Pe care ar trebui să-l folosiți?

QuickBooks și FreshBooks domnesc suprem printre software-urile pentru contabilitatea întreprinderilor mici și sunt în permanență clasate pe primele locuri.

Ambele instrumente de contabilitate au un istoric solid, oferă caracteristici de bază similare, cu câteva diferențe cheie și sunt construite pentru scopuri specifice de afaceri.

Fiecare nou proprietar de afaceri, lucrător al unei firme de contabilitate sau liber profesionist este familiarizat cu provocarea de a conduce o afacere mică. Achiziționarea de materii prime, urmărirea plăților și a cheltuielilor de afaceri, sau verificarea intrărilor și ieșirilor de bani, nu este nimic mai puțin decât o luptă zilnică serioasă care necesită un efort imens.

Cel mai bun mod este să utilizați un software de gestiune contabilă care vă ajută să gestionați totul, de la șabloanele de factură până la urmărirea cheltuielilor și profiturilor zilnice.

Pe lângă faptul că întregul proces este eficient și vă oferă timp pentru a lucra la alte sarcini, utilizarea software-ului de contabilitate în această zi și epocă vă scapă de povara grea de pe umeri.

În timp ce majoritatea oamenilor sunt de acord că deținerea de software de contabilitate este o necesitate pentru proprietarii de afaceri mici și liber profesioniști, împreună cu alte instrumente de management de proiect, alegerea între diferite programe de contabilitate devine o sarcină plictisitoare și confuză.

Dacă asta vă descrie, vă vom ajuta să comparați două software-uri de contabilitate de top: QuickBooks și FreshBooks, pentru a vă ajuta să determinați cea mai bună opțiune pentru proiectul dvs.

Ce este Quickbooks?

QuickBooks este un software popular de contabilitate pentru întreprinderi mici, care poate gestiona o organizație oriunde. Soluția oferă o suită inovatoare și ușor de utilizat de instrumente de contabilitate care oferă companiilor o vedere clară asupra profiturilor lor fără a fi nevoie de imputare manuală.

Quickbooks se armonizează cu conturile, clasifică tranzacțiile în mod spontan și oferă echipelor de contabilitate o modalitate simplă de a gestiona cheltuielile, de a organiza cărți, de a urmări inventarul, de a trimite facturi și de a rula state de plată.

Companiile care folosesc QuickBooks își pot personaliza cu ușurință diversele instrumente, cum ar fi contabilitatea în cloud, urmărirea timpului și procesarea plăților pentru plăți mai rapide, pentru a se potrivi nevoilor lor specifice. Software-ul versatil poate fi accesat și gestionat de pe computere, laptopuri, tablete sau smartphone-uri.

Caracteristici cheie ale Quickbooks

#1. Colaborare

Contabilii, contabilii și alți angajați autorizați ai companiilor care utilizează QuickBooks se pot conecta simultan și pot introduce date direct online și pot urmări toate modificările printr-un jurnal de activitate detaliat.

#2. Managementul impozitelor pe salarii

QuickBooks calculează automat taxele aferente fiecărui cec de plată, pe lângă plata și actualizarea impozitelor pe salarii. Software-ul oferă, de asemenea, protecție împotriva penalităților fiscale și poate remite până la 25.000 USD dacă organizația este penalizată.

#3. Urmărește cheltuielile de afaceri

Aplicația mobilă QuickBooks permite realizarea și salvarea fotografiilor chitanțelor pe care le poate potrivi cu tranzacțiile existente.

QuickBooks poate importa, urmări și clasifica automat cheltuielile atunci când este conectat la contul bancar, cardul de credit sau contul PayPal al unui utilizator. Această funcție îi ajută pe utilizatori să ruleze rapoarte care arată cheltuielile lor minute.

#4. Rapoarte

Utilizatorii pot folosi QuickBooks pentru a crea și a partaja cu partenerii datelor financiare și de afaceri rezumate profesional, permițând echipelor de contabilitate să personalizeze rapoartele la informații prioritare și menținând contabilii actualizați în timp real prin e-mail.

Unele informații esențiale pe care utilizatorii le pot debloca din tabloul de bord includ informații despre afacere, bilanțuri și situații financiare, precum și rapoarte personalizate și tendințe de vânzări.

Ce este FreshBooks?

