Scrierea de conversie explicată dintr-un Outlook profesional

Conversion copywriting ocupă un loc interesant printre diferitele copii pe care un director de marketing trebuie să le genereze în fiecare zi.

Spre deosebire de copia de vânzare, aceasta poate fi prezentată publicului în orice etapă a călătoriei lor ca cumpărător. În calitate de copywriter de conversie, trebuie să vă investiți eforturile pentru a convinge publicul să efectueze următorul curs de pași pe care doriți să-l facă.

Să trecem la discuția principală despre copywritingul de conversie și despre cum poți stăpâni abilitățile pentru a beneficia organizația ta.

Ce este Conversion Copywriting?

Conversion copywriting este un stil persuasiv care influențează publicul să întreprindă o anumită acțiune. De obicei, are un singur scop: să convertească cititorul și să-l oblige să facă ceva imediat folosind un limbaj captivant și persuasiv.

În timp ce copywritingul de vânzări are ca scop realizarea unei vânzări, copywritingul de conversie nu implică în mod direct vânzarea unui produs sau serviciu. Conversia copywriting îi face pe oameni să facă oricare dintre următoarele sarcini:

  • Făcând clic pe un buton CTA
  • Efectuarea unui apel telefonic
  • Abonarea la un buletin informativ
  • Distribuirea unor postări sau oferte pe rețelele sociale
  • Completarea unui formular online
  • Participarea la un sondaj
  • Vizitarea unei anumite pagini web

Scrierea de conversie poate fi utilizată în orice etapă a călătoriei cumpărătorului pentru a-și valorifica punctele dureroase și a-i face să efectueze acțiuni potrivite situației în care se află.

Citește și: Cele mai bune resurse de învățare și tutoriale de copywriting

Beneficiile copywriting de conversie

  • Copiile create determină acțiuni sporite din partea utilizatorilor, generând conversii mai mari.
  • Limbajul persuasiv folosit în acesta îi menține pe cititori implicați și interesați.
  • Poate asigura un ROI maximizat pentru marketing pentru companie.
  • Copiile personalizate vă ajută să vă adresați diferitelor secțiuni ale publicului.
  • Copiile de conversie scrise strategic cresc vizibilitatea și clasarea pe motoarele de căutare.
  • Ghidează utilizatorii prin procesul de conversie, oferind o experiență optimizată.
  • Copiile de conversie folosesc dovezi sociale pentru a stabili încrederea și credibilitatea organizației.
  • Trimite un mesaj clar care le permite vizitatorilor să înțeleagă propunerea de valoare.

Apoi, explorați ghidul pas cu pas pentru a scrie o copie de conversie.

Ghid pas cu pas pentru a scrie o copie de conversie

Dacă doriți să scrieți o copie de conversie ucigașă pentru publicul dvs., aceștia sunt pașii de bază de urmat:

  7 cele mai bune șabloane de factură gata de utilizat pentru a le folosi instantaneu [Word, Notion]

#1. Cercetare

Primul pas către conversia copywriting este descoperirea prin cercetare, astfel încât să puteți găsi datele necesare pentru copywriting. Puteți audita materialele companiei și ale concurenților, cum ar fi site-uri web oficiale, pagini de produse, broșuri etc.

De asemenea, puteți analiza sondaje ale clienților, sondaje, datele de urmărire a clicurilor și cartografierea termică pentru a afla mai multe. Cu datele, ar trebui să puteți găsi mesajele potrivite pentru potențialii dvs.

#2. Scriere și editare

Acum vine momentul în care trebuie să scrieți efectiv copia de conversie folosind datele colectate din etapa de cercetare. Când ai în mână mesajul pe care vrei să-l oferi cititorilor tăi, tot ce trebuie să faci este să creezi o copie axată pe el.

Etapa de scriere ar trebui să includă identificarea CTA, cârlig, cadru etc. Când scrierea este terminată, trebuie, de asemenea, să-l editați pentru rafinare. Verificați orice tip sau greșeli și confirmați dacă a fost scris conform briefului.

#3. Testare

În etapa finală a scrierii copiei de conversie, trebuie să o validați și să faceți experimentele necesare pentru îmbunătățire. Motivul este că nimeni nu poate spune că copia lor va avea o rată de succes de 100% dacă nu este validată și dovedită.

Puteți trimite e-mailuri de previzualizare altor persoane și puteți vedea cum răspund. Rezultatele vă vor spune cum să vă revizuiți copia. De asemenea, efectuarea testării A/B este o altă modalitate de a optimiza în continuare copia de conversie.

Cele mai bune sfaturi pentru a scrie copii de conversie

#1. Cercetați piața și publicul

Primul și cel mai important lucru de făcut pentru copywriting de conversie este să vă faceți cercetările în mod corespunzător. În această etapă, trebuie să aflați punctele dureroase ale publicului dvs. și cum produsul sau serviciul dvs. le poate rezolva.

Pentru aceasta, trebuie să descoperiți informații precum personajul publicului, cerințele acestora, produsul dvs. USP și cum sunteți mai bun decât concurenții dvs.

