02/08/2023

Ghidul dvs. pentru direcționarea în funcție de locație

Nu aveți nicio idee despre modul în care geofencing poate fi un instrument eficient pentru direcționarea în funcție de locație? Acest ghid cuprinzător vă va ajuta să înțelegeți Geofencing, cum funcționează, aplicațiile sale și tot ce se află între ele.

Luați în considerare un scenariu. Un cumpărător intră într-un mall și primește instantaneu un mesaj text sau o notificare push care informează că un restaurant nou deschis oferă băuturi gratuite după prânz. O tactică de marketing promițătoare este atragerea clienților din apropiere.

Dar ce a făcut posibilă vizarea cumpărătorilor în funcție de locația lor? Geofencing este răspunsul. Deci, ce înseamnă exact termenul de geofencing?

Geofencing este o tehnologie puternică bazată pe locație, care permite oricărei aplicații de afaceri sau de comerț electronic să utilizeze servicii bazate pe comunicații, cum ar fi identificarea prin radiofrecvență (RFID), Wi-Fi sau GPS, și să configureze un perimetru virtual sau un gard în jurul zonei țintă. și executați o acțiune programată atunci când un dispozitiv mobil intră sau iese dintr-o graniță geografică virtuală.

Direcționarea utilizatorilor în funcție de locația lor actuală este o modalitate incredibilă de a face campaniile de marketing un succes, iar geofencing este instrumentul care vă permite să realizați direcționarea în funcție de locație. Dar asta nu este tot ceea ce geofencing te ajută, ca afacere, să obții. Ești curios să afli mai multe? Rămâi cu noi în timp ce te ghidăm prin articol.

Cum funcționează Geofencing?

Geofencing folosește tehnologii de comunicare precum GPS, RFID, Wi-Fi, date celulare și intervalul de adrese IP pentru a construi un gard virtual. În primul rând, un dezvoltator sau un comerciant folosește software-ul GPS sau RFID pentru a configura un gard virtual în jurul unei locații geografice, cum ar fi o clădire, un magazin, un restaurant sau chiar un oraș sau un stat.

Un software de geofencing poligonal este, de asemenea, necesar pentru a marca punctele pe hartă, care acționează ca un geogard pentru a urmări locația.

În general, geofence-urile virtuale sunt create ca un cerc în jurul locației vizate pe Google Maps, integrat în timpul dezvoltării aplicației. Acesta servește ca o limită care declanșează automat un răspuns corelat, cum ar fi trimiterea unui text sau e-mail, difuzarea unei reclame pe rețelele sociale sau livrarea unei notificări de aplicație, ori de câte ori un utilizator sau un dispozitiv mobil intră sau iese din zona delimitată.

  Cum să adăugați Google Calendar la Outlook

Răspunsul declanșat este atribuit de un administrator sau de un agent de marketing, în funcție de locul în care tehnologia este implementată. Interesant este că este posibil să urmăriți diferite activități, cum ar fi intrarea și ieșirea din fiecare geogard și să specificați un răspuns distinct pentru fiecare declanșator.

Geofencing permite dezvoltatorilor să configureze și să monitorizeze mai multe geofence la un moment dat, iar limita superioară este de 100 de geofence per aplicație per utilizator de dispozitiv.

Utilizări și aplicații ale geofencing

Geofencing poate fi implementat în diferite scenarii, de la marketing și publicitate la urmărirea locației și poate ajuta, de asemenea, la aplicarea legii. Să aruncăm o privire mai atentă la cele mai populare aplicații ale geofencing.

Rezultate de marketing mai bune

Companiile pot folosi tehnologia de geofencing pentru a viza clienții în funcție de locație și pot oferi oferte exclusive pentru a le capta atenția și a-și devansa concurenții. Geofencing poate fi un instrument de marketing valoros pentru a afișa reclame utilizatorilor care trec geofence și pentru a furniza notificări push.

Managementul activelor și urmărirea vehiculelor

Geofencing face posibilă urmărirea activelor valoroase, cum ar fi computerele și vehiculele și declanșează alerte ori de câte ori acestea sunt luate în afara locației geofencing.

Urmărirea timpului la locul de muncă și a angajaților

Companiile implementează rapid tehnologia de geofencing pentru a ști când un angajat intră în locația de lucru pentru geofencing și îi înregistrează automat.

De asemenea, managerii sunt anunțați instantaneu atunci când angajatul iese din locație sau iese din locație. De asemenea, ajută la stabilirea dacă angajatul a părăsit locul de muncă după ce a terminat.

Identificați criminalii

Organele de aplicare a legii implementează geofence pentru a urmări cetățenii care ar fi putut săvârși o infracțiune. De asemenea, precizează dacă presupusul infractor a fost prezent în timpul dat.

Oferiți rezultate personalizate

Companiile pot implementa geofencing pentru a îmbunătăți experiența clienților și pentru a oferi rezultate personalizate. Aceștia pot viza utilizatorii prezenți în prezent în locația evenimentului și le pot solicita să scrie o recenzie rapidă pe platformele de social media.

Publicitate pe rețelele sociale

Platformele de social media precum Facebook, Instagram, Snapchat și Twitter au încorporată tehnologia geofencing. Aceste platforme publicitare vă permit să configurați un gard geografic și să vizați persoanele aflate în prezent în acea zonă.

Beneficiile Geofencing

Acum că avem o idee bună despre cum funcționează geofencing și unde puteți implementa geofencing, continuați să verificați beneficiile utilizării tehnologiei Geofencing.

