Zoho Survey vs. SurveyMonkey – Care este adevăratul MVP?

Ești nedumerit când alegi Zoho Survey și SurveyMonkey pentru toate nevoile de sondaj online ale afacerii tale? Rezolvați ghicitoarea care este mai bună citind această comparație finală a Zoho Survey vs. SurveyMonkey.

Piața software-ului pentru sondaje online se extinde rapid datorită utilizării pe scară largă a unor astfel de instrumente pentru a colecta date instantanee ale sondajelor de la clienți, clienți și vizitatori. Conform MarketWatchpiața aplicațiilor pentru sondaje online va avea un venit uriaș de 8,5 miliarde de dolari în 2027, ceea ce reprezintă un CAGR de 11,56% din veniturile pieței de 4,4 miliarde de dolari în 2021.

Un astfel de potențial promițător de câștig a atras mulți dezvoltatori SaaS să se alăture competiției și să inunde piața cu mii de aplicații de sondaje online. Printre mulțimi, Zoho Survey și SurveyMonkey au apărut drept două cele mai populare aplicații de sondaj pentru companii.

Importanța software-ului de sondaj online

Când nu existau aplicații pentru sondaje online, companiile angajează agenții de cercetare de marketing terțe pentru a efectua sondaje online cu privire la produsele sau serviciile lor. Câteva companii experte în tehnologie ar include o pagină de sondaj pe site-ul lor web pentru a obține opinii de la vizitatori sau clienți. Ar mai rămâne multe probleme cu sondajul, cum ar fi următoarele:

  • Agențiile de marketing nu sunt experți în diferitele produse și servicii pentru care colectează date de sondaj.
  • Sondajele sau datele de opinie colectate de întreprinderile înseși necesită analize
  • Uneori, formularele de sondaj de pe site-uri web nu ar funcționa din cauza programării substandard

Software-ul de sondaj online a schimbat drastic ecosistemul de sondaj. În zilele noastre, nu trebuie să fii un cercetător de date și un dezvoltator web pentru a derula campanii de sondaje online pentru produsele sau serviciile tale. Pur și simplu conectați site-ul sau aplicația dvs. cu un instrument de sondaj online. Instrumentul va colecta date, le va analiza și vă va trimite un rezumat pe care oricine îl poate citi.

Aceste instrumente de topografie în cloud oferă, de asemenea, următoarele funcționalități:

  • Date de sondaj în timp real despre evenimente live sau campanii populare
  • Branding-ul formularelor de sondaj
  • Securitatea datelor și confidențialitatea
  • Automatizarea fluxului de lucru

Acum că știți cât de esențial este să dețineți un software dedicat pentru sondaje online, permiteți-ne să explorăm mai multe despre instrumentele de sondaj pe internet foarte profitabile Zoho Survey și SurveyMonkey de mai jos:

Ce este Zoho Survey?

Sondajul Zoho este un instrument de sondaj online și offline și o parte a abonamentului Zoho One. Cu toate acestea, vă puteți abona și la Zoho Survey ca produs separat de sondaj. Vine cu mai mult de 25 de tipuri de întrebări, astfel încât să puteți construi sondaje în orice subiect de afaceri, profesional sau general la care vă puteți gândi.

De asemenea, există peste 250 de șabloane de sondaj în mai multe limbi. Prin urmare, indiferent dacă clienții sau publicul țintă vorbesc engleză, spaniolă, franceză sau chineză, trebuie doar să creați un singur sondaj. Apoi, Zoho Survey va traduce conținutul formularului în limbile dorite.

  Cum să faci o captură de ecran pe iPhone X

Zoho a dezvoltat instrumentul care vizează toate nivelurile de utilizator. Așadar, de la un expert în statistică la un psefolog și vânzător de produse de comerț electronic, toată lumea poate să configureze și să înceapă să colecteze opinii despre munca sau produsul lor folosind Zoho Survey.

Pentru a oferi mai multă putere utilizatorilor finali, Zoho a adăugat opțiunea de editare a sondajului prin glisare și plasare, cu posibilitatea de a personaliza temele sondajului, brandingul etc. Ca să nu mai vorbim, puteți integra instrumentul și cu alte aplicații de afaceri.