Pe lângă cercetările interne și ale clienților, trebuie să efectuați și cercetări independente. Cu toate datele în mână, vei avea o idee completă despre cum să abordezi publicul pentru publicul țintă.

#2. Urmăriți călătoria cumpărătorului

Deoarece conversia dvs. țintă va depinde de nevoile clientului dvs., este important să cunoașteți poziția publicului dvs. în călătoria cumpărătorului. De obicei, utilizatorii aparțin oricăreia dintre următoarele trei etape:

Conștientizarea

Aceasta este faza în care cineva caută o soluție la problema pe care o are la îndemână. Cu toate acestea, este posibil să nu știe cum să-și explice clar problema.

Considerare

În această etapă, publicul știe cum să-și rezolve problema și ia în considerare multiple soluții viabile. În primul rând, ei iau în considerare și compară opțiunile disponibile.

Decizie

Acesta este momentul în care prospectul face alegerea finală cu privire la soluția pentru care va opta. De obicei, sunt gata de cumpărare și la doar un pas de a lua o decizie.

Indiferent în ce stadiu se află potențialii dvs., trebuie să lucrați la copia dvs. pentru a-i influența să ia măsurile utile pentru ei.

#3. Utilizați CTA în mod eficient

Pe măsură ce vă direcționează publicul către următoarea acțiune, îndemnul la acțiune este cea mai importantă parte a copiei dvs. Înainte de a-l pune în copie, trebuie să vă întrebați ce doriți să facă publicul dvs. de care va beneficia ambele părți. Astfel, le poți explica potențialilor tăi ce vrei să facă.

  Statistici și tendințe în rețelele sociale în 2023

Pentru a crea un îndemn eficient, păstrați-l scurt și includeți verbe emotive. De asemenea, asigurați-vă că le faceți îndrăznețe și atrăgătoare în timp ce le plasați în pozițiile cheie ale copiei.

#4. Distribuiți copia pe canalele sociale

Un alt punct crucial pe care trebuie să îl luați în considerare atunci când scrieți copii de conversie este să vă încurajați colegii să vă distribuie mesajul pe rețelele sociale. Aceasta este o modalitate excelentă de a afla dacă publicului, în general, îi place copia ta. Puteți considera acest lucru ca pe un motiv pentru a obține feedback cu privire la abilitățile dvs. de copywriting.

Partajarea copiei pe platformele sociale ar putea ajuta, de asemenea, compania să obțină niște clienți potențiali sau conversii neașteptate, ceea ce este un punct în plus al acestei acțiuni.

#5. Folosiți verbe de acțiune mai puternice

Mulți copywriteri includ verbe ușoare și utilizate în mod obișnuit, cum ar fi „a verifica” atunci când doresc ca cititorii să viziteze un link sau o pagină web. Cu toate acestea, dacă doriți ca aceștia să vă completeze CTA sau să vă comunice mesajul în mod clar, trebuie să utilizați verbe puternice de acțiune.

De exemplu, în loc de o propoziție precum „Verifică cele mai bune modalități de a dezvolta obiceiuri bune”, poți scrie „Îmbunătățiți-vă stilul de viață prin obiceiuri bune”. A doua propoziție folosește un verb puternic care atrage direct cititorii.

#6. Deveniți personal folosind „Tu”

Cel mai bun mod de a convinge pe cineva să facă ceva este să te apropii și personal de el. Și nimic nu depășește utilizarea cuvântului „Tu” într-o copie pentru a face publicul să se simtă personal. Când utilizați acest pronume în copia dvs. de conversie, cititorii vor ști că le adresați direct. Pe măsură ce simt conversația directă, îți vor lua mesajul mai în serios.

Exemple de copiere de conversie

Descrieri de produse eCom

Credit imagine: Harber Londra

Dacă credeți că descrierea produsului nu este o copie de conversie, descrierea produsului de comerț electronic de mai sus vă va pune pe gânduri din nou.

A avea pe cineva pe această pagină înseamnă că este gata să facă o achiziție. Prin evidențierea eficientă a caracteristicilor produsului, copia atrage vizitatorii.

În plus, butonul CTA atrăgător și verde și funcția de mărire a imaginii îl fac copia de conversie perfectă.

Postare de blog pentru înscrieri sau abonamente

Credit imagine: Ann Handley

În această copie, veți observa că redactorul de conversie încearcă să convingă utilizatorii să se aboneze la un buletin informativ.

Include, de asemenea, caracteristicile newsletter-ului și cere politicos publicul să completeze formularul de înscriere pentru a confirma abonamentul.

Reclame online

Un copywriting convingător de conversie pentru reclamele PPC pe Facebook, YouTube etc., ar trebui să convingă publicul să facă clic pe el și să citească sau să acționeze mai departe în canalul de conversie.

Acest anunț Facebook de la WordPress face exact cele de mai sus. Conținutul publicitar atinge în mod clar punctele dure ale utilizatorilor care sunt afectați de închiderea activității de domeniu de către Google. De asemenea, evidențiază în mod clar propunerea de valoare pentru utilizatorii Google Domains de a trece la WordPress.

