11 Servicii de recepție virtuală pentru a vă gestiona apelurile primite

Nu aveți timp să țineți clienții în așteptare? Simplificați-vă sarcinile de gestionare a apelurilor cu serviciile de recepționer virtual.

Serviciile de recepție virtuală sunt cea mai bună modalitate de a economisi costurile cu forța de muncă și de a crește productivitatea afacerii. Aceste servicii vă ajută să vă eliberați timp și să vă concentrați pe rezolvarea altor probleme esențiale de afaceri.

Acest articol vă va ajuta să găsiți cele mai bune servicii de recepționer virtual pentru a vă primi apelurile chiar și atunci când nu sunteți disponibil.

Să ne afundăm în mai multe detalii.

Ce sunt serviciile de recepție virtuală?

Apelurile telefonice sunt esențiale pentru întrebări și nivelează procesul de generare de clienți potențiali pentru orice afacere. Răspunsul și gestionarea apelurilor de la serviciul clienți este esențial și nu poate fi evitat chiar dacă sunteți ocupat cu operațiunile de afaceri.

În mod tradițional, companiile mari cu un buget mare angajează un recepționer cu normă întreagă pentru a se ocupa de apelurile primite și de serviciul clienți. Dar un recepționer intern devine o cheltuială generală pentru întreprinderile mici cu membri limitati.

Acolo intră în imagine serviciile virtuale de recepție.

Serviciile de recepționer virtual oferă recepționerii umani în direct pentru a saluta apelanții și a înțelege motivul apelurilor lor. După analizarea informațiilor furnizate, aceste apeluri sunt direcționate către membrii corespunzători ai echipei, îmbunătățind astfel interacțiunea clientului cu compania.

În general, aceste servicii oferă însoțitori live 24/7 pentru apelurile primite și mesajele text. În acest fel, puteți fi siguri că niciun apel de la clienți nu este ratat.

De ce ar trebui să angajezi un recepționer virtual?

Angajarea unui recepționer virtual este o chestiune subiectivă. Depinde dacă vrei un membru al echipei interne sau poți externaliza munca.

În timp ce companiile mari pot avea o echipă dedicată de recepționeri, acesta nu este cazul proprietarilor de afaceri mici și startup-urilor. Pentru a reduce costurile de operare, companiile mici ar trebui să opteze pentru un serviciu de recepționer virtual.

Acestea fiind spuse, să ne uităm la câteva dintre beneficiile angajării de servicii de recepție virtuală:

  • Adaugă profesionalism: primirea apelurilor primite ale clienților tăi cu un mesaj de salut înregistrat profesional lasă un impact de lungă durată asupra afacerii tale. Se creează un sentiment de încredere că nu au de-a face cu un începător.
  • Cost Eficient: Recepționerii virtuali sunt mai ieftini și nu au nicio perioadă de blocare. Puteți activa și configura un serviciu de preluare a apelurilor care se ocupă de întrebările clienților.
  • Gestionare îmbunătățită a clienților: Recepționerii profesioniști sunt instruiți pentru a gestiona eficient apelurile și întrebările clienților. Au experiență în gestionarea diferitelor situații și vă ajută să creșteți eficiența afacerii.
  • Personalizare prietenoasă: Serviciile de recepție virtuală vă permit să vă schimbați regulile de redirecționare a apelurilor, mesajul de salut de bun venit și alte detalii de comunicare de afaceri.
  • Disponibilitate: Recepționerii interni pot participa la apelurile primite numai în timpul programului de lucru. În timp ce recepționerii virtuali pot funcționa toată ziua, în fiecare zi și pot oferi clienților dvs. un serviciu de răspuns la apeluri în direct 24/7.
  • Integrari: Integrați serviciile de recepționer virtual cu instrumentele dvs. de comunicare pentru afaceri precum Slack, Hubspot, G Suite, Microsoft Teams și multe altele.
  Cum să dezactivați Motion Smoothing pe un televizor LG

Acum că știți care sunt beneficiile angajării serviciilor de recepționer virtual, să începem cu lista noastră.