Informații rapide despre sondajul Zoho

  • Utilizatori activi: 833 de companii care folosesc activ Zoho Survey conform Enlyft
  • Utilizatori de mare valoare: HBO, Apple, Adidas, General Electric, Franklin Observe, Starling Ltd., Skills and Education Group și multe altele
  • Cota de piata: mai putin de 5%, conform unui raport recent al Enlyft
  • Limbi: acceptă peste 75 de limbi
  • Aplicatie mobila: iOS | Android

Ce este SurveyMonkey?

SurveyMonkey este o aplicație de sondaj online care vă permite să creați, să distribuiți și să analizați sondaje. Puteți crește rata de răspuns a campaniilor de sondaje afișând sondajul în mai multe moduri, cum ar fi SMS, WhatsApp, e-mail, site-uri web, aplicații web și aplicații mobile.

Este potrivit pentru orice tip de sondaj la care vă puteți gândi, de la sondaje despre produse de la clienți până la feedback-ul managerilor de la angajații interni. În plus, puteți accesa datele analizate ale sondajului oricând și oriunde, folosind o aplicație mobilă sau un browser web.

SurveyMonkey oferă întrebări, pagini, blocări, randomizări ale comenzilor etc., pentru a reduce părtinirea și a îmbunătăți calitatea datelor. Există diferite tipuri de întrebări din care puteți selecta, cum ar fi videoclipuri, matrice, evaluări, stele, glisoare, testare A/B etc. În plus, există multe șabloane de sondaj pentru diferite sectoare de afaceri pe care le puteți utiliza instantaneu.

Informații rapide despre SurveyMonkey

  • Utilizatori activi: peste 17 milioane, după cum a susținut Momentantdezvoltatorul SurveyMonkey
  • Utilizatori cu valoare mare: Allbirds, Tweezerman, Box, Verizon, Sephora, Macy’s, GoPro și multe altele
  • Cota de piata: 21% conform unui raport recent al Enlyft
  • Limbi: acceptă peste 16 limbi
  • Aplicatie mobila: iOS | Android

Până acum, ați învățat elementele de bază ale Zoho Survey și SurveyMonkey. Să ne uităm la o comparație în funcție de caracteristici a acestor două aplicații de sondaj online de mai jos:

Zoho Survey vs. SurveyMonkey: interfață de utilizare și ușurință în utilizare

Zoho Survey UI

Interfața de utilizator a Zoho Survey este una minimalistă. Pagina de pornire vă arată trei file în partea de sus: Creați un sondaj nou, Alegeți din șabloane și Copiați sondajul existent. Veți găsi toate sondajele în curs și finalizate în meniul hamburger din stânga.

După ce alegeți un sondaj din pagina Sondajele mele, puteți accesa alte funcții precum Rezumat, Generator, Rapoarte și Jurnalele de audit.

Zoho Surveys nu complică interfața cu utilizatorul cu elemente inutile. Prin urmare, este destul de ușor de utilizat în comparație cu SurveyMonkey.

Interfața de utilizare SurveyMonkey

Interfața sa de utilizare este puțin mai grea de conținut în comparație cu Zoho. Cea mai mare parte a interfeței de utilizare include upselling suplimentar, cum ar fi cumpărarea de răspunsuri sau actualizarea planului existent. Pagina de pornire vă arată opțiunile fie de a începe un nou sondaj, fie de a alege un șablon. Generatorul de sondaje vă ghidează pas cu pas. Filele Analizați și Prezentați rezultate vor apărea după ce publicați un sondaj.

  Eliminați numărătoarea inversă a următorului episod Netflix și vizionați promptul [Chrome]

Pentru a învăța interfața de utilizare, dvs. sau membrului echipei dvs. vă vor lua multe încercări și erori.

Zoho Survey vs. SurveyMonkey: Caracteristici

Găsiți mai jos un tabel care compară Zoho Survey și SurveyMonkey pe baza caracteristicilor lor de creare a sondajelor:

Compararea funcțiilorZoho Survey Survey MonkeyEditor de chestionare trageți și plasați ExtensivLimit Tipuri de întrebări 3020Sondaj cu chestionare și punctaj de marcăDisponibilDisponibil Omiteți logica pentru a face întrebarea relevantăDisponibilDisponibilSondaje multilingveSetare implicită pentru limbă și limbi suplimentare
Sondajele multilingve sunt gratuiteDoar limba implicită a sondajului
Sondajele în mai multe limbi sunt plătiteVariabile personalizateDisponibilDisponibil Teme și brandingDisponibilDisponibilPublicați sondajul din domeniul dvs. Sprijinit Asistență limitată Conducta sondajuluiDisponibilDisponibilLocalizarea geografică a etichetei în rapoarteDisponibilNedisponibil

