Top 12 software de management de proiect pentru IMM-uri

Proiectele de succes se referă la managementul de succes al proiectelor. Folosiți aceste instrumente pentru a vă îndrepta spre succes!

Managementul proiectelor este sosul secret care finalizează proiectele cu succes și permite companiilor să devină grozave. Nu, acesta nu este un clickbait – am văzut de aproape două companii de software (am fost angajat acolo) distruse în 1-2 ani din cauza managementului slab al proiectelor. Alți câțiva și-au văzut lansarea produselor amânată cu câteva luni. Deși sunt de acord că, la fel ca majoritatea celorlalte discipline de acolo, managementul de proiect vede o mulțime de ulei de șarpe și șarlatani, nu îi diminuează importanța și impactul.

Și ce se aplică management de proiect se aplică și instrumentelor de management de proiect — cele excelente vă pot ajuta să creșteți eficiența managerială, să reduceți timpul de finalizare, să reduceți confuzia și frustrarea și așa mai departe. Așadar, iată câteva dintre cele mai bune instrumente de management de proiect pentru companii de toate dimensiunile și nevoile.

lucru in echipa

Fidel numelui său, Teamwork permite echipelor să colaboreze și să lucreze mai eficient, permițând în același timp părților interesate să mențină întotdeauna o viziune la nivel înalt asupra proiectului.

Teamwork are încorporate panouri asemănătoare Trello și urmărirea timpului, așa că, dacă sunteți în căutarea unei aplicații curate și utile, cu aceste funcții, Teamwork este pentru dvs. Este gratuit de utilizat dacă aveți până la cinci utilizatori, în timp ce planurile premium încep de la 9 USD per utilizator pe lună.

Înainte de a încheia, vreau să menționez că Teamwork este o suită de produse, aplicația de management de proiect este una dintre ele. De asemenea, oferă un CRM, software de serviciu de asistență, un sistem de gestionare a documentelor, o aplicație de chat (cum ar fi Slack) și multe altele.

luni

Când aveți nevoie de o platformă de management de proiect pentru proiectele dvs. de bază și portofoliile complexe, luni vă poate ajuta. Profitați de următorul nivel de management al proiectelor cu funcții personalizabile care vă permit să executați planuri, să le stabiliți strategii și să trimiteți cea mai bună lucrare.

Monday vă ajută să colaborați eficient cu membrii echipei și să îi aduceți împreună pe o singură platformă comună. În acest fel, îi puteți implica mai mult, accelera dezvoltarea proiectelor și elimina barierele de comunicare.

Veți afla despre starea proiectului dvs. și puteți accesa cu ușurință aprobările bugetului, starea sarcinilor, actualizările de progres, productivitatea echipei și multe altele într-un tablou de bord interactiv și clar. Cu diagramele Gantt puternice, puteți vizualiza, planifica, monitoriza și gestiona totul pentru a lua decizii informate pe baza datelor reale. În fiecare etapă a ciclului de viață al proiectului, puteți modifica și controla dependențele, linia de bază și reperele proiectului.

Puteți urmări volumul de lucru al fiecărui membru cu date actualizate și în timp real despre capacitatea lor actuală și puteți decide cum să atribuiți resursele în mod eficient. În acest fel, vă puteți economisi timpul și îl puteți investi într-o muncă mai creativă, reducând în același timp repetarea. Nu se ține de un singur stil; primești diferite șabloane pentru diferite proiecte și le alegi în funcție de preferințele tale.

Aceste șabloane sunt concepute exclusiv pentru program, portofoliu și management de proiect. Organizați-vă sarcina echipei și prioritizați-o pentru a obține vizibilitate deplină. Puteți adăuga cronologie, puteți alinia pe toată lumea și puteți atribui termene limită membrilor echipei dvs.

Există o sută de moduri de a vă vizualiza datele folosind agil, cascadă și hibrid. Instrumentul vă permite, de asemenea, să vă implicați părțile interesate cu date în timp real și actualizări live și să beneficiați de automatizare pentru a vă alimenta proiectele și a economisi timp.

De asemenea, mențin cele mai înalte standarde de securitate cu funcții precum proprietatea completă a datelor, jurnalele de audit granulare și permisiunile de acces pentru a se asigura că experiența utilizatorului nu este niciodată compromisă. Îl puteți integra perfect cu instrumentele existente, cum ar fi Excel, Google Calendar, Slack, Microsoft Teams etc.