FreshBooks este o soluție de contabilitate bazată pe cloud pentru liber profesioniști și întreprinderile mici și mijlocii. Software-ul de contabilitate ușor de utilizat oferă o soluție intuitivă pentru rularea rapoartelor contabile, organizarea cheltuielilor, crearea facturilor și primirea plăților.

Utilizatorii pot accesa FreshBooks printr-un browser web de pe orice computer sau pot alege aplicația versatilă FreshBooks pentru a lucra oriunde folosind dispozitive iPhone, iPad sau Android în timp ce sunt în mișcare. Toate datele sunt stocate în siguranță în cloud.

  Cum să obțineți Mica fereastră Skype înapoi

Utilizatorii FreshBooks pot petrece mai puțin timp făcând documente, deoarece facilitează facturarea și acceptă plăți online. De asemenea, puteți urmări orele pe care le-a lucrat un utilizator și puteți transforma acele ore într-o factură pentru facturarea corectă a muncii efectuate.

FreshBooks urmărește automat toate tranzacțiile dvs. atunci când este conectat la un cont bancar. În același timp, înregistrează și clasifică tranzacțiile în același loc, ceea ce înseamnă că timpul fiscal nu mai este o provocare.

Caracteristicile cheie ale Freshbooks

#1. Contabilitate, facturare și plăți

FreshBooks este un instrument de contabilitate fără probleme, cu partidă dublă, care garantează acuratețea și conformitatea, ajutând utilizatorii să identifice și să izoleze elementele de venituri și cheltuielile aferente pentru a determina profiturile și pierderile cu exactitate. Funcția de verificare și solduri automate a software-ului permite garantarea sumelor de debit și credit.

Utilizatorii FreshBooks pot oferi contabililor lor acces exclusiv la informații financiare și de raportare, astfel încât să își poată susține mai bine afacerile, pe lângă facilitarea reconcilierii bancare automate, gestionarea creditelor și conturile de plăți.

Caracteristica de facturare rapidă permite utilizatorilor să automatizeze mementourile de plată, să solicite depuneri parțiale, reținerea clienților și memento-urile de plată automată.

#2. Urmărirea timpului și a cheltuielilor

FreshBooks integrează un instrument de urmărire a timpului încorporat și o foaie de pontaj pentru echipă pe care freelancerii le pot folosi pentru a se conecta și a introduce automat timpul lor într-o factură.

Utilizatorii se pot conecta și la un instrument de urmărire a cheltuielilor pentru o mai bună urmărire a fluxului de numerar atunci când conectează software-ul cu conturile lor bancare, pe lângă faptul că pot clasifica cheltuielile sau le pot marca ca facturabile atunci când urmăresc cheltuielile proiectului pentru bugetare.

#3. Proiecte și rapoarte centralizate

Organizațiile care folosesc FreshBooks pot colabora cu ușurință cu partenerii lor de afaceri și contractorii folosind stocarea centralizată a fișierelor care oferă permisiunea încorporată care asigură accesul.

Instrumentele de profitabilitate ale software-ului afișează în mod adecvat defalcări, rezumate și rapoarte detaliate, pe lângă faptul că oferă propuneri și estimări gata făcute, situații financiare, managementul clienților, aplicații iOS și Android și instrumente de urmărire automate a kilometrajului.

Quickbooks vs. Freshbooks

#1. Facturare

Modelele de facturi personalizabile ale FreshBooks au un buton de clic pentru a plăti pentru a facilita plata fără stres pentru facturile online, care pot prelua date direct din funcția de cronometrare. Alte funcții automate includ facturi recurente pentru orele facturabile și e-mailuri de urmărire pentru plățile restante. Destinatarii își pot plăti facturile instantaneu prin Apple Pay și cardurile de credit ale ACH.

QuickBooks urmărește orele facturabile integrând aplicații externe de urmărire a timpului, cum ar fi TSheets și Google Calendar și le include în facturi. Generatorul de facturi al software-ului cuprinde funcții de personalizare, cum ar fi schimbarea culorilor sau adăugarea siglei, pe care utilizatorii le pot folosi înainte de a trimite facturile. Opțiunile de plată includ un buton de clic pentru a plăti care le permite clienților să aleagă între plata cu Apple Pay, card de credit sau plata ACH, pe lângă trimiterea de mementouri pentru platformele restante și recurente.

#2. Urmărirea timpului

Instrumentul de urmărire a timpului încorporat al FreshBooks este ideal pentru afacerile bazate pe cazuri și pe proiecte, în care lucrătorii urmăresc orele facturabile și cheltuielile aferente. Utilizatorii pot vizualiza orele pe tabloul de bord, pot urmări angajații individuali și pot importa date în sistemul de contabilitate în timp real.

