Statistici Instagram care îți vor transforma jocul de marketing

Se vorbește mult despre natura hipervizuală a Instagram și de ce asta îl face un hotspot pentru marketeri. Deși acest lucru este cu siguranță adevărat, principalul motiv pentru care cred că Instagram a devenit standardul de aur pentru marketingul în rețelele sociale este pentru că este un trendsetter.

Instagram a inaugurat un nou val de marketing: influencer marketing, cu economia sa de creatori și influenceri.

În calitate de creator Born on Instagram, totul a început de la Instagram! De atunci, toate celelalte platforme de social media (Facebook, LinkedIn, X sau Pinterest) și-au început propriile programe de creatori, încercând să atragă influenceri și să fie un mijloc de marketing cu influențe.

Instagram nu mai este doar o platformă pentru doomscrolling. Este un loc pentru a descoperi noi inspirații și noi mărci, pentru a face achiziții și pentru a găsi produse care te fac fericit și îți completează viața. Să aruncăm o privire la toate statisticile importante de Instagram care fac din platformă o alegere excelentă pentru a-ți amplifica jocul de marketing:

Instagram are 2 miliarde de utilizatori activi lunar

Sursă: Statista

Instagram este una dintre primele 4 rețele de socializare din lume, cu 2 miliarde de utilizatori activi lunar. De fapt, este precedat de Facebook, YouTube și WhatsApp, Facebook și WhatsApp făcând parte din aceeași familie Meta.

Facebook este cea mai mare platformă de socializare, cu 2,9 miliarde de utilizatori activi. În plus, atât Facebook, cât și Instagram permit utilizatorilor să se conecteze cu oameni dincolo de granițele geografice și economice în mai multe limbi.

Instagram are o acoperire publicitară de 1,62 miliarde

Sursă: Raportul de date

Perfect pentru marketerii de brand și afiliați, Instagram are o acoperire publicitară de 1,62 miliarde în fiecare lună. Deoarece este și una dintre primele 4 rețele de social media active, Instagram deschide o lume de posibilități pentru mărci și companii.

Ca marcă sau companie pe Instagram, reclamele tale au potențialul de a ajunge la 200 de miliarde de utilizatori activi într-o singură lună. În plus, 87% dintre cumpărători spun că pot lua măsuri odată ce descoperă un produs pe Instagram.

Utilizatorii cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani reprezintă cea mai mare pondere a publicului de publicitate Instagram. Rata medie de implicare pentru toate postările de pe Instagram este de 0,71%, așa cum este împărtășită de Locowise. Cea mai mare implicare este pentru postările carusel cu 1,28%, urmate de postările video și postările foto cu 0,59% și 0,58%.

India are cea mai mare audiență pe Instagram

Sursă: Statista

Sunt 229 de milioane de utilizatori Instagram numai în India, ceea ce o face principala piață a Instagram. Indienii folosesc Instagram pentru a urmări tendințele creative, pentru a cumpăra produse și pentru a se descoperi pe ei înșiși. Pe lângă faptul că este o piață în creștere pentru reclamele Instagram, India are unul dintre cei mai mari număr de creatori de pe Instagram.

De fapt, în calitate de creator Born on Instagram în India, pot spune că marketingul de influență a prins cu adevărat din urmă în India. Din ce în ce mai multe mărci colaborează cu influenți și micro-influenceri pentru a-și promova marca și produsele.

Statele Unite ocupă locul doi cu 143 de milioane de utilizatori Instagram. Urmează Brazilia, cu 113 milioane de utilizatori. Indonezia, Turcia și Japonia sunt, de asemenea, aproape în urmă.

  Poți schimba data pe postările de pe Instagram?

50% dintre postările de pe Instagram au mai puțin de 6 hashtag-uri

Instagram este un loc minunat pentru ca oamenii să-ți descopere mărcile. Ei fac acest lucru cu reclame sponsorizate, postări sugerate și role virale. Cu toate acestea, vă puteți asigura că postările organice sunt mai vizibile adăugând hashtag-uri.

Dar, întrebarea veche cu hashtag-urile Instagram a fost aceeași: Câte hashtag-uri ar trebui să folosești? Hubspot spune că postarea medie pe Instagram conține 10,743886135116517 hashtag-uri. Cu toate acestea, aproximativ 50% dintre postările Instagram folosesc mai puțin de 6 hashtag-uri.

Ai fi uimit să afli că și aceasta este o cifră pe care Instagram o consideră potrivită. Ca parte a Curs de creatori Născut pe InstagramInstagram îi sfătuiește pe creatorii săi ca mine să folosească maximum 5–6 hashtag-uri și să nu le abuzeze.

