12 Cel mai bun software de gestionare a serviciilor de teren pentru a rula afacerea fără probleme

Software-ul de management al serviciilor de teren este esențial pentru urmărirea activităților angajaților, comunicarea cu aceștia, urmărirea vânzărilor și creșterea satisfacției clienților.

Când un angajat este pe teren, trebuie să urmăriți activitățile pentru a le menține organizat și pentru a asigura o siguranță deplină.

Acest lucru este vital în special pentru întreprinderile mici, unde eficiența este partea cea mai vizată a conservării resurselor.

Software-ul de gestionare a serviciilor pe teren vă permite să unificați toate funcțiile esențiale ale operațiunilor pe teren într-o singură platformă. Vă permite să urmăriți tehnicienii și angajații atunci când aceștia sunt plecați în timp ce procesați comenzile de servicii pentru a-i mulțumi pe clienți.

Să începem cu o introducere rapidă în managementul service-ului pe teren, apoi vom discuta câteva soluții software de management al service-ului pe teren cu caracteristicile și beneficiile lor.

Ce este Field Service Management Software?

Software-ul de gestionare a serviciilor de teren este un instrument inteligent care ajută organizațiile și companiile să își gestioneze operațiunile pe teren, cum ar fi programarea, gestionarea comenzilor de lucru, expedierea și facturarea. Este conceput pentru a spori eficiența echipelor de service pe teren prin îmbunătățirea productivității acestora și oferind servicii mai bune clienților dumneavoastră.

Diferite soluții software de teren pot funcționa diferit. Adesea, software-ul vă permite să creați programele angajaților și să le atribuiți sarcini în funcție de disponibilitatea, locația și calificările echipei. Software-ul de gestionare a serviciilor pe teren vă permite să gestionați schimbările bruște și dezvoltarea fluxului dvs. de lucru.

Din tabloul de bord administrativ, puteți urmări comenzile de lucru, stările lucrărilor în curs și multe altele. Instrumentele de gestionare a serviciilor pe teren vă permit să colectați plățile clienților și, de asemenea, să oferiți opțiuni de integrare cu instrumente terțe.

Caracteristici ale software-ului Field Service Management

În timp ce căutați un software bun de service, fiți cu ochii pe următoarele caracteristici:

  • Ușurință în utilizare
  • Personalizare
  • Acces mobil
  • Programare si expediere
  • Gestionarea comenzilor de lucru
  • Urmărirea timpului și facturare
  • Urmărire GPS
  • Gestionarea stocurilor
  • Managementul clientilor
  • Date și raportare
  • Formulare digitale și liste de verificare
  • Chat în aplicație
  • Prețuri și suport

Beneficiile software-ului Field Service Management

Beneficiile principale ale utilizării software-ului de gestionare a serviciilor de teren includ următoarele:

  • O creștere a eficienței prin automatizarea și eficientizarea procesului zilnic, cum ar fi programarea, gestionarea comenzilor de lucru și expedierea.
  • Control și vizibilitate îmbunătățite asupra performanței, a stării locului de muncă și a nivelurilor de inventar.
  • Venituri crescute, permițând contractorilor să pregătească facturile cu mai multă acuratețe, reducând efortul și timpul necesar pentru producerea facturilor manuale.
  • Satisfacția clienților îmbunătățită prin gestionarea rapidă a comenzilor de servicii, atribuirea de locuri de muncă, oferirea de acces în timp real angajaților dvs. și multe altele pentru a oferi servicii personalizate și mai rapide.
  • Asigurarea siguranței și conformității angajaților, permițându-le să fie în contact constant, să fie la curent cu procedurile de lucru și să comunice instantaneu problemele.

Acum, vom discuta despre un software bun de gestionare a serviciilor de teren.

Efort

Obțineți o platformă SaaS ușor de utilizat, bricolaj și fără cod pentru afacerea dvs., care permite automatizarea și digitalizarea aspectelor legate de managementul proceselor, operațiunile de forță de teren și gestionarea fluxului de lucru. Efortul vă ajută să personalizați fluxurile de lucru sensibile la locație și critice în timp pentru a simplifica operațiunile pe teren.

