Rezumat al ghidurilor Google, Washington Post și Forbes

Câștigarea vizibilității online și îmbunătățirea performanței web înseamnă câștig la jocul SEO. SEO poate prelua conținut bun și îi poate oferi vizibilitatea pe care o merită. Fără tehnici SEO semnificative, conținutul bun nu ajunge adesea la nimeni și rămâne uitat.

Deci, ce este SEO? Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) se referă la implementarea tehnicilor care fac site-ul dvs. mai ușor de descoperit prin căutare organică. Acest lucru este valabil mai ales pentru căutările Google. Toate site-urile doresc să fie în primele trei rezultate ale Google, sau fragmente recomandate, pentru a genera afaceri, a crește conversiile și a atinge obiectivele de afaceri.

Dacă ești un auto-începător și vrei să stăpânești SEO, există trei ghiduri cruciale pe care trebuie să te bazezi.

Ghidul de pornire al SEO de la Google

Dacă sunteți o persoană în lumea publicării digitale și a Căutării Google, acest ghid SEO vă va fi util pentru a vă oferi o imagine de ansamblu completă a elementelor fundamentale și a celor mai bune practici SEO. Indiferent dacă sunteți un scriitor, un specialist SEO, un manager de site web sau o agenție de site web, implementarea practicilor SEO potrivite poate îmbunătăți experiența utilizatorului pe site și rezultatele căutării organice.

Cum să determinați dacă site-ul dvs. este pe Google

Puteți începe mai întâi prin a determina dacă site-ul dvs. este indexat pe Google. Faceți un site: [insert website name] a verifica. Dacă site-ul dvs. nu este pe Google, aceasta poate fi din patru motive:

  • Restricțiile dvs. de politică
  • Este prea nou sau a apărut o eroare
  • Designul este complex
  • Site-ul are backlink bine

Cum să obțineți un site pe Google

Puteți încerca să urmați schița Search Essentials pentru a vă afișa site-ul pe Google. Deși nu garantează nimic, este un loc bun pentru a începe.

Google Search Essentials se referă la elementele care fac ca conținutul web, imaginile și videoclipurile să funcționeze bine sau să apară pe Google.

Îndeplinește cerințele tehnice

Îndeplinește toate cerințele tehnice, cum ar fi Googlebot (crawler-ul Google) blocat. Pagina ar trebui să fie operațională, ar trebui să aibă conținut indexabil în tipuri de fișiere acceptateși generați un cod de stare HTTP 200 (de succes).

Puteți utiliza un instrument de inspecție URL pentru a verifica starea HTTP.

Evitați spamul

Ar trebui să evitați demascarea conținutului, care este practica de a afișa două tipuri diferite de conținut vizitatorilor umani și crawlerilor motoarelor de căutare. De exemplu, pentru motorul de căutare, pagina arată ca un site de știri, dar este de fapt un site care vinde droguri.

Aveți prea multe uși (domenii sau site-uri) care vizează anumite interogări de căutare, cu destinația care nu se potrivește. Conținut piratat, cum ar fi redirecționări dăunătoare, texte și link-uri ascunse, umplutură de cuvinte cheie, spam de link-uri și schimburi excesive de link-uri. Pentru schimburile de linkuri, Google vă cere să definiți fiecare link cu rel=”nofollow” sau rel=”sponsored” pentru a fi credibil.

Conținutul generat de inteligență artificială sau automatizat, redirecționările spam și spam-ul generat de utilizatori și afiliații pot încălca politicile Google privind spam.

Urmați cele mai bune practici

  • Puteți crea conținut de încredere, care este pentru oameni, și nu pentru motoarele de căutare
  • Profitați la maximum de textele alternative și descrierile adăugând interogări de căutare
  • De asemenea, puteți controla ce date accesează cu crawlere Google interzicând robots.txt
  • Puteți renunța la anumite proprietăți Google și puteți face Google să se concentreze asupra paginilor importante
  •   6 instrumente pentru a gestiona configurația rețelei pentru toate dispozitivele dvs

    Cum să faci Google să înțeleagă site-ul tău

    • Puteți crea titluri precise și unice pentru a reflecta interogarea dvs. de căutare, plasând elemente în capul documentului HTML
    • Creați titluri unice pentru fiecare pagină și nu utilizați aceleași pentru toate paginile
    • Folosiți etichete meta description pentru a spune Google despre ce este pagina, iar aceasta va apărea din nou în capul documentului HTML
    • De asemenea, puteți utiliza etichete de titlu pentru a oferi conținutului o structură ierarhică, dar evitați să le folosiți prea mult
    • Mai mult, adăugați un marcaj de date structurate la paginile site-ului dvs., iar acest lucru poate fi grozav pentru produsele pe care le vindeți, locație, liste de evenimente, ore etc.
    • Apoi, verificați-l prin testul Rezultate îmbogățite Google
    • Puteți pregăti marcajul ca copiere și inserare folosind Google Structured Data Markup Helper

    Prin urmare, Căutarea Google are nevoie de o adresă URL unică pentru a accesa cu crawlere datele și pentru a le afișa utilizatorilor. Acest lucru este valabil pentru tot conținutul original, cum ar fi diferite articole de pe un site de comerț electronic, și pentru conținutul modificat, cum ar fi traducerile.

