11 Software de management al proceselor de afaceri (BPM) pentru IMM-uri

Soluțiile software de management al proceselor de afaceri (BPM) sunt create pentru a vă ajuta să vă gestionați și să vă eficientizați sarcinile în mod eficient, pentru a îmbunătăți productivitatea și profitabilitatea.

Instrumentele BPM pot ajuta fiecare afacere, de la pornire la întreprindere, să își desfășoare procesul fără probleme și să atingă obiectivele de afaceri.

Dacă vrei să ieși în evidență pe această piață extrem de competitivă, trebuie să vii cu idei unice care pot rezolva problemele clienților tăi, ceea ce necesită timp și efort.

Prin urmare, nu vă puteți permite să pierdeți timp și resurse pentru a efectua sarcini repetitive și a gestiona totul manual.

Aici intervin instrumentele de management al proceselor de afaceri.

Este cel mai bun mod de a vă gestiona sarcinile, economisind în același timp timp și efort. Această tehnologie vă ajută, de asemenea, să reduceți erorile, să sporiți satisfacția clienților și să reduceți costurile. Vă va permite să aveți timp liber pentru idei inovatoare și să luați decizii de afaceri mai inteligente.

În acest articol, voi discuta unele dintre cele mai bune instrumente de management al proceselor de afaceri și beneficiile utilizării lor pentru afacerea dvs.

Ce este managementul proceselor de afaceri (BPM)?

Managementul proceselor de afaceri (BPM) este o abordare eficientă pentru menținerea diferitelor procese, sarcini și activități ale unei afaceri. Este o disciplină care acoperă sarcini precum descoperirea, măsurarea, analizarea, modelarea, optimizarea și îmbunătățirea proceselor dvs. de afaceri.

Și un instrument BPM este o tehnologie care utilizează concepte de management al proceselor de afaceri. Este conceput pentru a se coordona cu comportamentul oamenilor, informațiile, sistemele și lucrurile pentru a produce un raport detaliat la sfârșit. Acest lucru vă permite să luați decizii inteligente pentru îmbunătățirea afacerii dvs.

Folosind instrumentul, puteți elimina sarcinile repetitive și care necesită timp cu fluxuri de lucru automatizate pentru a îmbunătăți eficiența angajaților, a oferi o experiență mai bună pentru clienți și a obține informații fără erori.

Există trei tipuri de management al proceselor de afaceri:

  • BPM centrat pe om: acest tip de BPM se concentrează pe activitățile umane pentru a automatiza funcțiile de asistență și a executa un proces. Acest lucru asigură că sarcinile curente sunt îndeplinite de echipa potrivită la momentul potrivit.
  • BPM centrat pe document: Acest BPM gestionează fluxul de lucru al documentelor pentru a aproba și a evita lanțurile de e-mail, permițând un control mai bun.
  • BPM centrat pe integrare: conectează diferite instrumente sub un singur acoperiș, care permite fluxul de date în cadrul unei organizații, reducând procesul de transfer manual de date.

Caracteristicile instrumentelor BPM

Un instrument eficient de management al proceselor de afaceri trebuie să aibă câteva caracteristici esențiale pentru a vă optimiza procesele de afaceri și a oferi rezultatele dorite. Deși lista de caracteristici poate diferi de la un instrument BPM la altul, anumite caracteristici sunt comune tuturor.

Așadar, iată câteva dintre caracteristicile cruciale ale unui instrument BPM:

  • Interfață de utilizator intuitivă
  • Reactivitate la mobil
  • Modelarea cadru
  • Modelarea vizuală a fluxului de lucru
  • Acces controlat al utilizatorului
  • Management unic de caz
  • Colaborare interdepartamentală
  • Managementul schimbării
  • Opțiune de glisare și plasare
  • Raportare în timp real
  • Capacitate de integrare software

Software BPM vs. Software de management de proiect

Pentru a înțelege diferențele cruciale dintre software-ul BPM și software-ul de management de proiect, trebuie să înțelegeți factorii care definesc funcțiile, capacitățile de rezolvare a problemelor și utilizările acestora.

