Top 5 conectori de date terță parte pentru Google Data Studio

Ca tablou de bord și instrument de raportare pentru mase, Google Data Studio câștigă constant popularitate. Unul dintre motivele pentru aceasta este ecosistemul său în creștere de conectori de date de la terți, care își extind funcționalitatea pentru a colecta date de aproape oriunde.

Aflați despre cei mai relevanți dintre acești conectori și intrați cu piciorul drept în lumea raportării datelor.

În cazul în care sunteți interesat de partea de vizualizare a business intelligence și nu doriți să aveți de-a face cu instrumente complexe sau costisitoare, probabil ar trebui să oferiți șansa de a Google Data Studio. Este gratuit, este prietenos, este ușor de utilizat și există. Dacă aveți un cont Google, ușa vă este deschisă pentru a începe să proiectați tablouri de bord profesionale imediat și fără bătăi de cap.

Unii oameni vă pot spune că Google Data Studio nu este la fel de puternic ca alte instrumente BI, cum ar fi Tableau, de exemplu. Și vor avea dreptate. Dar Data Studio facilitează partajarea și colaborarea cu alții: puteți partaja rapoartele cu oricine și mulți oameni ar putea lucra împreună la același raport, chiar și în același timp. Și când vine momentul să alegeți o sursă de date, Data Studio are o mulțime de conexiuni.

Conexiuni de date

Google oferă un sortiment de conexiuni de date încorporate care oferă acces la propriile sale surse, cum ar fi Google Analytics, Google Ads, Sheets, YouTube, Search Console etc. De asemenea, oferă conectori standard pentru bazele de date MySQL și PostgreSQL bazate pe cloud și pentru fișierele CSV încărcate. Dar ceea ce dă instrumentului puterea sa reală este lista lungă de conectori de la terți, care oferă acces la aproape orice.

Până la momentul scrierii acestui articol, lista de conectori parteneri pentru Data Studio reprezenta 191 dintre ei. Această listă include multe opțiuni pentru colectarea datelor de pe toate platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat etc.), surse de date de marketing, rețele publicitare, surse JSON sau XML personalizate, toate bazele de date cunoscute, CRM-uri, aplicații de statistică și multe alții.

Un aspect interesant al conectorilor de la terți este că unii dintre aceștia oferă caracteristici de manipulare a datelor de care Data Studio le lipsește, cum ar fi funcționalitatea avansată ETL (extracție, transformare și încărcare) sau funcții de amestecare a datelor. Pentru a pregăti o listă utilă de conectori terți pentru Google Data Studio, ne vom concentra pe cei care au cea mai mare acoperire, oferind acces nu numai la un singur tip de date, ci și la o gamă largă de surse de informații.

Supermetrics

Când creați un nou raport în Google Data Studio și faceți clic pe butonul pentru a adăuga o sursă de date la acesta, Supermetrics logo-ul începe să apară peste tot în zona de conexiuni cu partenerii. Asta pentru că această companie oferă o mulțime de conectori pentru multe surse diferite.

  Administrare supremă a serverelor VPS cu SPanel

Ca să menționăm câteva: Facebook Insights, Instagram Insights, date de marketing HubSpot, LinkedIn Ads, MailChimp, Bing Search Console, Microsoft Advertising și lista poate continua.

Scopul Supermetrics este de a salva specialiștii în marketing de sarcinile consumatoare de timp de a muta datele dintr-un loc în altul, oferindu-le multe opțiuni pentru a uni informațiile de pe toate platformele lor de marketing în Data Studio. Aceasta include platformele sociale, de analiză, marketing prin e-mail, PPC, SEO și de plată. Dacă aveți nevoie de un fel de integrare care nu este acoperită de niciunul dintre conectori, ei vor fi bucuroși să audă și să construiască un conector, special pentru dvs.

Pe lângă conectarea rapoartelor cu datele dvs., vă ajută și să faceți rapoarte mai bune. Oferă raportare multiplatformă care vă permite să comparați date din surse diferite în aceleași diagrame; de exemplu, puteți compara rezultatele campaniilor dvs. pe Facebook, Instagram, Twitter și LinkedIn. Nu este nevoie să importați fișiere CSV sau să faceți copiere/lipire.