Monday oferă patru planuri de preț pe care le puteți alege în funcție de nevoile dvs. și de dimensiunea echipei. Dacă aveți îndoieli, începeți perioada de încercare gratuită.

Smartsheet

Smartsheet prezintă instrumente inteligente de management al proiectelor utilizate în prezent de aproape 90% din companiile din Fortune 100.

Această platformă inteligentă de management este perfectă pentru o colaborare sănătoasă și asigură flexibilitate cu formatul de vizualizare grilă, Gantt, card și calendar.

În plus, puteți aplica formule celulelor și coloanelor pentru calcule ușoare în aceleași foi și între foi separate. Smartsheets acceptă politici puternice de conectare pentru utilizatori și permite utilizarea unei singure acreditări peste tot.

  Cum să monitorizați utilizarea procesorului pe dock-ul Mac-ului dvs

În plus, modificările sunt ajustate automat peste tot. „Formele” sale au o logică condiționată care permite feedback din partea publicului vizat.

În plus, automatizarea pre-construită reduce munca repetitivă, iar „proofing” pune totul pe un singur tablou de bord pentru a oferi aprobări și sugestii.

Permite publicarea de foi și rapoarte pentru toți, inclusiv pentru cei din afara Smartsheet, pentru o acoperire mai bună.

În cele din urmă, Smartsheet vine cu o încercare gratuită de 30 de zile pentru a încerca totul fără riscuri.

Tabăra de bază

Tabăra de bază a fost în jocul managementului de proiect de foarte mult timp. A fost lansat în 2004 și de atunci a rămas fidel filozofiei sale de simplitate și claritate. Aceștia sunt oamenii care au creat hiper-popularea Ruby pe șine cadru web, așa că aș spune că știu ceva despre proiectarea unor lucruri simple și utile. 🙂

Basecamp are echipe, proiecte, sarcini etc., așa cum v-ați aștepta, dar există și alte câteva caracteristici interesante pe care aș dori să le evidențiez:

  • Chat în timp real: dacă utilizați Basecamp, nu este nevoie să comutați între acesta și un instrument de chat pentru a gestiona comunicarea în timp real. Chaturile de grup sunt, de asemenea, capabile de toate funcțiile pe care le așteptăm în prezent de la aplicațiile de chat: @mențiuni, atașamente media, emoji și multe altele.
  • Acces clienți: Basecamp vă permite să vă conectați clienții direct în proiectele dvs. (controlând pe deplin ceea ce pot sau nu vedea) și să lucrați cu ei. Puteți redirecționa e-mailurile clienților existenți către Basecamp, iar livrabilele pot fi previzualizate, discutate și aprobate direct din Basecamp.
  • Liste de activități: Indiferent cât de sofisticate devin instrumentele de management de proiect, va exista întotdeauna loc pentru liste de activități. Sunt multe, multe cazuri în care sarcinile sunt foarte bine înțelese de toți cei implicați și tot ce ne trebuie este o modalitate „rapidă și murdară” de a le ține undeva. În Basecamp, listele de activități sunt destul de puternice, deoarece mementourile și notificările sunt făcute automat, astfel încât nu trebuie să căutați pe nimeni pentru actualizări de stare. 😉
  • Panouri de mesaje: atunci când se fac brainstorming sau se fac anunțuri, discuții extrem de utile pot fi generate și pierdute. Panourile de mesaje Basecamp vă permit să transformați astfel de comunicări într-un panou de mesaje, unde echipa dvs. poate discuta, reacționa și atașa fișiere.
  • Documente și fișiere: jocul de gestionare a documentelor și fișierelor de la Basecamp este solid. Toate proiectele încărcate și păstrate, iar fișierele care sunt modificate sunt versionate. Documentele Google pot fi partajate direct în Basecamp și editate.

Basecamp este un produs încântător, în opinia mea, care are sens pentru echipele de toate dimensiunile ale căror nevoi sunt generice și simple. Da, Basecamp nu este un instrument puternic pentru a face sarcini foarte specializate (să zicem, Agile Software Development), iar compania nu ascunde acest fapt.

Probabil cea mai bună parte este prețul: la un preț fix de 99 USD pe lună (da, indiferent de dimensiunea echipei!) Basecamp devine o idee simplă în domeniul său.

