Remediați Facebook Marketplace nu funcționează

Facebook Marketplace este o arenă grozavă pentru a cumpăra și a vinde articole noi sau folosite. Această platformă de comerț electronic ar putea fi considerată chiar un instrument semnificativ pentru vânzarea produselor către publicul vizat. Acest lucru se datorează faptului că Facebook în sine este o aplicație de socializare care conectează milioane de oameni. Pe Facebook Marketplace, vânzătorii pot încărca detalii despre produse. Dacă cumpărătorii locali sunt interesați de acele produse, atunci îi pot contacta. Acesta este un instrument foarte important dacă vindeți prin această platformă și dacă acest lucru creează o eroare, atunci evident nimic nu vă poate opri frustrarea. Tot ce poți face este să o rezolvi. Continuați să citiți acest articol pentru a rezolva problema nu poate găsi Facebook Marketplace și pentru a remedia problema Facebook Marketplace care nu funcționează.

Cum să remediați Facebook Marketplace care nu funcționează

Diverse motive fac ca piața Facebook să nu afișeze articole sau să nu găsească erori ale pieței Facebook. Astfel de motive sunt enumerate mai jos:

  • Aveți o conexiune instabilă la internet.
  • Dacă există vreo restricție de vârstă, limbă, regională sau țară pentru contul dvs. Marketplace.
  • Dacă contul dvs. Marketplace este blocat de echipa oficială.
  • Când un dispozitiv este incompatibil cu Facebook Marketplace, este posibil să vă confruntați cu o eroare.
  • Prezența suplimentelor în browser.
  • Acumularea de cache în browser.
  • Dacă există vreo problemă cu browserul dvs., este posibil să restricționeze accesul la contul dvs.
  • Când încalci politicile comunității Facebook Marketplace, atunci Facebook îți va elimina accesul la acesta.
  • Folosind versiunea învechită a aplicației Facebook pe telefonul tău mobil.

Notă: Deoarece smartphone-urile nu au aceleași opțiuni de setări și, prin urmare, variază de la producător la producător, asigurați-vă setările corecte înainte de a modifica oricare.

Pași de bază de depanare

Încercați următoarea soluție potențială pentru a remedia problema. Lista numerotată de mai jos reprezintă pașii de bază de depanare. Îl puteți folosi pentru a remedia problema de piață Facebook care nu funcționează.

1. Creați un profil Facebook nou: Dacă ați deschis recent un cont pe Facebook, atunci nu puteți accesa platforma dacă nu a fost verificată. Această limitare există pentru a asigura securitatea utilizatorilor care folosesc deja platforma și pentru a-i proteja de escroci. Dacă acesta este scenariul, atunci tot ce puteți face este să vă relaxați până când obțineți acces la Marketplace. Vizitați pagina Creare cont nou și completați formularul de înscriere.

2. Schimbați data nașterii: Facebook limitează accesul minorilor, ceea ce înseamnă că utilizatorul trebuie să aibă cel puțin 18 ani pentru a deschide Marketplace. Acest lucru se datorează faptului că Facebook Marketplace implică tranzacții financiare. O astfel de întreprindere are posibilitatea de fraudă în cazul în care minorii pot fi înșelați cu ușurință. Astfel, nu poți accesa această platformă dacă ai mai puțin de 18 ani. Cu toate acestea, dacă sunteți major, urmați pașii de mai jos și schimbați-vă data nașterii, dacă ați furnizat greșit mai devreme.

  Cum să accesezi Facebook Messenger pe desktopul Linux cu Caprine

Notă: această metodă nu este recomandată dacă sunteți minor.

1. Vizitați pagina de Facebook și conectați-vă cu datele de conectare ale contului.

2. Pe pagina de pornire Facebook, faceți clic pe Numele profilului, așa cum se arată în panoul din stânga.

3. Aici, comutați la fila Despre.

4. Acum, selectați Contact și informații de bază. Apoi, faceți clic pe pictograma Editați pentru a vă modifica data nașterii din secțiunea Informații de bază.