Supermetrics automatizează sarcinile de colectare și raportare a datelor, astfel încât nu trebuie să vă ocupați de ele. Dacă vă confruntați cu un raport necompletat și nu sunteți sigur de cea mai bună modalitate de a-l proiecta, Supermetrics are o gamă largă de șabloane gata făcute, construite de profesioniști de top, care vă vor ajuta să începeți.

Planurile de prețuri pentru Supermetrics pentru Data Studio încep de la 39 USD pe lună. Pentru acești bani, obțineți un conector individual pe care îl puteți alege dintr-o listă lungă. Planurile mai scumpe adaugă mai mulți conectori și mai multe opțiuni din care să alegeți, împreună cu alte funcții profesionale, cum ar fi suport pentru mai mulți membri ai echipei, combinarea de date pe mai multe platforme și așa mai departe.

Adversitatea

Datatap este mai mult decât o grămadă de conectori de date.

Este un instrument ETL cu drepturi depline care poate absorbi date dintr-o gamă largă de surse, inclusiv rețelele sociale și rețelele publicitare, rețelele afiliate și instrumentele de urmărire web, sistemele de măsurare a audienței TV, fișierele offline și multe altele. Din aceste surse, modulul de integrare automată a datelor Datatap colectează și armonizează toate informațiile relevante și creează o soluție integrată care să fie redată în Data Studio sau alte instrumente BI.

Puteți conecta Datatap cu Data Studio urmând câțiva pași simpli.

Mai întâi, trebuie să configurați un flux de date în Datatap și să selectați Google Data Studio ca destinație pasivă pentru acesta. Fluxul de date definește o conexiune la o sursă de date și vă permite să preluați date din aceasta. În cadrul instrumentului ETL, puteți combina și programa fluxuri de date pentru a adapta soluția de colectare a datelor pentru a se potrivi nevoilor dvs. Odată ce sursa Datatap este conectată la Data Studio, informațiile despre schemă ale fluxurilor dvs. de date apar în zona de selecție a câmpurilor, astfel încât să puteți selecta elementele pe care doriți să le includeți în rapoarte. Datele vor fi reîmprospătate conform programărilor pe care le-ați configurat pentru fluxurile de date.

  Cum va afecta arta AI creativitatea?

Pentru a oferi un instrument cu adevărat orientat către întreprindere, Adverity consideră siguranța datelor clienților săi ca prioritate de vârf. Compania respectă pe deplin standardele internaționale de protecție a datelor precum GDPR și deține o certificare ISO/IEC 27001, un standard foarte important pentru securitatea informațiilor.

Pentru agențiile de marketing care creează tablouri de bord pentru clienții lor, Adverity are multe opțiuni de raportare cu etichetă albă, nu numai pentru a personaliza aspectul și senzația tablourilor de bord în funcție de gusturile fiecărui client, ci și pentru a le permite clienților să autorizeze singuri accesul la date. Aceasta este o caracteristică importantă care eliberează agențiile de orice responsabilitate pentru datele clienților lor.

Megalitic

Dacă aveți nevoie de conectori GDS rapidi, simpli și ieftini, Megalitic ar putea fi răspunsul. Acestea oferă acces la reclame Facebook, pagini Facebook, reclame LinkedIn, AdRoll, reclame Microsoft (Bing), CallRail, Twilio și valorile de urmărire a apelurilor. Da, acestea sunt mai puține opțiuni decât alți conectori, dar dacă aveți nevoie doar de unul dintre aceștia, raportul cost-beneficiu ar putea fi convenabil.

Puteți începe să utilizați Megalytic pentru GDS făcând clic pe un buton de încercare gratuită de sub conectorul pe care îl veți utiliza – nu este nevoie să introduceți încă cardul dvs. de credit. Apoi ați intrat în GDS și ați configurat conectorul Megalytic urmând câțiva pași simpli. După aceea, puteți începe perioada de încercare și, dacă vă plac rezultatele, puteți achiziționa oricând un abonament. De exemplu, un abonament pentru un conector Facebook Insights, cu până la 20 de conturi și până la 3 utilizatori, costă 29,99 USD pe lună.

Conectorii megalitici sunt orientați către marketeri, proiectați pentru a vă face agenția să arate bine — dacă derulați campanii bune — prin conectarea la toate datele pe care clienții le doresc: trafic, conversii, venituri, afișări, CPC, CPA, printre sute de alte statistici. Toate aceste date ar putea spune o poveste despre cum se desfășoară marketingul tău. Nu contează cât de mari sunt datele pe care trebuie să le preluați; Megalytic sprijină clienții care publică mii de rapoarte în fiecare lună.

