10 programe de livrare puternice pentru afaceri de comerț electronic în creștere

Software-ul de expediere este conceput pentru a vă gestiona și simplifica procesele de expediere, pentru a vă organiza, pentru a economisi mai mult la transport și pentru a crește satisfacția clienților cu livrări la timp și retururi simple.

Nu e de mirare că software-ul de livrare este solicitat în industria comerțului electronic. Dar totuși, mulți nu cunosc beneficiile acestui software. Continuă cu metodele tradiționale și ajung să-și compromită vânzările.

Da, dacă nu oferiți utilizatorilor o experiență rapidă și fără întreruperi, marja dvs. de profit poate avea de suferit. De înțeles, gestionarea transportului nu este la fel de interesantă ca alte aspecte ale comerțului electronic, cum ar fi dezvoltarea de produse, marketing, vânzări, branding etc. Dar gestionarea eficienței transportului este foarte importantă pentru ca afacerea dvs. de comerț electronic să prospere.

Software-ul de expediere poate avea grijă de el în mod eficient, cu condiția să îl alegeți pe cel potrivit pentru afacerea dvs.

Îți va ajuta clienții să continue să cumpere de la tine datorită livrărilor fără probleme, retururilor ușoare, opțiunilor flexibile și multe altele.

Să discutăm ce este software-ul de expediere și cum vă poate ajuta afacerea.

Ce este software-ul de livrare?

Software-ul de expediere este un instrument care permite companiilor de comerț electronic să se integreze cu diferite companii de transport maritim, cum ar fi FedEx, DHL etc., și permite transportul fără efort și gestionarea comenzilor. Poate automatiza și eficientiza serviciile de expediere și procesele de livrare pe care oamenii le gestionau anterior prin mijloace manuale. În plus, software-ul poate identifica problemele legate de transport și poate aborda provocările.

Pe lângă alegerea furnizorilor de transport, puteți utiliza și diferite metode și tarife de expediere. Unele dintre metodele comune de expediere sunt:

  • Livrare regulată, care durează 5-7 zile, iar clienții nu trebuie să plătească suplimentar
  • Livrare în aceeași zi sau în 2 zile, care necesită clienții să plătească suplimentar pentru livrare mai rapidă
  • Livrare peste noapte, care este rar și vine cu un cost suplimentar

Alte metode de expediere sunt expedierea internațională, expedierea rapidă, transportul aerian, terestră sau în funcție de greutate.

Multe soluții software de expediere oferă, de asemenea, mai multe servicii, cum ar fi depozitarea, ambalarea, ridicarea și poșta, în afară de expediere. În plus, puteți opta pentru diferite tarife de expediere, cum ar fi transportul cu tarif fix cu un cost fix pentru comenzi similare în ceea ce privește distanța și greutatea.

De asemenea, puteți opta pentru taxe de transport în timp real, unde costul este afișat în timpul plății în funcție de distanță, greutate etc. În plus, puteți opta pentru transport gratuit care nu costă taxe de expediere pentru clienți și vă ajută să vă creșteți ratele de conversie și să reduceți abandonul coșului. .

De ce o afacere de comerț electronic are nevoie de o soluție de livrare?

Indiferent dacă aveți o întreprindere sau o afacere mică, aveți nevoie de software de expediere pentru a gestiona eficient transportul, pentru a reduce ratele de abandon și pentru a crește confortul clienților.

Conform statisticilor, 76% dintre clienți în SUA a descris transportul rapid ca fiind cel mai mare factor pentru experiența de cumpărături online.

Este nevoie de a răspunde așteptărilor în creștere ale clienților, motiv pentru care companiile mari precum Amazon oferă livrare în ziua următoare sau în aceeași zi. De asemenea, unele tendințe evidențiază faptul că consumatorii abandonează cărucioarele din cauza zilelor de expediere mai lungi sau a costurilor ridicate.

