pentru a efectua plăți prin ACH sau carduri de debit/credit fără taxă de tranzacție. Nu există limite mai mari pentru tranzacții și puteți rambursa suma în termen de două zile.

Există opțiuni pentru rapoartele de închiriere și facturi și puteți activa setările pentru plățile întârziate cu notificări regulate.

Rentredi

Ryan Barone a creat inițial Rentredi cerere pentru chiriași pentru a asigura și a utiliza instantaneu documentul proprietarilor. Cu toate acestea, după interacțiunea continuă cu proprietarii de proprietăți și înțelegerea cerințelor acestora, el a făcut dezvoltări riguroase pentru a forma această soluție incredibilă.

Aplicația Rentredi este dezvoltată după o interacțiune continuă cu proprietarii de proprietăți și pentru a înțelege cerințele acestora. Această soluție all-in-one include caracteristici unice în colectarea chiriei pentru chiriași și administratorii de proprietăți sau proprietari.

Tabloul de bord arată opțiuni pentru gestionarea proprietății, verificarea chiriașilor, executarea contractului de închiriere, plățile de închiriere sau trimiterea de mementouri chiriașilor pentru taxele de întârziere. Chiriașii pot alege să plătească automat prin ACH, cont bancar, card de credit sau numerar prin peste 90.000 de centre de vânzare cu amănuntul.

Proprietarii pot adăuga gratuit conturi de plată pe panou și pot începe tranzacțiile în 4 – 5 zile. De asemenea, puteți transfera taxele de procesare către chiriași, puteți permite plăți parțiale sau le puteți bloca și trimite o notificare de evacuare conform condiției.

Azibo

Azibo este un furnizor popular de soluții fintech. Colecția sa de instrumente de afaceri de închiriere este preferată de mulți proprietari, chiriași și administratori. Cu peste 20.000 de membri înregistrați, platforma lor a procesat peste 250 de milioane de dolari în tranzacții.

Are o metodă sigură și de încasare a plăților chiriei, cu o interfață ușor de utilizat. Plățile sunt acceptate direct din carduri de debit, transferuri bancare ACH sau alte moduri. Sistemul este benefic pentru administratorii de proprietăți care pot verifica starea plăților de la chiriași în timp real.

Acest instrument funcționează în trei pași simpli. Proprietarii sau administratorii de proprietăți din afacere trebuie să se conecteze la aplicația de colectare a chiriei și să introducă detaliile într-o anumită secțiune. Aveți opțiuni fie de a crea un cont în aplicație pentru tranzacții, fie de a adăuga direct contul dvs. bancar.

Odată ce procesul este finalizat, puteți cere chiriașilor să se alăture rețelei dvs. Azibo și să înceapă să facă plăți. Aplicația este complet gratuită cu suport tehnic.

TurboTenant

TurboTenant servește în toate cele 50 de state ale SUA. Are un impact puternic asupra pieței imobiliare, peste 55.000 de proprietari care își accesează serviciile software. Ei au creat un sistem eficient de listare a proprietăților pe mai multe site-uri web. Ajută administratorii și proprietarii de proprietăți să se conecteze cu ușurință cu chiriași adevărați.

Software-ul lor de colectare a chiriei este disponibil ca versiune gratuită și cu plată. În timp ce membrii premium (proprietari) au opțiunea de a revizui venitul potențialului chiriaș. Atât proprietarii, cât și chiriașii pot accesa instrumentul prin intermediul aplicației mobile și online din browser.

Proprietarii se bucură de libertate la îndemână, cu mementouri automate pentru întârzierea plății, urmărirea plății, chitanțe rapide, rapoarte în așteptare și cheltuieli. Compania are o legătură cu Stripe și Plaid pentru a menține rețeaua și baza de date în siguranță în sistem. Chiriașii pot folosi carduri de credit, ACH sau sistemul de plată automată pentru a plăti chiria.

Innago

Innago pune abordarea opusă de a concentra software-ul pe îmbunătățirea chiriașilor, mai degrabă decât să pună accent pe proprietari. Acest instrument de plată online pentru închiriere este simplu, intuitiv, flexibil și accesibil, cu funcții acționabile cum ar fi cereri de întreținere, asigurare pentru chiriaș, cheltuieli și raportare, securitate și cloud etc.

