Platforma CRM potrivită pentru afacerea dvs

Nu puteți decide dacă aveți nevoie de HubSport CRM sau Salesforce CRM? Limpeziți-vă gândurile și luați o decizie în cunoștință de cauză citind această prezentare finală a HubSpot vs. Salesforce.

Alegerea instrumentului potrivit de management al relațiilor cu clienții sau CRM are un impact direct asupra succesului afacerii tale. Când vine vorba de a face această alegere critică, doi jucători majori de pe piață ies în evidență: HubSpot și Salesforce.

În acest articol, voi explora și voi nota diferențele cheie dintre aceste două CRM-uri populare și vă voi ajuta să determinați care dintre ele se potrivește perfect pentru afacerea dvs.

Ce este HubSpot?

HubSpot CRM este instrumentul central al platformei de marketing și vânzări all-in-one HubSpot. Este o soluție CRM completă în cloud pentru toate tipurile de afaceri, de la un magazin fizic din cartierul dvs. până la afaceri mari, cum ar fi retail, marketing digital, publicarea online, tehnologia informației și așa mai departe.

CRM-ul său de bază vă permite să stocați și să accesați informații despre clienți, să gestionați ofertele și conductele de vânzări și să urmăriți istoricul comunicării. În cele din urmă, instrumentul automatizează diverse operațiuni de afaceri, vânzări și sarcini de marketing.

Ce este Salesforce?

Salesforce CRM este un instrument popular pentru echipele de vânzări pentru a-și optimiza sarcinile de gestionare a relațiilor cu clienții. Acesta servește ca aplicație centrală în procesele de vânzări pentru a urmări, gestiona și crește clienții potențiali. De asemenea, vă ajută afacerea să descopere oportunități de vânzare pe tot parcursul ciclului de vânzări.

CRM oferă o serie de caracteristici esențiale, inclusiv gestionarea contactelor, urmărirea potențialului, prognoza vânzărilor și colaborarea. Toate aceste caracteristici vă ajută agenții de vânzări, angajații biroului de service și managerii de vânzări să-și eficientizeze fluxurile de lucru și să încheie rapid tranzacții.

HubSpot și Salesforce: Asemănări

#1. Caracteristici de bază CRM

Ambele CRM-uri oferă funcționalități CRM standard, cum ar fi urmărirea ofertelor, gestionarea contactelor, urmărirea clienților potențiali, conversia clienților potențiali, înregistrarea activității, promoții și așa mai departe. CRM-urile stochează, de asemenea, date despre clienți și afaceri ca o bază de date centralizată.

#2. Ușor de folosit

Este destul de ușor să utilizați atât HubSpot, cât și Salesforce CRM. Spre deosebire de altele, ei nu încearcă să deruteze utilizatorii. Elementele de interfață, textele, butoanele etc., fac exact ceea ce este scris acolo.

#3. CRM online

Ambele instrumente sunt online. Puteți accesa CRM-urile de oriunde cu o conexiune la internet și un browser web. Acest lucru permite actualizări dinamice și colaborare între operațiunile de afaceri și membrii echipei de vânzări, indiferent de locația lor.

  Încercați să găsiți un vechi prieten? Iată 5 sfaturi pentru a face asta să se întâmple

#4. Integrare cu aplicații terțe

Ambele CRM-uri vă permit să conectați alte aplicații de afaceri cu ele, astfel încât să puteți importa și exporta cu ușurință date între aplicațiile și serviciile integrate. De exemplu, uitați-vă la următoarele integrări similare pentru Salesforce și HubSpot:

  • Aplicațiile Google Cloud și Workspace
  • Dropbox
  • Outlook
  • Microsoft 365
  • Tablou
  • Reclame Facebook
  • Slack

#5. Personalizarea CRM

O interfață CRM nu se potrivește tuturor afacerilor. Prin urmare, HubSpot și Salesforce oferă ambele opțiuni de personalizare. Puteți opri unele funcționalități și altele noi, cum ar fi câmpuri, fluxuri de lucru, conducte, machete, panouri de activități etc., care se potrivesc cu stilul de lucru al afacerii dvs.

#6. Automatizarea fluxului de lucru

Ambele platforme vă permit să automatizați sarcini și fluxuri de lucru repetitive. Reprezentanții și managerii biroului de service pot configura reguli de automatizare și pot declanșa pentru a eficientiza procesele de vânzări, campaniile de marketing, notificările privind expedierea comenzilor, procesarea retururilor și multe altele.