Prin urmare, trebuie să luați în considerare toate aceste lucruri și să alegeți un software de livrare care vă poate ajuta să ofere o experiență mai bună pentru utilizator. Multe beneficii sunt asociate cu software-ul, cum ar fi:

  • Livrare mai rapidă pentru a atrage mai mulți clienți
  • Puteți vinde în toată lumea oriunde doriți sau sunt clienții dvs
  • Mai multe opțiuni de livrare, cum ar fi costul și durata de expediere, pentru a spori confortul clientului
  • Alegerea operatorilor precum USPS, UPS, DHL, FedEx și alții
  • Puteți aduna feedback pentru a vă îmbunătăți serviciile
  • Retururi ușoare pentru a-ți menține clienții fericiți și pentru a-i încuraja să cumpere de la tine fără griji sau bătăi de cap
  • Alegerea punctelor de ridicare pentru livrări și retururi în funcție de nevoile clienților pentru a spori confortul acestora
  • Automatizarea procesului de livrare în software vă scutește de la îndeplinirea sarcinilor repetitive și vă permite să dedicați mai mult timp pentru a descoperi cum să oferiți cea mai bună experiență posibilă clienților și să elaborați strategii.

Cum să alegi software-ul de livrare?

Deși majoritatea caracteristicilor și beneficiilor software-ului de expediere sunt similare, există totuși diferențe. Prin urmare, alegeți software-ul în funcție de cerințele unice ale afacerii dvs.

Volumul de livrare

Gândiți-vă la volumul de expediere într-o lună. Acum, comparați prețul fiecărei soluții de expediere în funcție de volumul de transport pe care îl permite într-o lună. Vă va ajuta pe lista scurtă a software-ului potrivit, în funcție de bugetul dvs., care nu pare a fi o cheltuială financiară generală pentru afacerea dvs.

  Cum să remediați eroarea „Eșec la deschiderea fluxului fără un astfel de fișier sau director” în WordPress

Capacitatea de service

Verificați dacă software-ul de expediere funcționează în zona (zonele) în care afacerea dvs. o cere. Este vorba despre clienții tăi, așa că trebuie să alegi software-ul de livrare care îi deservește. Altfel, nu ar avea rost să-l alegi.

Caracteristici

Luați în considerare nevoile dvs. de afaceri, așteptările clienților și marja de profit pentru a alege software-ul de livrare care poate oferi funcții care completează aceste atribute. Caracteristici precum gestionarea urmăririi, imprimarea etichetelor de expediere, notificări prin e-mail pot fi comune în diferite programe de transport. Dar puteți beneficia și de funcții avansate, cum ar fi dropshipping, gestionarea inventarului etc., dacă afacerea dvs. le cere.

Cheia este să alegi software-ul cu funcții utile pentru afacerea ta, nimic mai puțin sau mai mult.

Ușurință în utilizare

Software-ul de expediere pe care îl alegeți trebuie să fie ușor de utilizat de către toată lumea din echipa dumneavoastră, indiferent de abilitățile lor tehnice. Trebuie să prezinte un tablou de bord clar cu toate informațiile detaliate despre comenzi, expediere, onorare, inventar etc., pentru a obține detaliile necesare dintr-o privire.

În plus, trebuie să permită integrarea cu alte instrumente pe care le folosește echipa ta pentru a-și crește productivitatea, în loc să piardă timpul schimbând mai multe instrumente.

Relații Clienți

Asistența pentru clienți joacă un rol vital, deoarece problemele pot apărea în orice moment. Prin urmare, alegeți un software de livrare care oferă asistență excelentă prin diferite mijloace, cum ar fi apeluri, chat, e-mailuri etc. Trebuie să aibă o bază de cunoștințe ușor de înțeles pentru a răspunde întrebărilor comune, astfel încât utilizatorii să se poată ajuta singuri.

Deci, dacă sunteți gata, să ne uităm la unele dintre cele mai bune software de transport de pe piață.

Easyship

Conduceți o afacere de comerț electronic, dar sunteți confuz cu privire la ce partener de transport să alegeți?