RecepțieHQ

ReceptionHQ este un lider global pentru întreprinderile mici care doresc să fie mai eficiente în timp, dar au încă un angajat cu normă întreagă în echipa lor. Serviciile lor de recepționer virtual includ răspunsul în direct 24/7 și gestionarea apelurilor, e-mail-urilor și textelor primite. De asemenea, pot gestiona apeluri de ieșire și alte sarcini, cum ar fi programarea întâlnirilor și trimiterea de mementouri.

ReceptionHQ gestionează majoritatea apelurilor pentru companiile din Statele Unite în timpul orelor de vârf. Oferă servicii bilingve fără niciun contract de blocare, astfel încât să puteți începe cu proba lor fără riscuri pentru serviciile de 7 zile.

Yodel.io

Yodel.io este o companie de recepționer virtual care există de peste 15 ani, așa că știu ce fac. Puteți alege dintre un însoțitor IVR complet automatizat sau un recepționer uman care lucrează de la distanță pentru a vă gestiona apelurile. Unele caracteristici notabile ale Yodel includ sisteme vocale inteligente IVR, filtrarea apelurilor și integrarea cu instrumente de comunicare precum Hubspot, Zendesk, Intercom și Slack.

Ei oferă o încercare gratuită fără niciun contract. Dar dacă doriți să continuați să utilizați serviciile lor după încheierea perioadei de încercare, au planuri diferite în funcție de nevoile dvs.

Lăcustă

Dacă sunteți în căutarea unui serviciu de recepționer virtual care vă va permite să utilizați un număr de telefon separat și să primiți apeluri de oriunde în lume, Grasshopper este o opțiune excelentă. De asemenea, oferă un număr de telefon virtual pentru a răspunde apelurilor primite de pe computer sau dispozitiv mobil. În acest fel, numărul tău rămâne privat și te poți concentra pe a-ți face treburile de afaceri fără întrerupere.

  Cum să vizualizați versurile melodiilor pe un iPhone, iPad, Mac sau Apple TV

Serviciul începe o perioadă de încercare gratuită de 7 zile, fără contract, așa că dacă nu funcționează pentru dvs., atunci nu este implicat niciun angajament.

Recepționistul meu

MyReceptionist oferă recepționer virtual și servicii de asistență la recepție pentru a oferi disponibilitate pentru afaceri 24/7 la un preț mai mic decât angajarea unui recepționer la fața locului. Beneficiați de toate beneficiile recepționerilor în persoană pentru a vă ajuta să gestionați apelurile primite, să programați întâlniri sau întâlniri și să rezervați aranjamente de călătorie, fără niciuna dintre necazurile pe care le-ați putea confrunta atunci când angajați un angajat intern.

MyReceptionist oferă multe pachete diferite, în funcție de cât timp pe săptămână sau lună aveți nevoie de asistență pentru a gestiona apelurile clienților la afacerea dvs.

Rubin

Ruby Receptionists vă oferă asistență telefonică profesională pentru afacerea dvs. folosind puterea inteligenței artificiale (AI) pentru a gestiona apelurile primite pentru companii din întreaga lume. Aceștia pot răspunde la întrebări despre compania ta în timp real, pot răspunde clienților în numele companiei tale și chiar pot programa întâlniri pentru tine.

Cu Ruby, obțineți o aplicație mobilă dedicată pentru a verifica activitățile de gestionare a apelurilor și mesajele text primite de la clienți. Vă puteți sincroniza cu ușurință programele zilnice cu integrările de calendare Ruby.

De conversaţie

Conversational este un serviciu de recepționer virtual pentru companiile care au nevoie de un recepționer virtual cu servicii complete sau cele cu mai multe locații și au nevoie de cineva care să-și gestioneze apelurile primite din întreaga lume.

Cu Conversational, obțineți trei componente principale: managementul recepției, rutarea apelurilor și gestionarea mesageriei vocale (de exemplu, configurarea însoțitorilor automati), precum și un programator de întâlniri online și o platformă de marketing prin e-mail.

De asemenea, puteți utiliza serviciile de conversație pe lângă sistemele dvs. telefonice existente, cum ar fi Microsoft Lync sau Cisco Jabber.