Zoho Survey vs. SurveyMonkey: Șabloane de sondaj

Pentru a face crearea și publicarea sondajelor online fără efort, Zoho oferă peste 200 de șabloane. Aceste șabloane constau din întrebări adecvate, logica sondajului și variabile pentru următoarele nișe de afaceri:

  • Relații Clienți
  • Marketing
  • HR și afaceri
  • Nonprofit, politic și guvernamental
  • Educaţie
  • Evenimente

În mod similar, SurveyMonkey oferă și sondaje preconfigurate. Puteți pur și simplu să faceți clic pe câteva butoane pentru a le rula. Există peste 250 de șabloane de la nișe precum Educație, Sănătate, Cercetare de piață etc.

Prin urmare, din punctul de vedere al șablonului de sondaj, ambele instrumente sunt grozave.

Zoho Survey vs. SurveyMonkey: Raportare și analiză

Raportare și analize ale sondajului Zoho

Instrumentul de sondaj de la Zoho oferă instrumente de analiză și rapoarte ușor de utilizat. Nu trebuie să fii un expert în analiza datelor, dar dacă ești, este grozav. Vine cu opțiuni de analiză și raportare pentru temele utilizate pe scară largă pe care le folosește industria de marketing. De exemplu, obțineți aceste rapoarte implicite:

  • Un tablou de bord cu rezumatul răspunsurilor cu diagrame și numere.
  • Filtre pe tabloul de bord, astfel încât să puteți tăia rapoartele implicite și să extrageți informații personalizate.
  • Există un Raport de tendințe care vă ajută să înțelegeți performanța datelor sondajului în funcție de tendințele din lumea reală.
  • Rapoarte încrucișate pentru a pune două întrebări de sondaj una lângă alta și pentru a vedea corelația.
  • Dacă doriți să vă creați propriile analize și raport, puteți utiliza fila Raport personalizat.
  • De asemenea, sunt disponibile opțiuni de partajare a rapoartelor și de programare.

Raportare și analiză SurveyMonkey

SurveyMonkey are, de asemenea, funcții de raportare și analiză elaborate, dar necesită cunoștințe extinse despre instrument și analiza datelor pentru a crea rapoarte utile. Vine cu un tabel rezumativ implicit al campaniilor de sondaj, dar trebuie să aplicați logica sondajului, filtre, comenzi de sortare etc., pentru a genera rapoarte care pot fi citite. Alte caracteristici de analiză a datelor sunt următoarele:

  • Generator de nor de cuvinte
  • Analiza sentimentelor din întrebări deschise
  • Etichetarea datelor și a textului

Din punct de vedere al analizei și raportării sondajului, Zoho Survey este o alternativă excelentă la SurveyMonkey.

Zoho Survey vs. SurveyMonkey: securitatea datelor și confidențialitatea

Pachetul de securitate Zoho Survey conține mai multe măsuri de securitate, astfel încât obțineți sondaje autentice de la un public sau clienți autentici. Principalele sale caracteristici de securitate sunt prezentate mai jos:

  • Sondajele protejate prin parolă pentru conținut confidențial trimis unui anumit grup
  • Prevenirea răspunsurilor multiple de la același utilizator sau dispozitiv
  • Sondajele protejate prin CAPTCHA pentru a împiedica roboții de internet să acceseze sondaje
  • Criptare SSL pentru a menține comunicarea sondajului între dvs. și public

SurveyMonkey este, de asemenea, o platformă foarte sigură pentru campaniile de sondaje online. Utilizează centre de date acreditate SOC2 și criptare SSL pentru a vă proteja datele. Pentru abonații întreprinderilor, oferă facilități de conectare unică SAML 2.0. Pentru plăți suplimentare, oferă și conturi conforme cu HIPAA.

  11 Software de management pentru îngrijirea copiilor pentru o îngrijire superbă

Când comparăm cele două de mai sus una lângă alta, ambele instrumente de sondaj apar ca platforme adecvate sigure pentru gestionarea datelor clienților.

Zoho Survey vs. SurveyMonkey: integrări

Zoho Survey vă permite să vă integrați sondajele cu CRM-uri, software de business intelligence, procesoare de text, instrumente de marketing prin e-mail și multe altele. Puteți desfășura o campanie de sondaj holistic la nivel global și puteți extrage informații despre marca, produsul sau serviciile dvs. folosind aceste integrări.