QuickBooks are un add-on numit QuickBooks Time la un cost suplimentar pentru utilizatorii interesați să urmărească timpul lucrat de angajați cu normă întreagă sau cu fracțiune de normă. Companiile care nu plătesc pentru supliment trebuie să introducă statul de plată drept cheltuială și să clasifice serviciul oferit. Sună greoi mod de a urmări timpul unui angajat sau al unui freelancer.

#3. Urmărirea cheltuielilor

QuickBooks oferă suport pentru carduri de debit și credit, ținând utilizatorii informați în mod regulat cu privire la marjele de profit în cadrul ciclului contabil lunar. Singurul dezavantaj aici este că necesită o introducere manuală, deoarece QuickBooks Online arată doar elemente rând și nu defalcări mai nuanțate. Utilizatorii pot actualiza rambursările lunare folosind aplicația mobilă QuickBooks pentru a face fotografii și a încărca chitanțe.

FreshBooks este conceput în mod explicit pentru facturare și încasarea plăților, ceea ce înseamnă că utilizatorii trebuie să integreze un sistem de contabilitate extern. Cu toate acestea, software-ul oferă caracteristici excepționale de urmărire a cheltuielilor, cum ar fi urmărirea timpului de proiect, urmărirea chitanțelor și gestionarea taxelor pe vânzări, care sunt utile pentru începătorii în afaceri.

  Monitorizarea și gestionarea containerului Docker este ușoară cu aceste 8 instrumente CLI

#4. Ușurință în utilizare

QuickBooks și FreshBooks prezintă tablouri de bord intuitive, pline de grafice, ușor de utilizat, cu bare laterale verticale prin care utilizatorii pot accesa diferite funcții, inclusiv cele cu puține sau deloc cunoștințe de contabilitate. Cu toate acestea, QuickBooks pare mai ușor de configurat în comparație cu FreshBooks. Utilizatorii pot înregistra și modifica cu ușurință înregistrările din jurnal în FreshBooks, precum și să înceapă soldurile și să gestioneze conturile grafice.

FreshBooks facilitează introducerea mai ușoară a datelor; totuși, utilizatorii nu pot închide o tranzacție din perioada anterioară, care este necesară pentru a preveni modificările nesolicitate ale datelor contabile. Deși este posibil să introduceți solduri inițiale și să modificați înregistrările de jurnal pe FreshBooks, trebuie să fiți un utilizator de cont înregistrat folosind o altă adresă de e-mail pentru a realiza acest lucru.

#5. Calculul impozitelor

Intuit, creatorul celebrelor TurboTax și QuickBooks online, a inclus o mulțime de funcții fiscale de sprijin în software. Instrumentul este conceput pentru a genera atâtea formulare fiscale de sfârșit de an cât număr de angajați are un utilizator. În plus, proprietarii de afaceri pot organiza impozitele pe cheltuieli și pe venit pe categorii pentru a calcula suma pe care o datorează impozitelor trimestriale, pe lângă urmărirea impozitului pe vânzări și adăugarea automată a taxelor de plătit pe facturi.

FreshBooks oferă o funcție de planificare fiscală, dar este mai puțin versatilă decât cea oferită de principalul său concurent, ceea ce poate face planificarea fiscală puțin dificilă pentru liber profesioniști și non-contabili. FreshBooks oferă, de asemenea, asistență fiscală, dar nu poate urmări cheltuielile prin scanarea chitanțelor; în schimb, utilizatorii pot urmări taxele doar conectându-și conturile bancare. Deși ar trebui să fie bine, lipsa unui scaner de chitanțe încorporat a unui birou ocupat poate fi frustrantă.

#6. Contabilitate

FreshBooks se mândrește cu o funcție de contabilitate cu intrare dublă care ajută la urmărirea elementelor de venituri în raport cu cheltuielile. Drept urmare, utilizatorii au o idee aproximativă despre profiturile și pierderile lor cu mult timp în avans. Funcția asigură, de asemenea, că sumele de debit și credit sunt egale și identifică instantaneu erorile pentru a evita provocările sezonului fiscal.