    Puteți organiza ierarhia site-ului dvs. planificând navigarea în jurul site-ului dvs. din pagina de pornire. Puteți folosi o hartă pentru a vă asigura unde merge un utilizator. De fapt, puteți folosi și liste de breadcrumb, care sunt link-uri interne pentru a le ajuta să navigheze.

    Creați un sitemap XML pentru ca motoarele de căutare să înțeleagă ce pagină este legată de ce anume. De asemenea, puteți crea o pagină de navigare pentru utilizatori – considerați-o ca fiind un fel de index.

    Când un site prezintă erori 404, pagina dvs. ar trebui să le ducă la o pagină de lucru utilă pentru a îmbunătăți experiența site-ului. Utilizați adrese URL simple și semnificative. Nu le face prea lungi sau complexe.

    Cum să apară pe prima pagină a Google

    Ei bine, nu există o comandă rapidă ușoară, dar Google recomandă câteva bune practici care vă pot aduce în primele trei rezultate.

    • Puteți utiliza Google Search Console pentru a înțelege ce caută utilizatorii și când apare site-ul dvs
    • De asemenea, puteți utiliza Planificatorul de cuvinte cheie Google pentru a obține variații de cuvinte cheie și pentru a vă viza publicul
    • Creați text ușor de citit, optimizat pentru oameni și nu pentru mașini și proaspăt
    • Plagiatul trebuie evitat în întregime, la fel și conținutul programat/automatizat/generat de inteligență artificială
    • Furnizați surse cu experiență, stabiliți că site-ul dvs. are autoritate în ceea ce privește scriitorii, editorii sau colaboratorii
    • Nu aveți reclame care să împiedice oamenii să vă vizualizeze corect site-ul, deoarece va crește rata de respingere
    • Textul ancora sau textul linkului ar trebui să fie bun și descriptiv, astfel încât Google sau utilizatorii dvs. să știe la ce duce
    • Formatați linkurile de ancorare text astfel încât să iasă în evidență și să nu fie ușor ratate
    • Nu vă legați de oricine și de oricine; vezi mai întâi credibilitatea lor
    • Dacă comentariile publice sunt activate pentru site-ul dvs., cereți Google să nu acceseze cu crawlere datele despre comentarii folosind rel=”no follow”, deoarece acestea nu sunt lucruri pentru care vă puteți garanta
    • Pentru imagini, utilizați marcaj HTML, cum ar fi pentru a afișa diferite dimensiuni de ecran sau încărcare=”leneș” pentru a face paginile să se încarce mai rapid
    • De asemenea, puteți utiliza text alternativ pentru a promova accesibilitatea pe site-ul dvs. și pentru a oferi descrieri atunci când imaginile nu sunt afișate
    • Să aibă nume de fișiere relevante, scurte și descriptive

    Cum să vă faceți site-ul pregătit pentru dispozitive mobile

    Designul web responsiv este o necesitate. Lua Testul Google Mobile-Friendly pentru a vedea ce funcționează și ce lipsește.

    Dacă site-ul dvs. are mult conținut static, cum ar fi pagini de blog, puteți utiliza Accelerated Mobile Pages (AMP). Acesta vă va menține site-ul rapid și ușor de utilizat. Puteți utiliza difuzarea dinamică pentru a vă asigura că aceeași adresă URL este utilizată pentru diferite dispozitive, doar că este utilizată o versiune diferită.

    Cum să analizezi performanța pe Google

    Google Search Console vă va ajuta să înțelegeți dacă site-ul dvs. apare pe Google și cum merge. În plus, dacă aveți Google Search Console, puteți vedea imediat erorile care se întâmplă și le puteți remedia.

    Puteți testa sitemap-uri și, de asemenea, le puteți trimite pentru o mai bună crawlere. De fapt, puteți genera fișiere robots.txt, puteți elimina adresele URL care au fost deja accesate cu crawlere și puteți identifica probleme cu metaetichetele de titlu și descriere. În cazul în care încălcați filtrele de spam, veți fi, de asemenea, eligibil pentru reevaluare.

    Cele mai bune practici SEO de la Washington Post

    Succesul unui site web depinde de două lucruri – SEO și performanța web.