#7. Aplicații pentru mobil

Acum puteți gestiona un întreg proces de operațiuni, vânzări și marketing de pe un smartphone sau tabletă. Trebuie doar să obțineți HubSpot sau Salesforce. Ambele CRM-uri sunt disponibile pe Google Play și App Store.

HubSpot Google Play | Magazinul de aplicații Hubspot

Salesforce Google Play | Magazinul de aplicații Salesforce

HubSpot și Salesforce: diferențe

Găsiți mai jos diferențele dintre HubSpot și Salesforce:

#1. Automatizare de marketing

Pentru automatizarea marketingului în afacerile digitale, HubSpot este produsul preferat. Pentru că oferă gratuit diverse instrumente și funcționalități standard de marketing. De exemplu, obțineți gratuit toate următoarele capabilități de marketing online:

  • Gestionarea anunțurilor
  • Generarea de lead-uri
  • Generator de pagini de destinație
  • Form Builder
  • Marketing prin e-mail
  • Contactați activitatea site-ului
  • Tabloul de bord de raportare
  • Managementul contactelor
  • Creator de chatbot
  • Chat live

Dacă obțineți un abonament lunar, puteți utiliza Biblioteca de produse, integrarea Google Search Console, conținutul în mai multe limbi, instrumentele și automatizarea ABM, gestionarea campaniei și multe altele.

Dimpotrivă, Salesforce este mai mult ca un CRM de afaceri cu câteva funcționalități pentru automatizarea marketingului. Sprijinul său de marketing include următoarele:

  • Personalizare în timp real atunci când contactați un client potențial sau client din CRM
  • E-mail, telefon mobil, apeluri telefonice și interacțiune bazată pe publicitate cu clienții
  • Marketing bazat pe cont
  • Obțineți informații despre rentabilitatea investiției dintr-o IA încorporată
  • Programe speciale de marketing și loialitate pentru clienții de mare valoare

#2. Managementul procesului de vânzări

Funcționalitățile HubSpot Sales Hub din HubSpot CRM vă permit să gestionați eficient vânzările de produse fizice, bunuri de larg consum, servicii online etc.

În primul rând, puteți începe vânzarea creând o pagină Descriere produs, Prezentare generală a prețurilor și Caracteristici direct în HubPost CRM. Apoi, puteți organiza operațiunile de vânzări pe HubSpot, incluzând alte funcții menționate mai jos:

  • Citate
  • Analiza și raportarea vânzărilor
  • Conducte de vânzări
  • Conturi de vânzări
  • Manual pentru a învăța gestionarea vânzărilor

Dimpotrivă, Salesforce este liderul CRM de asistență pentru clienți pentru companiile care se ocupă foarte mult cu vânzările. Deși instrumentul este complet bazat pe abonament, funcțiile sale de vânzări CRM sunt extinse. De exemplu, obțineți următoarele:

  • Gestionarea contului de vânzări și a contactelor
  • Gestionarea clienților potențiali de vânzări
  • Explorator de oportunități de vânzări în rândul clienților existenți
  • Colaborare în vânzări
  • Suport avansat pentru comenzile de vânzare
  • Procesul de vânzări gamificat cu urmărirea performanței
  • Analiza și prognoza vânzărilor
  • Integrare end-to-end cu toate produsele Salesforce

#3. Business Intelligence

Funcționalitățile de business intelligence ale HubSpot CRM sunt suficiente pentru întreprinderile mici și mijlocii. Are o bază de date întreținută de HubSpot cu peste 20 de milioane de companii. Când vă creați proiectul de vânzări sau de marketing pe HubSpot, acesta generează automat noi oportunități de informare, vânzări și promovare pentru noi clienți. Alte caracteristici BI includ următoarele:

  • Tabloul de bord BI cu date dinamice
  • Despre paginile companiilor și clienților
  • Filtrați contactele după apeluri, note, e-mailuri etc.
  • HubSpot actualizează în mod regulat baza de date de afaceri
  • Instrument de editare fără cod pentru a personaliza intrările de afaceri
  Cum să salvați capturi de ecran ale ecranului de conectare Chrome OS

Pe de altă parte, Salesforce vine cu unul dintre cele mai bune instrumente BI, Tableau. Puteți furniza date despre clienți și clienți potențiali către Tableau direct din Salesforce CRM. Apoi, puteți utiliza următoarele funcționalități ale instrumentului BI pentru a produce informații mai bune:

  • Inteligenţă artificială
  • Acțiuni de glisare și plasare pentru sortarea și pregătirea datelor brute
  • Procesarea limbajului natural și instrumente de explorare vizuală

În afară de Tableau, există instrumente BI suplimentare în Salesforce CRM și acestea sunt prezentate mai jos:

  • Analiza CRM
  • Instrumente BI pentru estimarea veniturilor
  • Inteligența cloud de marketing

Instrumente și capabilități de asistență pentru clienți

HubSpot are tot ce aveți nevoie pentru a opera operațiuni de asistență pentru clienți pentru întreprinderi mici și mijlocii. La un cost accesibil, beneficiați de următoarele servicii și instrumente pentru a vă gestiona echipele de asistență pentru clienți:

  • Sistem centralizat de ticketing
  • O bază de cunoștințe de articole, documentație etc.
  • Boti de serviciu pentru clienți pentru reclamații de rutină
  • Sondajele clienților și gestionarea feedback-ului
  • Chat live

Salesforce Service Cloud nu se află nicăieri în urma HubSpot. Are chiar mai multe funcții pentru asistența clienților decât HubSpot. Dacă sunteți în căutarea unui CRM de încredere pentru punctele de contact cu clienții, Salesforce este mai bine. Service Cloud vine cu următoarele capabilități

  • Management de caz
  • Baza de cunoștințe intuitivă pentru clienți și personalul de asistență
  • Suportul omnicanal integrează rețelele sociale, chatul, e-mailul și apelurile telefonice într-un singur instrument
  • Chat live
  • Gestionați serviciile de teren
  • Portaluri online pentru comunitățile de suport tehnic
  • Consola de service
  • Raportare și analiză de servicii

HubSpot vs. Salesforce: rezumat

CaracteristiciHubSpotSalesforce Asistență pentru clienți Funcționalitățile de asistență pentru clienți sunt limitate pentru utilizatorii de bază Instrumente extinse de asistență pentru clienți încorporate Automatizare de marketing Instrumente și șabloane extinse de automatizare a marketingului Trebuie să creați manual automatizare de marketing Canale de vânzări Configurare și gestionare de bază a conductei de vânzări Canale de vânzări avansate pentru întreprinderile mici și întreprinderi Opțiuni de personalizare HRM, dar puteți personaliza oarecare măsură cu CRM Instrumente GUI și CLI Inbound Marketing Dacă integrați aplicații terță parte, HubSpot devine un instrument robust de inbound marketing Suport limitat pentru inbound marketingIntegrațiiIntegrații ușoare și vaste cu terțe părțiExistă un portal Salesforce AppExchange pentru aplicații terță parte pentru SalesforceReporting și Analytics Funcții de raportare și analiză de nivel de bază și avansate caracteristici de raportareScalabilitateScalabilă pentru întreprinderile mijlocii, mici și startupScalabile pentru afaceri mari și la nivel de întreprindereModel de prețuriFreemium cu servicii suplimentare plătite Politică de prețuri pe bază de abonament

HubSpot este mai bun în aceste cazuri de utilizare

#1. Marketing și publicitate

HubSpot este perfect pentru toate tipurile de proiecte de marketing și publicitate. Vă puteți stoca materialele colaterale de marketing pe Sistemul de gestionare a conținutului HubSpot pentru colaborare online.

Când conținutul este gata de publicare, utilizați Facebook Ads, Google Ads etc., integrări pentru a vă publica anunțul. Funcția sa încorporată de urmărire a performanței vă permite să colectați date despre performanța anunțurilor și să creați rapoarte.

  Cum să trimiteți invitații la întâlnire în Outlook 2016

#2. Media și Comunicații

Dacă sunteți în domeniul media și al comunicațiilor și doriți să vă extindeți, ar trebui să consultați HubSpot CRM. Instrumentul este bine echipat pentru a gestiona următoarele:

  • Cercetarea clienților potențiali și organizarea clienților potențiali calificați
  • Hub de vânzări pentru managementul echipei
  • Secvențe și șabloane pentru înregistrarea, modificarea și gestionarea contactelor
  • Integrați-vă cu site-uri de social media, instrumente de conferințe virtuale și formulare digitale

#3. Suport și reținere clienți

Puteți sincroniza HubSpot cu sistemele dvs. de servicii pentru clienți, cum ar fi aplicații de apeluri digitale, interfețe de chat etc. Vor exista interfețe CRM separate pentru reprezentanții de asistență pentru clienți din prima linie și backend.