Încercați acest software de expediere puternic – Easyship – creat pentru a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea, să economisiți bani, să încântați clienții, să economisiți timp etc. Acest software de expediere în cloud vă permite să vă filtrați căutarea după cea mai rapidă, cea mai bună valoare, cea mai ieftină etc.

Easyship oferă o experiență de urmărire și expediere la un preț accesibil în comparație cu companiile de curierat care percep atât de mult pentru un singur pachet. Vă va afișa peste 250 de servicii de curierat de la DHL, UPS, USPS și multe altele, astfel încât să puteți economisi până la 89% din tariful pachetului pe care doriți să îl trimiteți clienților dvs.

Easyship se integrează cu cei mai importanți curieri internaționali, permițându-vă să creșteți veniturile prin vânzarea în întreaga lume. Gestionați totul, de la expedierea unui produs, generarea de etichete, compararea ofertelor, monitorizarea finanțelor, programarea ridicărilor de returnare dintr-un singur instrument și automatizarea nevoilor dvs. de expediere.

În plus, consultanții lor de transport maritim vor adapta o strategie perfectă pentru a îndeplini cerințele dvs. de afaceri. Îmbunătățiți experiența clienților oferindu-le toate detaliile de la momentul primirii comenzilor până la livrarea unui pachet care include partajarea ID-ului de urmărire al expedierii către e-mailurile sau SMS-urile lor.

Easyship are o soluție pentru toate tipurile de afaceri pentru a cheltui un minim pe transport și pentru a-și crește mai mult veniturile. Indiferent dacă sunteți un startup sau o afacere consacrată, soluția Easyship este perfectă pentru orice nevoie.

Pentru startup-uri, vine cu un plan gratuit în care puteți expedia 100 de pachete în fiecare lună. Când vă creșteți afacerea, puteți alege un plan plătit pentru creșterea limitelor de expedieri.

Shippo

Expediați mai inteligent cu software-ul de livrare Shippo și creșteți-vă afacerea de comerț electronic. Vă oferă cele mai bune tarife posibile de la curieri de top și vă permite să gestionați totul pentru a obține o experiență de livrare mai bună într-un singur loc.

Shippo se conectează cu multe servicii de curierat precum FedEx, UPS, DHL, USPS și multe altele. Conectați-vă magazinul pentru a vă sincroniza canalele de vânzare, astfel încât să vă puteți gestiona cu ușurință comenzile. Ține-ți clienții la curent și trimite-le notificări și detalii de urmărire.

Generați gratuit etichete de imprimare pentru livrare, precum și pentru returnare. Shippo colaborează cu zeci de platforme de magazine de top și peste 85 de operatori globali, astfel încât să nu fie nevoie să integrați nimic și să vă începeți munca imediat.

Obțineți software-ul de expediere care are totul pentru a vă oferi o experiență de expediere la nivel profesional și reduceri mari gratuite. Pentru fluxurile de lucru și loturi de automatizare, puteți alege planuri mai mari, începând de la 10 USD/lună și puteți lua o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.

ShipStation

Dacă sunteți în căutarea unui software de transport accesibil, mai ușor și mai rapid, atunci nu trebuie să vă gândiți de două ori. Dezvoltați-vă afacerea cu ShipStation, care oferă portal de retururi de marcă, pagini de urmărire de marcă, e-mailuri personalizate sau șabloane de borderouri și actualizări de urmărire prin SMS.

  Cum să eliminați zgomotul și ecoul în timpul întâlnirilor online [+4 Apps]

Caracteristicile automate permit onorarea comenzilor și fluxul de lucru de expediere, cum ar fi fluxurile de lucru bazate pe scanare. De asemenea, oferă livrare automată, comenzi de etichete și etichete de tipărire în vrac în loturi. Software-ul acceptă pachete multiple și împarte transportul, ceea ce face mai ușor pentru proprietarii de afaceri să țină evidența comenzilor.

