Soluții de marketing prin e-mail rentabile, care oferă o performanță

Potrivit HubSpot, cele mai eficiente strategii de email marketing includ:

  • Segmentarea abonaților
  • Personalizarea mesajelor
  • Automatizarea e-mailului

Și știți că BigMailer vă poate ajuta să reușiți fără a cheltui $$ sau a irosi resurse în acest proces? 🤔

Dacă sunteți blogger sau marketer și încercați din greu să găsească o soluție rentabilă de email marketing, nu căutați mai departe decât BigMailer!

În acest articol, vom discuta despre BigMailer – ce este, cum îi ajută pe bloggeri și agenții și ce caracteristici fac ca soluția să fie „Ultimă” pentru afacerea ta.

Ce este BigMailer?

BigMailer este o platformă robustă de marketing prin e-mail destinată optimizarii și gestionării inițiativelor de marketing prin e-mail la scară largă.

Software-ul este dotat cu o suită de instrumente pentru a stabili, livra și monitoriza eficient campaniile de marketing prin e-mail. Unele dintre caracteristicile sale de bază includ gestionarea listelor de e-mail, șabloane personalizabile, automatizare, analiză amănunțită și multe altele.

Pe lângă aceasta, BigMailer ajută organizațiile să ajungă la publicul vizat cu buletine informative personalizate, fascinante și personalizate.

Cu peste 3000 de mărci la bord și recenzii uimitoare ale utilizatorilor, BigMailer este, fără îndoială, un instrument popular printre companiile care încearcă să-și schimbe jocul de marketing prin e-mail.

Cum ajută bloggerii și agențiile de marketing?

BigMailer aduce beneficii atât bloggerilor, cât și agențiilor de marketing în multe feluri. Mai jos sunt enumerate câteva dintre avantajele sale:

Pentru bloggeri

  • Managementul campaniilor de e-mail: BigMailer le permite bloggerilor să genereze și să organizeze campanii de e-mail fără efort. Pentru a crea e-mailuri cu aspect profesional, bloggerii pot folosi editorul de e-mail-glisare și plasare. Cu BigMailer, este ușor să personalizați designul, aspectul și conținutul de e-mail.
  • Gestionarea abonaților: prin BigMailer, bloggerii își pot segmenta și gestiona listele de abonați. În plus, permite conexiuni direcționate cu o varietate de grupuri de cititori.
  • Secvențe automate de e-mail: bloggerii pot configura secvențe automate de e-mail pentru a interacționa cu abonații, pentru a furniza conținut, pentru a promova produse și chiar pentru a stimula conexiunile cu publicul.
  • Șabloane de e-mail: e-mailurile mari oferă șabloane pre-proiectate, făcând bloggerilor să creeze e-mailuri profesionale fără efort. Designurile atrăgătoare din punct de vedere vizual ale acestor e-mailuri sunt ideale pentru bloggerii cu mai puțină experiență de design sau deloc.
  • Urmărire și analiză: Un alt avantaj important al utilizării BigMailer este disponibilitatea unor informații complete asupra performanțelor e-mailului. Bloggerii își pot optimiza marketingul prin e-mail prin valori precum ratele de deschidere, ratele de clic etc.
  • Personalizare: bloggerii pot personaliza e-mailurile cu numele destinatarilor, conținut dinamic și recomandări personalizate, promovând o experiență mai personalizată și mai captivantă.
  • Testare A/B: BigMailer permite bloggerilor să experimenteze cu diverse subiecte ale e-mailului, variații de conținut și machete pentru a identifica cele mai eficiente strategii pentru publicul lor.

