Un ghid cuprinzător pentru marketeri

În prezent, afacerile locale se confruntă cu o concurență dură. Din acest motiv, marketerilor le este greu să clasifice companiile la nivel local. Consultați acest ghid despre SEO local pentru a afla cum funcționează lucrurile pentru această componentă de marketing digital.

SEO nu este doar pentru afaceri online; oamenii care oferă produse și servicii offline se bazează și pe SEO local. Motivul este simplu – indiferent dacă cineva caută un cosmetician sau un electrician, folosește motoarele de căutare pentru a căuta persoanele din apropierea lor care oferă aceste servicii.

Dacă ești un marketer sau un proprietar de IMM-uri care dorește să exceleze în SEO local pentru afacerea ta, această postare va fi utilă.

Ce este SEO local?

SEO local înseamnă a face SEO pentru o zonă locală sau a-ți optimiza site-ul pentru o anumită localitate. Dacă dețineți o afacere care funcționează la nivel local, cum ar fi un magazin, un restaurant sau o agenție furnizor de servicii, această abordare este esențială pentru dvs. SEO local permite site-ului sau paginii dvs. web să se claseze pentru interogările efectuate de clienții locali.

Optimizarea site-ului web pentru SEO local poate asigura că clienții vă pot găsi cu ușurință online și offline. În afară de aceasta, puteți încerca și alte tehnici pentru a vă clasa mai sus în SEO local.

De ce ai nevoie de SEO local?

  • Activitățile pe care le desfășurați pentru SEO local, cum ar fi un profil Google My Business și crearea de backlink, vă sporesc vizibilitatea online.
  • Pe măsură ce mai mulți clienți locali descoperă afacerea dvs., veți obține mai mult trafic pietonal în magazinul dvs. offline.
  • Pe măsură ce mai mulți oameni preferă să facă cumpărături la nivel local în zilele noastre, SEO local vă permite să explorați aceste noi oportunități de afaceri.
  • SEO local vă ajută să primiți mai multe apeluri și vizite pe site-ul web dacă oferiți servicii interne.
  • Cu această strategie SEO, companiile își pot gestiona reputația online și offline într-un mod mai bun.
  • Vă permite să adunați mai multe recenzii pozitive pentru afacerea și serviciul dvs., ceea ce vă va conduce în cele din urmă să obțineți mai mulți clienți.

Diferența dintre SEO local și SEO organic

Atât SEO local, cât și SEO organic înseamnă optimizarea site-ului sau a afacerii dvs. pentru motoarele de căutare, dar pentru diferite scopuri ale afacerilor. SEO organic înseamnă strategii pentru a obține un clasament natural pe cuvinte cheie locale, naționale sau globale. Pe de altă parte, SEO local se concentrează pe clasarea pe cuvinte cheie locale sau pe interogări care caută servicii în apropierea publicului pentru a aduce mai mulți oameni în magazinul tău offline.

Pentru SEO local, recenziile și popularitatea locală sunt cruciale, în timp ce trebuie să obțineți backlink-uri și SEO pe pagină pentru SEO organic. Cu toate acestea, ambele joacă un rol important în creșterea afacerii dvs. și unde doriți să investiți depinde de buget și de politica dvs. de marketing digital.

  13 resurse bune pentru a învăța SQL și NoSQL

Factori majori care afectează SEO local

Profil de companie Google (cunoscut anterior ca Compania mea pe Google/ GMB)

În timp ce dezvoltați o strategie locală de SEO pentru afacerea dvs., Google Business Profile este cel mai important factor. Acest instrument Google vă permite să vă înscrieți afacerea gratuit. Google îl apreciază foarte mult în timp ce clasifică companiile în căutările locale.