Jira

Spre deosebire de instrumentul nostru anterior, Basecamp, Jira este o suită de management de proiect orientată spre gestionarea proiectelor software agile. Ca urmare, piața țintă, prețurile, complexitatea, capabilitățile etc., sunt toate diferite. De fapt, nu este neobișnuit ca echipele de software să înceapă pe Basecamp și să se „absolvenți” la Jira.

Jira este dezvoltat de Atlassian, compania din spate BitBucketcare pentru o lungă perioadă de timp, a fost preferată de proiectele cu sursă închisă față de GitHub, deoarece oferea depozite private nelimitate.

Dacă echipele dvs. de software au crescut până la punctul în care instrumentele de management de proiect, care se simțeau ușor înainte de acum, par a fi inadecvate, este timpul să vă mutați la Jira. De la planificarea proiectelor până la raportare, urmărirea erorilor și până la risipa, Jira are totul. Iată câteva caracteristici interesante care o disting pe Jira:

  • Un set bogat de API-uri disponibile pentru cei care doresc să construiască interfețe alternative pentru fluxurile lor de lucru.
  • Plăci Scrum și Kanban.
  • Sunt acceptate mai multe metodologii de dezvoltare. Pentru cei care încă nu sunt mulțumiți, există opțiunea de a vă crea propriul dvs.
  • Se integrează cu peste 3.000 de aplicații.
  • Automatizarea inteligentă, cum ar fi atribuirea automată a sarcinilor unei persoane, legarea problemelor la cod etc., reduce frecarea mentală și vă permite să creați rapid fluxuri de lucru complicate.
  • Raportare puternică și extinsă.

Jira este scump, cel puțin în comparație cu alte instrumente populare, dar ușoare de management de proiect. Costul său pe utilizator pe lună (7 USD pentru standard, 14 USD pentru premium) poate costa mii de dolari pe lună pentru echipele mari. Dar apoi, costul este compensat de faptul că, fără Jira, echipele de această dimensiune s-ar scufunda pur și simplu. 🙂

  6 cele mai bune soluții de imagine desktop pentru a implementa sistemul de operare

Asana

Asana este un instrument de management de proiect cu scop general, care se concentrează pe viteză și intuitivitate. Spun viteză pentru că Asana este un exemplu grozav de aplicație bine concepută cu o singură pagină. Totul se întâmplă instantaneu când dai clic, ceea ce este o comoditate atunci când faci lucruri în grabă (sub presiune).

Iată câteva dintre caracteristicile remarcabile ale Asana:

  • Volumul de lucru: sarcinile de lucru sunt un rezumat vizual al cât de mult au membrii echipei dvs. în farfurie. În acest fel, puteți spune dintr-o privire dacă echipele dvs. de marketing, proiectare și inginerie vor putea colabora la schimbarea cheie a produsului care urmează luna viitoare.
  • Cronologie vizuale: Cronologia proiectului în Asana este compusă vizual și foarte puternic. Ele vă permit să planificați un proiect cu ușurință și să vedeți vizual unde se află.
  • Calendar: Calendarul Asana este conectat la toate sarcinile și planificarea dvs. și poate dezvălui modul în care este stivuit programul echipei. Este locul unde trebuie să mergi dacă vrei să te asiguri că programul nu este desincronizat sau doar rupt.
  • Verificarea imaginii: acesta este doar un termen fantezist, dar caracteristica de bază este grozavă – le permite recenzenților să adauge comentarii la diferite părți ale unei imagini. Acest lucru este de neprețuit pentru echipele de proiectare, deoarece colectarea feedback-ului fără referințe vizuale specifice tinde să fie un coșmar.

Versiunea de bază a Asana este gratuită și are o restricție de 15 membri ai echipei. Dacă trebuie să adăugați mai mulți membri sau doriți să accesați funcții avansate precum consola de administrare, verificarea imaginilor etc., prețul începe de la 10 USD pe utilizator pe lună.

Există mult mai mult și nu este suficient spațiu aici de acoperit. Concluzia este că Asana a crescut rapid la popularitate și este o alegere excelentă pentru managementul proiectelor pentru organizații de toate dimensiunile.

Trello

Trello este o abordare răcoritoare și minimalistă a managementului de proiect. Nu are niciuna dintre caracteristicile copleșitoare care necesită un studiu profund și un angajament. De fapt, puteți număra numărul total de caracteristici cheie pe degetele unei mâini. Înainte să-ți dai ochii peste cap și să-l îndepărtezi, dă-i o șansă.