Caracteristici și Beneficii:

  • Îmbunătățiți gestionarea resurselor și a echipelor cu conectare și deconectare, geoetichetare și verificare de proximitate, urmărire a distanței bazate pe activități, planuri de traseu, bază de cunoștințe, chat, planuri zilnice, recunoaștere a feței, părăsiri, atribuire clienți și multe altele.
  • Îmbunătățiți capacitățile de colectare a datelor cu secțiuni repetabile, mai multe limbi, validări, câmpuri calculate, mai multe pagini, câmpuri la distanță, logică condiționată, suport pentru coduri de bare, public sau privat, scorecards, geo-etichetare, generator de rapoarte de formulare, gateway de plată, suport pentru comandă vocală, Bluetooth imprimantă și multe altele.
  • Creșteți-vă productivitatea afacerii prin fluxuri de lucru mai bune, inclusiv fluxuri de lucru de aprobare, fluxuri de acțiuni condiționate, înregistrări de lucru, sub-sarcini, atașamente, fluxuri de liste de verificare, roboți furnizori de date, roboți furnizori de decizii, alocare condiționată automată, acțiuni publice externe, matrice de escaladare, în bloc încărcări, creare de lucrări bazate pe REST și multe altele.
  • Îmbunătățiți-vă eficiența organizațională cu notificări, integrări, studio de date Google, configurator, aplicație mobilă offline, Web Lite și aplicație web.
  Informații despre clienți explicate în mai puțin de 5 minute

Încercați Effort gratuit.

Freshdesk

Construiți o organizație profitabilă de servicii pe teren cu soluția Freshdesk end-to-end, care vă permite să aveți toate capabilitățile de care aveți nevoie pentru a vă ajuta clienții. Creșteți loialitatea și încrederea clienților prin creșterea coerenței operaționale, eficienței și vitezei.

Caracteristici și Beneficii:

  • Interacționați cu clienții dvs. prin canalele preferate, construiți o relație mai bună cu clienții, stabiliți întâlniri și multe altele cu prezența brandului omnicanal.
  • Extindeți zonele de servicii, oferiți instrumente echipelor dvs. și sporiți timpul de răspuns pe teren pentru a da putere membrilor echipei.
  • Simplificați-vă fluxurile de lucru complexe și răspundeți cu ușurință clienților dvs. cu roboți fără cod pentru o rezolvare mai rapidă și mai bună a sarcinilor de serviciu.
  • Un tablou de bord robust de programare facilitează echilibrarea sarcinilor de lucru, răspunsul la urgențe și gestionarea întâlnirilor, îmbunătățind astfel eficiența și economisind timp.
  • Freddy AI vă ajută să interacționați cu clienții, să stabiliți întâlniri și să răspundeți automat la întrebări, scutindu-vă de sarcini manuale și repetitive.
  • Permiteți angajaților din teren să vă acceseze informațiile despre clienți și să ofere servicii mai bune peste tot prin intermediul aplicațiilor Android și iOS.

Începeți să utilizați Freshdesk gratuit.

Zuper

Experimentați software-ul inteligent de gestionare a serviciilor de teren cu Zuper, care vă ajută în programarea service-ului, gestionarea foilor de pontaj, gestionarea comenzilor de lucru, facturare, raportarea lucrărilor, estimare, expediere și multe altele. De asemenea, va ajuta la automatizarea operațiunilor de service pe teren.

Caracteristici și Beneficii:

  • Puteți să adăugați note, să comunicați cu o echipă de back-office și să atașați imagini în ordinea cuvintelor.
  • Gestionarea comenzilor de lucru îi ajută pe tehnicieni să-și gestioneze schimburile, cererile de concediu și programele dintr-o aplicație mobilă, oricând și oriunde.
  • Dirijați-vă cu ușurință tehnicienii către următoarea locație de service cu informații despre locație.
  • Configurați și setați stări, notificări, alerte, fluxuri de lucru și liste de verificare.
  • Raționalizați-vă procesele de facturare
  • Permiteți clientului dvs. plăți și autoservire
  • Integrați Zuper cu Help Desk, CRM și alte aplicații de afaceri de top pentru a vă crește productivitatea
  • Automatizați estimările, plățile și facturarea pentru a obține plăți mai rapide

Programați o demonstrație sau începeți încercarea gratuită astăzi.

Jobber

Organizați-vă operațiunile de service pe teren cu Jobber și impresionați-vă clienții cu servicii mai bune. Vă ajută să gestionați comunicarea cu clienții și afacerea într-un singur loc. De asemenea, vă menține lucrurile legate de afaceri organizate în fiecare etapă a lucrării, astfel încât să puteți vizualiza detaliile clienților dintr-o singură privire.