Utilizatorii FreshBooks pot importa și clasifica tranzacțiile financiare folosind diferite categorii pentru transferuri, capitaluri proprii sau rambursări, pe lângă rezumarea rapoartelor care pot fi exportate în Excel. De asemenea, utilizatorii își pot adăuga cu ușurință contabilul la contul FreshBooks, astfel încât să poată avea acces exclusiv.

QuickBooks este conceput pentru a urmări toate cheltuielile prin sortarea tranzacțiilor și separarea lor în categorii fiscale. Software-ul conectează, de asemenea, fotografiile chitanțelor la tranzacțiile respective și utilizează date brute pentru a genera diferite tipuri de rapoarte. Aplicația mobilă QuickBooks utilizează sisteme GPS pentru smartphone-uri pentru a urmări automat distanța parcursă de un utilizator în mile și creează un raport care înregistrează cu precizie deducerile călătoriilor de afaceri.

#7. Raportare și tablouri de bord

Ambele programe de contabilitate furnizează diferite tipuri de rapoarte, FreshBooks producând rapoarte specifice privind profitul și pierderea, conturile clienților, rezumatele impozitelor pe vânzări, cheltuielile și plățile colectate. Tabloul de bord al instrumentului conține, de asemenea, cele mai aplicabile diagrame și grafice care acoperă veniturile lunare recurente, veniturile restante, fluxurile de venituri, profitul total, cheltuielile și orice timp nefacturat.

Tabloul de bord QuickBooks, pe de altă parte, are un Centru de rapoarte în meniul său de navigare care oferă utilizatorilor o modalitate rapidă de a localiza șabloanele standard de rapoarte prestabilite și posibilitatea de a le personaliza pe ale lor. O secțiune „rapoarte de management” permite utilizatorilor să creeze rapoarte profesionale cu pagini de copertă, pagini preliminare, cuprins și note de final.

Exemplele de rapoarte incluse în șabloanele prestabilite includ bilanțuri, rapoarte privind taxele pe vânzări, jurnalele de audit, situațiile fluxului de numerar, facturile deschise, profitul și pierderile, prezentarea bugetului și rapoartele clienților compilate pe clasă, client, lună și anual. -Data.

#8. Prețuri

Atât QuickBooks, cât și FreshBooks oferă planuri bazate pe abonament, dar când vine vorba de scalabilitate, primul oferă un program de preț mai bun decât cel din urmă. Cu QuickBooks, vă puteți conecta contabilul și puteți deveni membru al unei comunități online de peste 5 milioane.

În ceea ce privește FreshBooks, acesta nu oferă reconciliere bancară pentru utilizatorii care selectează planul Lite, iar numărul de utilizatori trebuie să fie în continuare mai mare. Cel mai important, rețineți că scalarea devine din ce în ce mai costisitoare.

  Un ghid pentru diferitele tipuri

Prețuri QuickBooks

  • Început simplu: 1 utilizator, 25 USD pe lună, 2 firme de contabilitate
  • Esențiale: 3 utilizatori, 50 USD pe lună, 2 firme de contabilitate
  • Plus: 5 utilizatori, 80 USD pe lună, 2 firme de contabilitate
  • Avansat: 25 de utilizatori, 180 USD pe lună, 3 firme de contabilitate

Prețuri FreshBooks

  • Lite: 180 USD anual sau 15 USD lunar
  • Plus: 300 USD anual sau 25 USD lunar
  • Premium: 600 USD anual sau 50 USD lunar
  • Selectați: prețuri personalizate

Toate planurile FreshBooks, cu excepția Select, includ un singur utilizator; utilizatorii plătesc 10 USD pentru orice membru suplimentar al echipei.

#9. Suport/Integrare pentru integrare

Există cel puțin 400 de integrări native incluse în QuickBooks. Acestea includ business banking, software de plată, comerț electronic, CRM și alte câteva categorii care oferă control și vizibilitate asupra datelor financiare și proceselor de vânzare ale utilizatorilor. Alte suplimente includ PayPal și ReceiptBank, care mențin tranzacțiile la zi.

FreshBooks integrează peste 100 de integrări care vizează proprietarii de afaceri mici și freelanceri; facilitează conectarea aplicației la instrumentele de depunere a impozitelor și la resursele umane la cercul de facturare pe salarii-taxe. Integrari precum Squarespace sau Zapier ajută utilizatorii să urmărească plățile pe lângă procesarea și organizarea a zeci de alte sisteme.