ShipStation este integrat cu gestionarea comenzilor, vânzarea produselor, planificarea resurselor companiei și poate fi acoperit cu ușurință de instrumentul de la partenerii de împlinire și transportatorii. Poate fi dificil să urmăriți expedierile în tranzit dacă utilizatorii nu folosesc un instrument de încredere. În plus, puteți gestiona logistica și îndeplinirea fiecărei încărcături și puteți crea formulare de sfârșit de zi, puteți vizualiza analiza și expedierea produselor pe mai multe canale, gestionați produsele, nivelurile de inventar și programați ridicările de la operator.

Instrumentul funcționează pe fluxul de lucru bazat pe scanare, care oferă procese de automatizare și actualizări în bloc. De asemenea, importă comenzi de pe mai multe canale de vânzare, IMS, CRM-uri, ERP-uri și piețe cu configurații de livrare automate. Poate trimite detalii de urmărire instantaneu clienților și canalelor de vânzare. Instrumentul compară, de asemenea, prețurile etichetelor imprimate și ale suporturilor de până la 500.

Shopify

Trimiteți-vă produsele folosind instrumente simple care se adaptează afacerii de comerț electronic și economisiți până la 88% la livrare Shopify Transport. Vă ajută să îndepliniți mai rapid fiecare comandă prin cumpărarea și tipărirea etichetelor de expediere pentru a pregăti pachetele în avans.

Gestionați totul într-un singur loc, inclusiv produsele, inventarul și clienții și onorați-vă comenzile de zi cu zi mai rapid. Începeți rapid cu expedierea Shopify, săriți peste procesul de configurare, definiți tarifele implicite în timpul plății și pregătiți-vă pachetele fără echipamente speciale.

Simplificați-vă sarcinile de expediere, de la îndeplinirea comenzilor până la crearea formularelor USPS SCAN și aranjarea ridicărilor cu DHL și UPS. Oricare ar fi transportatorul, puteți urmări fiecare expediere care este accesibilă prin Shopify.

Gestionați-vă costurile de expediere pe aceeași factură pe care o luați în timpul abonamentelor. În plus, oferiți clienților reduceri la finalizarea comenzii, cum ar fi taxele de transport gratuite etc. De asemenea, vă puteți proteja expedierile adăugând o acoperire de asigurare în momentul achiziționării etichetelor de expediere. Fiți întotdeauna gata pentru transport internațional cu reduceri și formulare personalizate încorporate.

Încercați Shopify timp de 14 zile, aflați despre serviciile pe care le oferă și alegeți un plan perfect.

Livrare ușoară

Înființat Livrare ușoară în câteva minute și economisiți timp la transport. Este un software de expediere puternic care vă ajută să vă dezvoltați afacerea, să accesați tarife reduse de transport UPS și USPS și să imprimați etichetele în cel mai scurt timp.

Indiferent dacă vindeți pe o piață, în mai multe locuri sau pe site-ul dvs. web, ShippingEasy păstrează toate evidențele într-un singur loc, astfel încât să puteți livra mai ieftin și mai rapid. Se integrează cu multe platforme de comerț electronic pentru a importa comenzi de pe site-urile pe care le vindeți. În plus, puteți automatiza procesul pentru a petrece mai mult timp pe produsele dvs. pentru a atrage mai mulți clienți.

ShippingEasy vă economisește banii pe etichetele UPS și USPS pentru a crea un profit și pentru a investi în afacerea dvs. de comerț electronic. Cu interfața intuitivă, puteți începe rapid totul pentru a începe imediat. Recuperați-vă clienții cu un serviciu mai bun și marcați întregul proces de expediere prin e-mailuri personalizate, logo-uri pe etichete și urmărire a mărcii cu rețelele sociale și link-uri web.