Caracteristici și Beneficii:

  • Trimiteți cotații cu aspect profesional prin mesaje text sau e-mail și urmăriți datele esențiale pentru examinare și aprobare.
  • Verificați disponibilitatea tehnicianului mai rapid și atribuiți sau programați serviciul la timp.
  • Permiteți tehnicianului dvs. de teren să facă clic pe „finalizat” pentru a genera și trimite automat o factură. De asemenea, puteți urmări facturile restante.
  • Acceptați diferite opțiuni de plată, cum ar fi încărcarea automată a cardurilor de credit, plăți offline și alte opțiuni de plată online.

Încercați Jobber gratuit și accesați toate funcțiile timp de 14 zile. De la comunicarea cu clienții până la urmărirea locurilor de muncă și facturare, experimentați operațiuni mai bune și creșterea afacerii dvs.

Microsoft Dynamics 365

Aplicația de gestionare a serviciilor de teren de la Microsoft Dynamics 365 asigură că membrii personalului lucrează la o locație furnizată în mod proactiv și acordă atenție problemelor clientului cu eficiență.

Caracteristici și Beneficii:

  • Dynamics 365 este o soluție completă de gestionare a serviciilor de teren pentru întreaga dvs. afacere, care utilizează monitorizarea de la distanță încorporată, laici mixt, inteligență și multe altele pentru a optimiza operațiunile pe teren.
  • Software-ul îmbină ciclul de viață al operațiunilor de servicii cu analiza, inteligența și automatizarea.
  • Această soluție de service pe teren oferă un sistem integrat care urmărește și gestionează toate funcțiile de teren de afaceri.
  • Poate transforma operațiunile la fața locului pe baza instalărilor, îngrijirii la domiciliu, reparațiilor la fața locului, curățării, amenajării și întreținerii.

Încercați software-ul astăzi.

Connecteam

Gestionați-vă operațiunile de service pe teren cu aplicația Connecteam pentru angajați pe teren pentru a comunica și a vă instrui angajații într-o singură aplicație.

  Cum să schimbați folderul de marcaje implicit în Firefox

Caracteristici și Beneficii:

  • Trimiteți locuri de muncă pentru angajații dvs. cu un clic.
  • Atașați informațiile necesare, astfel încât angajații dvs. să utilizeze datele pentru a-și îndeplini treaba.
  • Utilizați urmărirea GPS pentru a urmări utilizarea echipamentelor și timpul de lucru.
  • Scapă de hârtie și pix și automatizează procesele regulate cu liste de verificare online, rapoarte de pericol și formulare de bilet.
  • Partajați regulamentele companiei, procedurile de siguranță, politicile companiei, manualele echipamentelor etc., prin chat, pentru a vă asigura că toți oamenii de pe teren sunt pe aceeași pagină.

Începeți cu Connecteam este ușor și simplu. Înregistrați-vă mai întâi pentru a obține versiunea de încercare gratuită, pentru a crea un cont de companie, pentru a invita angajații să instaleze aplicația și pentru a gestiona operațiunile din mers.

Câmp Promax

Obțineți o aplicație mobilă integrată de gestionare a serviciilor de teren cu Field Promax și simplificați cele mai grele sarcini în operațiuni simple și ușoare.

Caracteristici și Beneficii:

  • Field Promax vă ajută să standardizați și să vă simplificați fluxurile de lucru de service, să vă gestionați tehnicienii, să procesați comenzile de lucru, să comunicați cu clienții și să vă dezvoltați afacerea pe teren.
  • Cu funcția sa de programare promptă, gestionarea comenzilor de lucru este mult mai simplă, astfel încât să puteți crea comenzi de lucru instantaneu și, de asemenea, să convertiți cererile de servicii în comenzi de lucru noi.
  • Funcționează pe toate dispozitivele și sistemele, astfel încât tehnicienii să își poată actualiza progresul muncii din teren, iar supraveghetorii pot urmări mișcarea în timp real.
  • Are o funcționalitate mai bună de păstrare a timpului, care vă ajută să monetizați toate resursele, inclusiv ore de sarcini salvate fără hârtie, conversia rapidă a comenzii, munca fiecărui tehnician și multe altele.
  • Folosind Field Promax, puteți avea mai multe avantaje, cum ar fi o soluție accesibilă, asistență puternică pentru clienți, costuri reduse cu forța de muncă, plata mai rapidă, soluții specifice industriei, instruirea echipelor de teren și multe altele.

