Vinde produse de pe o singură platformă către oriunde – Shopify

Vrei ca produsele tale să ajungă la un public global? Doriți un magazin online ușor de configurat și administrat? Shopify este soluția all-in-one la toate aceste întrebări.

Cu mulți jucători pe piață, nicio afacere nu poate supraviețui țintind o localitate mică. Trebuie să aveți o perspectivă globală și să încercați să vă vindeți produsele în întreaga lume pentru un ROI maxim. Shopify este platforma în care puteți crea fără probleme un magazin online și puteți începe să vindeți. De asemenea, vă poate oferi instrumentele necesare pentru magazinul dvs. de vânzare cu amănuntul.

Să ne aprofundăm în instrumentele și beneficiile Shopify. Dar mai întâi, verificați cum ajută întreprinderile din rețelele sociale și întreprinderile mici.

Provocările întreprinderilor mici sau ale rețelelor sociale

Dacă conduceți o afacere mică sau dacă afacerea dvs. se bazează pe rețelele sociale, trebuie să fi întâmpinat sute de provocări. Având în vedere că jucătorii mari și consacrați și-au asigurat deja un loc solid pe piață, este dificil să ajungeți la potențiali clienți și să faceți o impresie asupra lor.

Întreprinderile mici trebuie să ofere facilități și caracteristici similare întreprinderilor de renume, dacă nu mai bune decât acestea. Oamenii ar trebui să poată cumpăra produsele fără niciun sughiț de la vânzătorii de rețele sociale și de la întreprinderile mici. Dar cu investiții, resurse și capitalizare de piață limitate, cum ar face asta?

Cum Shopify poate ajuta companiile

Intră în Shopify — o soluție comercială potrivită pentru afaceri de toate dimensiunile. Indiferent dacă doriți să vă lansați mica afacere sau să creați un magazin online pentru o afacere existentă, Shopify ar trebui să fie alegerea dvs. supremă.

Puteți crea cu ușurință un site web pentru afacerea dvs. mică folosind Shopify și puteți construi imaginea de marcă în rândul clienților dvs. De asemenea, vă ajută cu gestionarea stocurilor și scalabilitate.

Pentru vânzătorii de rețele sociale, Shopify oferă servicii precum un singur link pentru a partaja toate afacerile, campanii de marketing pe rețelele sociale, vânzare directă din conturi și multe alte instrumente.

Ce este Shopify?

Shopify este o platformă prin care poți crea un magazin online pentru vânzarea produselor. Puteți profita de această platformă folosind funcția de punct de vânzare dacă doriți să vă vindeți produsele în persoană. Magazinele de vânzare cu amănuntul, vânzările pe piață și magazinele pop-up pot folosi POS-ul pentru vânzare în persoană fără efort.

Este conceput pentru a răspunde nevoilor comerciale ale întreprinderilor de toate dimensiunile. Chiar dacă vindeți doar pe rețelele sociale, puteți opta pentru Shopify. Această platformă ușor de utilizat, cu peste 2.100.000 de utilizatori activi și disponibilitate în 175 de țări, este, de asemenea, ideală pentru vânzare prin intermediul piețelor vânzătorilor.

Shopify găzduiește o gamă diversă de instrumente de afaceri. Oferă aceste instrumente sau platforme ca produse utilizatorilor săi. Următoarele sunt principalele produse Shopify pe care ar trebui să le utilizați în mod regulat:

  Cele mai bune 5 planificatoare digitale pentru utilizatorii de iPad

#1. Începeți afacerea

Shopify Start vă permite să vă configurați afacerea fără efort pe platforma sa. Start vă ajută să construiți brandul de afaceri, să creșteți prezența online a mărcii dvs. și să începeți să vindeți din prima zi.