Trello a luat conceptul de Placă Kanban din metodologia software Agile și a făcut-o pe piața de masă. Ideea este simplă: sarcinile sunt create în cărți, care sunt stivuite pe una dintre multele panouri pe care le creați.

Aceste consilii pot reprezenta orice: funcțiile/diviziunile din compania dumneavoastră, starea sarcinii sau poate chiar lunile unui an calendaristic. Membrii echipei pot comenta cardurile, pot intra în discuții, pot atașa imagini și așa mai departe. Odată ce sarcina de pe o carte este terminată, aceasta este mutată la următoarea. Ca aceasta:

Planul gratuit al Trello este destul de bun, o limitare fiind doar pe numărul de plăci și dimensiunea atașamentului și nu pe numărul de utilizatori! Pentru majoritatea oamenilor, acest lucru este suficient, deși planurile premium încep de la 10 USD per utilizator pe lună. Dacă sunteți o echipă mică (sau chiar o singură persoană!) ale cărei proiecte nu trebuie să fie planificate în mod elaborat, Trello este o opțiune distractivă și eficientă!

Podio

Următorul pe lista noastră este Podioo ofertă grea pentru echipe mari și întreprinderi care au nevoie de personalizare și capabilități CRM.

Deci de ce să folosești Podio? Iată câteva dintre motive:

  • Personalizare: Spre deosebire de mulți dintre concurenții săi, Podio are opțiuni extinse de personalizare. Acest lucru vă permite nu doar să schimbați modul în care funcționează modulele sale, ci și să scăpați de părțile care nu sunt relevante pentru dvs.
  • CRM încorporat: Podio CRM vine complet cu gestionarea informațiilor despre clienți, urmărirea călătoriei clienților, urmărirea clienților potențiali și alte caracteristici cheie într-un CRM.
  • Managementul angajaților: Podio are suport de primă clasă pentru gestionarea angajaților, permițându-vă să gestionați cheltuielile, vacanțele, fluxurile de activitate și multe altele dintr-un singur loc.
  • Managementul proiectelor: colaborarea cu clienții, conectarea e-mailurilor la sarcini, drepturi de acces granular, planificarea proiectelor Scrum și realizarea de sprinturi; totul este inclus.
  • Managementul evenimentelor, managementul e-mailului, managementul afacerilor. . . lista continua! 🙂

În timp ce Podio are un plan gratuit, oferă doar gestionarea sarcinilor de bază. Sincer, există puține motive pentru a utiliza planul de bază, în afară de a obține senzația platformei. Nivelurile plătite sunt cele în care sunt deblocate funcțiile convingătoare, iar acestea variază de la 9 USD la 24 USD per utilizator pe lună.

Masa de aerisire

În ceea ce privește inovația pură, Masa de aerisire este cea mai interesantă dezvoltare din ultima vreme în instrumentele de management de proiect. Poți să te gândești la Airtable ca la foi de calcul cu steroizi – și chiar și compania o descrie în acest fel – dar, în opinia mea, această viziune face un deserviciu capabilităților acestui instrument.

Acum, o componentă a Airtable este într-adevăr foile de calcul, dar este atât de încărcată cu funcții încât s-ar putea să începi să uraști programul tău preferat de foi de calcul! Adică, uită-te la asta:

  Soluții de marketing prin e-mail rentabile, care oferă o performanță

Este la fel de concis ca o foaie de calcul, dar are o separare vizuală a sarcinilor, etichete colorate care pot fi distinse instantaneu, capacitatea de a atribui sarcini oamenilor, notificări și mai departe.

O altă caracteristică extraordinară este blocurile, care sunt module mici, complete și specializate pe care le puteți încorpora în fluxurile de lucru pentru a crește productivitatea. Sună abstract, știu, așa că iată câteva exemple concrete: hărți și geocodare, diagrame Gantt, diagrame cu bare/linie/dispersie, generator de pagini vizuale, explorator de modele 3D, urmăritor de timp, organigramă – ei bine, mi-a rămas fără suflare! Ideea este că aceste blocuri funcționează și pot fi introduse în oricare dintre sarcinile și fluxurile dvs. de lucru.

Combinați acest lucru cu caracteristicile obișnuite, cum ar fi gestionarea documentelor, panouri Kanban, calendare și aveți ceva uimitor la îndemână.