Brunei are cea mai mare acoperire pe Instagram

În timp ce India este cea mai mare piață pentru Instagram cu cel mai mare număr de utilizatori (229 de milioane), există o altă țară care ia trofeul când vine vorba de cea mai mare acoperire Instagram, cu 92% din populație pe Instagram. Vorbim despre Brunei.

Brunei Rata de implicare pe Instagram este de 74%, urmat de Kazahstan, cu o acoperire de audiență de 72%. În Brunei, Instagram este cea mai populară rețea de socializare. Facebook și YouTube fac un pas înapoi în țară. Și, un alt aspect interesant este că Brunei are mai mulți utilizatori de Instagram de sex feminin decât bărbați.

Țara vede Instagram ca un spațiu creativ pentru a se exprima și a-și sculpta identitățile.

Audiența de acoperire a anunțurilor Instagram a crescut cu 310 de milioane

Datele interne ale Instagram arată că acoperirea publicității a crescut într-un ritm progresiv în ianuarie, februarie și martie 2023. În cele trei luni care au precedat aprilie 2023, numărul total de utilizatori a crescut cu 310 milioaneceea ce reprezintă 23,5% față de cifra precedentă.

Asta pentru că Instagram Reels a luat cu asalt piața publicitară. Specialiștii în marketing se bazează pe reclame sponsorizate, precum și pe parteneriate plătite cu creatorii pentru a crea un nume de marcă și pentru a atrage mai mulți utilizatori. În plus, Instagram permite utilizatorilor să experimenteze mai multe tipuri de formate de anunțuri:

  • Reclame foto
  • Reclame video
  • Reclame carusel
  • Reclame cu povești
  • Anunțuri în Explore

Aproape 31% dintre utilizatorii Instagram au între 18 și 24 de ani

Sursă: Statista

Instagram este cel mai popular utilizat de utilizatorii cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani. Această grupă de vârstă reprezintă 30,8% din totalul utilizatorilor Instagram, urmat de 30,3% dintre utilizatorii cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani.

35 – 40 de ani este al treilea grup de vârstă ca mărime, cu 15,7% dintre utilizatorii Instagram aparținând acestui grup. Tinerilor le place Instagram pentru că este orientat vizual. Este cel mai bun loc pentru a obține inspirație nouă, a lucra la idei și a descoperi lucruri creative. Mai mult decât atât, Instagram Reels împărtășește totul, de la locațiile pe care ar trebui să călătorești lângă sfaturi de impozitare la hack-uri de viață.

Tendințele vin și pleacă, dar, în timp ce sunt aici, țin publicul Instagram distrându-se cu ceva nou în fiecare săptămână.

51,8% din audiența Instagram este bărbați

Sursă: Statista

Obișnuiam să cred că Instagram este mai popular în rândul femeilor. Cu toate acestea, potrivit Statista, 51,8% din audiența totală a Instagram este bărbați. Femeile ocupă doar 48,2%. Deși diferența nu este mare, bărbații și femeile tind să folosească rețelele sociale în mod diferit.

Snapchat este platforma de social media care are cea mai mare pondere de audiență feminină, în timp ce Twitter, cu 63% bărbați, are cea mai mare pondere de audiență masculină. Instagram este pe locul doi, cu 48,2% femei.

Norma a fost că bărbații folosesc rețelele de socializare precum Twitter (acum X) sau LinkedIn pentru a construi influență și a aduna informații. Cu toate acestea, pe măsură ce mai mulți bărbați optează pentru o platformă vizuală și orientată pe video precum Instagram, aceasta schimbă înțelegerea modului de utilizare a rețelelor sociale de către bărbați.

  Top 11 instrumente de analiză Instagram pentru succesul în rețelele sociale

De asemenea, sunt mișcați de viralitatea Instagram Reels și folosesc rețelele sociale pentru divertisment, relaxare și inspirație creativă.

Cristiano Ronaldo este cea mai urmărită persoană

Cristiano Ronaldo este persoana cea mai urmărită pe Instagram, cu 608 de milioane de urmăritori în octombrie 2023. Cel mai urmărit cont de pe Instagram, însă, aparține Instagram, cu 660 de milioane de urmăritori.

Leo Messi este pe locul trei, cu 489 de milioane de urmăritori. A urcat de pe poziția a cincea la a treia, după victoria masivă a Cupei Mondiale FIFA 2023!

Cea mai urmărită femeie de pe Instagram, din octombrie 2023, este Selena Gomez, cu 430 de milioane de urmăritori. Ea este a patra în top zece și a depășit-o pe Kylie Jenner în februarie 2023.