  • BPM vizează eficiența, în timp ce scopul managementului de proiect este menținerea transparenței.
  • Managementul proceselor adaptează cu ușurință procesele organizaționale pentru a eficientiza munca, în timp ce managementul de proiect este conceput pentru a se adapta rapid la natura schimbării.
  • În soluția BPM, toate datele sunt mutate automat în sistem, în timp ce, în managementul proiectelor, este posibil să trebuiască să mutați datele manual între părțile interesate.
  • Managementul proceselor se concentrează pe întregul flux de lucru al organizației, în timp ce managementul de proiect vizează proiectele și sarcinile unei echipe specifice.

Etapele ciclului de viață BPM

BPM este folosit pentru a mapa și analiza procesele dvs. de afaceri pentru a identifica zona de îmbunătățire. Atingerea acestui obiectiv necesită să parcurgeți câteva etape:

  • Design: Identificați zona care necesită îmbunătățiri și definiți câțiva pași necesari pentru a obține rezultatul.
  • Model: Hartă procesul curent și proiectează noua versiune.
  • Executare: implementați procesul proiectat anterior în sistem.
  • Monitorizare: Monitorizează performanța procesului executat și măsoară dacă îmbunătățirile menționate sunt suficiente pentru a obține rezultatele așteptate.
  • Optimizați: dacă încă lipsește, căutați alte modalități de a-și crește șansele de câștig.

În acest fel, puteți îmbunătăți procesele de afaceri și puteți permite organizației dumneavoastră să lucreze inteligent.

Cazuri de utilizare

Multe companii au început deja să lucreze inteligent folosind software-ul BPM și să exploreze beneficiile acestuia. Este folosit în mai multe industrii pentru a-și gestiona procesele de afaceri. Diferitele cazuri de utilizare ale instrumentelor BPM sunt:

  • Deschiderea contului
  • Cheltuieli de capital
  • Integrarea angajaților
  • Gestionarea daunelor
  • Managementul riscului și conformității
  • Alinierea datelor între sisteme
  • Solicitări de concediu
  • Autorizație de călătorie
  • Procesarea facturii
  • Procese de afaceri în evoluție
  • Cerere de transcriere
  • Achizitii si achizitii
  • Cotații de preț
  • Comenzi de lucru
  • Aprobari bugetare
  • Asistență medicală și asigurări
  Cum să personalizați Centrul de control pe Mac

Si multe altele.

Acum, să intrăm în unele dintre cele mai bune instrumente BPM de pe piață. Fiecare instrument are propriile sale funcționalități și oferă diverse pachete pentru întreprinderile mici și întreprinderile mari.

Monday.com

Gestionați-vă procesele de afaceri și automatizați fluxul de lucru cu ajutorul Monday.com și obțineți informații esențiale despre starea proiectului dvs., cheltuielile bugetare și multe altele. Lasă automatizarea să preia sarcinile tale repetitive și economisește timp pentru tine.

Integrați Monday.com cu instrumentele dvs. de afaceri preferate pentru a centraliza toate datele într-un singur loc. Vă va împiedica să vă luptați cu gestionarea timpului și a sarcinilor, ajutându-vă în același timp să rămâneți la curent cu gestionarea sarcinilor.

Monday.com funcționează bine pentru maparea proceselor de afaceri cu platforma sa interactivă și ușor de utilizat, care urmărește fiecare cost în fiecare etapă a proiectului. Puteți organiza toate proiectele într-un singur loc pentru a vă gestiona cu ușurință procesele de afaceri și a personaliza instrumentul în funcție de cerințele afacerii.

Cu Monday.com, gestionarea și ținerea unei evidențe a sarcinilor echipei este foarte ușoară și fiabilă. De asemenea, puteți permite echipei dvs. să acceseze software-ul pentru a-și actualiza starea de lucru. Dacă sunteți o persoană sau o echipă de doi membri, puteți utiliza abonamentul gratuit pentru a beneficia de multe beneficii, inclusiv o bibliotecă de conținut, fluxuri de lucru de marketing nelimitate, filtru de bază, management de sarcini, peste 30 de șabloane și multe altele.

