12 soluții de birou virtual de utilizat pentru afacerea dvs

Puteți obține toate avantajele și beneficiile unui birou obișnuit, înregistrându-vă pentru un birou virtual de pe oricare dintre platformele menționate mai jos.

Uneori, închirierea unui spațiu de birou concret devine o problemă dificilă pentru proprietarii de afaceri micro, mici, mijlocii și independenți. Trebuie să plătiți o chirie fixă ​​lunară, care va crește în fiecare an. Toate acestea sunt doar pentru o adresă de afaceri și o cutie poștală.

Să presupunem că vă desfășurați afacerea online, dar aveți nevoie de o adresă comercială în scopuri de facturare, impozitare și reglementare. S-ar putea să întrebați: „Am vreo altă opțiune decât să plătesc chiria pentru un birou fizic?” Da, ai! Puteți opta pentru abonamente la birou virtual.

Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre spațiile de birou virtuale, caracteristicile lor esențiale și câteva soluții de top pe care le puteți consulta acum.

WFH și soluții de lucru hibride într-o lume post-pandemică

În timpul pandemiei de Covid-19, companiile au fost nevoite să-și trimită personalul acasă și să lucreze de acolo din cauza blocajelor globale. Dezvoltatorii de tehnologie IT au renovat instrumentele de lucru online în ultimii doi ani ai pandemiei de Covid-19 (2020-2021).

Companiile au văzut o creștere a aplicațiilor precum Zoom, Slack, Asana, Teams, Google Workspace, Google Meet, aplicații Whiteboard și așa mai departe.

De asemenea, companiile au observat că WFH a redus costurile de capital, cum ar fi spații de birouri, facilități la locul de muncă, servicii de mese, săli de sport etc. Asta nu este tot! Angajații au devenit mai activi și mai productivi în timp ce lucrau de la distanță.

Orice problemă de securitate a fost, de asemenea, abordată folosind soluții robuste de securitate pentru punctele finale, aplicații de gestionare a identității și accesului, virtualizarea desktopului etc.

După pandemie, companiile nu au chemat doar toți angajații la locul de muncă. Au adoptat un model de lucru hibrid.

În acest model, unii angajați lucrează de acasă, în timp ce alții vin la birou. Toți angajații vor rămâne conectați prin spații de lucru online de la Google, Microsoft, Facebook etc.

Diverse companii de tehnologie IT au venit cu o nouă gamă de produse de afaceri pentru a servi afacerilor digitale de nouă generație. Acestea sunt birouri virtuale, asistenți virtuali de birou, adrese de redirecționare a corespondenței, mesagerie vocală pentru liniile fixe oficiale și așa mai departe.

Startup-urile și companiile digitale moderne le pot obține pe toate într-un pachet simplu și accesibil pentru a satisface toate cerințele de reglementare și de conformitate ale clienților.

Ce este un birou virtual?

Aceste servicii gestionate oferă afacerii dvs. o adresă fizică în afară de casa dvs. Puteți obține lucruri legate de birou, cum ar fi un serviciu de răspuns la telefon, adresă poștală, redirecționare e-mail, conferințe video și săli de întâlnire.

  Cum să accesați BIOS-ul pe computerul dvs

Unii furnizori de birouri virtuale oferă servicii ocazionale de găzduire a conferințelor într-un loc de muncă concret.

Cu astfel de servicii, nu trebuie să treci prin necazurile de închiriere, contracte de închiriere, servicii de menaj pentru birou, chirii lunare etc.

Întreprinderile mici și startup-urile folosesc astfel de servicii pentru a reduce costurile de operare și cheltuielile generale. De asemenea, vă permite să vă concentrați pe obținerea de venituri din afaceri, mai degrabă decât să vă ocupați de sarcini neproductive.

Caracteristici esențiale ale furnizorilor de birouri virtuale

#1. Adrese de afaceri

Furnizorul de servicii ar trebui să vă ofere adrese comerciale care nu sunt pe lista neagră pentru înregistrarea afacerilor și a impozitelor.