Greșeli de scriere de conversie de evitat

#1. Scrierea pentru publicul greșit

Succesul copiilor dvs. de conversie depinde foarte mult de publicul dvs. Din acest motiv, trebuie să vă asigurați că nu vizați publicul greșit. Nu treceți niciodată la scrierea unei copii de conversie pentru niciun grup de utilizatori fără a face o cercetare adecvată. De asemenea, asigurați-vă că știți cui îi scrieți și că știți multe despre grupul de audiență.

  Cei mai buni 10 senzori de mișcare pentru casa ta inteligentă în 2023

#2. Începând cu întrebări irelevante

O altă mare greșeală pe care o fac mulți redactori de conversații este să pună o întrebare greșită publicului. Deși este tentant să-ți etalezi capabilitățile de copywriting în fața potențialilor, scrierea bine a mesajului greșit nu va aduce afacerii tale niciun beneficiu. Deci, în loc să scrieți copia, ar trebui să vă concentrați pe ceea ce publicul dorește să audă de la dvs. pentru o conversie instantanee.

#3. Listarea prea multor beneficii despre produs sau serviciu

În calitate de copywriter, scopul tău ar trebui să fie să păstrezi pumnul până la sfârșitul mesajului. Includerea prea multor beneficii ale produsului dvs. într-o copie de conversie îl poate face plictisitor, iar cititorul s-ar putea să nu citească nici măcar până la sfârșit. De asemenea, există șanse mari ca acesta să sune ca orice alt produs de pe piață. Evitați acest lucru concentrându-vă pe un singur beneficiu din copie.

#4. Nu primiți feedback de la echipa dvs

Ești unul dintre acei oameni care scriu fără să-i pese de cum ar putea simți publicul despre copie? În acest caz, faci totul greșit. La fel cum efectuați testarea A/B pentru e-mailul dvs. de marketing, și copiile dvs. de conversie ar trebui să treacă prin ceva similar. Și nimic nu poate fi mai bun decât să obții părerea echipei tale pe copiile tale.

#5. Comportându-te ca un agent de vânzări

Dacă gândești și te comporți ca un agent de vânzări în timp ce scrii o copie de conversie, îl distrugi. Trebuie să înțelegeți diferența dintre o copie de vânzări și o copie de conversie, ceea ce înseamnă că trebuie să fiți convingător, dar niciodată prea insistent sau manipulator. Copia ta ar trebui să-i facă pe cititori să se simtă în siguranță și să-i convingă să ia măsuri.

Resurse de redactare de conversie

După cum puteți vedea, copywritingul de conversie este o artă pe care trebuie să o stăpâniți dacă doriți ca afacerea dvs. să prospere. Iată câteva resurse utile care vă vor ajuta să învățați copywriting de conversie pentru orice industrie.

#1. Copywriting Mastery | Udemy

Acest curs pe măiestrie copywriting vă învață să scrieți de la zero, inclusiv metode de a scrie conținut convingător. Pe lângă copywriting, te duce prin persuasiunea și conversia umană. Indiferent dacă sunteți marketer sau antreprenor, puteți urma acest curs pentru a învăța utilizarea unui limbaj persuasiv, a atracției emoționale și a înțelegerii publicului țintă.

#2. Cursul complet de copywriting | Udemy

După înscrierea la aceasta copywriting complet Desigur, veți învăța să creați copii de vânzări eficiente pentru a vă ajuta cariera și creșterea afacerii. Mai mult, veți avea acces la formule de copywriting atemporale și câteva instrumente și șabloane gratuite utile. De asemenea, predă psihologia vânzărilor pentru o afacere profitabilă.

#3. Copywriting pentru conversii | Alison

Acest curs online gratuit de la Alison vă învață să creați copii de conversie pentru site-uri web, bloguri sau rețele sociale pentru a genera vânzări și clienți potențiali. De asemenea, vă învață să scrieți conținut extrem de persuasiv, care vă captează instantaneu atenția și vă permite să obțineți rezultatele dorite.

#4. Arta și știința cuvântului persuasiv | Amazon

Această carte Amazon se ocupă cu scrierea de copii pentru a ajuta companiile să-și convertească utilizatorii. Îi învață pe cititori cum să scrie copii de conversie de înaltă calitate.

Veți învăța, de asemenea, să vă concentrați asupra diferitelor aspecte ale copywriting-ului folosit în întreaga lume și asupra secretelor copywriting-ului folosite de companii pentru marketing.

Cuvinte finale

După cum puteți vedea din discuția de mai sus, nu este ușor să creați o copie de conversie convingătoare. Trebuie să țineți cont de mai mulți factori în timp ce creați o copie convingătoare și persuasivă.

Cu toate acestea, puteți urma ghidul pas cu pas și sfaturile menționate în acest ghid și puteți fi redactarea de conversie pentru campaniile dvs. de marketing.

Apoi, consultați copywriting SEO pentru a crea conținut pe care Google îl iubește.