#10. Salarizare

QuickBooks oferă un plan de salarizare cu servicii complete, cu rulări nelimitate de salarizare și formulare de sfârșit de an. Alte caracteristici includ taxe autocalculate, un portal online care le permite angajaților să-și vadă datele fiscale și taloanele de plată și suport pentru popriri și deduceri, pe lângă rapoartele de date istorice descărcabile. Utilizatorii pot accesa, de asemenea, un plan premium care acceptă o depunere directă în aceeași zi și administrarea companiei angajaților și centrul de asistență pentru resurse umane.

FreshBooks acceptă statele de plată integrate externe ale angajaților, deoarece nu are caracteristica nativă de salarizare. Software-ul acceptă Gusto, taxând între 6 și 12 USD pe utilizator pe lună și o taxă lunară introductivă de 39 USD. De asemenea, acceptă serviciul de salarizare PaymentEvolution din Canada la un nivel gratuit limitat sau un nivel de 22 USD pe lună.

#11. Relații Clienți

QuickBooks oferă asistență pentru clienți online, ceea ce înseamnă că trebuie să fiți autentificat pentru a obține acces. Există, de asemenea, o bază de cunoștințe încorporată unde utilizatorii pot pune întrebări și subiecte de cercetare, pe lângă un forum solid al comunității unde pot găsi răspunsuri.

Serviciul pentru clienți al FreshBooks operează o opțiune de chat live alături de asistență telefonică pentru clienți timp de 12 ore, cinci zile pe săptămână. Site-ul web al companiei rulează un centru de ajutor care poate fi căutat, care abordează cele mai comune subiecte legate de serviciile pentru clienți.

Quickbooks vs. Freshbooks: Rezumatul diferențelor

Caracteristici QuickBooksFreshBooks Prezentare generală Înființată în 1983 Înființată în 2003Piețe țintăCel mai bun pentru companiile care vând produseCel mai bun pentru companiile bazate pe servicii, liber profesioniști și antreprenori soliCaracteristici cheieCreează facturi personalizate cu logo-uri și câmpuri individualizate înainte de a le genera din mers cu instrumentul de garanție de dublă utilizare a contabilității mobile. și conformitatea și simplificați pregătirea rapoartelor financiare Preț Început simplu: 25 USD/lună Esențial: 50 USD/lună Plus: 80 USD/lună Avansat: 180 USD/lună Lite: 15 USD/lună sau 180 USD anual Plus: 25 USD/lună sau 300 USD anual Premium: 50 USD/lună sau 600 USD Asistență anualăTelefon, e-mail sau mesagerie Articole recomandate în produs Ajutor pentru produse Opțiuni de instruire bazată de cunoștințe pentru căutarea comunității de utilizatori. Oferă elemente de bază și detalii adăugate pe măsură ce procedați. O pagină de bun venit bine prezentată e care afișează progresul configurării, cu o bară de meniu verticală în stânga ecranului.

Nota autorului

Când să alegeți Quickbooks

QuickBooks este ideal pentru oamenii de afaceri care vând produse și gestionează inventar, deoarece caracteristica sa de gestionare a inventarului permite urmărirea vânzărilor zilnice de bunuri de pe diferite canale, inclusiv Shopify și PayPal. Funcționalitatea sa cuprinzătoare, care integrează alte produse Intuit, pe măsură ce punctul de vânzare QuickBooks crește, îi permite să se dezvolte împreună cu afacerea unui utilizator.

Fiind cea mai populară soluție, QuickBooks este populară și printre contabilii și proprietarii de afaceri care doresc să se alinieze cu contabilii lor, deoarece gestionează eficient integrările, fluxurile bancare și conformitatea fiscală. Alegeți QuickBooks dacă aveți nevoie de un software de contabilitate accesibil, conceput pentru a se extinde împreună cu afacerea dvs.

Când să alegi Freshbooks

FreshBooks este popular printre antreprenorii solo, liber profesioniști și proprietarii de întreprinderi mici care caută software de contabilitate de vârf fără a se concentra pe contabili.

Are funcționalități de urmărire și facturare a timpului, management de proiect, facturare și integrări de la terți la instrumente de plată populare precum Stripe, care sunt ideale pentru întreprinderile mici sau începători.

Funcționalitatea fără probleme a FreshBooks este concepută pentru publicul general și, prin urmare, este ușor de configurat și administrat. De asemenea, permite integrări rapide și ușoare cu instrumente de afaceri mici și populare.

Apoi, puteți consulta software-ul de salarizare pentru startup-uri până la întreprinderile mijlocii.