Instrumentul de marketing pentru clienți de la ShippingEasy vă permite să configurați rapid e-mailuri promoționale și automate pentru a vă crește vânzările și pentru a obține recenzii. De asemenea, puteți automatiza selecțiile salvate, regulile de expediere, cumpărarea și tipărirea, etichetele instantanee, livrarea vocală Amazon Alexa, comenzile auto-divizate etc. În plus, împachetați produsele cu borderouri de ambalare personalizabile, coduri de bare, listă de alegere, locația depozitului etc.

Gestionați-vă produsul prin asistență pentru catalogul de produse, asistență pentru imaginea produsului, atribuirea categoriilor de produse, suport pentru coduri de bare de produs etc. În plus, obțineți opțiuni precum combinarea, împărțirea și recombinarea comenzilor, vizualizarea imaginilor produselor, comenzilor digitale și fizice, aranjarea coloanelor de comandă , editați comenzi, clasificați comenzile și multe altele pentru gestionarea comenzilor.

ShippingEasy se integrează cu coșuri de cumpărături și piețe nelimitate, cum ar fi Quickbooks, Public API, Inventory Management, Listing engines și EDI, astfel încât să aveți tot ce doriți pentru a înregistra o creștere mai mare.

Prețul pentru expedierea a 50 de expedieri în fiecare lună este de 5 USD/lună. Alegeți-vă planul în funcție de nevoile dvs. de expediere și luați o probă gratuită de 30 de zile.

Shippit

Shippit este un software de expediere care economisește bani și timp și oferă o experiență fantastică clienților tăi. Este un software de expediere cu mai mulți operatori bazat pe cloud, care vă îndeplinește comenzile și vă permite să vă urmăriți expedițiile oricând, de oriunde.

  Cum să utilizați Siri pentru a crea o notă în Evernote

Indiferent dacă aveți o întreprindere sau un startup mic, Shippit oferă un proces de livrare mai simplu, oferind diferite opțiuni de care aveți nevoie pentru a expedia cu ușurință. Oferiți mai multe opțiuni de livrare în timpul plății pentru a converti mai multe vânzări și utilizați expedierea automată și ambalarea decentă, astfel încât clientul dvs. să nu pună la îndoială procesul.

În plus, informați-vă clienții cu privire la fiecare detaliu, de la expediere până la partajarea detaliilor de urmărire prin e-mailuri sau telefon. Pentru a începe, trebuie să creați un cont furnizând detaliile magazinului și adresele de e-mail, conectându-vă magazinele unice sau multiple prin extensii ușor de configurat și începeți livrarea cu tarife pre-negociate.

Dezvoltați-vă afacerea online la un preț de pornire de 49 USD/lună și profitați de o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.

EasyPost

Economisiți până la 74% cu soluția completă de expediere care include API de urmărire, API de verificare a adresei și API de expediere pentru FedEx, DHL, UPS, USPS și multe altele cu EasyPost. Oferă acces la mai mulți operatori printr-o singură integrare și vă permite să vă îmbunătățiți procesul de livrare și să economisiți bani la fiecare expediere.

Introduceți detaliile pachetului în instrumentul Creare etichetă de la EasyPost, care vă ajută să imprimați etichete rapid. În plus, primiți actualizări în timp real despre livrare prin notificări webhook și pagini de urmărire personalizate de marcă. De asemenea, puteți confirma acuratețea adreselor internaționale și interne pentru a îmbunătăți capacitatea de livrare.

Protejați pachetele împotriva pierderii, furtului sau deteriorării la fiecare transportator, țară și nivel de serviciu. În plus, API-urile de expediere încorporate oferă flexibilitate de la capăt la capăt, astfel încât să puteți controla procesele logistice și expedierea coletelor pentru centrele de livrare, piețe, întreprinderi, comerțul electronic cu amănuntul etc.

Primiți 1.20.000 de expedieri gratuite în fiecare an pentru a vă dezvolta afacerea. Și dacă doriți mai mult, alegeți prețuri personalizate definindu-vă cerințele.