  Cum să utilizați API-ul tipstrick.ro DNS Lookup în JavaScript (NodeJS)

Vizează clienții la momentul și locul perfect

Specialiștii în marketing își pot face publicitate produselor și își pot afișa vânzările către clienții țintă după ce își geofencing concurenții. În acest fel, pot capta atenția clienților atunci când doresc să facă o achiziție.

Îmbunătățiți productivitatea

Angajatorii pot gestiona de la distanță forța de muncă, pot folosi geofencing pentru a îmbunătăți colaborarea în echipă și pot lua decizii bazate pe date pentru a transfera angajații de la un site la altul pe baza geofencing.

Asigură siguranța informațiilor

Geofencing facilitează responsabilitatea și ajută la restricționarea accesului angajaților la dispozitive și aplicații, protejându-le datele valoroase.

Îmbunătățește precizia

Alertele și mementourile bazate pe geofencing simplifică munca zilnică și facilitează urmărirea timpului.

Creșteți vânzările locale

Campaniile promoționale bazate pe geofencing, care oferă reduceri exclusive și alte câteva avantaje pentru cumpărătorii locali, aduc mulțimi uriașe în magazin mai mult decât publicitatea tradițională.

Analiza de date îmbunătățită

Geofencing permite o mai bună urmărire și analiză a datelor clienților pe baza diferitelor valori, cum ar fi afișări, angajamente, vizionări și conversie.

Previne furtul

Geofencing ajută organizațiile să protejeze activele și să evite furturile, alertând oficialii atunci când depășește locația împrejmuită.

Învinge-ți concurenții

Geofencing brand-ul concurentului dvs. pentru a oferi oferte promițătoare este o strategie de marketing eficientă pentru a vă prezenta marca și a capta atenția cumpărătorilor.

Creșteți vânzările și veniturile

Campaniile de marketing omnicanal bazate pe geofencing sporesc vânzările și veniturile afacerii, deoarece pot viza publicul în funcție de locație.

Tipuri de geofencing

În funcție de scopul aplicației pentru care este utilizat, geofencing este în principal de două tipuri și anume. Activ și pasiv.

#1. Geofencing activ

În acest tip de geofencing, aplicația este deschisă pe smartphone-ul clientului, iar serviciile GPS continuă să funcționeze tot timpul. Acest lucru permite companiilor să urmărească clienții individuali după latitudine și longitudine. Există un consum mare de baterie în tehnica de geofencing activ datorită faptului că GPS-ul este întotdeauna pornit pe toată durata utilizării aplicației.

#2. Geofencing pasiv

Geofencing pasiv, spre deosebire de geofencing activ, nu are nevoie ca aplicația să fie într-o stare activă constantă, deoarece este concepută pentru a continua să ruleze în fundal. Geofencing pasiv nu depinde de tehnologia GPS; în schimb, se bazează pe Wi-Fi sau pe date celulare.

Geofencing pasiv nu poate funcționa în timp real și, prin urmare, este incompetent să împingă anunțuri și notificări imediate pe dispozitivele utilizatorului. Acest tip de geofencing este utilizat în principal pentru a colecta date despre utilizatori, deoarece nu poate efectua acțiuni în timp real.

Provocările tehnologiei Geofencing

Geofencing oferă o mulțime de beneficii, dar similar cu alte tehnologii, are și ea partea sa de provocări. Următoarele sunt provocările pe care Geofencing se străduiește să le depășească.

  Cum să resetați Apple AirPod-urile

Tehnologia are nevoie de întreținere care pare monotonă după ceva timp și, să nu uităm, este greșită, deși utilizatorii au afirmat că oferă rezultate destul de precise de cele mai multe ori.

Este cunoscut faptul că geofencing provoacă îngrijorări cu privire la confidențialitatea personală. Angajații și clienții ar putea ezita să-și împărtășească datele despre locație, care este factorul principal din spatele marketingului bazat pe geofencing și tacticilor legate de afaceri.

Geofences se bazează în mare măsură pe tehnologii de poziționare precum GPS, celular și Wi-Fi, care pot oferi rezultate precise doar într-un parametru scurt.

Geofencing duce la un consum mare de energie și la consumarea bateriei, ceea ce poate fi îngrijorător pentru angajații care își folosesc smartphone-urile.

Domeniul viitor al geofencing

Ajutând companiile să stabilească limite geografice virtuale și să monitorizeze angajații în timp real, geofencing-ul ajunge din urmă cu popularitate. În următorii ani, geofencing, combinat cu tehnologii precum GPS, Wi-Fi și RFID, va ajuta companiile să atingă multe obiective.

Conform cercetării Piața Geofencing după soluție, tehnologie, industrie și regiune – Prognoza 2022 – 2032, se anticipează că piața Geofencing va atinge o evaluare de 9.596,6 milioane USD până în 2032 de la 1.867,2 milioane USD în 2022.

Această creștere accelerată va fi alimentată de progresul tehnologic, care va ajuta companiile să adopte geofencing pentru a oferi o experiență mai bună pentru utilizator, pentru a îmbunătăți retenția clienților și pentru a crește vânzările generale. Introducerea tehnologiei 5G va oferi date de mare viteză și acuratețe a locației, ceea ce va crește și mai mult utilizarea geofencing-ului în scenariile de marketing bazate pe locație.

Rezumând

Acesta este aproape tot ce trebuie să știți despre Geofencing, care devine încet o parte înnăscută a lumii noastre virtuale. Geofencing permite companiilor să valorifice serviciile de comunicații pentru direcționarea geografică a potențialilor utilizatori pentru a atinge câteva obiective importante. Inutil să spun că geofencing-ul prevede un viitor promițător în viitor.

De asemenea, puteți aplica Guerrilla marketing cu marketing bazat pe ținte pentru a atrage atenția clienților și expunerea virală.

x