5. Schimbați-vă data nașterii și alegeți opțiunile de partajare. După ce ați terminat, faceți clic pe Salvare pentru a finaliza modificările.

Acum, verificați dacă problema pieței Facebook care nu funcționează este rezolvată.

3. Restricții de limbă, regionale sau de țară: platforma Facebook Marketplace este disponibilă în prezent în 70 de țări de pe tot globul. Astfel, trebuie să vă aflați în țara specificată pentru a accesa Piața. Totuși, rețineți că, dacă locul dvs. are restricții de acces, atunci nu îl puteți deschide decât dacă modificați regiunea. Similar cu restricțiile de locație, platforma are și limitări de limbă în care trebuie să utilizați numai limba permisă. Urmați acești pași pentru a schimba setările de limbă și regiune pe Facebook.

1. Accesați Facebook și conectați-vă la contul dvs.

2. Faceți clic pe pictograma săgeată derulantă și selectați Setări și confidențialitate.

3. Aici, selectați opțiunea Limbă.

4. Acum, editați setările de format de limbă și regiune.

4. Conexiune la internet slabă: Acest mod ar putea părea simplu și ciudat. Dar, credeți-mă, o astfel de simplă depanare poate rezolva problema. Pentru orice fel de probleme tehnice, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă verificați conexiunea la internet. Acest lucru se datorează faptului că conectivitatea instabilă poate cauza probleme pentru orice activitate online. Prin urmare, asigurați-vă că aveți o conexiune la internet fiabilă și de mare viteză. Dacă nu, vă rugăm să schimbați routerul și să vedeți dacă problema este rezolvată. De asemenea, puteți depana problemele de conectivitate la rețea în Windows 10.

5. Verificați compatibilitatea dispozitivului: Există unele limitări pentru accesarea platformei Facebook Marketplace pe anumite dispozitive. Dacă sunteți un utilizator iOS, atunci modelul telefonului dvs. trebuie să fie un iPhone 5 sau versiunile sale superioare. În plus, nu poți accesa Facebook Marketplace și pe iPod-ul tău.

6. Blocarea contului: Facebook nu tolerează încălcarea politicilor comunității Marketplace. Dacă un utilizator postează ceva împotriva unor astfel de politici, atunci aceasta vă afectează credibilitatea contului. Pentru care, Facebook anulează și accesul la piață prin blocarea întregului cont. Astfel, asigurați-vă că nu faceți astfel de greșeli grave.

7. Reporniți telefonul: repornirea telefonului vă ajută întotdeauna la rezolvarea oricărei probleme tehnice. Această metodă este una proeminentă, deoarece vă reseta complet telefonul și curăța întreaga memorie a dispozitivului. Prin urmare, acest pas este obligatoriu pentru a face unul.

Metoda 1: Reconectați-vă pe Facebook

Această metodă este o modalitate simplă de a corecta piața nu este disponibilă pentru a remedia eroarea. Aici, trebuie să vă reconectați contul de Facebook. Iată cum să o faci.

1. Accesați pagina Contului dvs. Facebook și selectați butonul drop-down prezent în colțul din dreapta sus al paginii.

2. Apoi, faceți clic pe Deconectare în meniul contextual pentru a vă deconecta de la cont.

  Ce se întâmplă atunci când îți place accidental și apoi deosebești o fotografie de pe Facebook?

3. Apoi, accesați pagina oficială de Facebook și conectați-vă din nou cu acreditările.

Metoda 2: Ștergeți cache-ul Facebook și al browserului

Urmați aceste metode pentru a șterge memoria cache a aplicației Facebook și a browserului dvs. web.

Opțiunea I: Ștergeți cache-ul Facebook

Dacă nu găsiți piața Facebook, atunci trebuie să ștergeți memoria cache din aplicație. Cache-ul este o acumulare nedorită de date care, atunci când sunt îngrămădite peste o anumită măsură, împiedică aplicația să funcționeze rapid și eficient. Când ștergeți memoria cache, aceasta resetează aplicația și elimină toate erorile care pândesc în jur. Urmați pașii de mai jos pentru a șterge memoria cache.