    #1. Performanța web și elementele sale de bază

    In conformitate cu Washington Postperformanța web poate fi împărțită în trei categorii majore:

    • Performanța de încărcare poate fi îmbunătățită prin implementarea încărcării leneșe a imaginilor, compresiei imaginilor, fișierelor CSS, JavaScript și HTML, pe lângă utilizarea sistemelor de distribuție a conținutului (CDN) pentru distribuirea activelor pe mai multe servere de rețea
    • Performanța de redare poate fi îmbunătățită prin reducerea numărului de resurse critice, prioritizarea încărcării conținutului de deasupra paginii, evitând distrugerea aspectului și refluxurile forțate și optimizarea performanței și execuției JavaScript
    • Capacitatea de răspuns poate fi îmbunătățită permițând compatibilitatea dispozitivelor, implementând tehnici precum grile fluide, imagini flexibile și soluții bazate pe CSS

    #2. Elemente SEO pentru succesul unui site web

    Când vine vorba de SEO, există patru elemente: SEO on-page, SEO off-page, SEO tehnic și optimizarea conținutului.

    SEO pe pagină

    Etichetele de titlu sunt esențiale și ajută utilizatorii și motoarele de căutare să înțeleagă importanța paginii dvs. Mai mult, puteți optimiza metaetichete prin scrierea de etichete descriptive care oferă utilizatorilor o previzualizare și îmbunătățesc rata de clic (CTR).

    De fapt, puteți și etichete metalang pentru a specifica limba în care se află conținutul dvs. Acest lucru este mai important decât vă puteți imagina. În plus, există metaetichete Open Graph pentru a vă ajuta conținutul să apară ca fragmente mai bogate în distribuirea rețelelor sociale. De asemenea, puteți utiliza etichete meta robot pentru a ghida motoarele de căutare să nu acceseze cu crawlere o pagină sau să urmărească orice link.

    De asemenea, trebuie să utilizați etichete de antet precum H1, H2, H3 și H4 pentru a stabili o ierarhie a conținutului pentru motoarele de căutare și o structură/schiză mai bună pentru utilizatori.

    SEO off-page

    Succesul site-ului tău depinde și de backlink-urile care sunt redirecționate către site-ul tău. Mai mult, asta declară autoritate și credibilitate.

    De asemenea, puteți utiliza rețelele sociale pentru a obține backlink-uri mai fiabile. Nu numai că, postarea invitaților și divulgarea conținutului vă pot ajuta, de asemenea, să creșteți vizibilitatea unui site.

    SEO tehnic

    Paginile care se încarcă rapid apar, de asemenea, mai sus în rezultatele căutării. Optimizați viteza paginii dvs., implementați HTTPS și asigurați site-ul.

    Mai mult, puteți implementa marcarea datelor structurate și puteți utiliza scheme folosind JSON-LD pentru a oferi context suplimentar despre ceea ce este vorba despre un site.

    Aveți sitemap XML și configurați fișierele robots.txt pentru a accesa mai bine cu crawlere și a indexa datele. Nu numai că, folosirea etichetelor canonice poate ajuta căutarea să înțeleagă ce conținut este original.

    Optimizarea Conținutului

    Scrieți conținut captivant, proaspăt și de înaltă calitate. De fapt, puteți utiliza etichetarea adecvată a cuvintelor cheie și optimiza imaginile reducând dimensiunea fișierului și scriind texte și descrieri alternative.

    Continuați să monitorizați SEO

    Deși este important să urmați cele mai bune practici și să le stabiliți pe site-ul dvs., trebuie să continuați să monitorizați performanța site-ului dvs., să semnalați erorile și să vedeți rapoarte pentru a urmări performanța.

    Puteți folosi instrumentul open-source de la Google, numit Lighthouse, pentru a vă audita paginile web și pentru a vedea cum funcționează acestea. Acest lucru este util și pentru aplicațiile web.

    De asemenea, puteți testa WebPage pentru a obține toate informațiile despre timpul de randare și viteza de încărcare a paginii din diferite locații și dispozitive. Catchpoint vă poate ajuta să înțelegeți cum se simt utilizatorii când vă vizitează pagina. În plus, puteți urmări tendințele Core Web Vital (CWV) pe tabloul de bord CWV Google Analytics.

    De asemenea, puteți configura instrumente de urmărire Google, cum ar fi Search Console și Analytics, pentru a înțelege cum funcționează fiecare pagină.

    Marketing SEO în 2023 de către Forbes

    O altă resursă de încredere pentru toate lucrurile SEO este Forbes. Marketingul SEO eficient se referă la apariția pe primele pagini ale Google și în fragmentele bogate, cum ar fi „oamenii întreabă și ei”.