#2. Cutie poștală și redirecționare e-mail

Vânzătorul ar trebui să aibă grijă de toate e-mailurile fizice primite și să le trimită la adresa dvs. de domiciliu.

#3. Telefoane fixe de afaceri și robote telefonice virtuale

Ar trebui să existe un număr de telefon oficial la care să poată apela clienții și potențialii tăi. Aceste apeluri nu ar trebui să rămână fără răspuns. Ar putea fi un recepționer live sau virtual care să participe la aceste apeluri.

#4. Fără blocare a furnizorului

Nu ar trebui să existe o blocare complicată a furnizorului sau taxe ascunse. Vânzătorul ar trebui să vă poată oferi mai multe resurse dacă intenționați să vă extindeți afacerea.

#5. Internet de mare viteză

Dacă furnizorul oferă spațiu de lucru în comun pentru întâlniri ocazionale, ar trebui să existe internet de mare viteză pentru a satisface multe dispozitive care ar putea intra online.

#6. Echipamente audio video pentru conferinte

De asemenea, veți avea nevoie de sisteme audio-vizuale pentru spații de lucru virtuale hibride pentru întâlniri în persoană și la distanță.

#7. Site web și instrumente de chat web

Este bine dacă vânzătorul oferă și servicii de înregistrare a site-ului web, găzduire și chat pentru afacerea dvs. în creștere.

#8. Spații pentru evenimente și întâlniri

Dacă trebuie să găzduiți întâlniri ale acționarilor, întâlniri cu clienții, conferințe și așa mai departe, vânzătorul ar trebui să le poată găzdui.

#9. Servicii de imprimare și scanare

Spațiul de birou hibrid ar trebui să vină și cu servicii de imprimare la cerere cu instrumente de gestionare a imprimării. Afacerile nu își pot încheia oferte fără a tipări contracte.

Acum, găsiți mai jos câteva soluții populare de birou online pe care le puteți lua în considerare pentru următoarea dvs. afacere:

Birou virtual InCitySpace

Seattle este cel mai aglomerat oraș de afaceri din statul Washington, SUA. Majoritatea companiilor străine doresc o adresă din Seattle pentru a se bucura de un impuls identității mărcii, de beneficii fiscale și de a câștiga statut. Asta nu e tot. Folosind o adresă Seattle, o adresă de afaceri din SUA, vă permite, de asemenea, să utilizați conturi curente de afaceri.

InCitySpace Virtual Office poate satisface nevoile dvs. de adrese virtuale de afaceri din Seattle. ICS oferă adrese stradale reale. Acestea nu sunt niște adrese virtuale pe care autoritățile nu le pot verifica.

ICS are licențele necesare pentru a opera astfel de afaceri în SUA, astfel încât să respectați automat toate legile de stat și federale.

Birouri virtuale ale Alianței

Alliance Virtual Offices este unul dintre liderii din această industrie. Oferă birouri online cu adrese reale în țările de top în care oamenii doresc să facă afaceri.

Trebuie să tastați unde doriți să vă deschideți biroul virtual. Alliance va deschide rapid diverse listări la tarife lunare sau anuale accesibile.

  Cum să remediați eroarea „Dispozitiv de pornire inaccesibil” în 2 minute

Caracteristicile notabile ale Alianței sunt:

  • Servicii de recepție în timp real
  • O adresă de afaceri virtuală în SUA
  • Numerele fixe virtuale
  • Spații de co-working pentru evenimente și ocazii
  • Rezervare săli de ședințe
  • Peste 1200 de locații internaționale cu peste 4000 de săli de întâlnire globale

Lucram

WeWork revoluționează conceptul de birou virtual. Oferă locuri de muncă în chirie pentru ore, zile, săptămâni, luni; numiți. Și nu doar locul de muncă. Spațiile sale de coworking includ internet, telefoane, accesorii pentru întâlniri, servicii de imprimare etc.