1. Lansați aplicația Facebook de pe telefon.

2. Atingeți pictograma Meniu prezentă în colțul din dreapta jos al ecranului de afișare.

3. În pagina Meniu, derulați în jos și atingeți opțiunea Setări.

4. În pagina Setări și confidențialitate, localizați și atingeți Browser sub secțiunea Permisiuni.

5. Atingeți butonul Ștergere de pe pagina Setări browser.

Așteptați până când memoria cache este golită. Apoi, reconectați-vă din nou la Facebook și vedeți dacă piața Facebook nu afișează articole sau nu poate găsi problemele pieței Facebook încă există.

Opțiunea II: Ștergeți memoria cache a browserului

Agregarea anormală a datelor de navigare, cum ar fi cache-urile, cookie-urile și fișierele istorice, utilizează o cantitate inutilă de resurse de internet. Aceasta, la rândul său, încetinește conectivitatea la rețea atunci când utilizatorii încearcă să se conecteze la un site web securizat. Citiți ghidul nostru despre Cum să ștergeți memoria cache și cookie-urile în Google Chrome pentru a face același lucru.

Metoda 3: Dezactivați extensiile

Dacă ați adăugat recent o nouă extensie la Chrome, atunci este posibil să fi cauzat probleme de securitate. Prin urmare, verificați dacă există suplimente suspecte și eliminați-le urmând pașii menționați mai jos.

1. lansați Google Chrome tastând în bara de căutare Windows. Faceți clic pe Deschidere.

2. Introduceți chrome://extensions în coloana Adresă web Chrome și apăsați Enter.

3. În pagina Extensii, faceți clic pe opțiunea Eliminare de sub Addon-ul pe care l-ați adăugat recent.

Notă: Aici, Google Docs Offline este afișat ca exemplu.

4. Pe promptul pop-up, selectați butonul Eliminare pentru a șterge complet extensia.

După ștergerea extensiei, verificați dacă puteți accesa Facebook Marketplace. Dacă această metodă nu funcționează, atunci încercați următoarea soluție.

Metoda 4: Utilizați modul incognito

Pluginurile și extensiile nu pot fi evitate, deoarece vă sunt de mare ajutor. Există o altă modalitate de a remedia problema care nu funcționează pe piața Facebook fără a elimina extensiile care provoacă interferențe. Pentru a rezolva problema, conectați-vă la contul dvs. Facebook printr-o fereastră incognito. Acest lucru se datorează faptului că modul incognito dezactivează în mod implicit suplimentele terță parte. Urmați pașii menționați mai jos pentru a intra în modul incognito:

1. Faceți clic pe pictograma cu trei puncte din panoul din dreapta al desktopului.

2. Faceți clic pe fereastra incognito nouă.

3. Conectați-vă la contul dvs. de Facebook.

Odată conectat, verificați dacă problema persistă. Dacă s-a corectat, atunci bine și bine, ți-ai luat vinovatul. Dacă încă, problema există, atunci încercați următoarea soluție.

Metoda 5: Comutați la un browser diferit

Uneori, browserul pe care îl utilizați pentru a lansa Facebook Marketplace ar putea fi vinovatul din spatele problemei care nu funcționează pe Facebook Marketplace. Acum, acest lucru s-ar putea datora problemelor de compatibilitate dintre anumite caracteristici ale site-ului web și browser. Pentru astfel de cazuri, trebuie să lansați platforma printr-un browser diferit, mai degrabă decât cel obișnuit pe care îl utilizați. De exemplu, dacă utilizați Microsoft Edge, încercați Google Chrome pentru o modificare, ceea ce poate corecta piața nu este disponibilă pentru a remedia eroarea. Urmați pașii menționați mai jos pentru a comuta la alt browser, apoi vedeți dacă nu puteți găsi Facebook Marketplace sau nu.