Încercați Field Promax gratuit și eficientizați întreaga operațiune de afaceri.

Housecall Pro

Accesați toate funcțiile necesare de care aveți nevoie pentru a vă conduce afacerea de servicii cu Housecall Pro. Oferă multiple caracteristici utile care vă economisesc timp și vă îmbunătățesc creșterea afacerii.

Caracteristici și Beneficii:

  • Housecall Pro face facturarea super ușoară cu facturarea digitală cu un singur clic, integrarea cu QuickBooks și un memento automat pentru clienții tăi.
  • Oferă finanțare instantanee pentru a urmări plățile și a fi plătit mai repede.
  • Setați cu ușurință joburi noi sau recurente, organizați calendarul, gestionați detaliile jobului și notificați tehnicienii despre detalii.
  • Convertiți mai mulți clienți potențiali gestionând pâlnia de vânzări cu panoul de gestionare a fluxului de lucru. De asemenea, vă ajută să convertiți estimările în locuri de muncă cu automatizare robustă.
  • Vă permite să preluați sau să efectuați apeluri, să simplificați procesul de primire, să urmăriți sursa principală etc., cu funcțiile sale de urmărire a apelurilor și VoIP. Acest lucru vă ajută să vă stimulați afacerea.
  • Veți primi funcții suplimentare, cum ar fi asistență HCP, Servicii locale Google, raportare, marketing prin e-mail, expediere, estimare, rezervare online, rezervare preț, costul locurilor de muncă, urmărire prin GPS și multe altele.

Configurați versiunea de încercare gratuită astăzi și creșteți mai inteligent prin reducerea sarcinilor de administrare și a documentelor, creșterea veniturilor și depășirea așteptărilor clienților.

Punct de câmp

Potriviți-vă afacerea de teren cu aplicația Fieldpoint de service pe teren. Oferă mai multe soluții care pot ajuta la gestionarea nevoilor clienților, astfel încât operațiunile să funcționeze fără probleme, integrarea afacerii pentru a obține o plată mai rapidă, procese complexe și productivitatea tehnicienilor de teren.

În plus, Fieldpoint vă permite să vă simplificați procesul de comandă de cuvinte, să creșteți eficiența și să optimizați experiența completă de gestionare a serviciilor.

Caracteristici și Beneficii:

Fieldpoint oferă numeroase funcții pentru service-ul dvs. de teren.

  • Gestionarea eficientă a comenzilor de lucru
  • Programarea si expedierea comenzilor de lucru
  • O aplicație mobilă de servicii de teren pentru a gestiona operațiunile în orice moment și oriunde
  • Managementul contactelor și managementul subcontractanților
  • Cotați managementul cu acuratețe, evitând în același timp erorile
  • Raportare de afaceri și informații
  • Proiecte și costul locurilor de muncă
  • Implementarea software-ului FSM
  • Internetul lucrurilor (IoT) pentru a permite automatizarea operațională
  • Liste de verificare mobile pentru o urmărire ușoară
  • Dirijarea corectă a resurselor
  Cum să anulați abonamentul Walmart Plus

Integrați Fieldpoint cu software-ul dvs. de afaceri, inclusiv Dynamics GP, Microsoft Dynamics 365, QuickBooks, NetSuite și multe altele, pentru a îmbunătăți productivitatea, a crește satisfacția clienților și a crește veniturile.

FieldEdge

Efectuați mai multe lucrări mai rapid, creșteți profitabilitatea și eficientizați operațiunile pe teren cu software-ul de gestionare a serviciilor pe teren FieldEdge. Conectați toți, de la tehnicieni la echipa de birou și vedeți cât de ușor puteți procesa toate lucrările de teren.

Caracteristici și Beneficii:

  • Obțineți informații complete despre afaceri și identificați cei mai importanți contributori ai companiei dvs. urmărind performanța tehnicianului și a personalului de birou.
  • Comparați cheltuielile de marketing și veniturile din vânzări pentru a verifica câți clienți potențiali se convertesc.
  • Obțineți un instantaneu al situației financiare pentru a obține o perspectivă asupra celor mai mari generatori de venituri.
  • Puteți accesa istoricul complet al clienților, pe care îl puteți partaja cu tehnicienii dvs. pentru a finaliza treaba mai rapid.
  • Programați, expediați și urmăriți cu ușurință tehnicienii pe un singur ecran.
  • Cu un sistem de plată încorporat, vă puteți obține plățile mai rapid.