În primul rând, trebuie să-ți creezi lista de afaceri pe site-ul său web și să efectuezi verificările necesare. Odată ce lista este lansată, vă puteți optimiza profilul actualizând informații precum fotografii, programul de lucru, informațiile de contact, adresa URL a site-ului web, indicațiile de orientare etc. De asemenea, nu uitați să actualizați în mod regulat cu conținut nou.

Cercetarea cuvintelor cheie

Direcționarea cuvintelor cheie și a interogărilor potrivite este baza unei strategii eficiente de SEO local. Cu el, poți fi sigur că obții vizibilitate în termenii pe care publicul tău țintă îi caută. Prin urmare, nu există loc pentru selectarea cuvintelor cheie aleatorii în SEO local.

Trebuie să utilizați cuvintele cheie și expresiile cheie potrivite legate de domeniul dvs. și populare printre clienții dvs. locali. Asistența de la instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie este cea mai bună modalitate de a-ți îmbunătăți lista de cuvinte cheie, care conține și date suplimentare, cum ar fi volumul de căutare a cuvintelor cheie.

O altă componentă semnificativă care vă afectează clasarea în căutarea locală este crearea de linkuri. Trebuie să vă asigurați că site-urile dvs. web primesc link-uri de la domenii autorizate. Concentrarea pe numărul de backlink-uri nu este suficientă. Trebuie să vă asigurați că domeniile de legătură sunt relevante pentru afacerea dvs. și locația țintă.

O soluție ușoară pentru această problemă este să vizați site-urile web ale autorităților care aparțin regiunii sau locației dvs. țintă. Dacă oferiți serviciu de reparații de aer condiționat, obținerea de link-uri de pe site-ul de sfaturi HVAC va fi mai utilă decât un site de frumusețe. Puteți aduna link-uri prin postări de invitați de pe site-uri web locale sau puteți face parteneriate cu organizații locale.

Citări locale

Citările locale sunt cunoscute și ca date NAP. Este menționarea numelui companiei, a adresei și a informațiilor de contact pe orice portal sau director online. Site-urile web ale terților, rețelele sociale și directoarele de afaceri locale sunt câteva platforme demne de menționare de unde puteți obține citate locale.

Cu aceste citate, clienții locali vă pot descoperi fără probleme afacerile. Mai mult, are un impact pozitiv asupra clasamentelor locale. Prin urmare, trebuie să urmăriți să obțineți citate de bază de înaltă calitate pentru a se clasa mai sus în rezultatele căutării locale. Majoritatea platformelor vă permit să gestionați în mod direct citările, așa că trebuie să furnizați date exacte.

SEO pe pagină

SEO on-page este tehnica și strategia de optimizare a paginii web care vă permite să vă îmbunătățiți clasamentul și să obțineți mai mult trafic organic. Orice activitate SEO pe care o desfășurați pe site-ul dvs. web, inclusiv conținut video și blog de înaltă calitate, optimizare a titlurilor, meta descrieri, etichete HTML și etichete de imagine, este SEO pe pagină.

  Cum să activați și să utilizați grupurile de file în Google Chrome

Pe măsură ce includeți cuvintele cheie țintă în diferite locuri pe paginile dvs. web, motoarele de căutare vor considera acele pagini ca fiind autorizate pentru acele cuvinte cheie și le vor clasa mai sus.

Cum să dezvoltați strategii SEO locale

Analiza concurenței

Trebuie să-ți depășești concurenții locali pentru a te clasa pe primul loc în căutarea locală. Pentru asta, trebuie să analizezi performanța concurenților tăi, cum ar fi cuvintele cheie pe baza cărora aceștia se clasează.

De asemenea, verificați sursele lor de backlink și strategiile care îi ajută să se claseze mai sus. Mai mult, află ce cuvinte cheie s-ar potrivi afacerii și site-ului tău web.

Cercetare locală a cuvintelor cheie SEO

Pentru a avea succes în SEO local, trebuie să includeți cuvintele cheie potrivite în strategia dvs. Instrumentul de planificare a cuvintelor cheie de la Google este o modalitate excelentă de a găsi cuvinte cheie locale în funcție de specialitatea dvs. de afaceri.