Frontend-ul va crea bilete, va adăuga comentarii ale clienților, detalii etc. și le va transmite backend-ului. Backend-ul ar trebui să rezolve biletul și să actualizeze portalul web, astfel încât clienții să primească un memento automat al stării biletului.

Salesforce este mai bun în aceste cazuri de utilizare

#1. Managementul comenzilor cu amănuntul

Salesforce este standardul global pentru procesele de gestionare a comenzilor. Puteți sincroniza cu ușurință piața online și coșurile de cumpărături din aplicațiile mobile cu Salesforce CRM. Când un client plasează o comandă, CRM creează automat un bilet și anunță echipele aferente.

Puteți monitoriza cu ușurință întreaga tranzacție, de la livrare până la livrare. Dacă trebuie să creați o retur sau o rambursare în siguranță după verificarea tuturor politicilor de afaceri, Salesforce este CRM-ul potrivit pe care ar trebui să-l utilizați.

#2. Acorduri de nivel de serviciu (SLA)

Salesforce este, de asemenea, un CRM de încredere pentru companii pentru a stabili SLA-uri pentru a defini perioadele de timp de răspuns și rezoluție pentru diferite cazuri de asistență. Majoritatea proiectelor de externalizare a serviciilor pentru clienți folosesc Salesforce pentru a crea și a aplica SLA de afaceri.

Ambele părți pot decide asupra unui SLA și îl pot introduce în Salesforce. Dacă un bilet de serviciu rămâne în așteptare dincolo de intervalul de timp SLA, Salesforce CRM va declanșa o escaladare automată.

#3. Managementul experienței

Puteți gestiona tot felul de proiecte privind experiența clienților fie pentru clienți B2C, fie B2B pe Salesforce. CRM-ul său are toate caracteristicile și funcționalitățile de care aveți nevoie pentru gestionarea eficientă a experienței în organizații, piețe online, site-uri de social media etc. Unele dintre caracteristicile managementului experienței în Salesforce CRM sunt prezentate mai jos:

  • Sondaje online și digitale
  • Feedback-ul clienților online și offline
  • Portal comunitar cloud pentru comunități online de marcă
  • Colaborarea și experiența angajaților
  • Integrați cu instrumente terțe de gestionare a experienței

Întrebări frecvente

De ce am nevoie de un CRM?

Aveți nevoie de software CRM pentru a gestiona eficient toți clienții și interacțiunile acestora cu afacerea. Vă permite să organizați datele clienților și să urmăriți interacțiunile și tranzacțiile cu clienții. De asemenea, puteți extrage informații valoroase din astfel de baze de date de clienți pentru a aplica comportamente de cumpărare în sistemul dvs. de marketing pentru a îmbunătăți vânzările.

Când ar trebui o companie să folosească CRM?

Compania dvs. ar trebui să înceapă să utilizeze un instrument CRM atunci când interacționează cu un număr semnificativ de clienți sau clienți potențiali. De asemenea, puteți obține un CRM dacă doriți să eficientizați reclamațiile clienților, procesarea comenzilor, retururile, rambursările, ofertele promoționale personalizate și multe altele.

Cum funcționează un CRM?

Software-ul CRM funcționează prin colectarea și organizarea datelor clienților din mai multe surse într-o bază de date centralizată. Permite companiilor să urmărească și să gestioneze tranzacțiile, promoțiile, serviciile, rambursările și suportul pentru clienți dintr-o interfață vizuală simplă.

Concluzie

Acum cunoașteți toate diferențele funcționale dintre HubSpot și Salesforce CRM. De asemenea, ai descoperit unele dintre asemănările lor. Dacă sunteți gata să obțineți unul, acum vă va fi mai ușor să decideți de care aveți de fapt nevoie.

Alegeți-l pe cel care se aliniază cu ușurință cerințelor dvs. de afaceri. Cu toate acestea, HubSpot este în general cel mai bun dacă comparați caracteristică cu caracteristică cu Salesforce, în special pentru întreprinderile mici, mijlocii și startup.

De asemenea, doriți să vă eficientizați operațiunile de marketing? Aflați aici cel mai bun software de automatizare a marketingului.