Pentru a utiliza mai multe funcții, puteți alege orice plan începând de la 10 USD/loc/lună. Luați o încercare gratuită de 14 zile pentru a înțelege cum funcționează.

Creatorul Zoho

Crearea de aplicații bazate pe proces, gestionarea datelor și automatizarea sarcinilor de rutină sunt mai eficiente și mai ușor de utilizat Creatorul Zoho. Gestionați managementul proceselor de afaceri end-to-end fără a investi efort și timp.

Hartați-vă procesele interne pe baza KPI-urilor și a liniilor directoare organizaționale cu un cadru BPM. Acest lucru are ca rezultat o comunicare adecvată cu părțile interesate, astfel încât aceștia să poată comunica procedurile într-un mod mai bun.

Lăsați Zoho Creator să vă simplifice munca de proiectare, monitorizare, execuție și optimizare a proceselor. În schimb, vă va reduce volumul de muncă și va elimina erorile sau intervențiile manuale. Mai mult, ajută organizațiile să-și stabilească obiective și să-și îmbunătățească stabilitatea și fiabilitatea.

Zoho Creator este construit pentru scalare automată, ceea ce înseamnă că ori de câte ori cerințele afacerii dvs. cresc, infrastructura backend a Zoho Creator se scalează perfect. Utilizați puterea automatizării în procesele dvs. de afaceri și relaxați-vă pe canapea. Veți obține, de asemenea, peste 600 de integrări prefabricate pentru a face ca toate departamentele să rămână într-un singur loc și să vorbească cu ușurință între ele.

Cu integrarea API, companiile se pot conecta la aplicații terțe. De asemenea, puteți obține o vizualizare adecvată a detaliilor prin rapoarte și statistici din tablourile de bord. Este momentul potrivit pentru a ridica orice plan și a începe să vă gestionați procesele. Luați o încercare gratuită de 15 zile pentru a experimenta Zoho Creator îndeaproape.

Fluxul de lucru al Kissflow

În loc să vă străduiți să gestionați proiecte și sarcini și să faceți munca o durere de cap, relaxați-vă și vedeți îmbunătățirea productivității afacerii dvs. Fluxul de lucru al Kissflow. Este o platformă agilă, puternică, convenabilă, prietenoasă cu echipa și ușor de utilizat, care vă permite să implementați cu ușurință soluții de management al proceselor de afaceri în organizația dvs. și să excelați în ea.

Cu acest software BPM de ultimă generație, puteți gestiona toate procesele în mod inteligent. Kissflow oferă instrumente intuitive fără cod, astfel încât un non-codor poate implementa cu ușurință soluția. Începeți să gestionați în zile, nu în luni. Kissflow dă putere proprietarilor de afaceri și liderilor să facă alegeri inteligente.

Kissflow este o platformă flexibilă, scalabilă și adaptabilă, care vine cu o interfață de utilizare rapidă și uimitoare pentru a îndeplini toate funcțiile. De asemenea, vă introduce în calculul democratic și vă prezintă informații în timp real despre fiecare proces într-un format ușor de înțeles.

Puteți utiliza tablouri de bord și puteți crea rapoarte personalizate pentru a obține informații utile. Cu funcționalitatea de raportare dinamică, puteți obține rapid informații cheie despre procesele de afaceri. Optimizați-vă procesele de afaceri efectuând analize mai profunde, eliminând blocajele și modificând fluxul de lucru oricând doriți. Veți primi, de asemenea, o urmă de hârtie imprimabilă sau digitală a fiecărui pas din proces.

Vedeți cât de robustă este platforma beneficiind de o încercare GRATUITĂ. Alegeți dintre diverse planuri, începând de la 9,90 USD/utilizator/lună sau 495 USD/50 utilizatori.

Microsoft Power Automate

Ai grijă de lucrurile esențiale și automatizează restul proceselor cu ajutorul Microsoft Power Automate. Vă permite să simplificați toate procesele fără hârtie și sarcinile repetitive, astfel încât să vă puteți concentra asupra altor lucruri.