Pentru agențiile de marketing

  • Gestionarea clienților: Folosind BigMailer, agențiile pot gestiona campanii de e-mail pentru mai mulți clienți de pe o singură platformă, minimizând fluxurile de lucru.
  • Colaborare și lucru în echipă: BigMailer oferă funcții pentru colaborare, permițând echipelor agenției să lucreze împreună la crearea campaniilor și procesele de aprobare. Se integrează chiar și cu instrumente de colaborare terță parte, cum ar fi Slack.
  • Raportare și tablou de bord pentru clienți: agențiile pot genera rapoarte și analize complete pentru a le partaja clienților, demonstrând performanța campaniei de e-mail.
  • Scalabilitate: Platforma BigMailer este concepută pentru a gestiona volume mari de e-mailuri, satisfăcând nevoile agențiilor de marketing în creștere cu baze de clienți în extindere.
  • Etichetare albă: BigMailer oferă opțiuni de etichetare albă, permițând agențiilor să prezinte serviciile de marketing prin e-mail ca fiind proprii, consolidând identitatea mărcii lor.
  • Conformitate: BigMailer urmează liniile directoare stricte și cele mai bune practici subliniate de reglementările de e-mail, cum ar fi Legea CAN-SPAM și GDPR. Funcțiile încorporate gestionează renunțările, dezabonații și preferințele utilizatorilor urmând aceste reglementări.
  • Livrabilitate: Platforma monitorizează îndeaproape capacitatea de livrare a e-mailului pentru a menține rate ridicate de livrare a e-mailurilor cu succes. Monitorizează factorii primari care afectează livrarea, cum ar fi reputația expeditorului, ratele de respingere și reclamațiile de spam.
  Ghidul dvs. pentru direcționarea în funcție de locație

Acum că sunteți conștient de modul în care BigMailer poate ajuta cauza, să ne aprofundăm pentru a explora caracteristicile sale cheie.

Caracteristici cheie

Managementul mărcii într-un singur punct

BigMailer este o soluție excelentă de email marketing pentru agenții. Tabloul de bord intuitiv vă permite să adăugați și să gestionați un număr nelimitat de mărci și campanii de sub acoperiș.

Puteți comuta cu ușurință între mărci, puteți examina statisticile campaniei și puteți face modificări în timp real.

În plus, puteți invita membri ai echipei sau clienți pentru gestionarea controlată a campaniilor folosind accesul bazat pe roluri.

În plus, utilizatorii tăi non-administratori pot avea 3 niveluri de acces – manageri de cont, management de brand și manageri de campanie.

Segmentare în avans

Segmentarea e-mailurilor este un proces în care vă împărțiți lista de e-mail dezordonată în grupuri sau segmente mai mici, cu intenția de a trimite e-mailuri țintite și personalizate.

Divizarea poate fi făcută pe baza trăsăturilor comportamentale, geologice și cronologice ale clienților. În plus, segmentarea ajută la oferirea de conținut relevant destinatarilor dvs. de e-mail.

Folosind BigMailer, vă puteți segmenta lista de e-mail cu:

  • Câmpurile dvs. personalizate. De exemplu, data ultimei comenzi sau starea abonamentului.
  • Câmpuri predefinite, cum ar fi locația geografică, vârsta, sexul etc.
  • Trimis, deschideri, clicuri și alte valori de implicare într-o anumită perioadă

Segmentarea e-mailului este o necesitate pentru a menține campaniile de marketing direcționate către publicul iht și pentru a avea mesajul potrivit.

Etichetă albă pentru agenții

Acum, deoarece aveți mai mulți clienți la bord, BigMailer nu se simte bine să se numească între dvs. și clienții dvs.

Prin urmare, funcția de etichetă albă a agenției BigMailer vă permite să găzduiți platforma pe domeniul dvs., cu toate referințele la BigMailer eliminate.

În acest fel, clienții dvs. pot accesa serviciile de marketing prin e-mail BigMailer pe un site care este marcat pentru organizația dvs. și îi puteți taxa pe baza modelului dvs. de preț.

Cu aceasta, vă puteți extinde și ofertele agențiilor. Poate fi folosit pentru:

  • Urmărirea linkului prin e-mail
  • Personalizarea paginii de dezabonare
  • Îmbunătățirea livrabilității

Și mult mai mult.

Șabloane pre-construite și editori încorporați

BigMailer oferă o bibliotecă de șabloane de e-mail personalizabile. Puteți stoca și partaja șabloane la nivel de cont pentru a fi partajate între mărci. Sau puteți aduce șabloanele HTML.

  Cum să dezactivați sau să personalizați notificările Xbox One

În plus, platforma oferă două editoare încorporate: editori clasici și editori Drag-and-drop.