  Cum să creezi un bot Facebook Messenger fără codare [Guide]

1. Apăsați simultan tastele Windows + I pentru a deschide Setări.

2. Faceți clic pe setarea Aplicații.

3. Selectați Aplicații implicite din panoul din stânga.

4. Faceți clic pe browser web.

5. Alegeți o aplicație conform preferințelor dvs.

Acum, verifică dacă încă nu poți găsi Facebook Marketplace sau nu.

Metoda 6: Restaurați accesul la piața Facebook eliminat

Este imperativ ca orice utilizator Facebook Marketplace să respecte cu strictețe politicile comunității. Dacă cineva o încalcă, atunci Facebook vă va elimina accesul. Totuși, dacă nu ați încălcat nicio astfel de reguli, puteți urma pașii de mai jos pentru a vă recupera accesul.

1. Conectați-vă la contul dvs. de Facebook.

2. În pagina de pornire a contului, derulați în jos și selectați pictograma Marketplace din panoul din stânga.

3. Selectați opțiunea Solicitare revizuire.

4. Introduceți detaliile relevante în formularul de solicitare.

Așteptați până când primiți un răspuns la apelul dvs. din partea echipei Facebook.

De asemenea, verificați frecvent căsuța de e-mail de asistență în fiecare zi pentru a vedea dacă ați primit vreun răspuns de la echipa oficială.

Dacă contestația dvs. este acceptată, atunci puteți accesa Marketplace fără nicio problemă.

Metoda 7: Actualizați aplicația Facebook

Dacă aplicația dvs. Facebook nu este actualizată, atunci poate apărea o problemă. Acest lucru se datorează faptului că o versiune învechită împiedică utilizatorul să acceseze Piața din diverse motive. Prin urmare, implementați pașii indicați mai jos pentru a actualiza aplicația dacă nu ați actualizat-o până acum.

1. Atingeți pictograma App Store de pe telefon.

2. Tastați Facebook în bara de căutare și deschideți pagina aplicației din App Store.

3. Apoi, atingeți butonul Actualizare de pe pagina aplicației Facebook.

După actualizarea aplicației, verificați dacă încă nu găsiți Facebook Marketplace sau nu.

Metoda 8: Reinstalați aplicația Facebook

O altă metodă de a remedia problema pieței Facebook care nu funcționează este dezinstalarea și instalarea aplicației Facebook. Iată cum să o faci.

Notă: Am folosit telefonul Samsung M12 Android doar în scopuri ilustrative în această metodă.

1. Apăsați lung și mențineți apăsată pictograma Facebook de pe telefon. Apoi, atingeți opțiunea Dezinstalare pentru a o elimina.

2. Apoi, atingeți OK pe promptul pop-up de confirmare Facebook pentru a finaliza procesul de dezinstalare.

3. După dezinstalare, mergeți la Home Menu și atingeți aplicația Play Store pentru a instala din nou aplicația Facebook.

4. Tastați Facebook în bara de căutare din Magazin Play și deschideți pagina respectivă a aplicației.

5. Apoi, atingeți butonul Instalare.

6. Odată instalat, apăsați Deschidere pentru a lansa platforma Facebook.

Odată lansat, verificați dacă puteți accesa Marketplace fără nicio problemă.

Metoda 9: Contactați asistența Facebook

Dacă niciuna dintre metodele întâlnite mai sus nu a funcționat, atunci trebuie să apelați la echipa oficială Facebook pentru ajutor. Centrul de ajutor Facebook este echipa oficială de asistență disponibilă online 24 de ore. Astfel, puteți raporta problema pieței Facebook care nu funcționează prin această pagină de ajutor completând problema în formularul prezentat. Acest lucru va dura, totuși, după examinarea reclamației dvs., echipa va răspunde odată ce problema va fi rezolvată.

***

Sperăm că acest ghid a fost util și că puteți remedia problema care nu funcționează pe piața Facebook. Spune-ne ce vrei să explorezi în continuare. Vă rugăm să nu ezitați să trimiteți întrebările sau sugestiile dvs. prin secțiunea de comentarii de mai jos.