Cea mai bună parte este prețul: planul gratuit permite echipe de dimensiuni nelimitate, singura restricție fiind aceea că o singură bază (coală) nu poate conține mai mult de 1.200 de articole. Mi se pare destul de irezistibil!

Microsoft Project

Când Microsoft face ceva, s-ar putea să nu fie cel mai frumos lucru vreodată, dar își face treaba bine, iar oamenii nu o pot separa de viața lor. Windows, Office, Outlook, Sharepoint și Exchange toate exemplele în acest sens. Același lucru este valabil și pentru Microsoft Projectun produs destinat în mod specific (de fapt, foarte specific) managerilor de proiect profesioniști care lucrează cu echipe foarte mari.

Fie că este vorba de managementul proiectelor, managementul resurselor sau managementul portofoliului, Microsoft Project vă oferă un instrument cuprinzător pentru a surprinde complexitatea cu acuratețe. În momentul scrierii, Microsoft a adăugat recent suport pentru fluxurile de lucru ale proiectelor Agile, care vor atrage acele întreprinderi care au unele echipe sau divizii care lucrează într-un mod Agil.

Există două mari motive pentru a alege:

  • Instalare on-premise: deși instrumentele pe care le-am acoperit până acum sunt uimitoare, realitatea majorității întreprinderilor este că nu au voie să găzduiască date în afara activelor companiei din motive de conformitate. Cu Microsoft Project, este ușor să realizați acest lucru, deoarece oferă și o versiune on-premise.
  • Stabilitate pe termen lung: Microsoft este o companie care a existat pentru totdeauna și va exista pentru totdeauna (un fel), așa că puteți fi în siguranță știind că procesele dvs. de afaceri nu se vor opri într-o zi ca și compania care construit instrumentul prăbușit.
  • Planificare, PMP, Enterprise — sună ca gem, apoi verificați Microsoft Project!

    Echipa Gantt

    Așa cum sugerează și numele, Echipa Gantt este pentru diagramele Gantt ceea ce este Trello pentru panourile Kanban. Compania s-a concentrat pe diagramele Gantt ca motor principal (și singurul) al planificării și fluxurilor de lucru ale proiectelor executive. În timp ce acest lucru limitează sever funcționalitatea, face, de asemenea, TeamGantt incredibil de curat, ușor de învățat și eficient.

    Dar nu vă lăsați înșelați să vă gândiți că tot ce puteți face cu TeamGantt este să faceți diagrame Gantt și să urmăriți cu cel cesionat. Există o mulțime de funcționalități care gravitează în jurul facilitării colaborării, cum ar fi:

    • Conversații
    • Managementul documentelor
    • Urmărirea timpului
    • Dependențe (cartografierea proiectelor care se bazează pe alte proiecte)

    Planul gratuit permite doar trei membri și un proiect, așa că este destul de acolo pentru a vă permite să vedeți aplicația. Planurile plătite sunt la 10 USD și 15 USD pe utilizator pe lună. Dacă credeți că diagramele Gantt funcționează cel mai bine pentru dvs. și doriți să vă construiți fluxurile de lucru în jurul acestuia, TeamGantt este o opțiune frumoasă și arătosă.

    Proiecte Zoho

    Proiecte Zoho este una dintre numeroasele oferte de la Zoho, o companie cu care poate ești deja familiarizat. Gândiți-vă la Zoho Projects ca la o combinație solidă a tuturor funcțiilor pe care le-am întâlnit în această listă.

    Diagrame Gantt, etape, urmărirea erorilor, foi de pontaj, gestionarea documentelor, finanțe, integrare cu aplicații populare, forumuri și multe altele – așa cum am spus, este un pic din toate și joacă toate părțile foarte bine. Planul de bază este gratuit pentru până la 10 utilizatori, iar după aceea, aplicația va costa între 20 și 35 USD pe lună (notă: este un cost lunar fix, nu pe utilizator).

    Zoho Projects este o opțiune bună în sine, dar are și mai mult sens dacă utilizați deja suita de aplicații de afaceri Zoho.

    Concluzie

    Nu se poate nega că instrumentele de management de proiect sunt esențiale pentru succesul unei echipe. Cu atât de multe opțiuni în jur, poate fi copleșitor să decizi ce este bine pentru tine. De aceea, această listă conține instrumentele de top care cred că sunt cele mai bune și destul de diferite unele de altele. Sper din tot sufletul să te ajute la zero pe cel potrivit! 🙂