Panoul de colectare a chiriei oferă transmisie sigură și securizată a datelor cu un sistem transparent de urmărire a plăților. Proprietarii și chiriașii folosesc fezabilitatea și ușurința sa de utilizare pentru plata automată sau primirea alertelor de plată. Ei pot plăti la o dată aleasă făcând clic pe un buton👆 din notificarea prin e-mail.

Cu mai multe proprietăți pe panou, puteți impune setări separate pentru întârzierea plății sau puteți aplica taxe pe baza procentelor prestabilite.

Studio de proprietar

Studio de proprietar este un nume standard printre furnizorii de soluții tehnologice pentru deținătorii de proprietăți și chiriași. Sunt o firmă veche de un deceniu și reformează în mod regulat instrumentul pe baza feedback-ului clienților. Interfața acestui software de colectare a chiriei este destul de elaborată, majoritatea parametrilor fiind indicați pe tabloul de bord.

  10 cele mai bune platforme de experiență pentru angajați pentru un loc de muncă pozitiv

Software-ul include funcții precum colectarea chiriei, întreținerea, rapoartele fiscale, verificarea și multe altele. Este gratuit de utilizat pentru trei unități de proprietate, iar mai târziu, trebuie să vă abonați la versiunea plătită. Cu toate acestea, impune taxe tranzacționale pentru fiecare plată.

Pentru plăți rapide și ușoare de închiriere, chiriașii pot opta pentru debitarea automată din conturi, în timp ce administratorii de proprietăți le pot trimite chitanțe rapide ale facturii printr-o apăsare de buton. De asemenea, puteți trimite mementouri privind taxele, puteți permite plata parțială și taxe automate de întârziere în cazul plăților manuale de către chiriaș.

Doorloop

Doorloop acordă prioritate ușurinței administrării afacerii imobiliare. Fiind deținători de proprietăți, ei înțeleg cu adevărat cerințele esențiale ale unui software desemnat, precum și lacunele din cele existente. Au obținut evaluări mari⭐ de la mărci precum Capterra sau Crowd și au fost prezentate pe Forbes, Fortune, NBC și alte astfel de portaluri.

Este un software cu funcții complete, cu mai multe secțiuni care vizează gestionarea proprietății dvs. Este un instrument de valoare pentru bani care integrează un sistem de contabilitate, listări, documentație, suport tehnic și mulți alți parametri necesari pentru a ajuta proprietarii și chiriașii.

O caracteristică notabilă a acestui instrument de colectare a chiriei este criptarea de 256 de biți de grad militar a tuturor tranzacțiilor. Suma este transmisă direct procesatorului cardului de credit fără a trece de serverul software. Acesta asigură chiriașii și administratorii cu privire la securitatea plăților de chirie.

TenantCloud

TenantCloud este recunoscută printre cele mai bune companii de software de management al proprietăților și a primit mai multe premii de la Front Runners, Capterra, Leader și alții. Ei au conceput un model de servicii bazat pe cloud, care facilitează proprietarilor de proprietăți, chiriașilor și profesioniștilor de servicii pentru alocarea, gestionarea și câștigurile din proprietățile închiriate.

Administratorii de proprietate își pot îmbunătăți performanța afacerii utilizând panoul său pentru colectarea plăților, listarea proprietăților și verificarea chiriașilor. Puteți salva, extrage sau sorta cifrele de plată cu proprietățile respective pe instrument și puteți adăuga unul sau mai multe conturi bancare pentru a primi plățile direct.

Solicitați chiriașului dvs. plata automată sau tranzacții manuale online și setați panoul pentru plata parțială sau taxele de întârziere. De asemenea, oferă opțiuni de a oferi reduceri și rambursări chiriașului din software. De asemenea, permite partajarea acordului cu mai mulți chiriași simultan, cu facturare automată.

Plateste chirie

Plateste chirie este o soluție tehnologică proeminentă cu ușurință de funcționare și are ca scop crearea unei legături sănătoase între proprietari și chiriași. Este disponibil în trei planuri de abonament specifice, care au caracteristici și tarife speciale pentru a satisface nevoile proprietarilor cu normă parțială și cu normă întreagă.

Interfața de utilizator a instrumentului lor de colectare a chiriei este ușor de înțeles, cu secțiuni majore afișate pe tabloul de bord. Este un software prietenos cu dispozitivele mobile, cu file și desktop, iar chiriașii pot transfera fonduri instantaneu folosind ACH sau carduri de credit.