Dacă sunteți serios în privința serviciilor de marketing, vă puteți extinde abonamentul pentru a accesa alte soluții Metalytic, care includ o mulțime de rapoarte predefinite pentru scopuri speciale.

Power My Analytics

Toate Power My Analytics Conectorii (PMA) vin cu o opțiune de șablon Google Data Studio personalizabilă pentru a crea tablouri de bord HD instantanee, astfel încât nu trebuie să începeți să vă creați rapoartele de la zero. Aceste șabloane nu numai că vă vor economisi timp și bani, ci și vor îmbunătăți valoarea rapoartelor dvs. de marketing. Lista de opțiuni de conectare este destul de impresionantă, incluzând Facebook, Google My Business, Instagram, HubSpot, Amazon, LinkedIn, Twitter, PayPal, MailChimp, Pinterest și multe altele. Există, de asemenea, o opțiune de conector personalizat pe care o puteți alege dacă sursa de date pe care trebuie să o accesați nu este listată.

  Ai fișiere video corupte? Încercați aceste 11 programe de reparare video pentru a le recupera

Dacă vrei să începi simplu, poți opta pentru plata unei taxe pe conector și pe cont, doar 9,95 USD pe lună. Veți obține automat prețuri reduse atunci când conectați mai multe conturi și mai multe surse de date. În timpul perioadei de încercare fără riscuri, puteți conecta câte conturi doriți – nu este nevoie să le înmânați cardul dvs. de credit în timpul perioadei de încercare.

Pe lângă faptul că vă trimiteți date către Google Data Studio, le puteți trimite și către Google Analytics dacă vă simțiți mai confortabil cu acel instrument sau dacă lucrați deja cu el și nu doriți să treceți la GDS.

Poveștile de succes ale utilizatorilor vorbesc despre mari beneficii economice atunci când combinați PMA și GDS. O agenție de marketing care lucrează de peste 30 de ani speră să economisească peste 100.000 USD doar în acest an, folosind Data Studio și Power My Analytics ca furnizor de date pentru tablourile de bord ale clienților.

Atingeți clicuri

Peste 4000 de agenții, companii media, întreprinderi B2B și mărci de consumatori au încredere Atingeți clicuri pentru a conecta la tot felul de surse de date. Lista surselor de date pare nesfârșită la prima vedere – ar trebui să răsfoiți piața de conectori pe categorii, pentru a evita să fiți copleșit de atâtea opțiuni. Pe lângă faptul că oferă conectori populari, TapClicks introduce în mod regulat surse noi și unice, care anterior nu erau disponibile pe GDS.

O gamă largă de șabloane dezvoltate cu atenție te vor face să arăți ca un designer profesionist de tablouri de bord cu câteva clicuri. Puteți reduce timpul necesar pentru a crea rapoarte perspicace timp de câteva minute. Cu TapClicks, puteți selecta liber vizualizări de date și puteți gestiona mai mulți clienți sau campanii, pentru a vă potrivi cerințelor, fie că dețineți o agenție cu drepturi depline sau dacă începeți ca un freelancer singur care dorește să vândă servicii de raportare.

Pe măsură ce vă creșteți baza de clienți, TapClicks va putea însoți această creștere cu o infrastructură de date flexibilă și o stivă de tehnologie construită pentru viteză, disponibilitate ridicată, fiabilitate și scară. În plus, o echipă dedicată de profesioniști în asistența clienților vă va ajuta să vă mențineți afacerea în funcțiune.

Informațiile despre planurile de prețuri nu sunt disponibile gratuit, dar le puteți încerca gratuit – nu este necesar un card de credit – sau puteți rezerva o demonstrație pentru a afla mai multe despre instrument.

De ce să nu construiești propriul tău?

Dacă cunoașteți codul, aveți mult timp liber și nu doriți să plătiți nimic pentru a vă conecta la sursele de date, puteți construiește-ți propriul. Google oferă un tutorial foarte ușor de urmat pentru a vă ajuta să faceți acest lucru. Tot ce trebuie să porniți este un browser web, acces la internet, un cont Google și familiaritate cu JavaScript de bază și API-urile web. Dar țineți cont de faptul că, dacă plătiți o taxă lunară moderată, puteți economisi mult timp cu conectorii gata de rulare menționați mai sus și șabloanele lor respective.