Caracteristicile notabile ale WeWork sunt:

  • Birou dedicat într-un birou comun
  • Birouri private
  • Birouri de dimensiuni apartamente cu facilități private
  • Birouri cu etaj complet
  • Abonamente lunare la spațiu de lucru în comun

WeWork este, de asemenea, popular în rândul angajaților digitali, deoarece oferă lățime de bandă dedicată, acces VPN, acces LAN, acoperire Wi-Fi etc. În plus, toate serviciile sale IT vin cu măsuri de securitate la nivel de întreprindere.

Kumospace

Kumospace duce birourile online la nivelul următor, oferind un mediu vizual pentru a crea un birou într-un spațiu virtual. Puteți vedea cine lucrează într-o arhitectură asemănătoare podelei. Există birouri, scaune, pereți despărțitori și toate celelalte lucruri pe care le avea vechiul tău loc de muncă. Cu toate acestea, toate acestea sunt pe cloud.

Colegii se cunosc după avatarurile lor în interfața vizuală. Puteți vedea dacă cineva nu se află pe biroul său prin funcția Mișcare. Alte funcționalități notabile ale Kumospace sunt:

  • Audio spațial al conversațiilor multiple, la fel ca locurile de muncă concrete
  • Partajați documente prin Link-uri rapide
  • Jocuri de la distanță, la fel ca la birou
  • Partajarea ecranelor cu colegii
  • Table albe pentru brainstorming
  • Momente de răcire cu apă

Clevver.io

Clevver.io vă permite să construiți o întreagă companie din internet și să configurați o adresă de afaceri în 50 de țări din întreaga lume. Până acum, este cel mai robust furnizor de servicii de birou și birou online pe care l-am examinat.

Oferă servicii de încorporare, conturi bancare, impozitare, contabilitate, căsuțe poștale digitale și multe altele.

Birou inteligent

Indiferent dacă dețineți o companie mare sau mică, Intelligent Office vă oferă soluții de afaceri virtuale, astfel încât să puteți conduce afacerea mai eficient și mai profitabil. Obțineți birourile virtuale alese de dvs. și vedeți-vă afacerea prosperă cu o perspectivă profesională.

Vă permite să aveți o adresă virtuală prestigioasă pentru a primi e-mailuri de oriunde. De asemenea, puteți utiliza serviciul de răspuns telefonic pentru o mai bună implicare a clienților. Mai mult, companiile pot adăuga un asistent virtual instruit echipei lor pentru a se ocupa de afacerea lor.

Regus

Cu Regus, companiile își pot face prezența corporativă vizibilă în întreaga lume. Selectați oricare dintre birourile lor virtuale situate în toate orașele mari și prezentați-vă afacerea în mod profesional.

Pe lângă o adresă virtuală, puteți obține servicii de redirecționare a e-mailurilor și de răspuns la apeluri incluse în acest serviciu.

Caracteristicile notabile ale Regus includ:

  • Adresa companiei instantanee
  • Recepționer profesionist
  • Redirecționarea e-mailurilor zilnic, săptămânal, lunar sau ad-hoc
  • Număr de telefon local sau național al companiei
  • Serviciu de recepționer profesionist
  • Birou la cerere sau spațiu de lucru în comun
  • Suport administrativ

Opus VO

Opus VO este platforma de unde obțineți toate serviciile de afaceri de care aveți nevoie la un cost eficient. Aici, puteți alege din peste 650 de locații din SUA, inclusiv Atlanta, Beverly Hills, Chicago, Brooklyn, Los Angeles, New York și Miami. Caracteristicile evidențiate ale Opus VO sunt:

  • Adresa poștală a companiei
  • Numărul de telefon al companiei
  • Redirecționarea apelurilor premium
  • Numărul de fax al companiei
  • Recepționer live
  • Mesajele vocale convertite în e-mail
  • Serviciu de fax către e-mail
  • Construirea creditelor de afaceri
  Eroare 502: Cauze și tehnici de depanare

Mai mult, puteți beneficia de funcții precum trimiterea de mesaje text, număr gratuit și bridge pentru conferințe audio, cu taxe suplimentare.

virtualoffice.echipă

Virtualoffice.team este spațiul de lucru digital dedicat echipelor distribuite. Chiar dacă toți colegii tăi lucrează din diferite locații, această platformă te ajută să îmbunătățești comunicarea și spiritul de echipă. Atât echipele complet la distanță, cât și cele hibride pot folosi acest program.