RentCred este un serviciu foarte apreciat oferit chiriașilor, unde compania îi ajută cu împrumuturi fără dobândă și credite pentru a plăti suma la timp. Alte caracteristici includ protejarea datelor personale ale ambelor părți implicate, urmărirea documentelor importante, încasarea chiriei, facturilor, taxelor de parcare sau de gunoi etc.

Hemlane

Hemlane are o rețea mare de profesioniști care lucrează la nivel național pentru a răspunde cerințelor agenților imobiliari, administratorilor, proprietarilor și chiriașilor. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la formalitățile de evacuare sau coordonarea reparațiilor proprietății.

Ei au conceput un software de management al proprietăților bine planificat, oferind, de asemenea, să facă publicitate proprietăților pe primele 30 de site-uri web de închiriere. Instrumentul încorporează funcții all-in-one într-un singur portal, unde tabloul de bord prezintă cifre în timp real pentru întârzierea plăților, expirarea contractului de închiriere, lucrări de întreținere, chiriași etc.

Procesul de colectare și contabilizare a chiriei este aplicabil cu verificarea bancară instantanee la toate băncile din SUA. Proprietarii sau administratorii pot accepta fie plata integrală, fie parțială, cu taxe de întârziere, zilnic sau lunar, în timp ce instrumentul reamintește automat chiriașilor termenele scadente.

Puteți stoca direct chitanțele tranzacției pe portal și puteți urmări veniturile regulate din plățile online ale chiriei.

Pendo

Pendo Software-ul de gestionare a proprietăților se ocupă de plăți online, chiriași, gestionarea proprietăților, listări și multe altele pe o singură platformă. A primit premiul pentru trendsetter-ul RMA al anului în 2017. De atunci, au lucrat riguros pentru a compila parametri eficienți în software și pentru a ajuta proprietarii să economisească timp pentru munca productivă.

PendoPay, portalul de colectare a chiriei, oferă conectivitate securizată la rețea pentru tranzacțiile de bani de la bancă la bancă. Are un sistem perfect pentru chiriași să își programeze chiriile lunare și să evite plățile întârziate. Dacă aleg plata manuală cu parole unice, software-ul va trimite mementouri prin e-mail.

Software-ul este activat cu un sistem de securitate electronică la nivel de bancă pentru a proteja datele utilizatorilor în timpul plăților prin debit direct. Ei taxează minim pe tranzacții, ceea ce le face o alegere preferată pentru mulți proprietari și manageri.

  Ce este Smishing și cum vă protejați?

Disponibil

Disponibil deservește în mod semnificativ proprietarii de bricolaj și chiriașii acestora cu experiență și cooperare excelentă în timpul procesului de colectare a chiriei. Site-ul lor web educă, de asemenea, potențialii proprietari și chiriași cu ghiduri, articole, resurse și legi despre informațiile necesare legate de gestionarea proprietății.

Acest software online de colectare a chiriei ușurează procesul de plată a chiriei. În calitate de proprietar, trebuie să creați un cont de plată pe portal. Puteți seta suma ca chirie împreună cu taxele de întârziere. Chiriașii dvs. vor fi notificați în avans cu privire la toate taxele datorate și pot alege să plătească prin mai multe moduri.

Tabloul de bord primește instantaneu chitanța de plată, în timp ce chiriașii beneficiază și de funcțiile Autopay și CreditBoost pentru o procedură fără stres. Procesarea sumei în bancă durează trei zile, în timp ce funcția FastPay, dacă este optată pentru, va transfera💵 plata într-o zi lucrătoare.

Rentec Direct

Rentec Direct Echipa a lucrat ani de zile pentru a crea unul dintre cele mai apreciate programe de management al proprietății din Statele Unite. Alături de sistemele de gestionare a contului și de colectare a chiriei, utilizatorii primesc și un site web profesional, un instrument de gestionare a fișierelor, anunțuri de închiriere, filtrare a chiriașilor și multe alte funcții la un singur port.

Software-ul este gratuit din punct de vedere tehnic atât pentru proprietari, cât și pentru chiriași, deoarece nu percepe nicio taxă suplimentară de tranzacție pentru plăți dacă se face prin ACH. Deținătorii de proprietăți pot crea un cont intern pentru transferuri instantanee de bani, care este ușor de configurat și complet gratuit.