Există 16 integrări încorporate pe care le puteți începe imediat abonându-vă la un plan de sondaj Zoho plătit. Acestea sunt Slack, Zoho CRM, Zoho Sheet, Zoho SalesIQ etc. Cu toate acestea, puteți obține acces la peste 300 de integrări suplimentare folosind Zoho Flow.

Dimpotrivă, SurveyMonkey vine cu peste 100 de aplicații SurveyMonkey similare cu integrarea aplicațiilor terță parte. Aplicațiile majore din listă sunt Teams, Salesforce, Mailchimp, ActiveCampaign etc.

Zoho Survey vs. SurveyMonkey: Asistență

Zoho Survey oferă abonaților planului Enterprise o funcție prioritară de asistență pentru clienți. Pentru toate celelalte abonamente, puteți căuta ghiduri și videoclipuri explicative în aplicația Zoho Survey (în colțul din dreapta jos) sau puteți accesa Ajutor Zoho Survey portal. Dacă nu găsiți ceea ce căutați acolo, puteți trimite un e-mail echipei de asistență pentru clienți Zoho Survey.

Dimpotrivă, Survey Monkey are un serviciu de asistență pentru clienți mai bun. Puteți contacta echipa prin chat, e-mail și telefon. Modul de asistență depinde în mare măsură de abonamentul pe care îl dețineți. De exemplu, puteți obține asistență telefonică premium dacă aveți planuri Enterprise, Team Premier sau Premier Annual.

Din punct de vedere al suportului, SurveyMonkey este mai bun decât Zoho Survey. Cu toate acestea, trebuie să rețineți că Zoho Survey este cu adevărat ușor de utilizat, așa că rareori veți avea nevoie de asistență.

Zoho Survey vs. SurveyMonkey: Cost

Prețurile sondajului Zoho

Zoho Survey oferă un plan de abonament gratuit care include sondaje nelimitate cu întrebări și răspunsuri limitate. Abonamentul gratuit nu include branding, logica de sondaj, sondaje offline etc.

Dacă sunteți o companie și căutați funcții premium pentru campaniile dvs. de sondaje online, puteți obține oricare dintre următoarele planuri de abonament:

  • Plus 25 USD/lună, facturat anual
  • Pro 35 USD/lună, facturat anual
  • Enterprise 75 USD/lună, facturat anual, 3 utilizatori suplimentari gratuit, 10 USD/utilizator după 3 utilizatori gratuiti

Planuri plătite ale Zoho Survey vin cu diferite niveluri de logică a sondajului, variabile, rapoarte, analize, declanșatoare de sondaj și multe alte funcționalități interesante.

Prețuri SurveyMonkey

SurveyMonkey are două niveluri de abonament diferite, iar acestea sunt prezentate mai jos:

  • Planuri individuale
    • Standard lunar 99 USD/lună
    • Advantage Anual 39 USD/lună, facturat anual
    • Premier anual 119 USD/lună, facturat anual
  • Planuri de echipă
    • Team Advantage 25 USD/ utilizator/ lună (cel puțin 3 utilizatori), facturat anual
    • Team Premier 75 USD/ utilizator/ lună (cel puțin 3 utilizatori), facturat anual
    • Cotații personalizate pentru întreprinderi

Din punct de vedere al prețurilor, Zoho Survey este un câștigător clar. Este accesibil și ușor de scalat în sus sau în jos, în funcție de cerințele afacerii dvs. Dimpotrivă, SurveyMonkey este scump și oferă doar planuri pentru operațiuni mari de sondaj, ceea ce nu este potrivit pentru agenții mici, persoane fizice etc.

Cuvinte finale

Dintr-o comparație cap la cap din punct de vedere al caracteristicilor, împreună cu alte considerații precum prețul, gradul de utilizare și curba de învățare, Zoho Survey este o opțiune mai bună decât SurveyMonkey. De asemenea, dacă utilizați deja diverse aplicații Zoho, puteți alege Zoho Survey, deoarece acestea se integrează bine.

Ca să nu mai vorbim, Zoho Survey vine gratuit cu Abonament Zoho Oneașa că nu uitați să îl utilizați dacă sunteți client Zoho One.

De asemenea, ați putea dori să încercați SurveyMonkey, având în vedere că sunteți un creator expert de sondaje și cunoașteți nuanțele analizei datelor din sondajele publice și feedback-ul.

Apoi, consultați aplicațiile de sondaje online pentru a câștiga bani.