Câteva instrumente și active cheie de la Shopify Start sunt:

  • Creator de logo-uri
  • Generator de nume de marcă
  • Fotografii de stoc
  • Tema magazinului
  • Angro
  • Dropshipping
  • Imprimați

#2. Piața afacerii

Soluția de marketing Shopify vă ajută să vă promovați afacerea către un public global. Oferă toate instrumentele de marketing de care ai putea avea nevoie. Câteva instrumente notabile sunt:

  • Direcționarea către public
  • Marketing prin e-mail
  • Google Performance Max
  • Reclame Facebook
  • Rapoarte din tabloul de bord de marketing
  • Construirea grupului de clienți
  • Mesaje automate, dar personalizate pentru clienți

#3. Gestionați afacerea

Obțineți toate instrumentele necesare pentru a gestiona afacerea sub o singură umbrelă atunci când treceți la Shopify. De exemplu:

  • O poartă de plată simplificată este Shopify Payments. Puteți accepta diferite metode de plată la taxe de tranzacție accesibile. În plus, puteți oferi și achiziții în rate.
  • Puteți utiliza contul Shopify Balance pentru afaceri bancare dacă nu dețineți un cont bancar pentru afaceri.
  • Shopify oferă, de asemenea, împrumuturi pentru configurarea și administrarea afacerii prin Shopify Capital.
  • Shopify are și un sistem de expediere robust.
  • Automatizarea comerțului electronic de la Shopify vă permite să convertiți afacerile manuale în afaceri cu pilot automat.

#4. Nume de domenii

Shopify oferă, de asemenea, nume de domenii la costuri competitive, dacă preferați să vă mutați marca într-un domeniu independent. Când obțineți un nume de domeniu care reflectă doar numele afacerii dvs., marca dvs. devine mai valoroasă și mai de impact.

#5. Configurarea comerțului mobil

Shopify este o platformă compatibilă cu dispozitivele mobile. Aplicațiile sale pentru Android și iOS vă permit să configurați o afacere completă, să gestionați produse, să răspundeți clienților, să supravegheați personalul și multe altele doar dintr-o aplicație mobilă sau tabletă.

Asta nu este tot! De asemenea, puteți accepta plăți folosind aplicația Shopify POS disponibilă pe Google Play și App Store.

Cum să începeți să vindeți produse prin Shopify

  • Înregistrați-vă la Shopify pentru a începe cu o încercare gratuită de 14 zile.
  • Parcurgeți expertul de pornire rapidă de la Shopify pentru setări obligatorii, cum ar fi alegerea canalelor în care doriți să vă vindeți produsele.
  • Activați Shopify Payments și alegeți metodele de plată pentru magazinul dvs. online.
  • Adaugă și organizează-ți produsele în diferite colecții. Includeți informațiile necesare despre produse pentru SEO și experiența utilizatorului.
  • Construiește-ți magazinul online selectând teme și personalizare.
  • Plasați o comandă de testare reușită și faceți site-ul live.

Beneficiile utilizării Shopify Sell

Există avantaje și avantaje grozave ale utilizării Shopify pentru afacerea dvs. de comerț electronic. Aruncă o privire la cele mai utile beneficii Shopify:

Interfață ușor de utilizat

Shopify este o platformă intuitivă pe care o puteți configura și utiliza fără niciun fel de agitație. Chiar dacă nu aveți experiență în dezvoltarea web și găzduire, veți găsi Shopify foarte ușor de utilizat. Oferă toate lucrurile de care aveți nevoie pentru a vă lansa site-ul de comerț electronic.

Securitate

Securitatea este vitală pentru orice site web, iar Shopify vă oferă un cadru securizat. Deoarece site-ul dvs. web se ocupă de date personale și financiare ale utilizatorilor, care sunt strict confidențiale, alegerea Shopify înseamnă să aveți toată securitatea în vigoare pentru date.

Integrarea aplicațiilor

Shopify acceptă integrarea ușoară cu mai multe aplicații populare și comune. Puteți chiar să conectați Facebook Messenger, Instagram Messenger, Apple Business Chat și chat-ul magazinului online la Shopify Inbox. Prin urmare, puteți integra cu ușurință caracteristici și funcționalități adăugate site-ului dvs. pentru a adăuga valoare.

  Cum să-ți dai seama dacă MacBook-ul tău se încarcă

Fiabilitate

Cu Shopify, vă puteți aștepta la un timp de funcționare de 99,9% pentru site-urile dvs. web. Deci, site-ul dvs. este întotdeauna online și funcționează. În plus, oferă funcții de care aveți nevoie pentru a vă actualiza și întreține site-ul.

Site-uri web cu încărcare rapidă

În această lume cu ritm rapid, viteza contează foarte mult pentru site-urile de comerț electronic. Această soluție găzduită la nivel global vine cu un set de infrastructură, hardware și software de încredere. Astfel, site-ul dvs. se va încărca în câteva secunde, oferind clienților o experiență de cumpărături perfectă.