Urmează Kylie Jenner cu 399 de milioane de urmăritori, urmată de Dwayne Johnson cu 391 de milioane de urmăritori și Ariana Grande cu 308 de milioane de urmăritori. Alte persoane din top zece includ Kim Kardashian, Beyoncé, Khloé Kardashian.

25,9% din populația globală de 13 ani sau peste sunt pe Instagram

Instagram are 1,628 miliarde de utilizatori în întreaga lume. Asta face 25,9% din populația care are 13 ani sau mai mult pe Instagram. Când un sfert din populația lumii este pe Instagram, este un indicator clar al motivului pentru care Instagram este una dintre primele patru rețele de socializare din lume!

Instagram este încă blocat în China, așa că dacă toate persoanele chineze cu vârsta de 13 sau peste ar fi eliminate din această estimare, rata de adoptare a Instagram ar crește de la 25,9% la 32,2%.

Vă rugăm să rețineți: aceasta se bazează pe publicul de publicitate Instagram și este posibil să nu reflecte baza totală de utilizatori.

33,1 minute pentru Instagram în fiecare zi

Sursă: Oberlo

În 2023, utilizatorii Instagram cheltuiesc minim 33,1 minute pe Instagram în fiecare zi. De fapt, această cifră este mai mare decât Facebook, unde timpul mediu petrecut este de 30,9, Snapchat cu 30,0 și Reddit cu 24,1 minute.

Totuși, ei petrec cel mai mult timp pe TikTok, cu un minim de 53,8 minute petrecute pe acesta în fiecare zi. Urmează YouTube, Twitter (acum X) și Instagram.

Înainte de 2022, oamenii petreceau cel mai mult timp pe YouTube. TikTok a crescut destul de mult în ultimii ani, depășind Facebook, Instagram și acum și YouTube, pentru prima dată!

În 2022, cel mai popular conținut de pe Instagram au fost postările cu imagini. 42,2% din conținut au fost imagini, urmate de carusele cu 26,2%.

Cu toate acestea, această tendință se schimbă odată cu popularitatea Instagram Reels. În 2023, datele interne ale Instagram, partajate cu creatorii BOI ca mine, dezvăluie postările Instagram Reels și Carousel Image ca fiind cel mai popular conținut de pe platformă.

Cu toate acestea, chiar și în 2022, Instagram Reels au fost cele mai populare atunci când sunt măsurate pentru valori precum acoperirea și aprecierile. Iar imaginile au primit cea mai mare implicare atunci când au venit din comentarii. Acum, o altă măsurătoare a câștigat popularitate și pe Instagram, și aceasta este salvarea! Reelele Instagram și postările carusel sunt cele mai salvate articole în 2023.

70% dintre cumpărători își descoperă următoarea achiziție pe Instagram

Datele de publicitate ale Instagram dezvăluie acest lucru 70% dintre cumpărători folosiți platforma pentru a descoperi următoarea lor achiziție. Prin urmare, este unul dintre cele mai bune zone pentru ca produsul dvs. să fie descoperit de un public mai nou. Pentru mărcile și companiile care sunt abia la început, conștientizarea mărcii poate fi dificilă.

Cu toate acestea, cu reclame sponsorizate și parteneriate plătite cu creatorii Instagram, descoperirea mărcii tale sau poziționarea unui produs devine mai ușoară. Începeți să obțineți mai multe achiziții și mai multe clienți potențiali calificați.

Reelele Instagram au cea mai mare acoperire

Sursă: Statista

Instagram Reels are cea mai mare acoperire de pe platformă, cu 33,8% în 2023, urmate de postări în carusel. Acest lucru este de obicei măsurat prin numărul de afișări pe care le primesc rulourile sau postările. Rata medie de implicare este diferită și în prezent la 30,8% pe Instagram Reels.

  Cum se configurează Microsoft Authenticator 2FA pe FB/Gmail/Twitter/Instagram

În 2022, postările cu imagini de pe Instagram au avut cea mai mare acoperire medie. Fiecare imagine atinsă 1850 de utilizatori în 2022, o cifră deja în scădere în comparație cu 2706 utilizatori în 2021. În 2023, această cifră a scăzut și mai mult, făcând loc Instagram Reels.

Postările din carusel în 2022 au înregistrat 2325 de utilizatori, în comparație cu 2350 de utilizatori în 2021. Videoclipurile au avut cea mai mică acoperire, ceea ce a determinat Instagram să întrerupă în cele din urmă IGTV în 2023.