AnswerForce

AnswerForce este un recepționer virtual cu funcții complete care vă permite să gestionați apelurile primite cu serviciile sale de recepție 24/7. Oferă multe funcții, inclusiv un tablou de bord personalizabil unde puteți vizualiza apelurile primite și le puteți gestiona dintr-o singură locație.

De asemenea, puteți integra AnswerForce cu un sistem IVR precum IVRX sau Intercom dacă doriți și mai mult control asupra modului în care apelanții sunt întâmpinați atunci când apelează la biroul companiei sau prin intermediul telefoanelor lor mobile.

AnswerConnect

AnswerConnect este o companie de telefonie care funcționează din 2001, oferind servicii de recepționer virtual. Este membru al Better Business Bureau, al Asociației Naționale a Femeilor Profesioniste și nu numai.

  Cum să personalizați comenzile rapide de la tastatură pe Cinnamon

Puteți alege între două tipuri de recepționari virtuali: Live Chat și Instant Messaging (IM). AnswerConnect oferă un avantaj utilizatorilor, deoarece puteți alege tipul dorit în funcție de nevoile dumneavoastră specifice.

Fie că sunteți angajator sau proprietar de afaceri sau o persoană care dorește ajutor pentru a răspunde la apeluri, AnswerConnect poate fi adaptat pentru a se potrivi cerințelor dumneavoastră.

Helpware

Helpware este un serviciu de recepționer virtual pentru întreprinderile mici și mijlocii. Oferă o gamă largă de servicii, inclusiv programarea întâlnirilor, redirecționarea apelurilor, mesageria vocală și asistență prin e-mail.

Helpware este un serviciu de recepționer virtual bazat pe web care vă permite să gestionați apelurile primite de oriunde în orice moment. De asemenea, puteți configura răspunsuri automate în funcție de nevoile apelantului (cum ar fi stabilirea unei întâlniri) sau puteți adăuga funcții precum însoțitorii automati care iau notițe în timpul întâlnirilor cu potențiali clienți, astfel încât să nu fie nevoit să o faceți singur.

Abby

Abby este un serviciu de recepționer virtual oferit de Zendesk, care poate fi folosit pentru a gestiona apelurile, e-mailurile și chaturile primite. Puteți configura răspunsuri automate pentru întrebările clienților despre comenzi sau timpii de livrare.

Cu Abby, ești notificat ori de câte ori un client nou se înscrie la buletinul tău informativ și poți trimite o notă de mulțumire clienților care oferă feedback cu privire la experiența lor.

MoneyPenny

Moneypenny este un furnizor de servicii de răspuns 24/7, cu sediul central situat în Marea Britanie și SUA din 2000. Ai libertatea de a alege oameni dedicați din echipa lor, iar Moneypenny îi va instrui să răspundă la apelurile companiei tale și să ofere asistență prin chat live, apeluri. transfer, CRM și integrări de calendar.

Vă puteți actualiza disponibilitatea pe portalul lor pentru a răspunde la apelurile programate și, de asemenea, puteți verifica istoricul apelurilor și mesajelor anterioare la atingerea vârfului degetelor.

Nota de inchidere

Să rezumam că vorbim despre construirea relațiilor cu clienții tăi.

Este important să stabiliți tonul potrivit la începutul fiecărui apel, sau clienții ar putea simți că au fost discutați cu un sistem automatizat care nici măcar nu își amintește numele.

Selectarea oricărei companii din lista de recepționer virtuali de mai sus este suficientă pentru a face afacerile tale să arate mai profesionale și pentru a simplifica procesul de anchetă.

Sperăm că acest articol v-a ajutat să aflați mai multe despre modul în care serviciile de recepționer virtual vă pot ajuta să vă concentrați pe dezvoltarea afacerii dvs. fără a vă face griji despre modul în care lucrurile sunt gestionate în culise.

Nu uitați să verificați lista noastră cu cele mai bune soluții IT helpdesk pentru a minimiza impactul problemelor asupra operațiunilor de afaceri.