Experiență vizuală extraordinară

Vizitatorii magazinului online ar trebui să găsească site-ul atrăgător, deoarece o interfață ponosită îi poate face să pună la îndoială credibilitatea site-ului. Puteți selecta orice șablon profesional din gama Shopify de colecții potrivite pentru site-ul dvs. Folosind un șablon de temă atrăgător din punct de vedere vizual, puteți asigura UX bogat.

Opțiuni puternice de marketing

Shopify oferă, de asemenea, diverse instrumente de marketing pe care le puteți folosi pentru a vă crește acoperirea publicului și veniturile. Puteți folosi instrumentele Shopify pentru marketing prin e-mail direcționat, statistici ale magazinului, analize avansate de comerț electronic, carduri cadou personalizate și cupoane de reducere.

Site-uri web prietenoase cu dispozitivele mobile

Cu un număr tot mai mare de utilizatori de telefoane mobile, receptivitatea mobilă este cheia succesului magazinului de comerț electronic. Deoarece temele Shopify sunt receptive, le puteți folosi pentru a crea site-uri web personalizate care arată bine pe orice dispozitiv.

Facilități de plată securizate

Deși integrarea unui gateway de plată de încredere este descurajantă, Shopify vă permite să configurați rapid gateway-ul de plată. Acceptă Stripe pentru colectarea plăților de la cumpărători.

SEO-Friendly

Shopify vă permite să creați site-uri web prietenoase cu SEO. Prin urmare, vă puteți face site-ul web vizibil organic pentru publicul țintă. Puteți crea pagini de destinație bazate pe campanii, puteți adăuga titluri și metaetichete și puteți include o secțiune de blog pe aceste site-uri web.

Caracteristici majore ale Shopify

Când vine vorba de crearea și administrarea unui magazin online, Shopify este cea mai de încredere platformă. Funcțiile Shopify evidențiate pentru vânzări includ:

Magazin online personalizat

Shopify vă permite să creați un magazin online sofisticat și frumos pentru produsele dvs. Din colecția sa de peste 70 de teme personalizabile și receptive, îți poți crea site-ul așa cum l-ai vizualizat în minte.

Creatorul de magazine drag-and-drop al acestei platforme ușurează crearea de magazine fără a fi nevoie să cunoașteți codificarea sau proiectarea. De asemenea, vă permite să aveți domenii personalizate pe care le puteți cumpăra prin Shopify sau le puteți aduce singur.

Punct de vânzare

Această caracteristică este esențială pentru cei care doresc să-și extindă vânzările personale și să ofere clienților experiențe remarcabile de retail. Cu serviciile POS, puteți asigura servicii personalizate, cumpărături ușoare și returnări fără efort clienților dvs.

Descărcând aplicația Shopify Retail POS, vă puteți transforma dispozitivul mobil într-un punct de vânzare și puteți ajunge la clienți din întreaga lume. Alte funcții POS includ gestionarea avansată a inventarului, raportarea unificată și permisiunile personalizate ale personalului.

Buton de cumpărare flexibil

Shopify Buy Button este o modalitate eficientă de a include o opțiune încorporată de achiziție a produsului pe orice site web sau rețele sociale. Shopify vă permite să afișați produsele așa cum doriți ca acestea să fie folosind codul încorporat.

De asemenea, puteți încorpora un coș de cumpărături pentru o experiență de cumpărături sigură și prietenoasă cu dispozitivele mobile. Mai mult, poți personaliza culoarea în funcție de marca ta.

  Cum să redimensionați șabloanele PowerPoint

Canalele de vânzări

Folosind canalele de vânzări Shopify, puteți ajunge la mai multe persoane prin promovare și puteți vinde produsele pe mai multe canale. Vă puteți vinde produsele pe Facebook, Instagram și TikTok în timp ce vă prezentați marfa lângă videoclipurile dvs. de pe YouTube.

De asemenea, vă permite să vă înscrieți produsele pe diverse piețe online, cum ar fi eBay, Google și Walmart, pentru a ajunge la clienți noi. Deoarece Shopify se ocupă de urmărirea comenzilor și a inventarului, nu vor exista discrepanțe.