ShipBob

Expediați-vă produsele cu o platformă logistică globală, ShipBob, și deveniți un proprietar de afaceri de comerț electronic de succes prin livrarea rapidă a comenzilor clienților. ShipBob se conectează cu tehnologii pentru a-și extinde rețeaua pentru a îmbunătăți timpul de tranzit, așteptările de livrare și costurile de expediere pentru clienții dvs.

Acum, puteți crește valoarea comenzii cu 97%, aducând economii de 13% la costuri. Cu un proces de expediere fără efort, puteți reduce rata abandonului coșului cu 18%. Economisiți ore la locul de muncă alegând software-ul de livrare potrivit, cum ar fi ShipBob, pentru afacerea dvs. de comerț electronic.

ShipBob garantează, de asemenea, o precizie de 99,95% în finalizarea comenzilor. Permiteți software-ului să se conecteze cu magazinul dvs. pentru a vă importa produsele și a vă gestiona inventarul în diferite combinații de centre de onorare.

Odată ce primiți o comandă, produsul este expediat de la cel mai apropiat centru de livrare pentru a experimenta o livrare rapidă. Mai mult, ShipBob oferă livrare accesibilă în două zile, prețuri ușor de înțeles, o gamă vastă de servicii de onorare, transparență a performanței și alte servicii, astfel încât să vă puteți concentra pe alte domenii necesare.

Lucrări navale

Comercianții și depozitele de comerț electronic pot folosi ShipWorks ca software de livrare pentru volum mare pentru a gestiona costurile, a debloca eficiența, a livra mai inteligent și a automatiza procesele. Soluția cloud și hibridă on-premise are mai multe caracteristici, cum ar fi scanarea pentru expediere, procesarea loturilor, rutarea inteligentă a comenzilor și automatizarea personalizabilă.

Software-ul de expediere păstrează detalii privind reducerea erorilor și fluxul de lucru automatizat, care economisește bani și timp. Vine cu peste 100 de integrare încorporată, capabilități robuste ODBC și API-uri native, cum ar fi sistemele, WMS, ERP-uri și alte canale. Software-ul de expediere poate optimiza și eficientiza expedierea în timp ce se conectează cu mărcile.

ShippyPro

Obțineți cel mai simplu mod de a urmări, expedia și returna comenzile ShippyPro. Oferă produse puternice pentru afacerile de comerț electronic și vă permite să vă urmăriți pachetul de la livrare până la livrare. Puteți să vă configurați contul în 30 de secunde și să începeți să vă gestionați eficient livrările.

Gestionați, importați și produceți etichete de transportator pentru expedierile dvs. pentru un proces de expediere de scanare ușoară. ShippyPro vă permite să gestionați comenzile, precum și retururile, toate într-un singur loc. Transformă fiecare livrare într-o nouă oportunitate pentru următoarea vânzare.

Shippy Pro se integrează cu multe platforme de comerț electronic, parteneri de transport și piețe. Acest API de expediere vă permite să vă sincronizați site-ul web și magazinul online pentru a vă importa comenzile automat. De asemenea, vă permite să economisiți timp și bani și să reduceți erorile de transcriere. În plus, puteți oferi mai multe opțiuni de livrare împreună cu tarifele în timpul plății.

Încercați Shippy Pro cu 30 de comenzi timp de 30 de zile și creșteți vânzările. Pentru companiile cu creștere rapidă, profesioniștii și companiile de nivel enterprise, ShippyPro are multe caracteristici la planuri accesibile.

Concluzie 👨‍🏫

Satisfacția clienților este esențială pentru fiecare afacere. Puteți crește satisfacția clienților utilizând software-ul de expediere pentru a vă ajuta să gestionați eficient procesele de expediere și să încântați clienții cu livrare rapidă.

Astfel, alegeți software-ul de transport potrivit în funcție de cerințele și bugetul dvs. de afaceri și începeți să profitați de beneficiile acestuia.

Vă poate interesa și: Începeți să vindeți online într-o zi cu aceste 13 platforme.