    Un robot robot de motor de căutare accesează cu crawlere informațiile văzând care sunt cuvintele cheie, care este relevanța conținutului pentru cuvintele cheie și cât de proaspătă este pagina. Este sau nu conținut plagiat?

    Tipuri de marketing SEO

    Potrivit Forbes, cele patru tipuri de marketing SEO includ SEO pe pagină, SEO off-page, SEO tehnic și SEO local.

    Anterior, conținutul a fost o altă parte a marketingului SEO de către Washington Post. Cu toate acestea, Forbes include conținut în SEO pe pagină, deoarece consideră conținutul bun ca parte integrantă a unui SEO bun.

    SEO off-page

    Obțineți backlink de pe site-uri de încredere, colectați recenzii online de la utilizatori și încurajați semnalizarea mărcii (o practică în care utilizatorii vă caută produsul cu numele mărcii)

    SEO pe pagină

    Nu subestima importanța etichetelor de titlu folosind cuvântul cheie principal sau imaginile optimizate și comprimate care au text alternativ. Aveți adrese URL simple, alegeți conținut semnificativ, deoarece acesta este coloana vertebrală a SEO organic și nu trece cu vederea linkurile interne bune pe care vi le poate face.

    SEO local

    SEO local este perfect pentru întreprinderile mici, magazinele regionale de vânzare cu amănuntul și mărcile care există în comunitate. În plus, vă puteți îmbunătăți SEO local, având numele, adresa și detaliile de contact (NAP) pe fiecare pagină.

    Asta nu e tot! De asemenea, puteți stabili și menține o pagină de afaceri Google, astfel încât, atunci când sunteți căutat, magazinul dvs. să apară. De asemenea, puteți prezenta detaliile dvs. NAP pe toate postările pe rețelele sociale, astfel încât acestea să poată fi urmărite înapoi pe site-ul sau afacerea dvs.

    SEO tehnic

    Viteza de încărcare a paginii dvs. este mai mică de cinci secunde? Idealul este de trei secunde, altfel rata de respingere va anula orice bine pe care încerci să-l aduci prin traficul tău organic. Remediați cu prioritate erorile site-ului și fiți cu ochii pe Google Search Console. Mai mult, mențineți hărțile de site XML și eliminați orice șansă de conținut automatizat sau plagiat de pe site-ul dvs.

    Cum se clasează Forbes pentru orice

    Forbes se clasează pentru aproape orice. Iată principalele concluzii de la strategul SEO Forbes Shawn Hill pe care le puteți implementa:

  • Actualizările de conținut ale conținutului existent de pe site sunt cruciale pentru traficul organic
  • Legătura internă este importantă și nu poate fi înlocuită
  • Treceți la lacunele cuvintelor cheie și fiți întotdeauna cu un pas înainte cu cercetarea concurenților
  • Identificați paginile VIP care plătesc pentru majoritatea celorlalte conținuturi; regula 80-20 este legitimă; doar 20% din conținutul tău ajunge să plătească pentru 80% altceva, așa că concentrează-ți energiile acolo
  • Utilizați cele mai populare strategii SEO, dar continuați să le executați în mod constant
    • Utilizarea cuvintelor cheie adecvate în adresa URL, etichetele de titlu, pesmeturile și corpul conținutului
    • Scrieți conținut care să răspundă la interogările de căutare, altfel utilizatorii vor reveni rapid, ceea ce va duce la lipirea pogo și afectând vizibilitatea
    • De asemenea, puteți utiliza cuvinte cheie cu coadă lungă și puteți elimina conținutul care nu are performanțe bune

    Stăpânirea SEO poate ajuta la succesul site-ului

    Deși este întotdeauna posibil să faci marketing SEM și să plătești pentru ca conținutul tău să fie prezentat pe motoarele de căutare, SEO este soluția pe termen lung pentru o mai bună vizibilitate și implicare. Toate cele trei resurse de la Google Search Central, Forbes și Washington Post se bazează pe importanța SEO pe pagină, SEO off-page și SEO tehnic.

    Conținutul bun este un pilon important al unui SEO bun și, fără a avea piese de conținut care îndeplinesc cu adevărat interogările de căutare, nu te poți clasa niciodată bine. Pentru a stabili credibilitatea, trebuie să obțineți și backlink-uri de la comunitate. De asemenea, vă puteți promova site-ul pe rețelele sociale pentru o mai bună vizibilitate.

    Continuați să utilizați Google Search Console pentru a vedea dacă apar erori și ce puteți face pentru a le rezolva. Aveți hărți de site care ghidează navigarea pe site-ul dvs. și utilizați breadcrumbs pentru o experiență de utilizator semnificativă și o navigare bogată în cuvinte cheie.

    De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune instrumente AI SEO pentru a vă lăsa concurenții în urmă.