Cu toate acestea, puteți utiliza alte platforme în același scop. De asemenea, companiile pot afla volumul de căutare a unui anumit cuvânt cheie din aceste instrumente.

Optimizarea hărților pentru toate motoarele de căutare

Apropo de SEO local, listele de locații individuale ale fiecărui motor de căutare influențează clasamentul. Așadar, pentru a obține trafic de căutare local de la diferite mașini, trebuie să revendicați și să optimizați fiecare profil disponibil, inclusiv Bing Places.

Deși puteți optimiza locația și direcția pentru Google Maps prin GMB, actualizarea datelor dvs. de afaceri la Apple Maps Connect este crucială pentru Apple Maps.

Strategia de conținut local

Nimic nu atrage atenția clienților dvs. locali precum conținutul legat de o problemă locală. Dacă puteți scrie bloguri separate despre scenariile locale în care aveți birouri sau schimbări care au avut loc recent în afacerea dvs., s-ar putea să vă clasați mai sus pentru aceste locații.

Crearea de pagini web specifice locației și includerea de videoclipuri și interviuri pe site-ul dvs. web este de asemenea utilă pentru SEO local.

Elementele de text ale site-ului

Pentru companiile locale, optimizarea paginii de start a unui site web pentru cuvinte cheie locale nu este o strategie ideală. Aici, ei trebuie să se concentreze pe un cuvânt cheie cu cea mai mare oportunitate, care poate deservi o bază largă de clienți.

De asemenea, optimizați conținutul paginii, titlurile și metadatele cu cuvintele cheie din pagina de pornire. Cu toate acestea, în funcție de afișarea tuturor locațiilor dvs., companiile ar trebui să adauge un instrument pe pagina de pornire pentru ca utilizatorii să caute după locație.

Scalabilitate folosind instrumente locale de SEO

A rămâne scalabil este o provocare pentru o afacere care are multe sucursale sau operează la nivel național sau global. Trebuie să desemnați angajați pentru a vă asigura că gestionarea revizuirii și actualizarea informațiilor se efectuează în mod regulat pe toate paginile.

Instrumentele SEO locale vă pot asigura că strategia dvs. este complet scalabilă. Aceste instrumente automate pot îndeplini fără efort sarcina obositoare de a construi citate.

Creați Schema

Companiile care doresc să-și optimizeze site-urile web pentru SEO local ar trebui să aplice o schemă de afaceri locală, cunoscută și sub numele de markup de date structurate. Se referă la codul suplimentar pe care îl includeți pe pagina dvs. web, astfel încât motoarele de căutare să vă poată înțelege cu ușurință locația și relevanța pentru interogările de căutare.

Companiile pot adăuga schema pentru fiecare produs și serviciu pentru a se concentra asupra lor. Dacă doriți să vedeți defalcarea schemei site-ului web, utilizați Instrumentul de testare a datelor structurate de la Google.

  Remediere Serviciile Sea of ​​Thieves sunt temporar indisponibile Lavenderbeard

Audit SEO local

Există anumite lacune în site-ul dvs. care îl împiedică să apară în căutările locale? Puteți identifica aceste lacune printr-un audit local SEO. Vă permite să aflați ce factori de optimizare trebuie să acordați prioritate pentru mai multe conversii. Auditul SEO local include revizuirea cuvintelor cheie, analiza concurenților și auditul tehnic pentru site-ul web.

Dacă conduceți o afacere mică, nu există niciun rău în valorificarea proximității geografice și a familiarității pe care afacerea dvs. le împărtășește cu alte afaceri din localitatea dvs. Puteți contacta alți jucători locali din comunitatea dvs. și le puteți solicita să furnizeze un link către site-ul dvs. web. Astfel, o afacere nouă poate câștiga rapid backlink-uri care îi vor îmbunătăți clasamentul local.