Puteți să vă proiectați spațiul de birou virtual și să vă plasați biroul unde doriți. Aici, comunicarea și colaborarea cu ceilalți este ușoară, la fel ca în biroul real. În plus, vă puteți întâlni cu colegii în sala de ședințe virtuală și puteți invita oaspeți în câteva secunde.

Davinci Virtual

Doriți să accesați mii de locații de birouri virtuale din diferite părți ale lumii? Davinci Virtual este soluția care oferă tot ce vă așteptați de la o adresă de afaceri.

Vă permite să aveți un birou virtual cu o adresă de corespondență reală – ceea ce vă ajută să aveți o impresie excelentă asupra clienților dvs. Alegeți dintre 5.500 de locații de afaceri pe care să le utilizați pentru acordarea de licențe, înregistrarea și înscrierea în directoare pe internet.

Puteți folosi aceeași adresă pentru a primi corespondența comercială pe care personalul o va stoca în siguranță pentru ridicarea sau expedierea personală. De asemenea, companiile își pot înscrie numele în directorul de lobby pentru o mai bună credibilitate.

Mai mult, locația poate fi folosită pentru întâlniri de afaceri, deoarece acestea sunt dotate cu internet de mare viteză, plăci inteligente, proiectoare LCD, ecrane cu plasmă și multe alte instrumente de prezentare.

Birouri virtuale Stark Office Suites

Cu ajutorul Stark Office Suites Virtual Offices, puteți construi o imagine inteligentă și de succes pentru compania dumneavoastră sau practica profesională. Indiferent dacă doriți să aveți o prezență de afaceri stabilită sau să reduceți costul de a avea un spațiu de birou permanent, această soluție de birou virtual este aici pentru a vă duce afacerea la următorul nivel.

Optând pentru acest serviciu, puteți alege dintre adresele corporative de prim rang din Westchester, Long Island, Midtown Manhattan și Connecticut. Soluția oferită de această companie include adrese poștale, spațiu de birou și un recepționer personal.

Dacă este necesar, compania dvs. poate utiliza și Stark Office Suites pentru a organiza întâlniri sau conferințe. Pentru persoanele aflate mereu în mișcare, oferă un serviciu de recepționer care îndeplinește sarcini precum salutarea, filtrarea și transferul de apeluri.

Biroul Virtual Servcorp

Biroul Virtual Servcorp vă permite să vă conduceți afacerea din oricare dintre cele peste 150 de locații globale. Unele locații populare includ New York, Washington, DC, Chicago, Houston, Londra, Paris, Berlin, Tokyo și Osaka.

Pe măsură ce alegeți această opțiune, primiți o adresă și un număr de telefon emise instantaneu pe numele dvs.

Puteți folosi această adresă prestigioasă pentru înregistrarea companiei și adresa poștală. E-mailurile primite la această adresă vor fi redirecționate către orice locație.

Recepționerii dedicați, mesageria vocală interactivă 24/7 și serviciile securizate de fax la e-mail sunt câteva caracteristici suplimentare oferite de această soluție.

Dacă doriți să efectuați sarcini regulate de birou, cum ar fi imprimarea, secretarele sunt disponibile la cerere pentru a vă satisface nevoile. În plus, oferă acces la spații de întâlnire, conferințe video, săli de consiliu, saloane de lucru în comun dotate cu Wi-Fi și birouri private.

Cuvinte finale

După ce ai citit articolul, ar fi trebuit să descoperi cea mai bună listă de soluții de birou virtual în care poți avea încredere. Consultați aceste site-uri web pentru demonstrații, teste gratuite și discuții de vânzări.

Aceste opțiuni vin cu toate caracteristicile standard pe care trebuie să le posede un furnizor de locuri de muncă virtuale.

Apoi, verifică câteva birouri în picioare pentru WFH.