Editorul clasic vă ajută să personalizați șabloanele HTML prin codificare sau prin editarea blocurilor bogate în text, în timp ce acesta din urmă este excelent pentru personalizarea șabloanelor sau pentru a crea altele noi prin simple elemente de selectare și plasare.

Puteți comuta cu ușurință între cele două editoare cu o simplă comutare.

Integrari

BigMailer vă asigură că nu veți fi niciodată scos din ecosistemul dvs. existent. Prin urmare, oferă integrări perfecte cu Zapier, Integromat, Zoho, Integrated și Pabbly Connect.

Folosind cele de mai sus, puteți conecta platforma la sute de aplicații terțe.

Vă puteți sincroniza înregistrările clienților cu un CRM sau un alt ESP sau chiar puteți crea automatizări personalizate bazate pe evenimente folosind webhook-uri.

Campanii de testare A/B

Testul A/B se referă la procesul de rulare a mai multor versiuni ale unei campanii pentru a identifica cele mai bune dintre ele. Aceasta implică compararea unor valori precum rata de deschidere, rata de clic, livrarea etc., pentru a găsi campanii cu cel mai bun ROI.

Folosind BigMailer, puteți rula teste cu o singură variantă sau cu mai multe variante înainte de a trimite e-mailuri.

De exemplu, să presupunem că nu sunteți sigur despre două linii de subiect sau două versiuni diferite ale corpului mesajului sau ambele. În acest caz, puteți rula teste A/B pentru a compara diferite dimensiuni ale e-mailurilor dvs.

Desfășurarea testelor A/B vă poate ajuta să optimizați implicarea campaniei, determinând cel mai bun timp sau subiect de utilizat. În cea mai mare parte, puteți configura un test A/B pentru a determina următoarele:

  • Timp ideal de trimitere
  • Cel mai bun subiect
  • Cel mai bun CTA de conversie în corpul dvs. de e-mail

Notă: testele A/B pot fi utilizate numai pentru e-mailuri în bloc.

Managementul reputației expeditorului

Reputația (sau evaluarea) expeditorului este un factor cheie care afectează accesul e-mailurilor din folderul Inbox (nu cel de spam). Cu cât reputația expeditorului este mai mare, cu atât aveți mai multe șanse să ajungeți în căsuța de e-mail a prospectului.

BigMailer vă permite să vă gestionați reputația expeditorului cu valori de implicare în campanie în timp real, cum ar fi ratele de respingere și reclamații pentru fiecare furnizor de cutie poștală.

Lucrarea cu aceste valori poate ajuta la consolidarea comunicării de afaceri cu conținut relevant și cantitatea potrivită de e-mailuri trimise publicului vizat.

Avantajele cheie ale utilizării BigMailer

Îmbunătățiți rentabilitatea investiției

Rentabilitatea investiției (ROI) se referă la fiecare dolar câștigat pentru un dolar cheltuit. ROI joacă un rol vital atunci când determină succesul unei campanii de e-mail.

BigMailer oferă o rentabilitate excepțională a investiției expeditorilor cu volum mare cu liste mai mari de 50.000 de persoane de contact.

Prețul platformei este cel mai rentabil și mai flexibil din întreaga industrie (vezi linia albastră din graficul de mai jos – este chiar în partea de jos)

Reduce costul

Marketingul prin e-mail vă poate costa o avere. Este nevoie de instrumente pentru proiectarea și dezvoltarea de buletine informative și campanii. Sunt șanse să ajungeți să aveți o bucată de instrumente cu care să vă ocupați.

BigMailer însoțește instrumentele și elementele încorporate, de la șabloane prefabricate până la editori versatile; primești totul într-o singură platformă.

  Buffering și bâlbâială Chromecast? 7 sfaturi pentru a repara fluxurile agitate

Ca rezultat, evitați costul abonamentelor la mai multe aplicații. Între timp, economisește și timp și efort în jonglarea între ele.

Extindeți veniturile

Nu direct, dar pe termen lung, BigMailer joacă un rol vital în creșterea veniturilor din campaniile de e-mail sau în general.