  Cum se instalează VirtualBox Guest Additions pentru o mașină virtuală Ubuntu

Împuterniciți-vă echipa să construiască procese automatizate folosind instrumente de tip drag-and-drop, conectori pre-construiți și low-code și automatizați rapid sarcinile banale. De asemenea, puteți vizualiza procesele înregistrate de la capăt la capăt cu ajutorul unui consilier de proces care oferă recomandări pentru crearea unor perspective și fluxuri profunde.

Îmbunătățiți-vă eficiența afacerii utilizând aceste date pentru a automatiza și urmări fiecare sarcină și pentru a vă face automatizarea mai inteligentă cu un generator inteligent de inteligență artificială. De asemenea, puteți procesa rapid formularele prin automatizarea documentelor, puteți detecta imagini și text, puteți crea cu modele prefabricate și puteți procesa aprobări.

Extindeți capacitatea Microsoft Power Automate pe web, mobil și desktop cu aplicațiile sale. De asemenea, vă puteți conecta fluxurile de lucru la multe surse de date printr-o bibliotecă de conectori care vă reunește toate datele într-un singur loc. Acest lucru vă permite să descoperiți informații și să personalizați aplicațiile. De asemenea, puteți extinde capacitățile Dynamic 365, Azure, Microsoft 365 și multe altele.

Un utilizator individual poate analiza procesele pentru a crea fluxuri cloud nelimitate la 15 USD/utilizator/lună. De asemenea, puteți alege celălalt plan cu un RPA care include 5000 de credite de servicii pentru constructor AI în fiecare lună. Puteți chiar să optați pentru o încercare GRATUITĂ.

Appian

Experimentați puterea automatizării fluxului de lucru în afaceri cu Appian și accelerați guvernanța, rezultatele și eficiența afacerii dvs. Appian simplifică proiectarea fluxului de lucru pentru a permite utilizatorilor și dezvoltatorilor profesioniști să deseneze procese, cum ar fi o diagramă de flux.

Permiteți echipei dvs. să folosească AI pentru a crea și stoca procese pentru o proiectare mai rapidă, pentru a automatiza munca de management și pentru a organiza tehnologiile, datele și oamenii într-un singur loc. De asemenea, Appian vă permite să analizați nevoile, schimbările de reglementare, ineficiențele și tendințele organizației dvs. pentru a vă adapta rapid și eficient.

Extindeți limita managementului proceselor de afaceri pentru a automatiza procesele, a îmbunătăți implicarea utilizatorilor și a colabora. Cu Appian, puteți să desenați procese, să utilizați servicii inteligente, să aplicați reguli organizaționale și să încorporați fluxuri de lucru în aplicații.

În plus, construiți și implementați reguli, unificați datele și implementați fluxul de lucru pentru o experiență coerentă. Integrați alte instrumente cu instrumentele dvs. de afaceri pentru a atrage atenția echipei dvs. asupra unei singure sarcini. Nu este nevoie să dezvoltați nimic în plus; în schimb, oferiți direct experiențe utilizatorilor pe dispozitive mobile în întreaga întreprindere.

Începeți să utilizați Appian GRATUIT și obțineți cursuri online, ghiduri și un mediu cloud dedicat.

Nintex

Obțineți o platformă completă de automatizare și management al proceselor cu care vă îmbunătățiți productivitatea Nintex. Este o platformă de proces puternică și ușor de utilizat, care accelerează transformarea dvs. digitală.

Nintex este construit pentru a îmbunătăți modul în care lucrează oamenii și vă face întregul proces de afaceri rapid, ușor de gestionat și simplu. În plus, automatizează și optimizează procesele de afaceri, astfel încât să vă puteți concentra asupra lucrurilor esențiale.

Cartografiați, planificați și gestionați vizual sarcinile cu instrumentele sale ușor de utilizat pe care participanții și proprietarii le place să le folosească. Dacă doriți, puteți adăuga consultanți terți pentru a vă ajuta să mapați, să gestionați, să standardizați și să îmbunătățiți oricând procesele.