Cazuri de utilizare Shopify

  • Allbirds este o marcă de produse de modă și îmbrăcăminte care a înregistrat o creștere a conversiilor omnicanal folosind sistemele Shopify POS.
  • Brandul de frumusețe Only Curls a înregistrat o creștere cu 10% a valorii medii a comenzii și o creștere cu 180% a vânzărilor după trecerea la Shopify Launchpad și Shopify Plus Certified Apps.
  • Nathan James, care vinde produse de mobilier pentru casă, a întâlnit peste 500 de clienți noi după ce a folosit Shopify Audience.
  • Compania de procesare alimentară Heinz a putut să-și lanseze noul magazin direct către consumator în 7 zile de la contract.
  • Rumple este un brand care promovează viața sustenabilă în aer liber. Și-a dublat veniturile în 2 ani folosind Shopify Scripts și Shopify Flow.

Prețuri Shopify

Mai jos este o explicație concisă și ușoară a planurilor de prețuri Shopify:

#1. De bază

Acest plan vă permite să aveți toate caracteristicile necesare pentru crearea magazinului, expedierea produselor și procesul de plăți. Vă va costa 29 USD/lună și vă permite să vă bucurați de 2 conturi de personal, 4 locații de inventar și raportare de bază.

#2. Shopify

Companiile care doresc să-și extindă afacerile cu rapoarte profesionale pot obține acest plan la costul de 79 USD/lună. Vă permite să aveți 5 conturi de personal și 5 locații de inventar.

#3. Avansat

Pentru a beneficia de cele mai mici taxe de tranzacție, trebuie să plătiți 299 USD/lună și să obțineți acest plan. Oferă funcții precum 15 conturi de personal, maximum 8 locații de inventar și un generator de rapoarte personalizate.

Cu toate aceste planuri principale, beneficiați și de funcții precum un magazin online, un punct de vânzare, canale de vânzare și asistență 24/7. Dacă alegeți să plătiți anual, puteți economisi 50% din cheltuieli. Mai sunt două planuri Shopify disponibile pentru utilizatori.

#4. Incepator

Persoanele care doresc să conducă afaceri prin intermediul aplicațiilor sociale și de mesagerie pot opta pentru acest plan, care le va costa 5 USD/lună.

#5. Shopify Plus

Întreprinderile cu cerințe de afaceri de mare volum pot opta pentru acest plan începând de la 2.000 USD pe lună.

De asemenea, puteți încerca gratuit toate aceste platforme timp de 14 zile înainte de a lua decizia finală.

Shopify Alternative

Dacă doriți să comparați Shopify cu alte produse, iată alternativele:

Piața AWS

AWS Marketplace este o platformă digitală în care oamenii pot cumpăra, vinde sau implementa aplicații și servicii terțe pentru a conduce afaceri și a crea soluții. Conține produse din diverse categorii și industrii, cum ar fi securitate, produse de date, învățare automată, asistență medicală și telecomunicații.

Necesar

Nexcess este o platformă care acceptă construirea de site-uri web și găzduirea complet gestionată. Nu numai că vă permite să creați site-uri web cu o viteză mare, dar securitatea sa puternică vă permite și să vă protejați împotriva prădătorilor online. Caracteristica sa inerentă de scalabilitate automată este excelentă pentru afacerile în creștere. Folosind Nexcess, oricine poate crea site-uri web de conținut și comerț.

BigCommerce

BigCommerce este un furnizor de soluții de comerț electronic de încredere. Oferă o combinație de integrări și instrumente pentru întreprinderea dvs. pentru personalizare rapidă. Aici, obțineți flexibilitatea și scalabilitatea de care aveți nevoie pentru scenariul de afaceri global în schimbare. Caracteristicile de top ale acestei platforme includ checkout fără fricțiuni, informații utile, recuperarea coșului abandonat, API-uri deschise etc.

Încheierea

Shopify a devenit o platformă comercială globală încă de la înființarea sa, acum 16 ani, în 2006. Acum, companiile de orice dimensiune și model de venituri folosesc această platformă comercială pentru a vinde produse publicului țintă. Indiferent dacă intenționați să vindeți bunuri de larg consum, servicii online, produse de marcă sau aplicații digitale, Shopify trebuie să fie prima alegere.

Până acum, ați trecut printr-o revizuire aprofundată a platformei Shopify și a ofertelor sale. Acum ar trebui să vă fie ușor să decideți dacă Shopify este platforma potrivită pentru afacerea dvs.