Agenții de publicitate pot ajunge la încă 176 de milioane de utilizatori

Sursă: Raportul de date

Audiența publicității Instagram a crescut cu 12,2% în ultimul an, iar acum agenții de publicitate pot ajunge încă 176 de milioane de utilizatori. Probabil, asta explică de ce agenții de publicitate apelează la reclamele Instagram, în ciuda faptului că costul pe clic este cel mai mare de pe Instagram. Este aproape dublu față de suma pe care o percepe Facebook sau Twitter (acum X).

Mai departe, conform Digital 2023 Global Overview Report, acoperirea potențială totală a reclamelor Instagram este de 1,32 miliarde. De fapt, aceasta reprezintă un total de 16,5% acoperire publicitară. Reclamele Instagram Reel sunt cele mai eficiente, cu o capacitate de acoperire de 726,8 milioane.

Urmărirea și cercetarea mărcilor se întâmplă să fie a doua cea mai populară activitate pe Instagram. De aceea, este un loc minunat pentru agenții de publicitate pentru a găsi adepți, cumpărători și un public țintă care ar fi interesat să cumpere produsul dvs. și să devină un vizitator care revine.

Oamenii vizitează 200 de milioane de conturi de afaceri

Sursă: Instagram pentru afaceri

Pentru majoritatea companiilor, una dintre cele mai importante sarcini este de a face marca lor vizibilă. Următorul lucru cel mai bun este ca oamenii să vorbească despre marca dvs. sau să vă viziteze mânerele sociale! De aceea, Instagram este un loc grozav pentru companii și mărci. 200 de milioane de conturi de afaceri sunt vizitate în fiecare zi pe Instagram.

Nu numai atât, mărcile văd și a crestere cu 16%. în vânzări conform datelor reclamelor interne ale Instagram. Instagram poate determina publicul să facă achiziții și să urmărească conturile dvs. de afaceri. Aproape 90% din audiența de pe Instagram urmărește unul sau mai multe conturi de afaceri, indiferent cât de mici sunt conturile lor.

Dacă sunteți o persoană care caută modalități de a câștiga bani pe Instagram, ați fi încântați să verificați abonamentele, bonusurile pentru role și oportunitățile de antrenor!

Cea mai populară postare de pe Instagram

În timp ce vorbim despre statisticile Instagram, hai să ne distrăm puțin. Îți amintești cea mai populară postare de pe Instagram? Era fotografia unui ou postată de un utilizator necunoscut (acum verificat) numit world_record_egg. A început o campanie în 2019 pentru a deveni cea mai apreciată postare de pe Instagram, depășind ultimul record al lui Kylie Jenner.

Ceea ce este și mai fascinant este că gașca de ouă are o singură postare pe Instagram și nicio altă activitate. Pare un experiment social și puterea conexiunii umane.

Ei bine, a reușit până când GOAT a ridicat Trofeul Cupei Mondiale FIFA în 2023! Ai dreptate, vorbesc despre Lionel Messi. Postarea sa câștigătoare este în prezent cea mai populară postare de pe Instagram, cu 61,2 milioane de aprecieri.

Oul avea un record de 55,9 milioane de aprecieri, potrivit Statista, dar pe Instagram Search în octombrie 2023, văd că a crescut la 60,2 milioane de aprecieri! Acum, Instagram Search nu afișează numărul de like-uri pentru postarea lui Leo Messi la Cupa Mondială (ar putea fi o eroare, ar putea fi o funcție nouă). Dar un lucru rămâne constant: el este campion nu numai în lumea fotbalului, ci și în lumea Instagram.

The Rage de la Instagram

Instagram a depășit toți ceilalți jucători importanți într-un timp foarte scurt, pur și simplu pentru că tinerii cu vârsta între 18 și 34 de ani consideră platforma de socializare mai captivantă decât chiar și omologul său meta: Facebook.

Pe măsură ce cei mai recenti tineri continuă să fie cea mai mare audiență a platformei, utilizatorii și popularitatea platformei vor crește doar. Este doar o chestiune de timp până când Instagram îi va răsturna pe ceilalți în drum și devine cea mai bună platformă de socializare.

Prezența tinerilor face, de asemenea, Instagram un spațiu grozav pentru agenți de publicitate, agenți de marketing și mărci. În ciuda costului ridicat pe clic al reclamelor Instagram, platforma oferă unul dintre cele mai mari angajamente, o rată de conversie de 70% și clienți potențiali calificați.

Prin urmare, Instagram face furori în lumea marketingului acum și va continua să fie modelul de tendințe. La urma urmei, a fost de la Instagram industria creatorilor de influență a început să crească, iar acum Facebook, LinkedIn și X au trebuit să creeze o platformă axată pe creatori, cu oferte speciale și altele.

În continuare, puteți explora, de asemenea, câteva generatoare de machete Instagram de top pentru a vă crește prezența pe Instagram.