Nintex va ajuta la eliminarea muncii manuale și repetitive cu fluxuri de lucru automate și va captura informații mai rapid în mod adecvat. Poate monitoriza procesele pentru a identifica și rezolva rapid problemele și poate indica îmbunătățirile procesului prin utilizarea vizualizării datelor.

Luați abonamentul standard de 955 USD/lună pentru utilizatori nelimitați și 100 de procese. Veți primi aici maparea proceselor, management, feedback, colaborare, tablouri de bord personalizate, etichetare lean și asistență standard.

Kintone

Gestionați-vă cu ușurință procesele de afaceri cu Kintone la îndemână Software BPM cu automatizare puternică și uitați să faceți totul manual. De la maparea pașilor și atribuirea sarcinilor până la automatizarea sarcinilor obositoare, Kintone este pregătit pentru a vă ușura munca.

Puteți configura un memento automat, astfel încât toți cei de pe listă să primească notificări și alerte personalizate în funcție de termenele limită. Kintone este compatibil cu dispozitivele mobile; prin urmare, puteți accesa fluxurile de lucru, le puteți edita și gestiona de pe orice dispozitiv.

Asigurați-vă că oamenii potriviți pot vedea fluxurile de lucru și setează permisiunile în consecință pentru a acorda aprobări echipelor dvs. Kintone organizează cu atenție toate înregistrările proceselor fluxului de lucru și vă permite să efectuați audituri în câteva minute.

Îmbunătățiți-vă experiența cu extensii și integrări. Veți primi peste 1000 de aplicații noi cu Kintone. De asemenea, puteți utiliza biblioteca de șabloane pentru a începe imediat, puteți adăuga instrumente terță parte la aplicațiile dvs. pentru a vă îmbunătăți productivitatea și pentru a modifica fluxurile de lucru în doar câteva clicuri.

Începeți să gestionați toate procesele cu ușurință la 24 USD/loc/lună pentru minim 5 utilizatori. Luați azi încercarea GRATUITĂ de 30 de zile.

  Inelul ultrauman vs. Inelul Oura: care este cel mai bun?

Strada Procesului

Strada Procesului este o platformă gratuită, puternică și simplă, care oferă o modalitate ușoară de a gestiona diverse procese de lucru și liste de verificare. Este o platformă simplă pentru a gestiona totul prin crearea unui flux de lucru, rularea mai multor instanțe ale aceluiași flux de lucru, urmărirea progresului și colaborarea cu echipa.

Interfața sa simplă vă permite să vă îmbunătățiți prin crearea de documente structurate în câteva secunde și atribuirea rapidă a acestora echipei dvs. De asemenea, puteți urmări fiecare activitate din tabloul de bord și puteți primi notificări ori de câte ori sarcinile sunt finalizate. În plus, funcțiile de glisare și plasare și comenzile rapide intuitive de la tastatură vă fac munca de gestionare mai ușoară decât înainte.

Utilizați datele pentru a cunoaște performanța echipei dvs. și pentru a atribui sarcini în consecință. Creați fluxuri de lucru dinamice cu o logică condiționată care se adaptează nevoilor dvs. în schimbare și eficientizați procesele care necesită autorizarea altei persoane. Integrați cu peste 1000 de aplicații pentru a automatiza procesele.

Încercați această platformă GRATUIT și obțineți un flux de lucru, un flux de lucru activ, un membru, spațiu de stocare nelimitat, pagini nelimitate și multe altele. Beneficiați de mai multe beneficii la 25 USD/membru/lună.

Bizagi

Optimizați procesele de afaceri și obțineți eficiențe la nivel de întreprindere cu Software-ul BPM de la Bizagi. Este un instrument gratuit cu o interfață intuitivă și opțiune de glisare și plasare pentru a mapa și vizualiza cu ușurință procesele de afaceri și pentru a găsi modalități mai bune de a face sarcini în întreaga întreprindere.

Puteți urma o serie de cursuri online și vă puteți dezvolta cunoștințele și abilitățile în modelarea proceselor, împreună cu diverse elemente esențiale, dezvoltare, administrare, operare și integrare.

