Un ghid pentru aplicația MVP

Ți-ai avut vreodată o idee despre un nou proiect care îți poate schimba viața? Ai luat ani de planificare și execuție care au dus la renunțarea. Aici intervine MVP.

Să începem de la bun început.

Startup-urile eșuează din mai multe motive, inclusiv parteneriat prost, epuizarea banilor, marketing ineficient, lipsa cercetării și piața greșită. Motivul principal al eșecului este să nu fii pe piață cu caracteristicile potrivite și să extinzi afacerea în timp.

De aici vine MVP sau Minimum Viable Product. Are un impact semnificativ asupra pieței de care s-ar putea să nu fie conștient. Cerința principală pentru a lansa un produs este abilitățile și tehnologia care îi ajută pe antreprenori sau dezvoltatori să-și aducă ideile în realitate.

În zilele noastre, companiile își lansează produsul cu caracteristici minime și esențiale. Pe baza prototipului, companiile construiesc mai multe caracteristici în concept.

Cu cuvinte simple, puteți spune să creați un produs funcțional, cel mai rapid și cel mai mic și să creșteți în timp în timp ce lucrați cu MVP. Scopul este de a include funcțiile ușoare și rapide de testat până când funcționează.

Antreprenorii pot salva fondatorii de la supraconstrucții și pot reduce riscurile în timp ce dezvoltă produse în pași mici. În special cu companiile cu o creștere mare și creșterea concurenței, MVP a ieșit ca un schimbător de joc.

Ce este MVP în aplicațiile mobile?

MVP este o versiune de testare sau beta a serviciului, produsului sau aplicației care include caracteristicile sau proprietățile care sunt obligatorii. Optimizează procesele de afaceri, reduce risipa și face startup-ul mai inteligent.

De asemenea, reduce timpul și costurile la lansarea unui produs în timp ce optimizează și învață în procesul de dezvoltare. Echilibrează cerințele și ofertele clientului, optimizând ideile și minimizând erorile în timpul dezvoltării.

De exemplu, Amazon a fost lansat pe piață cu doar câteva abilități de a comanda și vinde produse. Cu toate acestea, cu timpul, a adăugat mai multe funcții, cum ar fi streaming video, streaming de muzică, vânzare sau cumpărare extinsă de produse etc.

  Cum să opriți Safari să lanseze aplicații pe iPhone și iPad

În mod similar, Instagram permite doar câteva ecrane și filtre la început, dar acum a ajuns la un nivel cu totul nou. Aplicația de bază poate rezolva câteva probleme ale clienților și apoi se poate dezvolta în aplicații complet funcționale în timp.

Ce face ca MVP să fie ideal?

Dezvoltarea aplicației MVP poate fi considerată o rundă de probă, permițând utilizatorilor să se familiarizeze cu ajustările necesare și să ia măsuri. Elimină riscul de ajustare în viitor cu multe caracteristici.

De asemenea, utilizatorii pot reduce costul dezvoltării versiunii finale, deoarece aduce un anumit profit în faza inițială. Le permite dezvoltatorilor să reinvestească în funcții suplimentare ale aplicațiilor mobile.

Versiunea MVP a aplicației atrage investitori și oferă o șansă de a câștiga atenția investitorilor îngeri sau a VC. Este mai ușor să aduni fonduri atunci când versiunea de bază a aplicației este pe piață și lucrezi la progrese.

Permite testarea timpurie pentru a verifica eficiența proiectului și pentru a rezolva probleme semnificative. Cei care adoptă timpuriu pot obține, de asemenea, avantaje competitive, integrând în același timp sugestii și feedback în produsele cu drepturi depline.

Cum să construiți aplicații MVP

Acum aveți o idee despre dezvoltarea aplicației mobile MVP. Dar cum poți începe? Cum creezi versiunea care funcționează pentru compania ta?

Iată un ghid rapid pentru a vă ajuta să dezvoltați aplicații mobile MVP pe piața concurențială care taie gâtul.

Înțelegeți cerințele pieței

Înainte de a începe cu dezvoltarea aplicației MVP, este vital să înțelegeți problema reală cu care se confruntă clienții. Scopul este de a construi aplicația cu caracteristici de bază care suflă la ideologia potrivită.

Cel mai bine este să identificați cerințele pieței și decalajul actual, oferind o perspectivă asupra a ceea ce ar putea avea nevoie. Odată cu aceasta, dezvoltatorii MVP trebuie să analizeze competițiile pentru a stabili un standard pentru produs. Determină ce va funcționa pe piață și pe ce ar trebui să se concentreze.

Se poate împărți acest lucru în două secțiuni: criteriile de succes și obiectivele pe termen lung. Obiectivele pe termen lung vor ajuta la rata de îmbunătățire în viitor și vor reduce timpul de plată. Criteriile de succes vor oferi o perspectivă asupra valorii de piață a produsului în viitor.

  Cum să integrezi LibreOffice cu Nextcloud

Călătoria utilizatorului

Călătoria utilizatorului sau mulți ar putea cunoaște numele – User Persona este următorul pas pentru a dezvolta aplicații MVP. Scopul este să pătrundă în mintea utilizatorului și să-și planifice călătoria în prima iterație a aplicației.