Intenționează să sporească capacitatea de livrare, să crească ratele de deschidere și de clic și să trimită e-mailuri direcționate pentru a crește în sfârșit veniturile.

Îmbunătățiți productivitatea

BigMailer vă poate ajuta să automatizați mai mult de o duzină de sarcini legate de marketingul prin e-mail. Puteți automatiza e-mailurile recurente, puteți configura campanii de picurare sau puteți iniția e-mailuri pe baza declanșatoarelor determinate de evenimente.

De fapt, integrarea sa cu Zapier vă ajută să depășiți nivelul normal, realizând fluxuri de lucru din instrumente de plată terță parte precum Paypal, Salesforce, Pabbly, Zoho și multe altele.

Cu jumătate din sarcinile dvs. automatizate, puteți petrece timp pregătind planuri de marketing mai mari decât viața.

Te-ai gândit încă la BigMailer? Iată câteva alte alternative pe care le puteți explora.

Alternative la BigMailer

#1. Sendy

Sendy este un instrument de marketing prin e-mail auto-găzduit care vă permite să trimiteți și să gestionați e-mailuri în bloc prin Amazon Simple Email Service (SES). Platforma adaugă taxe lunare; plătești pentru ceea ce folosești.

Caracteristici

  • Obțineți rapoarte foarte vizualizate, cu toate indicatorii-cheie, cum ar fi respingerea, deschiderea, livrarea și multe altele, pentru a lua decizii mai bune bazate pe date
  • Configurați răspunsuri automate pentru e-mailurile recurente; configurați campanii de picurare pentru a urmări automat abonații la intervale de timp
  • Gestionare ușoară a abonaților cu importarea/ștergerea în masă a abonaților, câmpuri personalizate, înscriere unică/dublă, formular de abonare sau API pentru a adăuga utilizatori
  • Integrare cu platforme CMS populare precum WordPress, Magento și Joomla; de asemenea, se integrează cu Zapier pentru a facilita automatizarea și integrările în sute de aplicații terțe

Cu Sendy, e-mailurile sunt trimise prin Amazon SES la o rată scăzută uluitoare de numai 1 USD la 10.000 de e-mailuri. Cu toate acestea, spre deosebire de BigMailer, Sendy vă cere să aveți propriile servere de găzduire.

#2. MailerLite

MailerLite oferă o suită de instrumente de marketing digital care vă ajută să creați site-uri web, pagini de destinație, să generați clienți potențiali și să automatizați marketingul prin e-mail. Platforma oferă diverse instrumente de automatizare și editare pentru a vă supraalimenta buletinele informative și jocul de marketing prin e-mail.

Caracteristici

  • Are o galerie de șabloane de buletine informative și trei editori diferiți pentru a crea campanii captivante și receptive
  • Se integrează cu platforme de comerț electronic precum Shopify pentru a crea campanii de e-mail bazate pe comportamentul clienților
  • Monetizați cu ușurință buletinul informativ vânzând abonamente prin Stripe pe paginile de destinație MailerLite.
  • Configurați campanii de retrimitere automată pentru e-mailurile nedeschise pentru urmărirea în timp util a potențialilor clienți potențiali
  • Utilizați funcțiile de segmentare, etichetare și personalizare pentru a trimite campanii de e-mail direcționate și personalizate
  • Monitorizați îndeaproape performanța campaniei cu sondaje prin e-mail încorporate, analize, urmărire a vânzărilor, hărți vizuale de clic și multe altele

MailerLite are un model de prețuri bazat pe abonați, cu utilizare gratuită pentru până la 1.000 de abonați. Are peste 1.000.000 de clienți fericiți pe tot globul.

În plus, serviciul său pentru clienți se bucură de o rată de satisfacție de 97% și un timp de răspuns rapid de 5 minute.

Încheierea

Dacă doriți vreodată să investiți în ceva cu un ROI impresionant pentru afacerea dvs., nu căutați mai departe decât BigMailer.

Software-ul oferă posibilități infinite pentru bloggeri și marketeri de a-și extinde jocul de marketing prin e-mail. De la managementul cu mai multe mărci la instrumente de editare și tablouri de bord – aveți totul în BigMailer.