Un scurt ghid pentru găsirea de idei de podcast pentru produsele dvs

Haideți să vă ghidăm prin peisajul descurajator și în continuă schimbare de marketing online și să găsim câteva idei bune de podcast pentru produsele dvs.

Doar în Statele Unite, agenții de publicitate au cheltuit o sumă masivă 354 milioane USD pe podcasturi în 2021.

Deci, voi întrerupe urmărirea cu…

Ce este un podcast?

Podcasting-ul este un mod de a povesti, ca o serie de episoade audio menite să conecteze mai bine publicul.

Iată un exemplu viu:

Hackabil?: Gone Phishin’ de McAfee.

Pentru cei care nu știu, McAfee este o companie de securitate cibernetică care are produse precum Antivirus și VPN.

Poate veni în minte că ce a câștigat McAfee prin crearea și distribuirea acestui podcast, o serie de 36 de episoade?

Până în prezent, Hackable are peste două milioane de descărcări și peste 90.000 de abonați. Și-a îndeplinit scopul și încă dobândește noi clienți potențiali pentru McAfee.

Puteți verifica Studiu de caz piratabil și vedeți cum s-a transpus în cel mai mare succes de marketing pentru McAfee.

În concluzie, podcasturile contează!

Ergo, nu întârzia. Mai bine invata…

Cum să pornești un podcast?

Este ca și cum ai întreba cum se creează un film. Ei bine, poți cheltui între o sută și câteva milioane de dolari. Același lucru este valabil și pentru timpul și eforturile implicate.

Dar, pe scurt, creatorii de podcasturi merg pe această scară standard:

  Cum să remediați erorile de conectare la server Among Us

Vreau mai mult! Treceți prin acest detaliu cum să pornești un podcast de thepodcasthost.com. Ei au ilustrat în 20 de pași lungi despre asta.

Deci, să revenim la cheia acestui articol: Cum să găsiți cele mai bune idei de podcast pentru produsele dvs.

Notează-ți obiectivele

Desigur, un podcast poate fi monetizat.

Acestea fiind spuse, podcasting-ul are un public restrâns. Devine din ce în ce mai mare pe zi ce trece, dar dacă ești aici înseamnă că ești nou în asta.

Și sunt mult mai mulți oameni ca tine – noi în podcasting.

Nu vreau să vă descurajez, dar există și alte platforme dacă banii sunt singurul scop în vedere.

Dar podcasting-ul se poate transforma treptat într-un flux peren de generare de clienți dacă aveți o strategie pe termen lung susținută de un portofoliu solid de produse.

Gândește ca publicul tău

Cel mai bun mod de a face acest lucru este să verifici despre ce vorbesc. Și puteți obține asta în timp real de pe platformele de social media precum Facebook, Quora, Reddit etc.

De exemplu, am căutat acest termen, podcasturi Bitcoin pe Quora:

Acestea sunt multe rezultate de căutare Google reunite într-unul singur. Vă poate oferi o privire asupra a ceea ce este solicitat. În plus, secțiunea de comentarii este feedback gratuit pentru creatori pentru a evalua răspunsul și a analiza interesul publicului.

Nișă în jos!

Am spus același lucru cititorilor mei în articolul meu despre cum să devin un YouTuber mai bun. Și aici ideea este identică.

Concentrați-vă pe un anumit domeniu. Specializează-te. Și faceți un public loial care se întoarce pentru mai mult.

  Cum să desenezi raza în aplicația Google Maps

După aceea, puteți oricând să vă întindeți aripile și să vizați conținutul aferent. Dar, niciodată să nu te subțiri prea mult, mai ales dacă este primul tău serial.

Așadar, permiteți-le oamenilor să vă eticheteze ca specialist și să evite să fiți derulat ca generalist.

Analizează-ți concurența

După cum sa menționat deja, podcasturile sunt un canal de marketing neexploatat. Și asta e o veste bună.

Puteți stabili autoritatea ca un creator excelent.

Dar ar fi de ajutor dacă ai lua notă de orice fracțiune de oameni care fac deja acest lucru.

Ca început, este timpul să luați notițe despre:

  • Podcast-urile competiției.
  • Trafic numai pentru podcast.
  • Răspunsul publicului.
  • Investiții și venituri așteptate.

Nu este necesar să fii adeptă. De asemenea, puteți începe ceva nou și puteți obține o sărbătoare mai mare.

Dar, cunoașterea concurenței dvs. va ajuta la planificarea strategică. Și în cele din urmă, concurenții tăi sunt împotriva cărora te lupți pentru orice.

Cercetarea cuvintelor cheie

Nu ar trebui să te ridici din pat și să începi să înregistrezi primul lucru de care se împiedică creierul tău. Asta s-ar putea pierde.

Scopul nu este doar de a crea, ci și de a fi ascultat. Acesta din urmă nu este posibil fără clasarea pe motoarele de căutare.

Puteți face cercetare gratuită de cuvinte cheie cu ajutorul Planificatorul de cuvinte cheie Google. Acest lucru vă oferă o mulțime de date pentru a începe să vizați anumite cuvinte cheie.

Se mai poate folosi Ubersuggest sau Ahrefs ca alternative premium la Google Keyword Planner.

Ahrefs este instrumentul pe care îl folosim aici la tipstrick.ro, dar Ubersuggest este și excelent.

  10 instrumente de analiză a datelor AI pentru decizii de afaceri mai bune

Printre altele, puteți folosi Ahrefs pentru a analiza un cuvânt cheie sau un domeniu complet și pentru a vă planifica conținutul pentru a se clasa mai sus pe motoarele de căutare.

Deși aceste instrumente de cercetare a cuvintelor cheie sunt excelente, Buzzsumo vă poate ajuta să filtrați separat clasarea traficului ca podcasturi.

Puteți modifica în continuare filtrele și puteți obține titlurile relevante pentru o regiune, într-o anumită limbă, pentru o perioadă stabilită etc.

Desigur, acest lucru este în mare parte bun pentru a analiza ceea ce a fost deja înregistrat. Dar rețelele sociale rămân încă o sursă proaspătă de idei.

Explorați formatele de podcast

Există diferite formate de podcast:

  • Interviu
  • Monolog
  • Dialog
  • Studiu de caz
  • Teatral
  • Hibrid
  • Reutilizat și mai mult.

Fiecare are unele avantaje și dezavantaje. De exemplu, formatul monolog este potrivit pentru o persoană cu o expertiză splendidă pentru a vorbi îndelung. Dar, în același timp, poate să nu aibă factorul de divertisment.

Sfatul experților de aici este similar cu Niche Down.

Alegeți orice format conform preferințelor dvs. și rămâneți cu el. Păstrați experimentarea pentru etapele ulterioare sau dacă devine inevitabil.

Concluzie

Deci, ar trebui să faci podcast? Categoric da!

Începeți încet, având în vedere tendințele actuale. Creați, analizați și experimentați pe drumul spre succes.

Și în timp ce sunteți în călătoria dvs. spre a fi podcaster, luați acest lucru la îndemână ghid SEO podcast împreună cu tine.

Dar dacă aveți o mulțime de articole, puteți, de asemenea, să vă convertiți articolele în podcasturi audio.
Mai ai nevoie de inspirație? 10 podcasturi tehnice pe care ar trebui să le ascultați.