FieldEdge oferă atât aplicații desktop, cât și aplicații mobile, astfel încât să vă puteți sincroniza între ele pentru a urmări fiecare acțiune și informații.

Service Fusion

Explorați o aplicație de service de teren all-in-one care furnizează instrumentele necesare contractanților de service pentru a vă maximiza potențialul de afaceri. Service Fusion vă permite să vă gestionați procesele de afaceri de oriunde, la un preț accesibil.

Software-ul de management al service-ului Service Fusion este o platformă unică organizată pentru a gestiona operațiunile și a simplifica sarcinile de zi cu zi. Acest lucru asigură că clienții, tehnicienii și personalul sunt pe aceeași pagină.

Caracteristici și Beneficii:

  • Creați numeroase contacte cu clienții și locațiile acestora
  • Setați termenii de facturare și preferințele de comunicare
  • Stocați note publice și private, imagini și documente
  • Urmăriți sursele de recomandare
  • Creați și trimiteți estimări cu termeni pre-completați pentru linia de produse
  • Prioritizează diferite oportunități și atribuie locuri de muncă reprezentanților de vânzări pentru a calcula comisionul
  • Vizualizați toate estimările și lucrările pentru a schimba datele și orele cu o grilă de expediere prin glisare și plasare
  • Trimiteți informații despre job angajaților dvs. prin mesaj text sau prin apel
  • Convertiți un singur loc de muncă în mai multe facturi cu doar un clic
  • Primiți cecuri, plăți cu cardul de credit și numerar cu o poartă de plată încorporată
  • Utilizați aplicațiile mobile de servicii de teren pentru a primi și gestiona cu ușurință locurile de muncă create chiar pe teren.

În plus, veți primi, de asemenea, notificări prin mesaje text, opțiuni de estimare, soluții eSign fără contact, facturare progresivă, încărcare foto de job, urmărire GPS a flotei, urmărire a apelurilor, urmărire a timpului, rapoarte de salarizare, gestionarea inventarului și multe altele.

ServiceMax

ServiceMax este un software creat special pentru furnizorii de servicii de teren, care oferă servicii, integrări și caracteristici pentru a îmbunătăți timpul de funcționare a activelor și serviciile de la distanță. Acest lucru va crește productivitatea tehnicianului prin instrumente mobile.

Caracteristici și Beneficii:

  • Valorile adecvate ajută la luarea cu încredere a deciziilor mai bune
  • Soluție de comunicare sigură și în timp real care conectează lucrătorii de pe teren cu expertiza și cunoștințele necesare pentru a obține rezultate
  • Tehnicienii se pot conecta la experți din back-office, management etc., folosind orice mod care funcționează cel mai bine, inclusiv apeluri vocale, apeluri video, transmisii, grupuri de linii fierbinți, mesaje de grup și multe altele.
  • Mediul de programare oferă capabilități complete pentru a îmbunătăți eficiența serviciului, utilizarea tehnicianului și experiența clienților.
  • Gestionați-vă comenzile de lucru în centrul operațiunilor de teren pentru a atinge obiectivele de servicii și pentru a vă bucura clienții.
  • KPI-urile și tablourile de bord oferă informații despre operațiunile de service, oferindu-vă vizibilitate completă și o foaie de parcurs pentru îmbunătățiri.
  • Obțineți analize și date despre timpul de funcționare al activelor, gestionarea pieselor de schimb, starea comenzii de lucru etc.
  • Utilizați tablourile de bord și rapoartele cu autoservire pentru a afla starea de sănătate a afacerii dvs. de teren.

Concluzie

Operațiunile dumneavoastră trebuie să fie eficiente și organizate în această lume condusă de tehnologie. Aici, clienții nu vor să aștepte mult, în timp ce metodele învechite te pot costa semnificativ. Acesta este motivul pentru care utilizarea software-ului de management al service-ului de teren are sens total pentru a vă îmbunătăți eficiența operațională.

Astfel, alegeți oricare dintre software-ul de management al serviciilor de teren de mai sus în funcție de cerințele și bugetul dvs. de afaceri.

Acum puteți afla mai multe despre cum să faceți corect marketingul pe teren.