Dezvoltatorii trebuie să înțeleagă perspectiva aplicației utilizatorului, cum o vor folosi, începutul, un scop final etc. Va ajuta la dezvoltarea unei aplicații care să aibă sens pentru public și chiar să o comercializeze corect.

Dezvoltatorii se pot adresa utilizatorilor de acțiuni, pot defini fluxul de utilizatori, funcțiile, finalizarea comenzii și atinge cea mai mare satisfacție. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să identificăm utilizatorul din diferite categorii, cum ar fi rezervarea de întâlniri, programatorul, furnizorul, asistența medicală și tehnicianul de service, pentru a numi câteva.

Apoi identificați acțiunile (locuri de muncă) care trebuie luate pentru a atinge obiectivele și a ajunge la finalul poveștii. Le permite dezvoltatorilor să se concentreze asupra utilizatorilor (sau mai multor) pentru a stabili prioritățile și a aborda caracteristicile potrivite. Poate fi crearea de profiluri, răsfoirea produselor, comandarea, programarea pentru consultanță etc. Apoi vine sfârșitul poveștii, cum ar fi obținerea produsului, consultarea unui medic și interacțiunea cu alții.

Cercetare și planificare

Odată ce fluxul este înțeles, puteți începe cu cercetarea și planificarea. Scopul este de a crea un plan în jurul punctului de durere al utilizatorului pentru a-l ajuta să obțină rezultatele. Dezvoltatorul poate determina potențialul produsului și poate adăuga valoare în consecință.

De asemenea, face mai ușor să vă concentrați pe dezvoltarea aplicației MVP și să adăugați funcții pentru a afecta piața. Zonele de interes sunt incluse în foaia de parcurs al produsului și organizează diagrama pentru lansările viitoare.

Caracteristicile aplicației mobile

Următorul pas este să adăugați caracteristicile în aplicațiile mobile MVP pe care le puteți include. Foaia de parcurs al produsului poate ajuta la configurarea funcțiilor folosind unele instrumente pentru a crea o aplicație MVP. Dezvoltatorul trebuie să înțeleagă diferența dintre ceea ce au nevoie utilizatorii și ceea ce își doresc.

  Eliminați Blocarea de activare iCloud cu aceste instrumente

Pentru dezvoltarea aplicațiilor mobile MVP, dezvoltatorii trebuie să prioritizeze și să identifice funcțiile pe care trebuie să le includă. Se pot adăuga funcții solicitate de utilizator mai târziu în etapele, fără a afecta experiența utilizatorului.

Faza inițială a produsului poate avea caracteristici de bază care pot acoperi obiectivul general pentru utilizatori. Cel mai bun mod de a începe este de a finaliza declarațiile de oportunitate care ajută la crearea de caracteristici esențiale, reducând în același timp timpul de procesare.

Dezvoltatorii MVP pot detalia foaia de parcurs al produsului pentru a înțelege declarațiile de oportunitate. Împreună cu aceasta, matricea de prioritizare poate ajuta la prioritizarea caracteristicilor și la luarea deciziei finale. Va ajuta la setarea funcției într-o secvență care prezintă urgență ridicată și scăzută.

Proiectați, dezvoltați și lansați MVP

După planificare și decizie cu privire la caracteristici, urmează faza de proiectare, dezvoltare și lansare. Această fază include setul de caracteristici de bază pentru a crea prima versiune a MVP. Această fază își propune să găsească echilibrul între economie, simplitate și satisfacerea așteptărilor.

Produsul minimal va ajuta la concentrarea asupra aspectelor semnificative în loc să lucreze la toate odată. Dacă există caracteristici care nu sunt fezabile, este ușor să reconstruiți sau să editați aplicația în consecință și să le adăugați în iterațiile viitoare.

Dezvoltatorii MVP pot controla aplicația în timpul fazei de dezvoltare și testare, ușurând iterațiile continue. Este mai ușor pentru dezvoltatori să colecteze feedback și să îmbunătățească funcționalitățile mai târziu.

MVP valoare adăugată

Scopul dezvoltării aplicațiilor MVP este de a crea valoare adăugată. Pentru acest MVP, dezvoltatorul trebuie să răspundă la câteva întrebări: de ce l-ar descărca cineva, care sunt beneficiile, ce oferă etc.

Scopul este de a defini propunerea de valoare a aplicației mobile pentru a șterge estimările produsului. MVP implică faptul că dezvoltatorii se vor concentra pe introducerea valorii esențiale a aplicației pentru utilizatori. Prin urmare, necesită conturarea utilizatorilor și construirea produsului în jurul aceluiași lucru.

Concluzie

Mai multe aplicații mobile au îmbrățișat MVP în afară de Instagram și Amazon. Unele aplicații mobile proeminente sunt Facebook, Twitter, Buffer, Dropbox și Airbnb, devenind cele mai mari aplicații generatoare de venituri.

Multe organizații folosesc MVP cu aplicații mobile la cerere care au nevoie de timp. Permite startup-urilor să se dezvolte și să facă primul pas pentru a deveni un brand.