Un portal unic pentru chiriași este dedicat chiriașului pentru a plăti chiria, a revizui contractele de închiriere, a solicita cereri de întreținere a casei, a comanda asigurare și a verifica notificările.

Stessa

Stessa și-a construit o reputație lăudabilă în rândul proprietarilor de proprietăți, care au descărcat aplicația și i-au acordat un rating de cinci stele🌟 pe App Store, Google Play, Capterra și alte portaluri. Software-ul funcționează în mod credibil cu rapoarte de portofoliu și tranzacții generate automat, 24/7, bine organizate.

Administratorii de proprietate pot iniția un cont gratuit de gestionare a numerarului pentru a gestiona fără probleme afacerile imobiliare și pentru a genera, de asemenea, rate anuale de randament procentuale. Pentru a începe software-ul, aveți nevoie de e-mailul chiriașului și contractul de închiriere.

Acum, pe măsură ce setați suma plății, chiriașul va primi o notificare prin e-mail pentru aderarea la portal. Le puteți dezactiva cu ușurință contul după evacuare. Tabloul de bord este conceput în mod corespunzător pentru a oferi informații complete pe o singură pagină și trimite notificări automate cu privire la plățile efectuate de chiriaș.

Buildium

Buildium a fost înființată în urmă cu aproape două decenii de către doi administratori de proprietăți care au analizat în profunzime necesitățile de bază ale managerilor care se ocupă de mai multe proprietăți și sarcini specifice. Puteți verifica proprietăți potrivite din lista de portofolii, cum ar fi locuințe rezidențiale, comerciale, comunitare, la prețuri accesibile sau pentru studenți.

Există o listă lungă de funcții activate în acest software de gestionare a proprietăților, cum ar fi 1099 e-filing, listări de închiriere, Open API și multe altele. Sistemul online de colectare a chiriei solicită chiriașilor să prefere plățile automate ale facturilor, ceea ce economisește timp și evită perceperea de taxe de întârziere.

Centrul de Rezidenți are posibilitatea de a introduce carduri de credit sau conturi bancare pentru transferuri rapide de bani, care trimite, de asemenea, informații de plată proprietarilor după plăți.

Închiriere cameră

Închiriere cameră este atât un suport pentru aplicații, cât și un instrument de gestionare a proprietăților bazat pe desktop. Ei securizează baza de date prin sistemul Google Cloud pentru o securitate mai mare a datelor utilizatorului. Puteți folosi acest software pentru a primi plăți, a interacționa cu chiriașii, a analiza întreținerea, a personaliza rapoartele, a închiria și a promova proprietatea.

Instrumentul trimite automat mementouri de plată aproape de datele de plată, în timp ce proprietarii le pot personaliza. Acestea asigură furnizarea unui sistem securizat pentru toate tranzacțiile și permit proprietarilor să adauge mai multe conturi bancare pe panou.

Are o procedură simplă de utilizare a software-ului de management al proprietății, în care utilizatorul trebuie să descarce instrumentul și să se conecteze la contul bancar. Plata este ușoară cu un singur clic sau puteți alege sistemul de plată automată. Au o echipă de asociați care să asiste grupul chiriașului cu suport tehnic.

Cum ar trebui să alegeți un software de colectare a chiriei

Cu vremurile și tradițiile în schimbare, devine imperativ să urmați noul mod de lucru. Software-ul de colectare a chiriei este la mare căutare nu doar în rândul administratorilor de proprietăți sau al proprietarilor, dar chiar și chiriașilor îl consideră convenabil pentru efectuarea plăților online, ridicarea cererilor de întreținere, contracte de închiriere, rapoarte, chitanțe etc.

Lista de aici prezintă cele mai bune instrumente din sectorul managementului proprietății. Unele dintre ele sunt gratuite, în timp ce altele oferă servicii premium la un interval de preț minim. Cu toate acestea, în afară de buget, va trebui să luați în considerare și caracteristicile de care aveți nevoie atunci când vine vorba de alegerea celei care vi se potrivește cel mai bine.

În continuare, nu vă pierdeți timpul întrebându-vă dacă proprietatea dvs. este în mâini sigure; în schimb, încercați aceste platforme de screening pentru chiriași pentru proprietarii încrezători.