Bizagi oferă BPM centrat pe om care se concentrează pe procese de management centrate pe om, procese centrate pe document și procese centrate pe integrare. Ciclul său de viață BPM constă în proiectarea, modelarea, executarea, monitorizarea și optimizarea proceselor.

Descărcați software-ul Bizagi BPM pentru computerul dvs. Windows și începeți să eliminați munca manuală cu automatizare adevărată.

Camunda

Camunda este orchestratorul universal de procese care reinventează automatizarea procesului de lucru pentru întreprinderea dvs. modernă și digitală. Poate eficientiza toate fluxurile de proces complexe între sisteme, dispozitive și oameni.

Puteți folosi Camunda de oriunde și vă puteți transforma afacerea către viitorul digital. Veți obține, de asemenea, componentele utile de care aveți nevoie de la Camunda și vă veți simplifica fluxurile de lucru.

Cu Camunda, vă puteți conecta, colabora și scala rapid. Orchestrați Camunda în punctele finale ale procesului de care organizația dumneavoastră are nevoie pentru a automatiza fluxul și pentru a aduce IT-ul și afacerea împreună pentru a colabora eficient.

Mai mult, Camunda oferă viteză, rezistență și scară de neegalat pe tot parcursul procesului, cu o cantitate nelimitată de tranzacții la latențe scăzute. Integrați-vă cu ușurință cu cadre tehnice și arhitecturi și permiteți dezvoltatorilor dvs. să integreze orice instrument cu API-uri deschise.

Sunteți gata să începeți? Luați o încercare GRATUITĂ mai întâi și apoi alegeți planul perfect pentru dvs.

Pipefy

Proiectați și automatizați fluxurile de lucru ale afacerii dvs. în câteva minute cu Pipefy și sporește eficiența afacerii tale. Integrați-vă cu ușurință operațiunile end-to-end pe un flux de lucru low-code și sigur și pe o platformă BPA.

Cu Pipefy, puteți colabora la operațiuni de venituri, operațiuni de HR, operațiuni financiare și de achiziții și IT, precum și guvernare. Rezolvați toate solicitările clienților, partenerilor și colegilor dvs. cu precizie și eficiență eroică.

Controlați fluxul de lucru pentru a îndeplini toate solicitările în mod corect, fiabil și rapid, astfel încât echipa dvs. de back-office să poată elibera mai mult timp. Pipefy oferă automatizare inteligentă pentru a reduce durerea de cap din gestionarea tuturor proceselor și pentru a vă îmbunătăți productivitatea, permițându-le să se concentreze pe alte lucrări valoroase.

Pipefy produce rapoarte automate bazate pe munca activă. Deoarece operațiunile dvs. se schimbă zilnic, vă ajută să vă ajustați procesele în funcție de schimbări. Uitați de încărcarea manuală a ieșirii în sistemul de back-office; descrieți întregul proces de la început până la sfârșit, iar Pipefy se va ocupa de restul și va transforma modul în care lucrați.

Alăturați-vă GRATUIT unui pachet de start, care este special conceput pentru echipe mici, freelanceri, studenți și startup-uri. Dacă aveți nevoie de beneficii suplimentare pentru afacerea dvs. mare, puteți merge cu 22 USD/utilizator/lună.

Concluzie

Din moment ce lumea se transformă digital, caracteristicile și capacitățile software-ului de management se schimbă și ele. Software-ul BPM este folosit pentru modelarea și automatizarea proceselor pentru a ajuta la creșterea productivității, la eficientizarea sarcinilor și la economisirea mai mult timp și energie. De asemenea, vine cu alte capabilități pentru a vă ajuta să gestionați procesele în mod eficient, cu mai puțină complexitate.

Fiecare software BPM menționat mai sus are capacități diferite pentru a vă ajuta să creșteți mai mult cu mai puțin efort și timp. Ele vin cu pachete la îndemână, astfel încât toată lumea să își poată valorifica beneficiile, indiferent dacă sunteți o întreprindere mică sau o întreprindere.

Deci, alegeți cel mai bun instrument BPM în funcție de numărul de angajați, tipul de proiecte și bugetul dvs. și experimentați singur beneficiile în timp ce gestionați procesele de afaceri.