În plus, puteți aborda mass-media de știri locale pentru a vă promova afacerea. Dacă puteți obține backlink-uri de autoritate de la astfel de site-uri web, vă va crește șansa de a vă clasa mai sus în rezultatele căutării.

Principalii factori SEO locali care ajută la clasare

Autoritatea de domeniu

Domain Authority (DA) este un factor important în clasarea tuturor rezultatelor căutării, inclusiv în cele locale. Dezvoltat de Moz, înseamnă autoritatea unui site web. Dacă site-ul dvs. are un DA ridicat, aveți șanse mai mari să vă clasați mai sus decât concurenții dvs. cu un DA mai mic decât al dvs.

Citate

Pe vremuri, aveam Pagini galbene – acum, acestea au fost înlocuite cu directoare online. Informațiile despre afacerea dvs. din aceste directoare sunt cunoscute ca citate. Acestea sunt o sursă excelentă de răspândire a informațiilor dvs. corecte și consecvente de afaceri, pe lângă achiziționarea de backlink-uri locale de la site-uri web autorizate. Ambele au un impact pozitiv asupra SEO local.

Proximitatea adresei

Proximitatea este unul dintre factorii decisivi pentru clasarea în rezultatele căutării locale. Motivul este că motoarele de căutare apreciază confortul celor care caută. Cu cât afacerea dvs. este mai aproape de locația clientului, cu atât este mai mare șansa companiei dvs. de a se clasa în rezultatele căutării sale.

Aveți nevoie de backlink-uri către site-ul dvs. pentru un clasament SEO local mai ridicat și o mai bună autoritate. Dar nu creați cât mai multe backlink-uri orbește.

Calitatea și relevanța site-urilor web de unde obțineți acele backlink-uri sunt mai importante decât numărul de backlink-uri. Dacă sunteți o companie locală, încercați să obțineți backlink-uri de la alte site-uri web autorizate relevante pentru domeniul dvs.

Factori SEO

Factorii organici obișnuiți de SEO pe pagină sunt, de asemenea, responsabili pentru creșterea site-ului dvs. în căutarea locală. Paginile dvs. web ar trebui să aibă un meta-titlu, meta-descriere, etichete, slug, titluri și text alternativ optimizate corespunzător. De asemenea, legați paginile web relevante ale site-ului dvs. web între ele.

Consistența datelor PNA

Dacă datele dvs. NAP (nume, adresă, număr de telefon) sunt inconsecvente pe diferite platforme, aceasta vă va afecta clasamentul local. Prin urmare, trebuie să includeți informații de afaceri precise pe toate site-urile web cu citații principale, inclusiv Google Business Profile, Bing Maps, Facebook, Instagram și Yelp. Încercați să aveți datele în directoare cu listare DA înaltă fără discrepanțe.

Construirea credibilității

Clienții doresc să opteze pentru afaceri de încredere. Motoarele de căutare precum Google îl consideră, de asemenea, un factor definitoriu pentru clasare. Cel mai bun mod de a-ți construi și de a-ți demonstra credibilitatea în rândul publicului este să obții recenzii online pozitive.

Evaluările și recenziile lăsate de oameni pe profilurile dvs. de socializare, pe profilul Google și pe alte site-uri locale de rating joacă un rol important în a avea o clasare mai bună. Mai mult, trebuie să răspundeți la recenziile dvs. (pozitive sau negative) pentru a avea o mai bună credibilitate.

Concluzie

SEO local este o abordare puternică pentru a obține vizibilitatea dorită pentru clienții tăi potențiali – în special pentru cei care locuiesc în vecinătatea ta. Strategia corectă poate ajuta companiile concrete să înflorească în spațiul lor de piață.

Urmând factorii menționați aici, vă puteți clasifica cu ușurință afacerile sau produsele pentru „căutările din apropierea mea”.